Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hè balen syl... Het zou zo mooi zijn geweest. Dan idd maar gewoon stinkend rijk worden!

Caroline, ik hoop dat jullie een paar heerlijke dagen zullen hebben daar! Verve lend dat je man op dit moment niet zo'n zin heeft... Trekt hopelijk snel bij. Dus vanavond lekker in een hotelletje onderweg: super!!

Geplaatst

Caro het moet gewoon zo zijn dat de zin er onderweg wel komt. Zeker als straks de zon weer te zien is wordt de stemming ook beter. Geniet ervan, even alles sores achter jullie laten.

Jammer Syl, idd wat Fren zegt, was ook bijna te mooi om waar te zijn...... en eerst stinkend rijk worden en dan een kleine is ook prima toch??????

Geplaatst

Balen Sylvie, ook al was de kans klein, het was zo leuk geweest. Maar stinkend rijk is ook niet verkeerd?

Geplaatst

Dames,

Wat gaan we weer hard hier.

henne, je bent geen zeikmiep. Succes straks. Duim voor je hoor!!!

Syl ja dan idd de staatloterij maar winnen

Sandra, doe je rustig aan?

Fren, balen altijd die tijden voor een echo he!!! Vind het al erg bij het vu, laat staan dat je naar nijmegen moet.

Ik mag 18 mei weer voor een echo en vanavond de 1e decapeptyl erin.

er zaten in beide eierstokken al een folikel. Dus ben benieuwd.... We gaan het weer beleven.

Caroline, vervelend dat hij geen zin heeft. Maar lekker wel er naar toe gaan. het is hier zo somber op het moment. het regent namelijk.

Sen, hoe lomp kun je zijn met opmerkingen.

Zara, ik heb bewondering voor je hoor.

Guusje, hoe is het met jou

Eef, gaat het goed?

IVFSH hou je taai zeg!!! En idd niet googlen bij onzekerheid. Daar wordt je gek van. Succes met de natte iphone.

Ga nu even lekker aan het werk. Zo geen zin en hoofdpijn. Laat de onweer maar komen dan ben ik eraf. last van mijn rug. maar gaat allemaal weer over.

Groetjes en een dikke knuffel allemaal

Geplaatst

Rubster vanavond je eerste deca weer en 18 mei weer echo. Geweldig dit moet hem gewoon worden.......

Hopelijk trekt je hoofdpijn snel weg en is de werkdag snel voorbij..

Geplaatst

Nou meiden ik ga de computer uitzetten. Stemming is inmiddels iets beter... Komt wel!

Tot zondag (als ik niet tussendoor effe kom spieken...)

xxx

Geplaatst

Syl...balen zeg...dan idd maar gewoon stinkend rijk via de staatsloterij!!!

Caro....jammer dat je man niet zo veel zin heeft, hoop dat het omslaat als jullie onderweg zijn!!! veel plezier!!!

Rubster...vanavond de eerste spuit erin...succes....hoop dat alles goed gaat en blijft gaan en dat je 18 mei een mooie echo hebt!!!

heb nog niets van mijn vader gehoord, dus neem aan dat de arts nog niet bij mijn moeder is langsgeweest...zal ze leuk vinden...NOT....

hier bewolkt, maar geen regen...loop hier gewoon lekker rond op mijn slippers...zit nog steeds in de zonneflow van de afgelopen dagen...hihihi...

liefs,

Nico

Geplaatst

Als ik echt heeel eerlijk ben zou ik op dit moment wel heel gelukkig worden van een winnend staatslot.

Heb net gekocht dus afwachten maar weer......

Geplaatst

Caroline, beterschap! hoop dat je je binnenkort echt wel weer beter voelt. Niet meer door blijven sukkelen he!

Syl, wat jammer! Inderdaad was wel helemaal te gek geweest, een babytje made in 'moeders' tuinschuurtje :-) Nooit de hoop opgeven toch?!! Wie weet komt het er nog van...

Henne, ik duim heel hard voor je! Kom a.u.b. straks met goed nieuws! Hou het estafette stokje heel hard vast! Goohhh, meid wat spannend...leef met je mee!

Ik lees trouw mee maar heb zelf niet zoveel te melden... behalve dat ik nog steeds er veel zin in mijn 'nieuwe' fiets heb en aardig wat km's maak.. zondag een rondje Berg en Dal gefietst, totaal 65 km... maar verder zal ik jullie niet lastig vallen met de saaie fietsstatistieken :-)... Ah, nog wel iets te melden! uitslag van 2e bloedonderzoek is binnen, ze hebben weer een hoge waarde aan anti cardiolipines gevonden...dus ga aan de aspirine & fraxiparine bij de volgende poging...

fijne dag allemaal!

Geplaatst

He wat jammer sylvie. Zou je zo enorm gegund zijn.

Heel veel succes straks henne!

Zara, weet niet goed wat te zeggen maar wil je laten weten dat er aan je gedacht wordt. Heb je iets bedacht voor het buikje?

Geplaatst

Roestvlek toch fijn dat ze je aspirine en faxiparine voorschrijven de volgende keer. Wie weet.....

Er zijn er meerdere die het spuiten hier.

goed hoor dat je zoveel kilometers maakt, lekker je hoofd leeg, genieten van de omgeving en conditie opdoen. Doe je het alleen of samen met iemand???

Geplaatst

Zit al vol spanning te wachten op de echo-uitslag van Henne... Zie alleen nu dat het over een half uru pas is, haha. Heel veel succes zo. Hoop dat ze positieve dingen kunnen melden.

Syl, jammer, was zo mooi geweest. Nou, dan die staatsloterij maar. Kun je ook wel gebruiken toch?

Geplaatst

zit ook in spanning mee te lezen tussen bedrijven door...haha. Laatste dag werk en heb zin om naar huis te gaan ; - )

slecht geslapen, maar of dat door deca kwam of door ratelende wasmachine....

Fren wat balen van die planning, hoop dat de echo goed is!

Nico, sterkte met moeders x

syl had het zo gehoopt voor je! Ben zelf zo klaar met negatieve testen,dat k er nooit meer 1 wil doen...op weg naar n fortuinlijk staatslot ; - ))

hennneeeee?

Geplaatst
:gekruiste vingers 4 voor Syl! Wat goed van je om een lotje te halen - je weet maar nooit! Wie niet waagt...

Eeh lotje, ik heb een hele straat gekocht.....wel 1/5 loten dames, het is crisis nog steeds, hihi....

Geplaatst

Henne heel veel succes, duimen draaien hier overuren....

Roestvlek lekker fietsen, helaas voor mij nu bijna onmogelijk door de hooikoorts.

Zag wel deze week een hele leuke fiets, beetje retro omafiets met handremmen, grote ronde koplamp erop, erg leuk.

Geplaatst

Witje, ik fiets met een vriendinnetje... maar afgelopen weekend zijn we met de mannen geweest...hoog tempo maar natuurlijk niet laten kennen! :-) We kregen hierna complimenten en veel beter ter beloning lekker een Mcflurry met stukjes stroopwafels!!! Heerlijk!!! volgende keer ga ik gewoon aan mijn McFlurry denken als ik aan het afzien ben en dan zal het een stuk beter gaan (de helling op...:-)...

Fren, heel veel suc6 morgen! Hopelijk groen licht voor de volgende stap...

Henne, duim duim duim!!!!

Geplaatst

Henne??? benieuwd hoe het is gegaan...hoop zo op een goed berichtje!!

Roestvlek...lekker aan het fietsen..heerlijk!! jammer toch dat ze een hogere waarde van anti cardiolipine hebben gevonden. gelukkig is dat goed te verhelpen met aspirine en fraxiparine erbij...mijn zus heeft ook bloedverdunners moeten spuiten bij haar zwangerschappen...

liefs,

nico

Geplaatst

Helaas geen goed nieuws. De echo liet een lege baarmoeder zien, nog geen kleinste begin van een vruchtzakje. Wel vocht achter de baarmoeder. Samen kan die wijzen op een bbz. In de eierstokken was wat dat betreft niets verdachts te zien, maar het kan in de eileiders zitten. Nu dus hcg geprikt om te kijken welke kant het op lijkt te gaan. Bij hoog hcg is er groot risico op bbz, bij laag hcg is het vruchtje waarschijnlijk al losgekomen en is het wachten op een bloeding/miskraam.

Ik ben opnieuw niet verbaasd, maar wel stuk. J. drong het nog niet tot door, die had het idee dat het nog goed kan komen, maar het is gewoon geen goede zwangerschap en het is over. Zit nu thuis. J. moest naar een belangrijke afspraak, ook leuke timing... Vanmiddag na vier uur wordt ik gebeld over hcg en hoe verder. Moet aan de bel trekken bij elk dingetje, pijntje of wat dan ook dat ik niet vertrouw. Ga maar niet googlen nu, want dan schiet ik gelijk in de stress denk ik. Wordt een lange middag....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden