Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Jeetje sen wat een actie van die collega zeg, echt erg gevoelloos en ongepast, fijn dat je leidinggevende ingreep en ik hoop dat je collega mans genoeg is om excuses bij je te maken, wat een enorme eikel!! Bij het lezen voelde ik mijn bloed gaan koken..

Ivfsh dat was ook een pijnlijke situatie zeg bij jou destijds, ik met zeggen dat ik nooit zulke pijnlijke situaties heb meegemaakt gelukkig, doet me pijn als ik dergelijke berichten lees!

Syl, lekker aan de Chinees, groot gelijk! Smakelijk!!

Henne alles geregeld met de auto''s? Fijn dat je nog een acupunctuursessie had , lukte het te ontspannen?

Caro, een fijne vakantie!!!

Wij hadden vanavond een verse gevulde pasta met roerbakgroenten en kipfilet, mijn man had heerlijk gekookt!

Verder vandaag echt bijna alleen maar op de bank gelegen terwijl ik pas rond 12.00 uur uit bed kwam, jeetje.

Morgen mijn wekelijkse shotje halen en overmorgen controle, fijn!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

voor de boeken: bloemkool, gebakken aardappels en een (doorbakken) Tartaartje. Haha, lekker hollandsch :-)

Geplaatst

Hey Meiden.

Ben zooo moe en weet niet waarvan, Bah zit mezelf in de weg (lees lig op bed met de LT)

Tranen door het verhaal van Sen..stom maar kan me soms zo goed inleven in jullie verhalen dat ik er soms in verdwaal....mijn baas daarintegen vroeg of we al weer bezig waren en dat we toch vooral nog een keer moeten proberen, hij snapt er niet alles van maar leeft zo mee, heb hem uitgelegd dat we een kans van ongeveer 10% kopen voor ronde de 3500 zo zie ik het nu eenmaal..hij vroeg of we al getimed hadden en zo best schattig :-)

Ruby weer starten?

Henne hoe is het vandaag?

ben de helft weer kwijt ga het nog eens proberen (schaam schaam schaam)

Geplaatst
lekkere grapjes! Jij wordt in mijn ogen steeds meer zo'n Nigella Lawson figuur ; - )

haha, qua kokn misschien, maar hopelijk niet qua figuur... Miss Lawon is de laatste jaren behoorlijk uitgedijdt...

Net het voorstukje van babyboom zitten kijken, pff, heftig hoor! Heb de vorige serie ook gekken, maar toen waren we nog niet echt actief bezig. Nu hakt het er behoorlijk in allemaal.

Geplaatst

Tjezis Sen, wat een actie. Dat verslaat mijn schoonzusje die mij om een zwangerschaps test vroeg. Wat onwijs lomp!!

Fren lekkere trek en ongi in aantocht. Hoop het voor je.

Hier eigen auto weer terug, 800 euro armer, zucht.

Syl, ik moest ook aan het schuurtje denken.... En Nico ook in actie voor een spontaan wonder. Je weet het nooit, er gebeuren wel gekkere dingen toch?

Ik ben het verder ech kwijt, wat doen hormonen met je hersens? Kon tijdens werkoverleg niet meer herinneren welke training ik morgen ga volgen hihi. nou ja, beter geheugenverlies dan bruinverlies!! :-D

Geplaatst

oef, jij 800 euro armer, blijft toch een bodemloze put zo'n auto!

je klinkt wel steeds een beetje positiever, ben ik blij om. De 20e heb je de echo toch?

Ivf, wanneer moet jij voor de echo?

By the way: gister vin aan de lijn vanuit Dubai. Die zat er even helemaal doorheen. Zijn en mijn moeder zijn ineens dikke vriendinnen (??) en mijn moeder had haar verteld dat mijn schoonzusje op de verjaardag van mn neefje stopt met de pil. Nou snap ik niet dat je dat aan je schoonmoeder vertelt en ik snap al helemaal niet dat mijn moeder dat vervolgens door gaat lullen. Vin helemaal van slag, hij kan slecht tegen dat soort berichten: 'zul je zien dat zij weer zo zwanger zijn' en 'zij hebben ook altijd geluk, nooit eens tegenslag'. Gelukkig heb ik hem uit de put kunnen praten. Blijf er van overtuigd dat deze poging gaat lukken en dan boeit het me echt niet of de halve wereld zwanger is. Mocht het onverhoopt bij ons niet lukken en zij is in een wip (hahaha) zwanger, dan trek ik dat waarschijnlijk ook wel erg slecht...

Geplaatst

Zo, is dit de dag van de stomme opmerkingen of zo?? Sen, jouw verhaal spant wel de kroon zeg, wat ontzettend horkerig van die collega van je! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zoiets doet, ik zou het niet in mijn hoofd halen!

En Fran, sjongejonge, hoe verzin je dat om dat inderdaad om dat 1) te vertellen en 2) door te vertellen....Gelukkig heb je Vin er weer uit kunnen trekken. Inderdaad boeien als jullie straks zelf zwanger zijn, dan maakt het geen drol meer uit. En daar gaan we gewoon vanuit!

Zara, hoe is het met je?

Geplaatst

Guusje, heb ff gecheckt waar je woont - ik heb 20 jaar in hetzelfde dorp gewoond en mn vader woont er nog steeds!! Wat een grap...

Geplaatst

De dag van de domme opmerkingen

Beter geheugenverlies dan bruinverlies

Miss Lawson is behoorlijk uitgedijd

Meiden ik vind dat we met z'n allen toch geweldige teksten schrijven!

Sab, by the way, ik zag dat je de titel hebt aangepast maar je moet eens het lijstje erbij pakken en tellen, volgens mij zijn we wel met een stuk of 20 inmiddels hoor!

Hier vol na 3 pannenkoeken maar wil toch even gaan inpakken want daarna lekker tv kijken...

Gast Guusje
Geplaatst

Hahaha, You got mail ...... ;-)

Guusje, heb ff gecheckt waar je woont - ik heb 20 jaar in hetzelfde dorp gewoond en mn vader woont er nog steeds!! Wat een grap...
Gast Guusje
Geplaatst

Eef, gelukkig (nog) geen bijwerkingen van de Synarel. En ik moet zeggen dat de pijn ook iets minder gaat worden. EINDELIJK!!!! Werd er wel sjachie van.

En nee, mijn moeder nog niet gesproken, ik heb het maar even zo gelaten. Ik snap heel goed dat ze het ook moeilijk vind allemaal, maar ik heb al even genoeg aan me zelf. Ze stuurde vandaag een sms dat ze woensdag komt eten, dan zullen we het er vast wel over hebben. Ik zie het wel.

Geplaatst

Gelukkig Guus, lijkt me een stuk prettiger, aan de poging beginnen zonder start met buikpijn..

OK, je bent dus voorbereid voor woensdag ; - ) betekent dus rustig aan doen, en zorgen dat je je niet gestrest laat maken. Het is helaas niet anders, je hebt de handen nu vol aan jullie welzijn, en dat neemt nu veel ruimte in. Goed dat je je er niet verder op de kast hebt door laten jagen.

Denk dat het 21.30 wordt, vaste prik de komende 2 weken ; - )

Geplaatst

Lieve, lieve meiden, wil jullie ontzettend bedanken voor alle lieve tips en woorden in welke vorm dan ook. Ik vind het echt hartverwarmend en het doet me ontzettend goed. Zoveel reacties en mensen die meeleven.... Kan er echt geen woorden voor vinden. Heb er heel veel steun aan.

In onze omgeving zijn wel wat mensen op de hoogte en zij proberen ons ook te steunen maar ik merk dat ik de meeste steun van jullie als (helaas) lotgenootjes heb.

Nogmaals heel erg bedankt! Vonden vandaag zelfs een kaartje bij de post. Manlief was er helemaal stil van.....

Babeth, vandaag weer een week verder en een week dichterbij de eindstreep. Hoop zo dat je deze zonder verdere mankementen en stress gaat halen.

Herken me erg in je post. Heb sinds zaterdag een niet te onderdrukken behoefte aan zoetigheid. Snoepjes, chocolade, dingen die ik normaal niet eet als het maar zoet is. Merk dat ik het ook echt nodig heb dus geef er maar met mate aan toe. Tussendoor veel water drinken (lukt gelukkig goed met deze temperaturen) en verder de tips hier maar opvolgen.

Fran, bedankt voor je voedingstips. Vooral die van de soep vind ik wel een goede en makkelijk uitvoerbaar.

Wat kan Vin zich goed uiten zeg! Sta ik van te kijken. Merk aan manlief dat hij helemaal in de put zit maar echt erover praten kan hij niet. Hij reageert dan meer van; "Het is klaar, we stoppen er mee."

Is je bongi er inmiddels al?

Guusje, lastige situatie met je moeder. Je wilt er voor haar zijn maar loopt zelf ook tegen je grenzen aan.

Denk dat het nu heel erg belangrijk is om je eigen gevoel te volgen en niet jezelf voorbij te gaan lopen om je moeder tegemoet te komen. Is dit iets wat je met haar kunt bespreken en uitleggen?

Sab, heel erg bedankt voor het aanpassen van de topicnaam!

Kaartje, jij bedankt voor de aanzet daartoe. Heb helemaal de kriebels van je verhaal. Wat vreselijk! Dacht dat wij het zwaar hadden maar zoiets zal je met 17 of 20 weken overkomen.... De rillingen over mijn lijf. Die mensen moeten toch wel helemaal stuk zijn?

Ik vraag me ook af of er iemand hier ooit nog zorgeloos zwanger kan zijn.....

Sen, wat een ongelooflijk botte en gevoelloze actie van je collega en dan nog wel iemand die beter zou moeten weten. Onbegrijpelijk.

Vind je reactie van je leidinggevende wel helemaal top!

Moet weer even teruglezen want ben de rest kwijt.

Geplaatst
Ga eens gezellig doen dan! Telefoon weg...

Haha ik lees net pas je bericht dus dat heb ik gedaan. J. en ik zijn de mobiele brigade.

Geplaatst

Eten was heerlijk, we genieten er nog maar even van.

En ja de boel is meteen ontploft en behoorlijk, schade is groot zeg maar.

Verder is de chemo niet aangeslagen bij de vader van J. Nu nog een kuur van 17 dagen en als dat niet werkt kunnen ze niets meer doen.

Bizar leven heb ik momenteel.

Lees mee maar vindt het moeilijk om positive berichten achter te laten omdat ze er niet zijn.

Blijf het fantastisch vinden dat wij, vreemden van elkaar, zo kunnen omgaan met het geluk en verdriet van andere.

Geplaatst

Henne, hoe is het met jou? Heb je nog bloed verloren? En wat een geld voor je auto...

Die van mij moet in juli voor een grote beurt. Altijd zonde van je geld.

Eef, die steeds terugkerende vraag hoeveel kinderen je hebt. Of het maar normaal is dat je ze überhaupt kan krijgen. Blijft bij mij toch ook altijd wel pijn doen als iemand dat vraagt.

Ivfsh, jij ook al zo'n heerlijke baas destijds. Lijkt ook altijd nog wel of degenen die wel kinderen hebben nog de stomste opmerkingen maken. Iemand begon tegen mij eens over de nadelen van kinderen en dat ik eigenlijk maar geluk had dat ik er geen had.

Heb maar eens een vuile blik gegeven en gevraagd of hij die van hem soms wou missen. Grrr......

Caroline, gaat het lukken met vertrekken morgen? Hoop dat je even heerlijk kan bijtanken en genieten. Laat je zus je maar lekker vertroetelen.

Sylvie, wat ben je allemaal aan het eten bij de Chinees? Zou er ook best zin in hebben of is dat weer frustratie-eten?

O ja, Babeth, heb vandaag je pasta gemaakt met garnaaltjes. Heerlijk! Heb zelf nog pesto door de pasta gedaan en extra rivierstaartkreeftjes. Heerlijk!

Spaatje, wat is er met jou? Gooi je verhaal eruit, misschien kunnen wij je helpen???

Rubster, zo herkenbaar wat je schrijft. Heb ook heel even gedacht dit noooooooooooooooooooooooit meer mee te willen maken en dan dus maar te stoppen zodat je jezelf dit alles bespaart maar die kinderwens is zo groot.

Als de andere optie met Clomid voor jullie minder belastend is en ook een vergelijkbare slagingskans biedt, is het inderdaad misschien een optie.

Nico, jij klinkt relaxed. Fijn dat mag ook wel een keer.

Stel je toch voor dat je echt op deze manier zwanger zou kunnen worden....

Daar kun je toch alleen maar van dromen? Denk dat ik het niet eens zou kunnen geloven.

Geplaatst

Sylvie, welke boel is er ontploft? Toch niet tussen jou en J?

Owww, wat een rotnieuws van je schoonvader. Dat kon je er nog net bij hebben.... Is deze laatste kuur een andere dan degene die ze eerder geprobeerd hebben?

Wil je nogmaals heel veel sterkte wensen en herken me helemaal in je laatste woorden.

Dikke knuffel xXx

Geplaatst

Jemig syl, echt een soort twilightzone voor jou inderdaad. Maar je weet dat je niet alleen positief hoeft te zijn hier, we zijn er ook nu voor je!

Zara, vind het zo knap dat je je al weer op de rest van ons richt. Je komt werkelijk over als een heel sterke vrouw! Je schreef da je man zich niet goed kan uiten, kunnen jullie wel steun en troost samen vinden? Daar zijn vaak geen woorden bij nodig. En ik moet ze er bij Bin ook uit trekken hoor, een oester is toegankelijk vergeleken met die van mij...

Babeth, wee bijna controle, zo zachtjes aan gaat het helemaal de goede kant op voor jullie, ben zo blij voor je!

Caro, lekker morgen weg, je moet maar zo zien, je hebt nu wel het mooie weer hier meegepakt en straks hopelijk weer in Frankrijk!

Syl, wanneer moet/moest je ongi worden? Misschien toch een restje er tegenaan gooien?

Eef, ik prik inderdaad ook om 22 uur. Maar heb wel een alarm in m'n telefoon staan hoor. Deze tijd helpt trouwens ook om op tijd thuis te zijn. Mes snijd aan twee kanten dus.

Geplaatst

Lieve Zara jij staat ook meteen weer paraat voor andere ondanks jou eigen leed.

Nee niet tussen Jeroen en mij maar zakelijk, ik denk dat het de laatste loodjes zijn.

En zijn vader is nogmaals de chemo maar als dit niet aanslaat heeft een beenmergtransplantatie geen zin meer.

Hoe voel jij je verder?

Henne dure autokisten maar geen afscheiding vandaag meer?

Sandra, puf puf puf.....

Geplaatst
dat mag, maar ik zou een testje proberen :-)

Heb ik je toch aan het lachen gekregen...

Daar ben ik ook erg blij mee :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden