Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He grappig die datumprikker.

Ik heb heel september niet aangeklikt omdat ik dan net bevallen ben!!!!!!!!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Syl gelukkig is je onderbroek weer terecht, anders hadden we een zoekachtie op touw moeten zetten ;))

Geplaatst

Fren dromen die gaan over zwanger worden of zijn voelen dan heel raar aan.

Maar jou droom is een mooi uitgangspunt om aan vast te houden als jullie gaan opstarten.

Geplaatst

Net de datumprikker ingevuld en heb overal ja bij gezet.

Ik denk als we naar de zw kijken oktober beter voor hun is maar dat zien we dan wel.

Geplaatst

precies, we passen er wel een mouw aan. Ik zelf wil de kleine niet meenemen, omdat dan de aandacht daar op gefocust wordt/is. En we gaan als dames onder elkaar toch? Maar goed moet even kijken hoe het allemaal gaat lopen met borst en/of flesvoeding. En anders haak ik voor die meeting af en kom ik de keer erop. Maar goed dat zien we dan wel.

Geplaatst

goeiemorgen dames,

bedankt voor jullie lieve woorden...

Syl...heb hartelijk moeten lachen om je onderbroekverhaal...geweldig dat jullie heel spontaan het zomaar in het schuurtje bij je schoonmoeder gaan doen...hihihi....en wat Henne zegt...vandaag dan maar geen aantrekken???

Henne...goed bezig meid...heb m al ingevuld....we doen dit ook vaker bij ons op het werk als we met de dames van het bedrijfsbureau een filmpje willen pikken of willen eten...heel handig...heb alleen 17 en 24 september als onbekend aangegeven, want ik weet niet of we met vakantie dan weg zijn (als het aan mij ligt absoluut wel) en ivm verjaardagen van mijn vriend/nichtje/neefje (resp. 15, 16 en 22 september)....

sorry dat ik even niet op jullie allemaal reageer, maar heb er niet de puf voor....

Fijne Pasen allemaal...

liefs,

nico

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Ik lig echt met een lach op mijn gezicht in bed, Jeroen slips rapen ipv eieren ( leuke variant) maar ik denk dat hij ze liever verstopt ;-))

Syl proficiat met jullie huwelijksdag en Goed idee van Henne...

Henne jij bent er inderdaad al vroeg bij haha geweldig , ik heb gelachen om de wijze van reageren en hoe je alles verwoord terwijl chronische vermoeidheid helemaal niet om te lachen is uiteraard.

Die datumprikker zal ik gaan bekijken , klinkt erg handig en Miss Saigon klinkt ook super!!

Eef succes vandaag in het zkh!

Verder weet ik het even niet uit mijn hoofd .....

Geplaatst

Sylvie, ik moest enorm lachen om je verhaal!!! hahaha

Eef, succes met je echo, hoelaat moet je? Ben erg benieuwd wat de arts gaat zeggen.

Nico, ik leef erg met je mee, het is ook allemaal niet makkelijk.

Hier gister een heerlijke dag gehad op het water. Nu ons weer klaar maken voor een nieuwe dag op het water. Het geeft ons veel rust en ontspanning.

Iedereen een fijne dag vandaag, hoop dat jullie zo kunnen genieten als wij.

Liefs Guusje

Geplaatst
Fren dromen die gaan over zwanger worden of zijn voelen dan heel raar aan.

Maar jou droom is een mooi uitgangspunt om aan vast te houden als jullie gaan opstarten.

ga nu proberen via mobbiel berichtje te versturen, weet niet of t gaat lukken....

Fren, dat lijkt me n bizarre droom, als je m eenmaal opgeschreven hebt vergeet je m niet zo snel, lijkt me bijzonder om vast te houden.

Had zelf n hele rare droom de nacht voor slecht nieuws gesprek dat leiden adviseerde te stoppen. C en ik waren huizen aan het bekijken voor de toekomst tot we plots opschrokken van een bomontploffing. ( het was net zo'n leuk huis,moest wel veel gebeuren...) wij hollen naar buiten, alsof er tsunami was geweest. Alles kapot en uit elkaar gebarsten... Alles was ook grijs. Ik kon mn ogen niet geloven en toen zag ik onze auto, helemaal plat, deuren eruit, motorkap weg..ik vol ontzetting; o wat moet c wel niet denken, z'n hartedief, z'n liefste bezit, helemaal totall loss!! Hij kijkt mij aan en ik zie hem@merkwaardig genoeg kalm en alleen maar verbaast. We staan daar de chaos te aanschouwen, daalt er plotseling een groep prachtig gekleurde vogels neer, de ene nog mooier dan de ander. Nog nooit zulke mooie kleuren gedroomd. Wat ik er uithaalde later, was voor mezelf dat ik ondanks tegenslag zal moeten leren ook te kijken naar de dingen die op dat moment wel goed gaan en mooi zijn.

Verder met de verloren onderbroek; mooi begin van pasen sylvie! Toch wel fijn dat ie terug is ; - )

net terug van vu. Laatste poging feit. Morgen start pil, en in de vakantie deca spuiten. Na vakantie 23 mei startecho en dan gonal fase. Zo hebben we in italie de kans en mogelijkheid om voor te bereiden op de laatste poging en er helemaal zen in te kunnen gaan. Na dit goede nieuws gewoon opgelucht, weten hoe de komende periode er voor n deel uit gaat zien, voel me positief, en c is dan ook gelijk weer gerust ; - )

even een dagje weg met mooie weer, fietsen, zal deze week de agendaprikker invullen, superhandige tool

fijne pasen iedereen xxx

Geplaatst

Eef, fijn te lezen dat je gerustgesteld bent en dat je en kan starten en op vakantie kan gaan,bizarre en mooie droom tegelijk, vooral je beredenering en verklaring!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Fijn Eef. Hoop dat dit m gaat worden voor jullie! Vin en ik proberen ook vaak voor een poging nog even weg te gaan om helemaal zen te zijn. Gaat deze keer niet lukken, maar goed. ben zooooo zen... Not!

Zit met een dilemma: moet nieuwe bikini, maar weet niet zeker of ik m via internet zal bestellen, of me toch maar in een paskamer zal wurmen...

Geplaatst

Fren ik zeg paskamer, sommige zijn zo leuk maar vallen dan zo ontzettend tegen.

Eef wat een droom zeg maar je interpreteert hem positief!

Probeer zen de poging in te gaan dat moet lukken met Italië.

Nico pas goed op jezelf!

Babeth hoe bevalt de zwarte iPad? Heerlijk vanuit bed aan het uitproberen :-)

Guusje lekker op het water, geniet ervan.

Zou heel graag naar de camping willen, caravan staat er nog tot 16 juni. Meteen daarna door naar Frankrijk voor het vliegkamp met bijna 3 wk geen internet, dat hou ik niet vol.......

Geplaatst

Mooi Eef dat jullie groen licht hebben! Wij gaan ook eerst een weekje naar Frankrijk en daarna starten, hopelijk meer ontspannen!

Syl gefeliciteerd met jullie trouwdag. Jammer dat Jeroen je onderbroek al heeft opgehaald, ik had zo graag de reactie van je schoonmoeder gehoord!!

Ik denk dat het inderdaad beter is in oktober ivm bevallingen? Nou ja, ik kon 'm niet openen net, zal gewoon alles invullen want mij maakt het niet uit. Ik denk dat we zeker moeten zorgen dat Nico er deze keer bij is, toch?

Zou voor Miss Saigon maar een nieuwe maken Henne, anders wordt het verwarrend denk ik...

Geplaatst

Hee meiden!

Vrolijk pasen allemaal!

Sylvie: heb hartelijk om je gelachen :-) dank voor je leuke verhaal :-)

Nico: hoe voel jij je vandaag?

Roestvlek: veel tijd om te fietsen dit lange paasweekend?

Fren: Suces met vin het bed uitschoppen!

Caroline: kermis overleefd?

Eef: mooi dat je het zo hebt kunnen regelen met het ziekenhuis!!

Sandra: hoe voel je je? Minder pijn?

Henne: dan is jouw cryo mooi snel gegeroeid als ie op dag 3 al blastocystr was. Ach wat hoop ik dat we allebei een positieve test hebben!!

Wat betreft de sari prikker. Ik zal op alle data ja zeggen, maar weet natuurlijk niet op ik er daadwerkelijk bij kan zijn. Zou het wel super vinden. Wat betreft Miss Saigon: misschien een idee om dat apart te doen? Is zo moeilijk om dat zover vantevoren vast te leggen vanwege het traject waar we met z'n allen inzitten.

Wij gaan weer verder rommelen in huis. Beneden is et ver af, nu de troep boven aanpakken.

Fijne dag allemaal!!!

Geplaatst

Ja kermis overleefd... alleen gaan we morgen misschien nog eventjes, laatste dag...

Paasontbijtje was lekker, zelfgemaakte croissantjes met roomboter en jam en kaas, mmm. Manlief is weer in slaap gevallen (was er om half 7 al uit) dochterlief kijkt tv en ik ga zo douchen. Dan paaseieren verstoppen in de tuin! Ze weet nu dat ik het doe en niet de Paashaas, maar ze wil het nog steeds!

Vanmiddag garnalen pellen en marineren, ben benieuwd, vanavond aan de bbq... Het lijkt iets minder warm vandaag, ben benieuwd of het zwembad nog gebruikt wordt.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Klinkt lekker al die paasontbijtjes, hier mijn 2 witte boterhammen met vlokken, het gebruikelijke dus.

Net schoonmamma aan de telefoon en zegt: de kaboutertjes zijn gisteren nog druk bezig geweest.....

Ik vraag, hoezo?

Nou jullie zijn nog ijverig aan de slag geweest in de tuin.

Echt schaamrood stond op mijn kaken maar ze had het over de tuin dat wij die nog opgeruimd hadden, hahahaha......

Blijkt wel dat schoonbroer al vroeg bezig was in de tuin en het beruchte schuurtje, krijg man niet te pakken om het te vragen of hij wat weet.

Genant!

Ga morgen een cake bakken voor het personeel voor mijn verjaardag, eigenlijk nu al zin in maar dan komt de cake niet heel daar maar met stukken eruit!

Geplaatst

Hoi dames,

Syl die bevalt erg Goed moet ik zeggen , was zo'n klein schermpje gewend....

Ik snap goed dat je nu het Liefst op de camping zit en in juni weken Frankrijk heerlijk! Maar zolang zonder het internet..... Wel beloven dat je daarna alle spannende verhalen met ons deelt hè ;-)))

Caroline hier is het al behoorlijk warm anders, wel lekker hoor.succes met verstoppen, dat zoeken blijft toch ook leuk voor de kinderen?

Fren dat wurmen zal wel meevallen hink maar ik denk ook voor een bikini een paskamer....

Ivfsh wat schieten jullie al lekker op, al bijna gesetteld , zal een lekker gevoel zijn, ben je nu ook minder met de wachter en bezig of ervaar je het hetzelfde?

Ik heb net een ontbijt gemaakt, gewoon makkelijk want mijn man heeft ineens de huishoudelijke kriebels: vaatwasser uitgeruimd, witte was gedraaid en nee niet in de droger maar buiten opgehangen ( donkere draait nu ) , heeft al gras gemaaid, tuin gesproeid , gaat zo stofzuigen en vervolgens gaatbie de voorbereidingen voor de Bbq doen. Ik sta er echt van te kijken, supervent!!

Geplaatst

Wow babeth, doe mij zo'n vent! Hier zijn de taken redelijk traditioneel verdeelt, niet geheel mijn keus, maar ja. Vin doet vaatwasmachine en vuilnis en ik de rest...

Geplaatst

Hihi fren, is tijdelijk hoor...... Normaliter doe ik ook het meeste, maar nu echt niets... Zelfs koken doet hij er ook bij, het enige waar hij zich over beklaagt is over de kattenbak....

Maar eerlijk is eerlijk, anders ook alleen de vaste ronde met de hond, het gras maaien en de vuilniszak wisselen.....

Geplaatst

Oh, gelukkig... :-) is die van mij toch geen uitzondering.

Kom jij je tijd wel een beetje door, of verveel je je suf? Kan me dat laatste nl heel hoed voorstellen... Zelfs lezen of tv kijken gaat op den duur ech tegenstaan...

Geplaatst

Die van mij doet best veel, maar dat komt ook omdat hij nu geen werk heeft en bovendien is hij netter dan ik. Meestal begint de een en die steekt de ander dan aan, dan gaat hij beneden doen en ik boven of andersom...

De eitjes zijn binnen... De eerste paar jaar gingen we met Pasen altijd naar mijn zus in Frankrijk en die heeft een supergrote tuin dus dat was wel wat leuker verstoppen en zoeken, was ze wel een half uur mee bezig, nu was het in 5 minuten gepiept... Ze is nu ook groter natuurlijk. Nu kan dat niet omdat ze leerplichtig is, mag geen extra dagen meer en ik ga niet voor een weekend naar Normandie rijden. Bovendien is mijn zus de laatste twee jaar steeds op vakantie met Pasen, nu ook weer. Ach ja, het gaat om het idee, ze vindt het toch leuk.

Geplaatst

Hihi fren, vin is echt geen uitzondering hoor , het vervelen valt mee, mede omdatik ook weinig energie heb om actief te kunnen zijn, dat scheelt wel denk ik. Regelmatig wipt er iemand binnen en ja ik lees veel en kijk wat tv.....echt erg maar nu ook as THE world turns ... Het is een bagger programma maar heerlijk voor de afleiding haha

Syl dat je je tijd zelf kunt indelen is heerlijk, zeker ook met de behandelingen , ik doe normaliter het huishouden erbij maar ik heb er ook geen hekel aan, dat scheelt en mijn man zit ook vaak thuis nog te werken.

Caroline Goed verdeeld dan bij jullie nietwaar? Wel lekker dat je zus in Frankrijk woont, tenminste om langs te gaan, je zou haar wellicht meer zien als ze in nl. Zou wonen.

Ga gauw afsluiten, bezoek komt zo

Doei doei

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden