Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo meiden,

Henne veel succes morgen, blijf aan je denken.

Eef veel ezier mrt vakantie.

Babeth lekker slapen en vroeg op, brrr....

Guusje nou, veel kijkuit ier dan maar??

Kreeg een sms morgen naar de tandarts o

08.15, duhhhh en een briefje dat ik moet ellen voor een afspraak. Snap het ook niet meer.

Wterusten.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fren, ja klopt, naast het Soldaatje

Geplaatst

Dat dacht ik al aan de foto's op nu.nl te zien ja. Is het dat complex met die enorme tulp op het dak?

Net bongi geworden. Al die rare songfestival dansjes hebben geholpen kennelijk. Nu met enorme buikkramp in bed...

Geplaatst

Echt heftig van die schuur zeg!!

Fren "lekker" bongi, is het songfestival nog ergens goed voor ;))

Henne mijn gedachten zijn bij jullie vandaag. Hoop zo dat het alsnog met een sisser afloopt. Het klinkt raar wat ik schrijf maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel? Knuffel meis!!

Noor hoe is het gister met jou gegaan??? Heb veel aan je moeten denken, vreselijke dag voor jullie. Sterkte met aansterken en het (weer) een plekje geven......

Hier weer vroeg mijn bedje uit, wel redelijk geslapen gelukkig. Gisteravond het geboortekaartje uitgezocht en de tekst in elkaar gezet. Appart om te doen, kaartje in elkaar flansen terwijl het er de komende weken nog niet is de kleine.

Zo maar eens douchen, dat is tegenwoordig een hele opgave, moet namelijk in bad. Snap niet dat mensen dat uitgevonden hebben, zo gevaarlijk en onhandig in en uit stappen. Gelukkig in ons nieuwe huis een apparte douche cabine. Ze zullen genoeg doen met de bouw nu maar voor het oog gebeurt er weinig. We hopen wel dat het dak er binnenkort op komt, zeker voor er een regenperiode komt. Scheelt weer met drogen binnen.

Nog even naar het werk, fysio, dan dus de drukker voor de kaartjes en de rest van de middag op het gemak. (waarschijnlijk achter de laptop en tv).

vanavond nog even op de koffie bij vrienden die vandaag 6 jaar getrouwd zijn, kregen een uitnodiging om kwarktaart te komen eten en daar zeggen wij nooit nee tegen hihi.

Geplaatst

goeiemorgen dames,

Henne...heel veel sterkte dadelijk met de echo....hoop dat jullie voor zover mogelijk goed nieuws krijgen...je bent in elk geval al helemaal voorbereid mocht je daar moeten blijven...sterkte meid...vind het enorm kl*te voor jou en J.!!!

Noor...hoe is het met jou gegaan??? sterkte meissie!!!

Eef...hele fijne vakantie!!!

Rubster...veel plezier vandaag in Maastricht!!!

San...heb je wel ietsje beter geslapen dan vannacht? om half 7 al douchen....das vroeg...ik heb me nu aangewend om 's avonds te douchen, tenzij ik 's nachts flink gezweet heb, dan douche ik me 's ochtends ook nog eens)...ben niet zo'n ochtendmens, dus bij mij moet 's ochtends alles gestroomlijnd lopen...hihihi,,,

veel plezier bij de drukker en vanavond bij jullie vrienden!!!!

Syl....de tandarts die een sms stuurt...apart...ik krijg halfjaarlijks een afsprakenkaartje thuis...ik neem aan dat je het kunt combineren toch??? en naar de afspraak en een nieuwe afspraak maken...of ben ik nu te blond bezig??? succes in elk geval bij de tandarts!

Fren...whoehoe...bongi is er...dus je ligt nog steeds op schema dan??

Mijn conditie is echt flut...was na de warming up van de zumba al kapot en toen moest ik dus nog bijna een uur...pfff...maar het was wel warm in de zaal...en ook nog een paar keer kramp in mijn tenen gehad en bijna in mijn kuit...

heb wederom geen zin om te werken...nog maar 5 werkdagen (incl. vandaag) en dan gaan we naar DD (en weten we hopelijk ook meer)...vriend vond mijn borsten gisteren groter, maar volgens mij zijn ze nog steeds hetzelfde...heb wel een veel hogere temp dan normaal, zou dat iets te zeggen hebben???

Guusje...heb net foto's op nu.nl gezien..jeetje...is toch een heftige brand zeg...hebben jullie veel last ervan gehad???

Babeth...thanx voor de tip....zal eens lezen...

liefs,

Nico

Geplaatst

Nico heb wel weer ietsje beter geslapen vanacht gelukkig. Wel vroeg wakker, maar ja dat vind ik dan niet erg. Ben 's ochtends ook het fitste. Ik ben 's avonds te moe en te veel pijn om lekker lang te douchen, dus vandaag in de ochtend. Ben ik gelijk een beetje wakker hihi.

Erg he als je geen zin hebt om te werken, zeker als je nog 5 dagen voor de boeg hebt voor je naar DD gaat. Waarschijnlijk ben je er in je hoofd veel mee bezig en al het andere verdwijnt dan naar de achtergrond en is minder belangrijk. Hopelijk vliegt de tijd voorbij vandaag voor je.

Oh ja Rubster naar Maastricht vandaag, je hebt het weer mee. Heel veel plezier, maar geloof dat je al weg bent.

Geplaatst

Over 5 minuten bij de tandarts zijn maar lig nog in bed, wat klopt er niet aan dit plaatje.....

Henne succes dadelijk!!!

Noor jij veel sterkte, is alles goed verlopen?

Sandra gelukkig wat beter geslapen. Erg als je lichaam niet meewil.

Nico ik douche in de avond, vreselijk om met een bezweet lijf naar bed te gaan. Gelukkig zweet ik snachts niet.

Correctie moet over 2 minuten bij de tandarts zijn.....

Geplaatst

Hoop dat die tandarts om de hoek zit Syl ;-)

Wij vertrekken zo, ben ontzettend zenuwachtig.... hoop dat ik snel wat kan laten weten.

Geplaatst

mmmm...Syl...klinkt alsof je geen zin hebt om te gaan...

Henne...succes en sterkte!!! ben in gedachten bij je/jullie!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Was gisteravond heel gezellig dus.....

Ben ook aan het twijfelen over die afspraak want ik heb vorige week een kaartje gekregen dat ik een afspraak moet maken. Kon mij deze eerlijk gezegd niet herinneren.

Heb een hekel aan deze tandarts, stom mens.

Ruby veel plezier.

Nico tijd gaat wel sneller als je werkt. Zal wel een hele rit zijn naar dd.

Geplaatst

Hoi dames

ow Henne, jij zit nu met J. in het ziekenhuis, ik krijg er zelf een onrustig gevoel van, sterkte meid!!! Hier denk iedereen aan je, niet dat je er iets mee opschiet maar je staat niet alleen, maar dat wist je al.....

Fren, wat fijn (niet die krampen) maar dat het doorgezet heeft, heb je dan direct vandaag de echo? wel fijn in het weekend.

Syl, sorry maar moet lachen om je berichtje over de tandarts......zie het al voor me! benieuwd of je het nog gered hebt ;-)

Guusje is de rust bij jullie wat terug in het dorp? heftig hoor zo´n brand.

Nico, jouw conditie is belabberd???? sorry maar kan me er niets bij voorstellen, oh meid toch, ik duim overigens voor een afbel-actie ;-)

Noor hoe gaat het met jou meid?

Sandra, succes vandaag, dat douchen in bad is inderdaad erg onhandig, is het sowieso al maar helemaal met je bekkenklachten!!! pas op hoor! ook met uitglijden, ik weet niet of je iets in het bad hebt liggen maar leg er anders een handoek in zodat je minder snel gaat glijden.

Mijn man is vandaag vrij dus geen even heel selectief naar een winkel toe

Geplaatst

Guusje, heb de beelden niet gezien. Maar brand is altijd erg. Een bollenschuur.

Syl-vie, jij bent inderdaad erg. 5 minuten voor tijd en dan is het niet gek dat je het niet gered hebt.

Wij zijn nog niet naar Maastricht. We hebben het uitgesteld. We zouden morgen gaan. Maar de loodgieter heeft ons verteld dat we gewoon even moten kitten en dan is onze lekkage opgelost.

wel moet het gat in het plafond nog gemaakt worden. DAt komt wel goed volgens mij.

Dus vanavond douchen bij mijn vader en dan naar de gamma en de badkamer opmeten om te kijken hoe we het indelen e.d. Komt dus schot in. Maar zeker wel kitten en minimaal 24 uur niet douchen.

Verder is het nu mooi weer en ga aan het werk. Was al later op het werk.

Fren mooi dat de bongi toch heeft doorgezet. Ik ben er al weer af.

Succes allemaal

Geplaatst

Sandra, mmmmmmmmm kwarktaart eten, zou ik ook geen nee tegen zeggen ;-)

Nico, wij hebben gelukkig geen last gehad van de brand/rook. De wind stond voor ons gunstig.

Sylvie, was je nog op tijd bij de tandarts?

Henne, ik ben in gedachten bij jullie. Toi toi toi

Geplaatst

Even voor de duidelijkheid de tandarts zit er naast.

Ik ben niet de persoon om zomaar afspraken voorbij te laten gaan. Deze afspraak klopte niet, ben altijd erg punctueel hierin.

Niet dat jullie dadelijk slecht over mij gaan denken.......:bum:

Geplaatst

We denken zeker niet slecht over je syl-vie.

Maar het zit dus vlak bij.

Mijn gedachten gaan naar Henne en Noor. Hoe zal het gaan?

Geplaatst

Henne, ben medisch niet onwijs goed onderlegd...maar ik begrijp dat het geen zwangerschap is maar ook geen bbz? anyone...?

Geplaatst

He meiden kom effe kijken hoe het hier gaat. Snap het bericht van henne niet helemaal maar ga strakss wel. Effe die link openen zzit nu met mobiel

Geplaatst

he Henne....snap m ook niet helemaal...zal het nog eens goed doorlezen...maar is het dus geen bbz? Je moet dus in elk geval in de gaten worden gehouden...het blijft dus afwachten...

Geplaatst

lekker vaag weer inderdaad. Zoals ik het lees is Henne wel zwangerm, waarsch niet bbz, maar neemt het hcg af. (wat raar is, want het was juist gestegen toch??) Snap dr niks meer van!

Vanmorgen ziekenhuis gebeld; vanavond door met de puregon en ook starten met de fraxi. Dus 3 prikken per dag vanaf nu. Volgende week zondag (CD 10) om 9.05 in Nijmegen zijn voor eerste FM. Wel fijn dat dat in het weekend is. Ga ervan uit dat ik komende week dus nog 'normaal' kan werken en dat ik in de week daarna punctie en TP heb. Werktechnisch niet heel handig, want een zeer drukke week, maar het is even niet anders.

Geplaatst

trofoblast in regressie: zwangerschap die spontaan in regressie gaat maar waarbij het niet duidelijk is of de zwangerschap zich nu buiten of binnen de uterus bevindt. het kan dus volgens mij tot een curretage komen....

http://books.google.nl/books?id=nuanQ3hFy3kC&pg=PA191&lpg=PA191&dq=trofoblast+in+regressie&source=bl&ots=CZYuEL_27u&sig=vcE7S-KmV32hNA0_GX5hTKuMsaM&hl=nl&ei=SvjMTf--FsacOsTb3PMM&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1&ved=0CBkQ6AEwAA#v=onepage&q=trofoblast%20in%20regressie&f=false

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden