Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

goeiemorgen dames,

ik zou nu eigenlijk in de tuin moeten zijn aan het werken..hahaha...maar hang ng steeds binnen...

Jullie hebben mijn nieuwe bril nog niet gemist...dit is nog mijn oude...en de foto met de dreads is ook een oude foto...van anderhalf jaar geleden..nu heb ik een lekker kort koppie...zal mijn profielfoto veranderen...

ivfsh...jippie...de sleutel...nu lekker inrichten!! veel plezier!

Babeth....proficiati met je neefje!!!

Henne...veel succes vandaag met je functioneringsgesprek en de training....vervelend dat je je zo voelt en ik hoop dat je je positiviteit terug vindt!!!

San...dank voor het lijstje en de twee foto's!! errug leuk om jullie op deze manier in de echt te zien...

guusje...he verdorie...dat kun je er niet bij hebben...hoop dat het niets ernstigs is en dat je kunt beginnen...

Eef...dubbel gevoel...blij dat je mag beginnen, maar tegelijkertijd ook verdrietig dat het de laatste keer is...duim voor jullie, heb ik al vaker gezegd, maar blijf het ook zeggen!!

Sab....kane...bofferd!!!...was het kekkerd??? hihihi....blij dat ik geen swipe-mogelijkheid op mijn foon heb...hihihi...

en toen was ik het even kwijt....oja...ik koop mijn kleding meestal gewoon bij C&A....daar vind ik altijd wel iets...hihihi...of bij een vriendin in de winkel, waar het niet zo duur is, maar wel leuke spulletjes! maar zoals gezegd, ben al heeeeeel lang niet meer geweest....wel gekeken, maar gewoon geen centen...zowel mijn vriend als ik vinden shoppen niet veel, dus we gaan ook heel gericht...als we het niet vinden, jammer dan...we zijn ook altijd heel snel klaar...hahahaha....turboshoppers...hahahahaha...

fijne paasdagen, geniet van het weer en tot later!!!

liefs,

nico

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Guusje, je berichtje staat alweer een paar pagina's terug maar toch even reageren. Die cystes, tja daar kan ik over meepraten. Zolang het een follikelcyste is dan kan die idd bij je menstruatie verdwenen zijn, maar houdt er rekening mee dat het ook niet zo hoeft te zijn. Uit eigen ervaring had ik een follikel tijdens stimulatie van 3 cm, ben toen gestopt met de poging en moest ongi afwachten. Resultaat 4,5 cm cyste dus weer gestopt. De volgende ongi was ie verdwenen. Kortom niet zo veel van te zeggen. Als het endo is dan hadden ze echt wel wat gezien tijdens de kijkoperatie. De cystes zijn dan veel donkerder van kleur, ivm oud bloed. Moet wel zeggen dat het niet kan dat je bloed verliest als de cyste knapt, aangezien de cyste in de eierstok zit en het bloed dus in je buik terecht komt en niet in je baarmoeder. Gebeurd dit dan ruimt je lichaam die zelf weer op, was ook met mijn inwendige bloeding het geval. Ik moest in idd geval aan de pil en ongi afwachten (bij de follikelcystes) en een uitgangsecho voordat we starten. Bij de endo was het echt aan de lucrin depots.

Oké dit over de cystes van guusje. Maar ja, heb ze zelf ook nog. Gisteren bij de gyn geweest en blijf onder behandeling van het zkh. Dit ivm de cystes van nu maar ook de endo. Kortom geen vk voor mij. Weer een echo gehad en die kleine is gegroeid en het hartje klopt nog steeds, dus weer een week binnen. De cystes zijn nog steeds 5 en 3 cm, dus daar geen verandering in. Was netjes voor de afspraak nog naar de wc geweest, maar blijkbaar moest mijn vocht gelijk weer mijn blaas in want tijdens de echo hinderde mijn blaas (schaduw) dus weer. Gestopt, geplast en tjee wat een blaasinhoud en weer begonnen. Alsof het licht aanging in mijn buik. Zou eigenlijk een afspraak hebben over 2 weken, maar ja dan zitten we nog lekker in Zeeland en gaan we echt niet voor terug komen. Dus over 3 weken weer naar de gyn.

Nou word ik op dit moment wel "verwend" met al die echo's, want volgende week donderdag heb ik (als het goed is) de laatste in L'dorp. Ga namelijk niet ook nog voor de 12 weken terug, als ik met 11 weken een echo heb in zkh. Die kilometers maak ik liever voor familie en vrienden, benzine is al duur genoeg.

Voor wat betreft mijn klachten in mijn mond (die kl... aften) dat is een extraatje van de zwangerschap. Mijn fruitallergie wordt versterkt door de zwangerschap, dus voor mij dit jaar geen aardbeien meer. Als er iets dubbel is is het wel moeten eten om niet zo misselijk te zijn en niet willen eten van de pijn door die K aften. Dus tanden op elkaar en toch eten.

Dames geniet van het mooie weer, hele fijne paasdagen, niet te veel eieren eten en goed insmeren!

Geplaatst

Hoi meiden

Woehoeee wat geweldig die foto's van vorige week en de lijst natuurlijk, ik herken er helaas enkelen .... Sandra, Henne, syl, simba, ivfsh ( vanwege leesbaar kaartje hihi )

Zou iemand een keer de namen op volgorde willen noemen ?

Het zag er echt super gezellig uit zeg!!! San ook bedankt voor de lijst!

Jullie hebben natuurlijk de verjaardag van P. Sorry helemaal vergeten, van harte!!!

Dublin wat ontzettend rot van die aften zeg, en zoals ik het begrijp moet het vanzelf overgaan?......

Vind je het vervelend dat je onder controle van de gyn blijft? Ikzelf heb er totaal geen moeite mee, sommige willen na zoveel zkh. bezoek er het liefste wegblijven maar Goed het draait toch om de kleine toch?

Lekker dat jullie even weg gaan een korte break.

Geplaatst

Nico mailde ook al: leuk om iedereen te zien! En ik schreef terug: weet je wie wie is dan? Eigenlijk zou er inderdaad een lijstje bij moeten zitten... Ik zit in ieder geval tussen Henne en IVFSH in!

Geplaatst

Ok dan Babeth, ik zal het hele rijtje wel af gaan, vanaf links voor (moet hier natuurlijk de forumnamen gebruiken): Spaatje, Syl-vie, Simba, Henne, Elinorac, IVFSH, Roestvlek, Sab, Fren, Laika, Kaartje, Witje en Rubster!

Geplaatst

Syl-vie, veel geluk de komende week, hopelijk straks met goed nieuws en kan je het volgende "project" aan gaan.

Babeth, nog van harte gefeliciteerd met je neefje en bijna de magische grens bereikt... ben erg blij voor je en nu zo lekker volhouden, kleine meid daar binnen in Mam's buikje... wie weet hoort ze me? :-)

IVFsh, gezellig aan het inrichten... mogen we straks het eindresultaat zien? :) In elk geval veel plezier met het "shoppen" van je meubilair! Vind ik zelf ook een leukere klus om te klaren dan winkelen voor kleding :-) Ga je in Ierland nog naar eitjes zoeken?

Sab, hoe was Kane? Ben wel benieuwd hoe hij live presteert. Was het gezellig, te warm?

Henne, veel suc6 met het functioneringsgesprek.

Elinorac, gaat het al beter met je dochtertje?

Ik heb gisteren weer mijn km's gemaakt en vandaag zware benen...dus wordt een extra rustdag nemen. Voor de rest ga uk van de mooie vrije dagen genieten, niet te veel afspraken, lekker bbqen en de zon!

Fijne paasdagen allemaal en tot later!

Geplaatst

Pagina 500

toe maar....

Hier op hetwerk geen r**t te doen.. Af en toe een telefoontje.. Dus ik kreeg een ingeving.. ik ga de foto's even mailen...maar helaas mijn foto's staan niet op mijn usb stick..

Dat waren de laatste buikfoto's waar ik mee in de war was.

Ik zal de namen er meteen bijzetten als ik ze ga mailen

Ik heb gelukkig van een vriendin haar oude positiekleding geahd. en Jippie.. daar zit een gewone simpele leuke witte rok bij... he... even geen spijkerbroek..

Vanmiddag om 15:15 begint mijn weekend, dan pikt JW me hier op, en gaan we naar zijn vader, Dan wordt om 16:00 de as uitgestrooid van zijn moeder. Moet bekennen dat we er allebei niet zoveel mee hebben. Maar ja, hoort erbij....

Geplaatst

Ik zit aan een brabants worstenbroodje....

Kaaartje fijn paasweekend.

Druk op de weg, als ik nog naar Schrendijke wil zal er wel file staan stond er vanmorgen ook.

Tot straks.

Geplaatst

Ja Syl je zal niet onder file uitkomen. Het wordt druk overal op de weg denk ik.

Ik had er eerst ook moeite mee om bij de gyn te blijven, weer ziekenhuis maar ja wat je zegt Babeth het gaat tenslotte om de kleine en dat is het belangrijkste.

Ben het al weer helemaal kwijt wat ik bijgelezen heb. Oja Simba balen zeg dat het zo rustig is op het werk........ bijna weekend!!!!!

Hier is Paul flink aan het klussen, ik ga zo mijn billen wassen en een schone slip aantrekken en naar de fysio......

Geplaatst

hoi dames

Caroline, bedankt voor de namen, wat leuk!!! hihi Spaatje hadden we ontdekt door in te zoomen , net als Roestvlek, was nog een hele discussie, mijn man was bezig en zei dat dat Henne was (vanwege de letter A die hij wist te ontcijferen) hij geloofde het niet toen ik zeker wist te weten wie Henne was, ja dat is een van de weinige die ik meteen herkende....

Simba, vraag me niet waarom maar jou had ik me juist donker voorgesteld en Kaartje juist blond....

anyway, topmeiden!!! ik kan niet wachten tot er weer een "meeting" is

Roestvlek ik heb je woorden nog even herhaald hoor, gisteren ook vertekd over haar nieuwe neefje maar dat ze maar even nog een week of 14 geduld moet hebben om hem te ontmoeten.....

ook al lekker aan de bbq vanavond!

Simba toch wel bijzonder om de as uit te strooien, iig fijn dat jullie er voor je (schoon)vader bij aanwezig zijn. Wij hebben de as van de jongens juist in de urn bij elkaar....gevoelsmatig worden ze anders alsnog uit elkaar gehaald en we hadden er zo voor gevochten dat ze bij elkaar zouden blijven.

Sterkte ermee vanmiddag!

liefs

Babeth

Geplaatst

oww met de Flair kwam net een boekje over chocolade van Bon Bon BLoc binnen met allerlei chocolade momenten en recepten, helemaal fout!!!! maar jeetje wat verleidelijk!!!

Geplaatst

hoi hoi,

ik leef ook nog.. en heb goed nieuws: na ruim 2 weken zoeken, kilometers te hebben gelopen en alles uit de kast te hebben getrokken heb ik gisteravond eindelijk mijn kater Iggy teruggevonden. Hij liep helemaal kilometers verderop in het duin/natuurgebied gewond te dwalen. Hij heeft een dode staartpunt, zit onder de beten en zijn neus is een beetje kapot. Ik heb hem mede gevonden dankzij flyers die ik de afgelopen week huis-aan-huis heb verspreid (had er 1000 laten drukken). Woensdagavond kreeg ik een telefoontje van een mw. die de flyers had gezien en bij haar was een lampje gaan branden: ze had vorige week vrijdag tijdens het wandelen in dat gebied iets zien lopen met deze vachtkleuren. Ze dacht eerst dat het een hondje was maar vond dit vreemd omdat er in de verste verte geen baasje te bekennen was. Er zijn ook geen huizen in de directe omgeving. We zijn diezelfde avond direct daar gaan zoeken maar het werd al snel donker en dan zie je daar bijna geen hand meer voor ogen. Maar ik moest gisteren natuurlijk weer gewoon (met tegenzin) naar mn werk toen ik om 13 uur werd gebeld door een meneer die ook de flyer in de bus had gehad. Hij zei dat hij gistermorgen met zijn vrouw door het gebied fietste en hij was er zeker van dat hij Iggy daar had zien lopen en dacht direct aan de flyer. Toen hij ruim 2 uur later thuiskwam heeft hij me direct gebeld. Ik gelijk weg van mn werk naar huis en die kant op. Uren gezocht, helemaal niets. Ik snapte er niets meer van. 2 verschillende mensen die hem daar menen te hebben gezien.. dat kon geen toeval zijn. Toen besloot ik gisteravond om 17.30 uur om toch weer die kant op te gaan. Men een verrekijker en een zak brokjes ben ik het gebied weer gaan uitkammen. Ik heb daar gelopen en geroepen en met brokjes geschud, voorbijgangers keken me aan alsof ik was ontsnapt uit een inrichting maar dat boeide me totaal niet. Ik had maar 1 missie en dat was Iggy vinden, hem niet vinden was gewoon geen optie. Na een tijdje zoeken zakte de moed me in de schoenen en dacht ik eraan om weer naar huis te keren. Toen zei er iets in me dat ik toch nog een stukje verderop moest kijken. En toen ik daar verder in het duingebied kwam en riep en met brokjes schudde, kwam hij opeens tevoorschijn!!! heel hard mauwend. Ik kon mn ogen niet geloven. Na ruime 2 weken dag in dag uit zoeken en steeds niets vinden had ik hem eindelijk gevonden. Ik heb direct mn vriend gebeld en die is met een kattenmandje gekomen om hem te vervoeren. Ik wilde niet riskeren dat hij in paniek weer zou wegvluchten want hij was behoorlijk van streek. Ben direct met hem bij de dierenarts geweest en die was ook heel blij en gaf me een pluim voor het niet opgeven. Hij vermoedt dat hij gewond en in paniek is gevlucht en daarna de weg niet meer heeft kunnen terugvinden en daar heeft lopen dwalen. Wie weet wat er was gebeurd als ik hem niet op tijd had gevonden. Ik ben zo blij dat ik naar mezelf heb geluisterd en ben blijven zoeken. A.s. dinsdag wordt er een stukje staart bij hem geamputeerd want de dierenarts durfde nu nog geen narcose aan, hij is te verzwakt en moet eerst goed aansterken. Wij zijn zoooo blij

ik moet heel veel teruglezen dames, dus ik kom later op jullie terug

alvast een fijne pasen allemaal

liefs

Sen

Geplaatst

Sen dat noem ik nou ontzettend goed nieuws. Zo zie je maar weer dat doorzettingsvermogen loont. Wat zullen jullie fijn het paasweekend in gaan. Wij waren ook heel benieuwd hoe het nu ging met de kat.

Volgende keer bij het foto's maken even de rode ogen flits aanzetten, lijk wel een vampier.....

Geplaatst

@Sen: Wat fijn dat je je katje hebt gevonden. Ik heb zelf een kat en moet er echt niet aan denken om haar kwijt te raken, dus kan me heel goed voorstellen hoe blij je moet zijn.

Fijne Pasen allemaal!

Geplaatst

oww lieve Sen met tranen heb ik je vberocht gelezen, wat een happy end!!! jeetje wat fijn dat je zo hebt doorgezet met die flyers, het zoeken en dat er mensen zijn die de moeite hebben genomen om te bellen!!

jeetje zeg wat een opluchting, dat ie maar gauw aansterkt zodat zijn staart ook weer de kans krijgt om te genezen. KLinkt akelig die amputatie maar wel nodig uiteraard.

Pffff ben niet zo van deze verhalen hoor, maar wel als ze goed aflopen!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth gefeliciteerd met het tante-schap! Nog even en kunnen jullie zelf gefeliciteerd worden met jullie eigen prinsesje! (jammer dat je er niet bij was vorige week, ik had nog iets zoooooo leuks liggen voor je voor jullie prinsesje. wie weet komt het er nog van!

Henne, nog even volhouden meisje, ik duim voor een leuk gesprek straks.

Caroline, hoe is het met jouw prinses?

Nico, jaaaa new pic please!!! :-)

Syl, leuke harem van Jeroen, en ben jij vrouw nummer 1 of....?

Jeetje, ben t ff kwijt hoor.

IVF, hoest met jou?? Hoe voel je je?

Kane was geweldig!! Wij zijn geen superfans maar de laatste jaren vinden we ze echt wel leuke muziek maken, Wat een plezier hebben die jongers erin zeg! Zo leuk om te zien en de sfeer was ook super, niet te warm, waren luchtig gekleed, ik op slippers haha.

Wel een latertje dus nu beetje veel brak. STraks naar fysio, en nu even de laatste loodje in the office!, nog 43 minuten, hahah.

tot later meisjes!

oh ja ik heb ook nog 3 identieke foto's , zal ze later mailen haha

Geplaatst

babeth gefeliciteerd met je neefje. Ik hoop dat je snel zelf op kraambezoek kunt gaan!!

Sen.. wat goed.. jeetje na twee weken... Nou doorzettingsvermogen hebben jullie allebei!!!

Maar wat ontzettend fijn dat Iggy weer terug is!!!

Die van ons was eens 1,5 uur weg, en ik maakte me al zorgen bij elke auto die langs reed.

Nou moet ik wel zeggen dat die van ons helemaal niet buiten komen...

Geplaatst

Sen, wat lekker dat de kat gevonden is zeg. heb het met mijn kat ook gehad 2 weken weggeweest. Kwam mank wel weer het balkon op. Vanaf dat moment gaan ze ook niet ver van huis meer gelukkig.

Wat zal je opgelucht zijn.

Dames ik wens jullie een fijn paasweekend. Ga vanuit mijn werk naar de kapper en dan genieten van het mooie weer.

Geplaatst

@Sen1972, wat zal jouw kat deze pasen goed verwend worden! Maar heel fijn dat jullie hem weer gevonden hebben. Dat is o.a. 1 van de reden dat ik liever een hond heb dan een kat. Het feit dat ze zo vrij overal rondstruinen en 's avonds niet thuis komen maakt dat ik helemaal gek zou worden.

Geplaatst

Meiden!

Wil jullie allemaal een heel fijn paasweekend wensen, ik had een weekje vrij maar heb het zo druk gehad dat ik ontzettend achterloop (weer)

Henne voor jou even een extra dikke knuffel! en de rest ook natuurlijk!

Heb nieuws over mijn dossier, laatse twee pogingen zijn nu compleet!! YES...

Geplaatst

Sen gelukkig, een happy end! Alle kattenliefhebbers hier zullen opgelucht zijn door je bericht... Arme staart, maar ja als ie verder er maar weer bovenop komt! Sterkte ermee.

Geplaatst

Spaatje eindelijk zeg.... En inderdaad wat nu, hadden jullie ook niet een intake elders gepland staan?

Samba jullie hebben ook al zo'n avonturier? Die van ons komen wel buiten maar beperken zich gelukkig tot de achtertuin en het dak van de overkapping.

Sab, ik had er ook heel graag bijgeweest, wat lief dat je iets meegenomen had, toch niet speciaal aangeschaft hoop ik?!

Leuk dat Kane een succes was, je hebt wel lef op je slippertjes tussen de menigte, ik heb altijd het idee dat ze altijd mijn voeten moeten hebben om per ongeluk op te stappen.

Esther hoe is het met jou?

Henne je hebt het overleefd!!! Lang weekend meid !!

Iedereen aan de bbq? Mijn man heeft vanavond pannenkoeken voor me gemaakt, ik had er zo'n zin in maar naar 3 was het genoeg en hij kreeg net de smaak van het bakken te pakken haha.

Fijne avond allemaal!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Sen, hier een kattenliefhebber....blij dat je hem gevonden hebt!

Ja en nu??!! zit te denken aan Geertgen nog een gesprek en dan de knoop doorhakken waar ik verder wil....of is geloof ik niet aan de orde ;-) ik MOET zo voelt het dus ja dan MOET het maar, nog even doorsparen hen nog wat euro's en wat medicatie nodig :-)

Geplaatst

Lieve Spaatje

Nu kan ik je handtekening zien, inderdaad gesprek bij Geertgen, ben je iets wijzer geworden van je inmiddels complete dossier?

Verdorie zo ellendig altijd die rottige rot euries, het is allemaal al ellendig genoeg....

liefs

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden