Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sen wat fijn dat je kat weer thuis is!!!!! Lekker verwennen en met een kleiner staartje heeft ie vast een hoger aaibaarheids factor. Jullie pasen kan niet meer stuk.

Spaatje het is compleet, wat een wonder!!!!!

Simba wat fijn dat jullie je vader en schoonvader hebt kunnen bijstaan deze dag. Vind het zelf ook een mooi moment het uitstrooien van as. Maar kan ook heel goed jullie standpunt begrijpen Babeth!!

Henne hoe was je gesprek????

Hier naar fysio geweest, ik moet meer rust nemen en heb een band meegekregen om mijn rug en buik te ondersteunen bij activiteiten. Moet dus nog meer naar mijn lijf luisteren. Gelukkig is de kleine wel weer volop aanwezig!! Heb 3 broeken gescoord vanmiddag. 2 linnen en 1 3kwart. dus kan weer even vooruit......

Gaan zo op de koffie bij vrienden die taart gebakken hebben dus lekker smikkelen.

Tot morgen!!!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier ook pannenkoeken gegeten... meestal eet ik er net 1 teveel maar nu heel verstandig na 3 ook gestopt. En zondag bbq, manlief heeft 'm vanmiddag schoongemaakt. Toch mooi dat dat al kan in april. Niet zo leuk voor de boeren trouwens, las in de krant dat ze pas in juli de eerste echte regen verwachten...

Geplaatst

Meiden wat is het warm, puf puf zeg ik hier.....

Morgenavond bbq met schoonmamma.

Nieuwe kussens op de stoelen heeft de kat van de buren gespuugd. Ook even een flinke onweersbui toen we bij Simpel zaten.

Blij 3 dagen niets, de advocaten en incasso bureaus hebben opeens ons adres gevonden dus weer moeilijke gesprekken, ben er niet eens meer helemaal bij :-)

Esther hopelijk gaat het goed met jullie naar omstandigheden.

Ivfsh hard bezig met uitpakken, hoe is het weer bij jullie?

Henne ook genieten van de vrije dagen en aankomende spruit. Kan niet wachten op de agendaplanner was het toch?

Sandra veel plezier dit weekend. Had een berichtje in Hyves maar krijg het niet doorgestuurd. Dat bakje blondeer van vorige week heeft er flink ingehakt.....

Babeth en Caroline aan de pannekoeken, daar maak je mij niet blij mee. Of er moet ijs tussen zitten met Grand Marnier geflameerd op zijn Japans heerlijk.

Even uitpuffen nu.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Spaatje, spannend allemaal, heel veel succes met Geertgen, klinkt goed x

Sylvie, wat een stress met die advocaten en incasso's en dat met dit weer, je blijft er aardig koel onder!

Hier ook warm en weinig puf. Tot mijn verbazing heb ik opeens een hele korte cyclus, en kan ik snel beginnen met pil...had ik echt nog niet verwacht, morgen bellen met VU. Ik ga het allemaal beleven en stort me op Zen, rustig blijven en het zien als er alles aan gedaan te hebben.

Gezien de temperatuur zoek ik ook koelere plekken en ga de warme laptop vermijden,iedereen fijne avond xxx ps wil nog eens roepen hoe blij ik ben met dit forum, vandaag een goede deal kunnen sluiten over aanschaf laatste pen. Ben er erg blij mee, volgende week hopelijk alles in huis ; - )

Geplaatst

Ben wel wat wijzer geworden, deze arts en embyoloog vinden het beide nog een kans waard, alles zag er goed uit van de laatse twee keer, van de eerste keer zijn ze nog een stukje dossier kwijt...dus een bijna wonder ;-)

Ben erg blij met de zomerse graadjes! morgen een verjaardag dus mooi buiten met de bende! Hoop dat het snel opgelost is Sylvie

Henne hoe gaat het me je?

Geplaatst

Heel erg moe en vebluft van functioneringsgesprek. Zal morgen verslag doen, nu snel slapen.

Sen wat heerlijk dat je kat terug is!

Truste,

Henne

Geplaatst

hee meiden!

Heb net snel even bijgelezen, maar spontaan ook weer bijna alles vergeten....

las wel heel goed nieuws van Sen: super dat je poes weer terug is!

Spaatje: jij goed gesprek gehad: ook heel fijn! Ik hoop dat je de centjes voor behandeling en de hormonen snel bij elkaar hebt.

Sandra: poeh, het gaat allemaal niet makkelijk bij jou. Hoop dat het met de nieuwe band beter gaat.

Sylvie had minder niuews: wat blijft het toch spannend bij jullie zeg! Weet dat er vanuit Ierland nog steeds voor jullie wordt geduimd!

Bij ons staan alle spullen in het huis: heerlijk!! Er moet nog wel veel gebeuren, maar dat is prima natuurlijk. Lekker een beetje rommelen in huis. Heb een leuke dag gehad met de drie verhuizers: twee oude knarren en 1 studentje. Pffff, wat spraken die kerels iers.... heb regelmatig moeten vragen wat ze zeiden :-) Was wel heel gezellig, maar de twee oude knarren hadden het een beetje zwaar... Ik had meteen al gezegd dat ik helaas niet mee kon tillen, dus dat was meteen al geregeld. Heb wel veel dozen uitgepakt, vaak relaxt zittend op een stoel, dus goed voor mijn twee cryootjes gezorgd. Ar was gelukkig op tijd uit zijn werk, dus die heeft de verhuizers nog even kunnen helpen met sjouwen, zodat tochh bijna alles vandaag af was. Morgen verder!

Slaap lekker!

IVFSH

Geplaatst

he meiden,

IVFSH, klinkt leuk zo'n bijzondere verhuizing! Hoop dat je je snel thuis voelt en goed voor je 2 cryootjes kan zorgen, lekker relaxen en rustig aan doen.

Hier even opnieuw stress... door onverwachte korte cyclus, zou ik zondag moeten beginnen met pil, en was net nog even aan het tellen, maar dit blijkt niet te kunnen met onze vakantie in mei...dan zou ik precies moeten starten terwijl we in italié zitten, dat kan natuurlijk niet...duizend bommen en granaten. Moet even over de teleurstelling heen. Ik kan het niet geloven. Manlief zit zich al weken op deze vakantie te verheugen, en roept gewoon, dan stellen we het toch een maand uit.....slik, natuurlijk. Nou niet dus. wat een domper.

Even niet te veel aan denken, waar had ik het ook al weer over, zen????

Geplaatst

Henne slaap lekker! Verbluft...je maakt me nieuwschierig...

IVFSH, Het was een belafpraak maar ging soepeler dan de face to face afspraken, maar we zijn wel wat wijzer geworden. Goed dat je het rustig aan hebt gedaan hoor!

Eef, meid wat een gedoe zeg! Sterkte met beslissen wat je gaat doen

Geplaatst

Hee eef,

Waar moet je precies mee starten tijdens je vakantie? Kan me voorstellen dat je niet met behandeling bezig wil zijn tijdens vakantie. Maar als het om het spuiten gaat: ik ben echt volleerd spuiter:-). Heb echt al op veel plekken gespoten, afgelopen keer ook op vakantie deca en puregon gespoten. Mijn eitjes groeiden als kool in zwitserland. Maar misschien heb ik hè nu helemaal mis en bedoel

Je wat anders :-).

Henne: ben benieuwd: hoop dat je gesprek goed was!

Geplaatst

Ha meiden, wat een heerlijke avond! Zit net pas binnen, eerste bbq van het jaar is een feit, lekker nagetafeld op het balkon. Iemand toevallig RTL boulevard gezien??? Dat maxima-boek... Heb ik uitgegeven. Was best wel een beetje trots :-)

Henne, je maakt inderdaad nieuwsgierig!

IVF, wat fijn, spullen gebracht. Wat een goede planning. Nu lekker aflezing van de helle wachter en met inrichten. Goede timing hoor!

Sen, fijn da je katje er weer is. Zo zie je maar, de aanhouder wint.

Andere meiden, succes met de te nemen beslissingen. Hier nog 5 na bries slapen, dan gaat de eerste spuit er weer in. Dan pas voelt het dat we echt weer in de race zijn!

Sab, we zijn hard aan een nieuwe topic aam toe hoor!

Weltrusten

Geplaatst

Hi spaatje: inderdaad, dat had je ook gezegd, was ik even vergeten. Wel fijn dat de gyn en embryoloog het positief inzien!

Geplaatst

Inderdaad: wel een goede cliffhanger: ben heel nieuwsgierig, haha.

Hier trouwens geen zomerse temperaturen.... Morgen wel zonnig, maar slechts 15 graden.

Geplaatst

Jammer Fren niet gezien maar daar mag je best trots op zijn.

Henne ben ook heel benieuwd naar verbluft?

Eef dat is een tegenvaller maar misschien is die heerlijke vakantie een mooie manier om relaxed aan jullie nieuwe poging te beginnen. Probeer je gevoel om te draaien.

Ik duik erin welterusten.

Geplaatst

Sen, was een verhaal zeg van je kat. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Gaat het nu beterder met haar/hem?

Babeth, gefeliciteerd met je neefje. Hoe is het nu met jou?

Henne en IVFSH, hoe gaat het met jullie in deze zware wachtweken?

Dublin, dank je voor je reactie. Ik ga er eigenlijk van uit dat bij de bongi de cyste weg is. Ze had het idd over een follikelcyste. Precies zo als jij beschrijft. In ieder geval bedankt voor de info.

Wat heerlijk dat de kleine gegroeid is. En een kloppend hartje weer gezien. Wat lijkt me dat heerlijk zeg. Alleen balen dat je cystes hebt. Heb je hier nu meer last van door je zwangerschap?

Eef, zal je net zien! Komt de bongi te vroeg! Balen meid. Gaan jullie het nu een maand uitstellen? Lastige keuze.

Hier gaat het goed. Ook bij ons is de 1e BBQ een feit! Zalig ……. Ik kan er altijd zo van genieten. En dat op de verjaardag van mijn man. Dit weekend weer vol geboekt met leuke dingen. Morgen en overmorgen lekker varen en genieten van het mooie weer.

Iedereen fijne paasdagen, en ik zal (weer) proberen hier wat vaker te zijn. Heb het idee dat ik het een en ander gemist heb.

Liefs Guusje

Geplaatst

Sluit me helemaal aan bij Jou laatste zin guusje. Ik lees wel mee maar heb stomweg echt géén tijd om te reageren. Ik heb zes vroege diensten. Zes x om lwart voor zes eruit. En elke avond afspraken. Woensdag pa jarig, donderdag uit eten geweest. Gisteren was het goede vrijdag en naar de kerk geweest. Vanavond stille zaterdag. Morgen eerste paasdag en ook na het werk naar de kerk en

Geplaatst

Bbq bij zusje daar slapen en maandag weer werken. Dinsdag een dag vrij en dan weer drie dagen. Kortom druk dus. Lees op mobiel bij maar meekletsen komt wel weer.

Wil jullie bedanken voor jullie lieve kaart. Wat waren wij verrast! Jullie zijn schatten. Ga dinsdag rustig de fotos kijken.

Meiden %eniet van dit weekeinde. En speciaal voor Henne toi toi toi.

Ik ga weer werken yeah.......maar niet heus!

Geplaatst

Esther je hebt weer een aantal drukke dagen voor de boeg. Hopelijk is het met deze drukkende warmte niet al te druk en kan je na je vroege diensten ook nog even lekker onderuitgezakt genieten van je vrije tijd daar waar je die dag ook bent!!!!

Geplaatst

Wat een druk schema Esther ook met een paar leuke dingen maar hopelijk snel wat rustiger.

Guusje jij een heel fijn paasweekend en gefeliciteerd met je man.

Wij hadden 2 wk geleden al de bbq uit de kast getrokken :-0 vanavond ook bbqen, altijd lekker, ben even op zoek naar wat leuke recepten want je komt al snel uit bij het standaard vlees en groente.

Het is al warm buiten.....

Geplaatst

Lekker op de bbq: spies met afwisselend garnalen en stukjes biefstuk, gemarineerd in olijfolie, knoflook, citroensap, zout en oregano. Hier een keer uit nood geboren, maar verrassend goede combinatie! Wij gaan morgen bbq-en, zo maar even kijken wat er uberhaupt nog te krijgen is. Vorig jaar hebben we een keer koreaans gebbqed. Vlees e.d. koreaans gemarineerd en dan rijst en koreaanse bijgerechtjes erbij, was zoooooo lekker.

In ieder geval....moet dus weg, voor de appie niks meer heeft, maar even snel de cliffhanger oplossen haha... Sorry, was zo moe gisteravond, viel echt om. Maar goed dat gesprek was dus heel anders dan ik verwacht had. Mijn baas is namelijk erg kritisch, soms zelfs wantrouwend in die zin dat ie altijd en overal de fout zoekt en verwacht. Nu heb ik best hier en daar een steekje laten vallen in dit eerste half jaar dus ik dacht 'nu komt het'. Niet dus. Hij was zo positief dat het haast eng was. Heeft gezegd dat ie me heel hoog heeft zitten en dat als ie 20 'Hennes' zou hebben, hij binnen was. Oh. Ongevraagd krijg ik er na een half jaar zelfs nog 125 euries bij en toen ik zei dat dit rechtstreeks naar het UWV gingen, stelde hij zelf voor om het dan via een netto onkostenvergoeding te verwerken. Euh, oke... graa. Oh en ik moet soepeler omgaan met mn uren en beschikbare tijd zodat ik er plezier in blijf houden ;-) Ik ben soms te betrokken en wil te veel. Goh, echt waar? En het grappige is dat ik me echt voorbereid had op 'wat kan beter' en een zwaar gesprek misschien wel over flexibeler werken etc. maar al mijn punten waren al van tafel geveegd voor ik iets kon zeggen. Heel bizar.

Ondertussen gaan de wachtweken gewoon door. Gisteren eigenlijk te druk om er echt mee bezig te zijn. Heb nu ook zoiets van 'wat komt, dat komt'. Kan er niks aan veranderen of helpen. De vorige keer zat er zo'n spanning op omdat het de eerste keer na de miskraam was. Nu is het meer als de eerste cryopoging, lekker relaxed dat je gewoon door kunt leven en het af en toe zelfs vergeet.

Meiden, ik hoor J. de trap af komen dus we gaan snel boodschappen doen. Ik kom later nog terug om bij te lezen en te reageren!!!

Geplaatst

Syl: tipje: planet bbq van Steven Raichlen. Ruim 600 pag met bbq recepten uit de hele wereld (beetje reclame maken voor m'n eigen boeken mag wel, toch?)

Was benieuwd of henne al een tipje van de sluier opgelicht had. Wat een clifhanger gisteren...

Ga nu de deur uit, lekker golfen met m'n moeder in Noordwijk. Hoop dat we er nog komen door alle Duitsers en andere strandliefhebbers...

Geplaatst

Henne, we typten tegelijk. Maar wat een goed verhaal! Zo zie je maar weer dat we vaak zelf het meeste kritiek op onszelf hebben en de lat hoger leggen dan dat je omgeving verwacht. Fijn hoor, zo ga je lekker het weekend in!

Geplaatst

fijn henne!! goed gedaan meid!

Hoe oud was jouw cryo trouwens toen je de tp had? Want volgens mij ben jij misschien wel een dagje verder dan ik ben. Mijn cryo was nl maar drie daagjes oud toen ik tp had.

Fren:

klinkt leuk dat boek! Geniet van je dag vandaag!

Geplaatst

lieve dames,

heb nog niet alles bijgelezen...ga ik straks doen...ben op pagina 500 blijven steken...

maar even snel...

Sen...wat fijn dat je kat terug is...goed dat je met flyers hebt gewerkt en dat je je gevoel hebt gevolgd en toch nog even bent blijven doorzoeken...wat een lieve mensen ook dat ze je bellen!!! hoop dat hij snel aansterkt en e sterkte met de amputatie van een stukje van zijn staart!

Spaatje...fijn dat je dossier nu eindelijk compleet is!!!

Dank je wel voor het lijstje van de namen...nu weet ik wie wie is...

foto van mijn nieuwe bril komt eraan...gisteren was ie al klaar...heb flink in de tuin gewerkt...voortuin is klaar...nu de achtertuin...

verder wil ik melden dat vanochtend op dag 33 mijn bongi is doorgebroeken...ben er op dit moment ook helemaal klaar mee...wil he allemaal niet meer...altijd maar weer die hoop, die teleurstelling...hoeveel kan een mens verdragen en verwerken...zit ook nu met de tranen in mijn ogen dit bericht te typen...dan blijven we maar kinderloos, maar ik zie het echt niet meer zitten...

geniet allemaal van het paasweekend en ik kom later nog wel een keertje terug...

liefs,

nico

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden