Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Henne,

Ik las in ons topic dat het niet goed ging met jou…. wat ontzettend k*t!

Ik hoop dat je de kracht vindt om dit grote verdriet op te kunnen vangen.

Heel veel sterkte toegewenst…

liefs Jolieneke / Marjan

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lees later bij, maar even mijn stand van zaken: ziekenhuis gebeld omdat ik me gewoon echt niet lekker voel en ook meer bloed verlies. Moet nu vanochtend al hcg laten prikken ipv morgen, kijken of het daalt of stijgt, evt morgen een echo. Heb geen pijn, dus hoop zelf nog steeds dat het in ieder geval geen bbz is. 'Hoop' dat ik me nu zo rot voel omdat er een miskraam aan zit te komen, soort van mega pre menstrueel zeg maar (moe, warm, zweterig, misselijk, gammel). En de schouderpijn is eigenlijk meer spierpijn, die waarschijnlijk komt doordat ik maandag in een auto zonder stuurbekrachtiging heb gereden....dat bedacht ik vanochtend. Ben nu eenmaal een slappe troel.

Oke, ik ga mn lenzen indoen en dan heel rustig richting Voorburg. Beetje vervelend dat J. weer de hele dag moet werken.

Geplaatst

Wat balen Henne, wel fijn dat ze nu vandaag een extra controle doen..knuffel voor jou, hoop dat je je snel wat beter voelt.

San, het is niet anders, doe het rustig aan, je hebt trouwens wel een superlieve schoonmoeder!

Syl, al het house doorgeweest? Bij mij wordt het altijd een balans tussen utube..badkamer...weer internetten....wctje...huiskuimer en hop weer op internet ; - ))))))))

Geplaatst
Nico, hahaha, lig helemaal in een deuk, puppy laten vallen, zie het helemaal voor me.....

Beestje heeft nu al een jeugdtrauma!

gelukkig...weer een smile op je gezicht...hihihi...

Geplaatst

Henne, sterkte straks, hopelijk krijg je 'goed' nieuws.

Nico, leuke foto joh!

Zara goed vakantie.

Eef lekker hoor Z-F, have fun!

Laika, wat een spanning zeg, maar idd gelukkig met de beeb alles wel!

Syl, toe maar weer zeg, the queen herself ;-) Doe je goed, lekker barhangen, lijkt me een goed plan,maar ik ben weer gestopt met alles wat lekker is na een paar weken freewheelen haha, gelukkig alweer 3 kilo eraf, oeps ;-) Dus geen lekkernijen meer.

W.b. onze start, tsja, tis niet anders en ik zie het maar zo, ik kan nog wat extra kilootjes kwijtraken op deze manier. Mijn streven was bmi 30 maar nu is ie bijna 28, nog 4 kilootjes hihi. Dus daar gebruiken we die 7!!!!!!!! WHAAAAA weken dan maar voor, zucht...

Net voor de 4de keer deze week getraind, dus moet goed gaan komen.

Zometeen paar uurtjes extra werken en vanaf mijn werk vriendje Carolijn en Carolijn ophalen, dus ik denk niet dat ik er nog veel ben vanadaag meiden.

Fijne dag dus allemaal en tot laterrrrr

liefs Sab

Geplaatst

Hallo dames,

De injecties maar op het toilet gedaan gisteren in het zwembad. Heren 1 gaat niet degraderen. Dus blijven in de 1e klasse.

Wedstrijden zijn nu klaar. Enkelt nog een toernooi of 5. Dus half juni is het helemaal klaar.

Wij gaan er vanuit dat we rond 21 mei een punctie hebben. zou mooi zijn als het in het weekend valt.

We willen zaterdag met de treinkaartjes van de blokker gaan reizen door nederland.

we willen of naar maastricht, of naar den bosch. Zag dat er in maastricht kermis op het vrijthof is. Dus wel eens leuk om te kijken.

Weet iemand als je de gonal F en decapeptyl in de koeltas doet met ingevroren koelelementen of dat dan goed koel blijft tot 22.00 uur 's avonds? Ik weet het niet.

Anders moeten we om half zeven al weer weg vanuit maastricht. Maar dan zal ik ook wel afgedraaid zijn. Zijn we om even half 10 's avond seer thuis.

Henne, succes en hou je haaks.

voor iedereen een dikke knuffel en doe het rustig aan. heb hoofdpijn en druk op mijn werk...

Geplaatst

Ruby volgens mij moet dat gewoon kunnen hoor. Maar volgens mij gaat de laatste trein can Maastricht naar de bewoonde wereld rond 7 uur, 8 uur, (sorry niko!) dus een probleem hoeft het niet te zijn. Deca kan zeker zo lang uit de koelkast, gonal weet ik niet.

Geplaatst

Geprikt, nu wachten tot 15.00 uur..... Vandaag erg moe en totaal geen zin om te werken. Ook doordat er toch druk komt vanuit m'n werk. En ik merk dat ik daar geirriterd van raak. Nou ja, niks van aantrekken maar.

Ruby volgens mij kan dat wel hoor, met gonal. Deca zeker.

Fren al ongi? Las vandaag in de krant dat je met 15 eicellen de grootste slagingskans hebt....onzinnig onderzoek weer. Maar je zit dan met je 20 follikels wel netjes, er vallen er meestal wel een paar af ;-)

Ik ga proberen een planning te maken voor een rotproject waar ik zomaar ingevallen ben en waarvoor alle spullen op kantoor liggen...

Geplaatst

hee meiden!

Henne: ben benieuwd hoe het bij jou is vanochtend!

Sab: goed plan! Das een mooie positieve houding om er dan nog een paar kilootjes af te halen. Mooi dat je je streefgewicht nu al ruimschoots hebt gehaald

Ruby: die deca en gonal bijven echt koud genoeg. Heb ik zelf ook vaak gedaan. Dus dan kun je lekker wat langer in het mooie maastricht blijven (maastrichts meisje hier :-). Als je nog tips wil, dan hoor ik het wel!

Ik moet om 12.00 weer de huisarts bellen, had gister haar assistent aan de telefoon, maar het was nog niet gelukt met de afspraak voor een vroege echo.... de ass. van de gyn. had een echo gepland voor eind juni!! Das natuurlijk veel te ver weg, had de huisarts ook al meteen tegen die ass gezegd. Wel lief dat die huisarts zo haar best doet. het is echt niet gebruikelijk hier om al zo vroeg een echo te krijgen...

Heb de hele ochtend zitten skypen met vriendinnen en collega's uit shanghai, boehoe, ik mis ze soms wel! Maar vandaag start mijn foto cursus hier en volgende week engels, dus dan gaan we naast de collega's van ar ook andere mensen leren kennen!

Oh en Eef: ik ben ook bepaald geen ster in het huishouden :-(. Bleeh, saai. Wij zijn gruwelijk verwend in shanghai: daar hadden we dagelijks twee uur (!) hulp! Daar hoefden we dus echt werkelijk helemaal niets zelf te doen... Nu weer met beide pootjes op de grond :-)

groetjes!

Geplaatst

Ruby Deca kan 7 dagen uit de koelkast dus dat is geen probleem.

Leuk treinen, deden wij vroeger ook, nu pak ik de auto.

Sab barhangen zonder al dat lekkers hoor, misschien een wijntje en een stokbroodje maar verder niets.

7 wk de tijd om nog meer af te vallen, dat moet lukken als ik het zo lees.

Henne succes en hopelijk een dalend hcg.

Eef heb net boven gedaan en nu beneden alles, ik trek hier 1 dag in de week vooruit en dan doe ik rest van de week niets behalve wc. Ben trouwens meestal rond 2 uur klaar, fiets er nu ook maar een beetje overheen. Belangrijkste vind ik stofzuigen en dweilen vooral met de hond.

Ga weer wat doen.

Geplaatst

Ijverig Syl en Eef. Ik maak meestal ook op donderdag wel vast wat schoon, maar het meeste doen we samen op zaterdag. J. werkt met de stofzuiger van boven naar beneden, ik met een stofdoek. Samen de badkamer en dan haal ik nog een lap door de keuken terwijl J. dweilt. 't Is een mooi systeem maar aan extra dingen komen we eigenlijk nooit toe. Soms baal ik daar wel van, maar ach, er zijn ook belangrijker dingen dan schone ramen oid toch?

Geplaatst

Syl, dweilen met de hond? leg uit hahaha hoewel ik het wel voor me zie ;-) nu echt weg toedels!

Geplaatst

ivfs........................................2 uur per dag hh .....crisis goed geregeld!!!! nu dus back to basics. Lees dat Syl vrij snel is..maar ja die bedenkt waarschijnlijk niet om om de tien minuten wat anders te doen...zoals moi hier. Fijn dat je huisarts meedenkt, hopelijk snel een glimps van beebje ; - )

Ook leuk vooruitzicht om nu weer in Ierland nieuwe vrienden te leren kennen en nieuwe dingen te leren, klinkt goed allemaal. Nu die hh nog ; - )

Syl, aangezien ik later aangehaakt ben, snap ik het niet helemaal hoe dat nu zit met bedrijf, werk en werk J. Nou ja hoe dan ook: op betere tijden voor jullie, lekker genieten vanavond en relaxen, je hebt het verdiend. Probeer soms wel eens een beetje stukjes terug te lezen vanaf het begin. maar aangezien daar het nieuws ook niet altijd positief was onder de pauzemeiden, kan ik het nooit te lang lezen achter elkaar...geeft net zo'n gevoel als een aflevering babyboom kijken, zit ik ook altijd met een brok in mn keel..

Henne, weer thuis nu en wachten dus....hoop dat het werk je een beetje afleiding kan geven. Wat balen dat ze toch druk uitoefenen...knuffel voor jou

Sab, al 4x gesport deze week? Je probeert die wachttijd van 7 weken wel positief op te pakken...Knap hoor. Naar aanleiding van al het wachten de afgelopen jaren heb ik zelf wel eens geroepen dat ik straks als ik begraven moet worden zelfs nog zal moeten wachten.....zal ook wel een wachttijd voor zijn *%$#@

Ruby in voorbereiding op ons vertrek morgenvroeg heb ik ook een koeltas gehaald met koelelementen. De gebruiksaanwijzing gaf aan 10 uur koel garantie. Zelf had ik al bedacht dat ik er onderweg af en toe wat gekocht koel blikje drinken in kon doen, maar ben ook gerustgesteld door nieuws Sylvie. Hoop dat je gewoon lekker kan genieten van Maastricht, die trein niet te laat inplannen......goeie tip Fren!

Ga ook maar weer wat doen ; - ) laatste klusjes, boodschapjes en inlezen voor Luberon. x

Geplaatst

haha eef, ja, ik had haar heel graag mee willen nemen! Voor haar was het ook een wereldbaan hoor, want hoeveel heb je nu te doen in een huis van een werkend stel dat veel vaker buiten de deur at dan thuis. Zij was dus ook teleurgesteld toen we weg gingen. :-)

Henne: hoe was het in het ziekenhuis?

Eef: jij gaat lekker op vakantie: jihaa!!!

Ik ga douchen, ja, heel erg, maar heb ik nog niet gedaan... heb hele ochtend aangerommeld in mijn badjas.... Dan huisarts bellen en dan naar buiten: de zon schijnt!

Geplaatst

Meiden,

Het wordt maastricht. De gonal F en decapeptyl kan gewoon buiten de koelkast als het maar niet boven de 25 graden is. Dus voor 1 dagje geen enkel probleem.

Ja tips zijn altijd welkom. Er is kermis op het vrijthof zag ik. Heb er nu al zin in... Moet nog even wachten.

Zal eens kijken hoe laat de laatste trein naar Hilversum via Utrecht gaat.

Lekker gerommeld ivfsh. je hebt helemaal gelijk. Hier schijnt ook het zonnetje.

Eef, succes met inpakken.

Syl, hoe zit dat nou dweilen met de hond.

Ik liep vannacht rond een uur of 3 buiten. De kat wilde niet binnen komen. Uit eindelijke gevonden. Was niet eens super koud buiten. Maar wel een klote nacht gehad. Dus vanavond lekker thuis op de bank of in bed.

Geplaatst

hoi meiden

Henne het lijkt me toch wel prettiger dat je vandaag al bloed hebt laten prikken, dan heb je daar tenminste al een dag eerder uitsluitsel over! sterkte en laat je niet verder uit evenwicht brengen door je werk.

Sab, fijn te lezen dat je er nog een positieve draai aangeeft (de verlengde wachttijd) en goed bezig zeg!!!

Ivfsh, ohhh 2 uur per dag hulp in Shanghai, dat is nog eens een luxe!! ik mag hier absoluut niet klagen hoor, schoonmoeder doet 1x per week het hele huis, tussendoor stofzuigt mijn man en ik af en toe met een stofdoek. Toen ik nog zelf alles in het huishouden deed deeed ik veel op zondagochtend, mijn man was dan meestal nar het voetballen en dan kon ik rustig ongestoord mijn gang gaan.

Ruby klinkt leuk een dagje toeren met de trein, wat de meds. ik heb geen idee maar gelukkig zijn er al antwoorden op gekomen, zou dat echt zo zijn dat de laatste trein uit Maastricht zo vroeg vertrekt? jeetje, nooit bij stilgestaan.

Kaartje voor jou komt het ook weer dichterbij, heb je ook al je recept ontvangen?

Fren, eindelijk komt jou ongi nu ook wat door, bah als je er zo op zit te wachten.....

Syl wat je zegt van dat spontane wondertje, wij weten dat de kans bij ons nihil is maar toch hield het mij ook iedere keer weer bezig, zeker omdat je hier af en toe toch succesverhalen leest. Ook in onze omgeving zijn mensen na een icsi-kindje spontaan aangeteld.....maar ja nog zo´n wonder in het kleine durp..

Veel plezier alvast vanavond bij Simpel, ik zal het adresje eens aan mijn man doorgeven, kunnen ze daar eens naartoe met de collega´s.

Eef ook de laatste voorbereidingen aan het treffen voor de vakantie, ik moet lachen om jouw structuur tijdens het poetsen, heel herkenbaar!!! haha

Fijne vakantie alvast!

Nico, ik heb nog eens goed naar je foto en oorlellen gekeken maar ik heb maar een conclusie; die weegschalen in het zuiden des lands zijn niet in orde ...

Roestvlek en Spaatje met jullie?

Ik heb niets meer van Caroline gezien, neem aan dat ze toch naar Frankrijk zijn vertrokken?

Sjonge jonge ik heb weer ontzettend vast geslapen, werd om 11,15 uur wakker en moest me toch plassen! daarna maar gaan douchen en direct een was opgevouwen en opgeruimd en straks nog 2 wassen draaien, even wachten tot mijn husband thuis is voor het sjouwen ;-)

Ik wilde vanmiddag nog even wat stalen stof op gaan halen voor een gordijnkeuze maar wacht er maar mee, morgen moeten we even naar 2 winkels toe dus kan beter mijn energie wat sparen.

Geplaatst

Duimen voor een lager HCG van Henne... gek hoor, om dat zo te schrijven.

Rubster veel plezier alvast!! Ik hoop dat het lekker weer wordt...

Eef succes met schoonmaken en inpakken.... Ik doe altijd beetje bij beetje het werk, maar dat heb ik mezelf wel aangeleerd, omdat ik anders gebroken ben daarna. Mijn lichaam heeft die pauzes echt nodig.

Kan het nog gebeuren dat ik veel te veel achter elkaar doe hoor..

Gisteren gezogen en gedweild, en dan neem ik me voor om alles in tweeen of drieen te doen, maar dat lukt dan net weer niet. Met als gevolg dat ik nog daarna half gebroken ben.

Heerlijk IVFco.. lekker aangerommeld.. heerlijk toch.. hebben wij vaak in het weekend als we niets hoeven... zitten we zo toto 14:00 in de ochtendjas. Doordeweeks op mijn vrije dag moet ik vaak al redelijk op tijd naar de fysio enzo.

Syl, begrijp ik nou dat Jeroen onderwijl toch al wel kijkt naar ander werk?

En dat dweilen met de hond... hmmmm... ik denk teveel in plaatjes geloof ik....

Wij hebben gisteren de tweede kennismaking gehad met de gastouder. Nu bij haar thuis. EN yippie.... dat zit wel goed. Das weer een zorg minder.

Geplaatst

Wow dat lees ik nu pas, 2 uur per dag hulp.......luxe kip!! ;-) Ik had wel ooit bedacht dat als ik een tweeling zou krijgen, ik een oppas/huishoudster zou willen zoeken. Iemand die als de kids in bed liggen (zolang ze nog zo klein zijn zeker), even de strijk wegwerkt of de wc schoonmaakt. Misschien vast wat voorbereid voor het eten.... Leek mij wel ideaal, maar vind zo iemand eens? Nou ja, voorlopig hebben we dat weer niet nodig, zucht. Bij jou alles verder nog rustig ivfsh? Behalve dan spannend tot aan die eerste echo (en daana)

Ruby leuk Maastricht, hebben wij ook ooit een weekendje gedaan, vond het wel een takke eind rijden ;-D

Geplaatst

hier alles nog rustig inderdaad... rugpijn lijkt weg te trekken, dus dat scheelt weer. Verder inderdaad braaf wachten...

Inderdaad: luxe kippen waren we daar! Maar daar is het betaalbaar, in europa betaal je er zoveel voor!

Henne: hoe voel je je vandaag? Hoe is het met de steken in je lies?

Geplaatst

Steken zijn weg, vanochtend nog wel erg misselijk en moe dus dat maakt me beetje ongerust over m'n hcg. En iets meer bloedverlies maar nog wel steeds heel donker/oud, soms is het bijna zwart :-S Heb eigenlijk geen idee welke kant het opgaat en dat maakt me heel onrustig.

Geplaatst

henne hopelijk het hcg goed gedaald straks. Weer wachten bah, en net wat Babeth zegt laat je niet gek maken door je werk, makkelijker gezegt dan gedaan meestal.

Ivfsh hopelijk hoor je een datum die wat dichterbij is idd. Eind juni pfff dat zou echt lang wachten zijn.

Als ik zelf sop hier dan is het ook in etappes, pc en tv zijn altijd zo aantrekkelijk. En idd Syl dweilen met de hond. Ik vind niet dat jullie ras daar geschikt voor is. Moet je echt zo vloerkleedje voor hebben met langere vacht ;))

Naast mijn geweldige schoonmoeder die elke week 1 keer komt poesten kwam ook de tuinman (schoonvader) nog even onverwacht rommeltjes uittrekken en vegen. Het is weer helemaal gedaan heerlijk zeg.

Ga zo na mijn boterham nog even mijn bed op zoeken, wat kan een mens toch naar de klote zijn van niksdoen.

Geplaatst

henne, hoop zo dat het geen bbz is en dat de hcg omlaag gaat. In gedachte zijn we bij je.

Dit geldt natuurlijk evengoed voor Noor. Die nu de curetage ondergaat. Heftig allemaal hoor.

De laatste trein om echt te kunnen overstappen en thuis te komen gaat om 21.26 uur. Dat zal dan betekenen prikken in de trein. We zouden dan om middernacht thuis zijn. Maar dat komt wel goed. denk dat we toch eerder weggaan. Als we vroeg vertrekken 07.31 vanuit huis dan zijn om 10.34 uur in maastricht.

Dikke kus voor iedereen.

Geplaatst

Henne ook ik heb dit meegemaakt boven de 1200 hcg verwachten ze iets te kunnen zien op een echo ook rond de 1200 hcg kan een bbz gevaarlijk worden.

Mocht je twijfelen altijd bellen met je arts een bbz is levensgevaarlijk.

Geplaatst

hahahahaha Babeth....das een goeie....weegschalen in het zuiden des lands kapot...die van ons was idd vorig jaar kapot...dacht dat ik toen goed zat met mijn gewicht, maar bleek dus toen 14 kilo zwaarder te zijn...en dus maar meteen een nieuwe gekocht...die ook qua gewichtmeting overkomt met de weegschaal van het fitnesscentrum...dus die van ons werkt toch nog wel..hihihi...vanochtend trouwens weer 0,3 eraf...ondanks de friet die we gisteren gehad hadden...had daar opeens hele erge trek op...maar ga nog steeds ervan uit dat het niets wordt bij onze poging deze maand...zeurderige pijn komt en gaat...net was ie weg, nu is ie er weer...grrrrr

Rubster...veel plezier in maastricht...gelukkig dat het kan met de gonal f en de deca...

Eef...lekker op vakantie...veel plezier!!!!

ivfsh...luxe zeg....2 uur huishoudhulp...en nu dus alles zelf doen...zal wel effe wennen zijn...

wij proberen toch wel 3-4 keer per week te stofzuigen ivm de kattenharen (erg zeg, hoeveel die verharen...pfff) en dan meestal op zaterdagochtend dat we de rest doen...

straks een wasje laten draaien...hebben bijna geen handdoeken meer....wel zo handig als je bezweet thuis komt van het sporten...vanavond weer zumbalesje geven...eigenlijk niet zo'n zin in vanavond...maar als ik eenmaal daar ben, is dat gevoel ook weer weg...

Henne..bellen ze je vandaag over de uitslag??? rust lekker uit meid...en probeer je niet teveel te irriteren door je werk...niet bevorderlijk voor je gemoedstoestand...weet er alles van...op de donderdag toen wij definitief te horen kregen dat er geen bevruchting was, kreeg ik een sms-je van mijn collega dat ze de sleutel van de voorraadkast niet konden vinden...want een andere collega had flessen wijn nodig...blijkbaar te moeilijk om zelf dan in de stad of in de nabijgelegen supermarkt een fles wijn te kopen en te declareren, nee...gaan ze mij lastig vallen...ben van woede en frustratie (en al jankend) in 10 minuten (waar ik normaal 20 minuten over doe) naar mijn werk gereden en toen weer terug...

doe rustig aan meissie!!

liefs,

Nico

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden