Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lief Babeth, maar ik denk het echt niet. Net weer flink bruinverlies, dat kan echt niet goed zitten. Besloten morgen maar een tasje met spulletjes mee te nemen, heb zo vaag het gevoel dat ik moet gaan blijven... Kan me op dit moment ook weinig meer schelen, wil gewoon dat het over is. Ben moe, ben misselijk van die stomme hcg, ben totaal gefocussed op krampjes, steekjes etc., bang dat ik opeens in shock raak.... Dit is geen doen zo. Wil rust, bijkomen, opladen en weer verder.

Geplaatst
Lief Babeth, maar ik denk het echt niet. Net weer flink bruinverlies, dat kan echt niet goed zitten. Besloten morgen maar een tasje met spulletjes mee te nemen, heb zo vaag het gevoel dat ik moet gaan blijven... Kan me op dit moment ook weinig meer schelen, wil gewoon dat het over is. Ben moe, ben misselijk van die stomme hcg, ben totaal gefocussed op krampjes, steekjes etc., bang dat ik opeens in shock raak.... Dit is geen doen zo. Wil rust, bijkomen, opladen en weer verder.

lieve meid

ik geloof ook dat het foute boel is maar ik heb nog de hoop voor je dat het toch wel op de "goede" plaats zit, maar een ding is zeker, jouw instinct laat je echt niet in de steek, je voelt zelf dat het niet goed zit.

Ik heb zo met je te doen!!!! heel veel sterkte!

liefs

Babeth

Geplaatst

Henne, zoals je weet heb ik dit ook meegemaakt. Mijn hcg was niet zo heel hoog maar plots is toch mijn eileider gescheurd. Ik kan je alleen maar zeggen, je raakt niet zomaar in shock, je krijgt eerst flinke buikpijn aan een kant en dan weet je gelijk hoe laat het is. En dan is het zaak om zsm naar het ziekenhuis te gaan. Dit is geen leuk verhaal maar wel de waarheid, ik hoop dat het jou niet gaat overkomen en dat het vruchtje vanzelf afstoot maar please, probeer niet in paniek te raken. Je weet niet welke kant het opgaat en dat is vreselijk maar de kans dat je lichaam het vanzelf nog afstoot is ook heel groot en nogmaals, een gebarsten eileider herken je onmiddellijk (het voelt echt heel lokaal heel pijnlijk). Vertrouw erop dat je je lichaam goed kent en dat je dit ook wel weer overleeft, hoe rot en shit het op dit moment is. Och meis, ik heb het zo met je te doen! Heel veel sterkte!

Geplaatst

Laika dank je wel! Dat stelt me toch wel weer wat gerust, ook al blijft het allemaal eng. Het gaat niet echt heel erg op en af, ook in hoe ik me fysiek voel, typisch zwanger dus en dat is reuze frustrerend. Het stomme is, dat ik echt totaal geen buikpijn oid heb, alleen dus da bloedverlies. Oh en natuurlijk geen vruchtzakje in de baarmoeder ;-)

Trouwens echt op z'n Henne's hier: alles opgeruimd, rekeningen betaald, tasje gepakt om morgen voor de zekerheid mee te nemen. Als het moet kan ik gelijk blijven zonder dat er dingen in de soep lopen. Ik zou een goeie ceisimanager zijn, op de momenten dat ik niet bang ben hihi.

Hoe is het trouwens nu met jou laika?

En simba erg fijn dat de opvang geregeld is!

Fren is jouw follikel al geknapt?

Geplaatst

Heel veel sterkte, Henne! Ik hoop dat ze morgen in het ziekenhuis iets voor jullie kunnen betekenen, waardoor je in ieder geval niet meer bang hoeft te zijn...

Geplaatst

Lieve Henne ik leef zo met je mee.

ik wil je niet bang maken maar wil dit je toch meegeven, vorig jaa zaen wij in precies de zelfde situatie, toen heeft mijn arts me duiderlijk gezegd dat ik volkomen rust moest nemen , dus geen huishouderlijk toestanden geen werk , en het liefste 24 uur iemand om je heen.

Dit was dus mijn man en die heeft speciaal verloof gekregen van zijn werk.

De kans is zeer klein dat het misgaat maar als je eileider knapt kan je wel buitenbewust raken en moet je iemand hebben die voor je een ziekenauto kan bellen , of als je pijn hebt iemand die met je mee kan en voor je rijd.

Ik hoop dat alles met een sisser afloopt maar neem dit wel heel serieus.

Veel sterkte.

Geplaatst

Hi henne, prima toch, heb je wat om handen gehad en geeft je een gerust gevoel mocht je moeten blijven.

Hier nog niks, bruin verlies kwam denk ik vd welkom-thuis-seks ;-) verder nog niks doorgezet namelijk.mirritant. Had nl bedacht dat als het vandaag of morgen doorbreekt ik in het weekend voor fm1 moest en dat komt toch wel beter uit. Het kan nog, maar ziet er niet naar uit...

Geplaatst

Henne bah zeg, er blijft niks bespaart geloof ik. Idd lekker dat je nog even van alles hebt kunnen doen. Geeft afleiding en wat rust in je hoofd misschien. En wat Laika zegt, op het moment dat je lokaal flinke pijn krijgt, direct handelen. J morgen mee????? Gelukkig mag je vroeg komen en ik hoop dat je lichaam het zelf opruimd, maar ja het is al eerder gezegt, jij kent je lichaam zelf het beste. Nogmaals sterkte......

Geplaatst

potverdikkeme Henne, wat een ellende. Morgenochtend echo, hoop dat het met een sisser afloopt en dat je geen operatie e.d. hoeft. Je hebt al genoeg meegemaakt. Het is genoeg geweest! hopelijk kan je je hoofd een beetje koel houden. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel. Ik denk aan je. Ook sterkte voor J.

Geplaatst

Poeh Henneke toch, was het maar morgenvroeg! Sterkte meid, ook voor je lieve man.

Simba fijn dat jouw opvang nu ook geregeld is! Tegenover ons woont ook een dame die gastouder is, heb er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan maar datcwas ook nog een idee.

Sen hoe gaat het met jou? En met het herstel van (z)iggy?

Fren, klinkt Goed die welkomthuissex maar zou fijn zijn aks het morgen zou doorbreken...

Geplaatst

bijna klaar voor vertrek; nog even op de valreep een tip voor diegene die vanavond geen buikpijn willen krijgen; niet naar het euro visie songfestival kijken ; - ) flauwigheid vlak voor vertrek....lieve meiden fijne week toegewenst, fren veel succes..laat de bongi komen, macedonie heeft net een bijzonder dansje voor jou en sylvie gebracht, moet nu zeker komen!

Henne heel veel sterkte morgen, denk aan je xxx

meiden tot snel liefs eef

Geplaatst

Henne, ik leef met je mee. Wat een enorme onzekerheid. Bah. Dit gun ik niemand.

Hier het dorp in rep en roer, grote brand op 500 meter afstand. Is ook al in het nieuws geweest. Zit naar een enorme grote rook wolk aan te kijken, vlammen zijn ook goed te zien. Hoop dat ze het snel kunnen blussen.

Geplaatst

Eef veel plezier!!!!

Guusje jeetje dat is schrikken zeg. Hopelijk snel onder controle daar.

Geplaatst

Eef, jij gaat lekker op vakantie, geniet er van, en geniet van elkaar.

Liefs Guusje

Geplaatst

Ja he? Het is een enorme brand, maar gelukkig staat voor ons de wind gunstig.

Eef veel plezier!!!!

Guusje jeetje dat is schrikken zeg. Hopelijk snel onder controle daar.

Geplaatst

Hè bah Guusje, die bollenschuur ?

Even ter info voor DD -gangers, in het topic DD staat een stukje door Wen1972, ze hebben er momenteel een nieuwste broedstoof op proef, ik vind het wel interessant om de voordelen te lezen

Ik zoek snel mijn bed op, morgen om 8.00 op staan

Dames slaap lekker, Henne ik zal morgen aan je denken !!

Geplaatst

Ja, die bollenschuur Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden