Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Welkom Noor! Wat een slecht nieuws hebben jullie gekregen, ik word er nu toch wel een beetje deprie van hoor. Meiden nu beter nieuws svp!

Fren, jippie, tis bijna zover! Hoe dan ook, en wat een eieren zeg!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

noor, wat n klap. Sterkte met de ingreep morgen en t verwerken.

Fren, dat klinkt hartstikke goed toch? Hoop dat t snel doorkomt, spannend!

Moet aan t huishouden maar kon tot weing. Wel veel gegoogeld....oude afleveringen van creatief met kurk op u tube (altijd van je af schilderen, hilarisch) en britain's got talent van die kleine meisjes die heel goed zingen of ontroeren...tja nou weer wat doen..o ja ook alle blogs van babyboom gelezen, snik....

Geplaatst

jeetje Noor....wat erg....en de curretage morgen al...van de ene kant fijn, dan is het voorbij, van de andere kant weer niet, want je had graag ander nieuws willen horen/zien bij je 2e echo! sterkte meid!!!

Fren...wow...een dominante follikel die al eigenlijk had moeten springen...en dan nog een stuk of 20 die klaar liggen om te gaan groeien...zou het kunnen door die dominante follikel dat je bongi er nog steeds niet is? Moet je eigenlijk altijd een doorbraakbloeding krijgen, zit ik me nu af te vragen???

Babeth...wat fijn dat alles goed was en dat de baarmoedermond lang was...

ivfsh...succes met het belletje voor een echo!! hoop dat je snel terecht kunt!!! ook jij onzeker...meissie...niet meer googlen!!! vanaf nu is dat verboden...;-).

Zara...hoe is het gegaan??? straks op weg naar the airport om even weg te gaan van alle sjit hier...hoop dat jullie de rust kunnen hervinden!

uhm....effe denken...

Syllie!!!! heb je nog wat gewonnen gisteren???? vervelend dat je bongi er nog niet is...pffff...succes met het maken/halen van jullie avondeten!!!

voor het lijstje trouwens: gisteren een champignonschnitzel van Alpro Soya (handig als je vriend daar werkt...hihihi)...en heel veel salade erbij...geen koolhydraten gisteren...

Vanavond eten we kipfilet....denk dat ik wat warme groente en weer een salade erbij eet....aardappeltjes effe niet...heb een strenge begeleidster..hihihi...maar het werkt wel...tuurlijk heb ik de koolhydraten ook nodig voor het sporten, maar het 'verbruik' is even minimaal...zal natuurlijk wel anders worden als ik zwanger ben...dan stop ik ook accuut met afvallen, en ga weer lekker boterhammen eten en lekker chips en chocola...ooh...verheug me er nu al op...hahahaha...

de weegschaal gaf vanochtend bij mij 85.9 aan...een opstekertje, want ik zit nu onder de 86...hihihi...als je me ziet, dan denk je...jaja...86 kilo...waar heb je die dan zitten...nou....bij mijn buik/heup/taille zitten die...en achter mijn oorlellen...whoehahahaha...

dames...heb totaal geen zin meer om te werken...heb continue een gevoel van spanning daar waar mijn eierstok/eileider zitten...nog minder dan 7 volle werkdagen te gaan...ga maar weer eens plassen....

liefs,

Nico

Geplaatst

Noor wat verschrikkelijk, heel veel sterkte morgen. Liever dat je hier niet was gaan meeschrijven maar in december was blijven zitten.

Nico ja wel wat gewonnen maar niet genoeg, haha'

Fren dat zog nogal wat follikels die er al liggen, mooi aantal!

Geplaatst

Welkom Noor... al is de aanleiding wat minder....

Hier weer een bezoek aan de fysio gehad... Ik merk nu aan mijn rugspieren dat die het zwaarder krijgen.

Net even gestofzuigd.. (met steunband om, zowaar aan gedacht) en zo even een dweil door de toko halen... Er is een kat wat aan de dunne geweest...... bah.. overal vieze plekken op de vloer....

En verder.... ik zie wel...

Syl een avondje uit eten gewonnen,of een pakje zakdoekjes gewonnen?

20 follikels.. jeetje Fren... wat veel!!!!Ik weet nog hoe blij ik was toen ze er 4 hadden gezien!!

Geplaatst

Noor, dit is zeker neit wat je wilde horen en zien bij de echo. Wat verschrikkelijk en zo snel de curetage. Heel veel sterkte en zal aan je denken.

Fren, 20 folikels die al klaar liggen om te groeien? Zou willen dat ik het had. Bij mij liggen er 2.

Nico, ik stop ook als ik zwanger ben met dieeten hoor. Dat is ook wat de gewichtsconsulent vind. Die heeft ook in dit traject gezeten van IVF en ICSI, dus het praat wat makkelijker.

Geplaatst

Gatverdamme Noor.... :-( wat een rotnieuws, weet er helaas alles van.... Vind je het fijn dat de curettage zo snel is? Ik vond dat zelf prettig, maar je moet wel tijd genoeg hebben voor je gevoel om afscheid nemen van je zwangerschap. Sterkte de komende dagen en weken...

Fren, 20 stuks! Daar kun je mee thuiskomen :-)

Sab geen idee of ik gelijk door mag. Hangt er denk ik vanaf hoe het loskomt, spontaan of niet. Ik zou zelf liefst gelijk doorgaan. En dan als de laatste cryo niet pakt even pauze misschien. Maar als ik die medicatie krijg mag ik drie maanden niks boehoe, wil ik niet!!! Hup hcg ga omlaag!

Hoe is het met je hoofdpijn? hoeveel dames moeten er wel niet gaan vloeien hier? Wordt een fijne kledderzooi de komende dagen :-)

Nicoe ga je ook diëten in de wachtweken? Ik heb zelf wat voedings supplementen die niet bij zwanger mogen, maar daar stop ik voor de tp al mee. Heb toch het idee dat het beter is m lijf dan al als zwanger te beschouwen.

Hier beetje hoofdpijn, moe, nog niks geen pijn ofzo. Gelukkig maar. Vind het wel naar dat ik nu niet naar de crematie van mijn oudtante ben geweest, dat was vanmiddag. Werk trek ik me minder van aan. Net nog lieve collega aan de telefoon gehad, lekker even geroddeld, altijd goed voor je humeur. De dag is alweer een eind voorbij, des te eerder is het vrijdag en weten we meer.

Geplaatst

he Henne....roddelen is af en toe nodig en nog afleiding ook!!!....nog gecondoleerd trouwens met je oudtante...was ik helemaal vergeten...sorry meid...

echt diëten is het niet, gebruik 3 keer per dag een shake ('s ochtends als ontbijt, 's middags als lunch en 's avonds als toetje zeg maar) (de herbalife producten waarin alle voedingssupplementen en vitaminen zitten die ik nodig heb) en tussendoor eet ik mijn tussendoortjes (goh...hoe zouden ze aan de naam tussendoortjes komen??? :-)) en ik probeer wel zo min mogelijk te snoepe dat wel, maar als ik eens geen zin heb om te shaken, dan eet ik ook gewoon een boterham (of 2-3..hahaha) met lekker de boter erop gesmeerd en kaas of hagelslag of stroop of weet ik...maar kan ook rustig een zak chips opeten, zoals ik dus vorige week woensdag heb gedaan....hoezo emo-buien...hahahahaha....ik ben er nog mee doorgegaan, met het hele herbalife, ondanks dat ik de knop niet meer omgedraaid kreeg na de 3e ivf...had namelijk geen doel meer...of had wel een doel voor ogen, maar mijn hoofd of mijn lichaam wilde niet meewerken...dus in het weekend at ik ook vaker heel veel wat los en vast zat...en door de week dan weer me eraan houden...dat zet natuurlijk ook geen zoden aan de dijk...heb met mijn begeleidster dan ook afgesproken dat we het iets rustiger aan gingen doen, zeker met de meet- en weegmomenten...

en ook een beetje bijgeloof denk ik dat ik niet aan veel mensen vertel dat we toch weer met ovutesten hebben geprobeerd, net alsof ik het dan weer jinx...denk wel dat dit herkenbaar is...dus ook niet aan mijn begeleidster...ik weet wel dat ze dit voor zich houdt...maar toch...dat bijgeloof he...

mijn collegaatje trouwens, die vorige week een toppertje teruggeplaatst had gekregen, had vandaag te horen gekregen dat ze een cryo heeft....dus zij was weer helemaal heppie...ze kwam nog vragen of ze even mocht stuiteren bij mij...hihi...hadden we ook afgesproken dat ik zou aangeven hoe ik me voel en dat zij effe zou checken als ze met een stuiterbericht zou komen...

ik ga nu afsluiten...mag alweer naar huis (voordeel als je om kwart voor 7 begint..hihihi)...dames...ik kom later nog terug...

henne...knuffel voor jou

Syl...alles is mooi meegenomen, toch? al zou een groter bedrag fijner zijn geweest...hihihi

liefs,

nico

Geplaatst

meiden,

ik word gek hier!!!!!

ik heb de afspraak voor 20 mei af moeten zeggen omdat ik 1: vanmiddag te horen heb gekregen dat San er volgende week 3 dagen niet is ivm cursus extern. En dat kon echt niet verzet worden omdat het internationaal is, zucht.. en 2: nog geen menstruatie heb, nou is dat niet zo erg, want als het maar lang genoeg wegblijft kunnen we meteen beginnen volgende week. Nou ja hadden kunnen beginnen…Ware het niet dat we echt saampjes moeten komen voor deze afspraak (nog gezegd dat het niet de eerste keer is en ik het heus wel goed ga doorvertellen :-)) Maar ja tis natuurlijk 5! jaar geleden, het spuiten…..maar goed, ik heb dus $%@%#^^#%M@$% een afspraak heb moeten maken voor 30-6!!!!!!!!! WHAAAAAAAAAAA dat is gewoon nog 7 weken!!! wachten.

Eerst op vakantie dus en daarna gaan we pas starten. Hopelijk komt die menstruatie snel en zit er volgende keer maar 4 weken tussen dan kunnen we tenminste vlak na de afspraak beginnen.

Wat een tegenvaller.

Valt natuurlijk in het niets bij alle ellende hier, maar baal er wel van.

Sorry dit was even een ego-stukje, maar moest het even kwijt.

Geplaatst

Sab wat een ongelooflijke domper!!! Ook een tegenvaller dat je echt niet alleen mag, had ik niet verwacht. Nou ja, dan nu eerst maar focus op de vakantie....zucht diepe zucht. Het gaat hoe dan ook nooit zoals we zouden willen hè?

Hier wel goede hoop dat hcg aan dalen is, heb sinds paar uur weer zin in eten. Heb zelfs trek! Helaas ook hoofdpijn, das dan weer minder. En ook moeie armen, beetje bang dat dit voorbode is van schouderpijn bij bbz, maar denk dat het gewoon van het liggend typen op de iPad komt ;-)

Syl heb je nog eten gehaald of ben je in bed gedoken?

Geplaatst

goed zo Henne! Weet je wat wij doen? Wij maken er gewoon een Voorburgs feestje van deze zomer, allebei zwanger! Hopelijk jij iets eerder dan ik, want dat betekent dat alles 'goed' gaat bij jou en dat je over 3/4 weken weer verder kan! Zo niet, dan gaan we samen kee? :-)

Ja Syl, tis stilllllllllllll aan de overkant...:-p

Geplaatst

he shit sab, dat is zeker balen!! Wat jammer dat ze zo streng zijn dat je samen moet komen.... was je nu maar gewoon niet eerlijk geweest zeg... en op de dag zelf gezegd dat San er toch helaas niet bij kan zijn. Shit: kan me voorstellen dat 7 weken nu erg lang klinkt!

Knuffel voor jou!

Geplaatst

ohhhh IVF dat is een goede, helemaal niet aan gedacht, grrrrr wat erg dit...

nou ja tis gebeurd, ik ga me omkleden en op de fiets zu hause.

Misschien tot later meiden en anders fijne avond!

Geplaatst

Sab dat is balen na zo lang wachten nog langer wachten, frustrerend.....maar kan idd altijd gebeuren dat je alleen komt. Ben ook vaak genoeg alleen geweest ook bij evaluaties en strategie bepaling.

Zo stil is het toch niet?

Vanmiddag nog naar de zaak geweest, we hebben post van de koningin gekregen, bevel tot uitzetting, haha, wordt er een beetje melig van.

Heb nog wel wat eten gehaald Henne maar verspilde moeite, misschien later.

Heb jij een iPad schouder :-)

Gelukkig meer honger, misschien hcg idd aan het zakken, ik hoop het. Onnatuurlijk om dit te schrijven.

Ga onder de douche, tot later.

Geplaatst

shit syl,

het gaat niet lekker bij jullie. Dus de huurbaas wil niet langer op zijn geld wachten? En de gemeente? Nog steeds niet meewerkend?

Geplaatst

Lieve Henne, nog niets gelezen van wat er hier vandaag is geschreven maar heb de hele nacht en vandaag in het ziekenhuis aan je moeten denken.

Ook nu schieten de tranen me weer in de ogen. Zo oneerlijk. Wil laten weten dat ik heel erg aan je/jullie denk en zou willen dat ik iets voor je kon doen.

Ben voorlopig even niet op het forum omdat we zodra de koffer gepakt is naar Schiphol vertrekken waarvan we vannacht vliegen. Ik ga proberen op vakantie een internetcafé te vinden maar weet dat ik in gedachten bij je ben. Heel veel sterkte en liefs meid! xXx

Geplaatst

Lieve zara,

Ik hoop dat je rust kunt vinden op vakantie. Wij zijn ook na mijn eerste miskraam op vakantie gegaan. Voor ons was dat erg goed: weg van alles en alleen maar samen zijn met elkaar. Ik hoop dat het jullie ook goed zal doen.

Dikke knuffel!

Geplaatst

Lieve, lieve Noor, niet jij ook al! Wat verschrikkelijk lieverd... Weet gewoon niet wat te zeggen. Alles leek toch zo goed te gaan? (Net als bij mij ;-(

Hoe voel je je? Ook zo intens verdrietig en verslagen?

Wat hangt er in de lucht? Al zoveel meiden van het aprilwachtbankje afgevallen en nu ook al meerdere uit het uitgerekend in decembertopic.

Word er zo verdrietig van.

Straal heel veel liefde, sterkte en kracht naar je toe. Weet dat ik aan je denk! xXx

Geplaatst

Lieve meiden,

Ben helemaal uit mijn doen door het lezen van weer een slecht bericht...

Zit hier op een schopstoel. Veel te lang in het ziekenhuis geweest. Moet mijn koffer nog pakken en 7 uur hier vertrekken. HELP!!!

Kort berichtje dus.

Vandaag in Gent geweest. Op zich was de echo goed maar er zit nog veel bloed, stolsels en bms in mijn baarmoeder. De bloedingen zullen dus nog wel even aanhouden. Tot die tijd rustig aan doen en stoppen met Ibuprofen en andere NSAID's. Deze zijn namelijk bloedverdunnend en dat moet ik dus nu niet hebben. Mag nu alleen paracetamol en voel gelijk een stuk meer pijn.

Pijn blijkt ook van darmen en buikvlies te komen die geïritteerd zijn waarschijnlijk door weer een ingreep. Nu eens het advies gekregen om ongezond te eten. Daar kon ik dan nog wel om lachen. Vezels prikkelen de darmen namelijk nog meer wat nog voor meer pijn zorgt.

In Turkije moet dat ongezonde eten wel goed komen van die heerlijke ongezonde witte plakrijst.....

Dan blijkt mijn HCG nog veeeeeeeeeeel te hoog te zijn. Zelfde probleem als vorige keer waarbij het ook pas na een half jaar onder de 10 was. Ik moet nu volgende week donderdag in Turkije bloed laten prikken en deze uitslag doorgeven aan Gent. Aan de hand van de hoogte dan word bepaald of ik injecties moet krijgen om het HCG te laten dalen of dat ik weer opnieuw bloed moet laten prikken.

Ook op vakantie blijven we dus niet van ziekenhuizen bespaard. Ach, zijn ergere dingen. Nu eerst die pijn maar eens weg.

Meiden, moet afsluiten. Wil jullie laten weten dat ik niet weet wanneer ik hier weer verschijn. Ga jullie echt erg missen en heel veel aan jullie denken.

Aub niet nog meer slecht nieuws (en niet teveel schrijven anders kan ik het niet bijlezen....)

Pas goed op elkaar. Ik denk aan jullie!!! xXx

O ja, nog wat. Er werd mij aangeraden om vanuit Gent psychologische hulp te accepteren bij het verwerken van alles wat er tot nu toe gebeurd is.

Heeft iemand van jullie ervaring met psych hulp vanuit een IVFkliniek en dus deskundige? Als je er voor open staat, zou je dan je ervaring per pb naar mij willen sturen?

Dank je/jullie wel alvast.

Dikke kus xXx

Geplaatst

lieve zara, weet niet of je dit nog leest, maar heel fijne vakantie, hoewel dat misschien moeilijk is. In ieder geval rust voor jou en je man en een tijd samen om de afgelopen week te verwerken en een plekkie te geven...

Syl, bevel tot uitzetting? Het wordt echt menens nu geloof ik.

20 eicellen die mee gaan doen, ja zo zei ze het echt inderdaad. Vorige keer ook 26 follikels, maar bij mij zit het probleem ook niet echt.

Vanmiddag teruggebeld door nijmegen... nog wel een grap: art begon te vertellen dat ze overlegd had en dat ze me toch morgen nog een keer wilden zien, omdat ze het niet helemaal vertrouwden en het nog een keer wilden aankijken. Ik natuurlijk balen, wéér naar Nijmegen. Totdat ze zei dat dan waarschijnlijk zaterdag de punctie kon zijn. Toen maar even mn naam herhaald en bleek ze dus inderdaad de verkeerde status voor zich te hebben. Hihi, kon er wel om lachen. Ik moet gewoon wachten tot bongi, bruinverlies is begonnen, dus zal niet lang meer duren. Arts belde 5 min later nog wel terug om te benadrukken dat ik dus morgen NIET hoefde te komen!

Geplaatst

Zara een hele fijne vakantie toegewenst. Dat jullie uitgerust mogen terugkomen!

Ivfsh de papieren hebben 10 dagen ergens rondgezweefd op een afdeling voordat het bij de juiste persoon terecht is gekomen. Dat was maandag pas. J. Heeft hem gisteren gesproken en hij is vandaag voor 3 wk met vakantie.......hij heeft het werk, ons dossier, wel overgedragen maar vanmiddag met bellen bleek dit niet het geval. Iemand is zich nu aan het inlezen en hopelijk gaat het balletje nu rollen. Welke autorisatie deze persoon heeft weet ik niet, ik kan alleen maar bidden dat dit veel is.

Wederom afwachten en stressen.

Deze week wel even goede afstoom seks gehad :-)))

Geplaatst

jeetje mina...... overheid.... ongelooflijk!

Soms loopt dat echt voor geen meter... Heb ooit een afdeling moeten reorganiseren bij een gemeente: wat een drama was dat zeg....

Ik hoop dat die persoon veel te zeggen heeft binnen de gemeente!

Wel lekker: afstoom sex :-) Das dan weer even een positief puntje :-)

Geplaatst

Jeetje zeg, toen ik dit topic starte had ik gehoopt dat we allemaal na een pauze weer in de race zouden zitten en dan verhuizen naar uitgerekend in topic en hier niet meer komen........ Helaas loppt het voor vele hier toch anders.

Simba ik begrijp je gevoel om met beweging in je bolle buik hier mee te lezen en reageren. Wat valt er nu te zeggen door ons??? Hou moed klinkt zo ongelooflijk ontoerijkend.

Noor ook al een miskraam, morgen curretage. Heel veel sterkte en succes, wat verdrietig zeg.

Fran 20 follikels die meedoen en eerst ongesteld moeten worden?? Nu snap ik het ff niet meer. Of gooien mijn hormonen mijn hersens door elkaar??

Zara heel fijne vakantie, jammer dat je ook daar niet van het zh af ben. Maar beter goed in de gaten houden. Sterkte en heel veel plezier!!!!!!!!

Syl het houdt echt niet op. Hopelijk heeft ie bobo flink wat vingers in de pap. Vind dat jullie nu wel lang genoeg in de stress hebben gezeten en het grote geld is ook niet binnen gekomen dus dan maar zakelijk uit de sorres.

Afstoomsex hmmmm lekker he?

Nou jullie willen positiviteit hier???? Voor degene die het aankunnen en willen zien, heb 3 echo fotootjes in augustus topic gezet.

Veel last van bekken, steeds sneller en langer. Bah, maar nog een weekje of 14 en dan moet het langzaam weer beter gaan.

Voor de boeken: frietjes met partyhapjes gebakken. P moest onverwacht overwerken. Kruip zo weer even lekker op de bank als ik de was uit de machine gehaald heb. Vanavond beetje bankhangen zeg maar.

Geplaatst

San, er is nu nog 1 dominante follikel die nog opgeruimd moet worden met de menstruatie. Ze kon wel zien dat er sl 2x10 eicellen klaar liggen voor de volgende ronde. Goed nieuws dus.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden