Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hai dames

Esther, wat klinkt het veelbelovend, erg spannend!!!

Wish, je hoeft inderdaad niets te voelen hoor, de eerste week na de tp van mijn cryootje voelde ik ook niets, op dag 8 na tp toen voelde ik me voor het eerst wat anders, de test was toen nog wel negatief....dag 10 was wel positief. Houd goede moed he!

Doortje, wat ontzettend klote, tuurlijk voel je je rot, alle reden toe! neem de tijd voor elkaar, veel sterkte!

Raba,wat een goed nieuws, heel veel succes!

Louise, veel succes!

dames, bedankt voor jullie lieve reacties, ik verwacht eigenlijk geen snelle terugkoppeling van onze arts, zo druk, je kent het wel.

Ik baal er gewoon van dat het zo tegenstijdig is, als men het nu onderbouwd had! ja inderdaad, mijn diminante follikel is inderdaad klein (9mm) voor cd 12 maar dat was de cyclus daarvoor ook al (10mm op cd 13), daarom toen wat bij gaan stimuleren.

Maar goed, we wachten even af, kunnen toch niets veranderen, dinsdag kijken we wat we doen, of de komende cyclus de cryo-tp, of de komende cyclus een volledig nieuwe behandeling en het cryootje nog eben uit logeren laten....

dames, het is mooi weer, geniet van het weekend!

liefs

Babeth

Geplaatst

Spannend Esther.....!!!

Hopelijk wordt het voor jou een groene regel !!!!

groetjes, Diane

Geplaatst
Het is zo onherroepelijk hè lieve schat....pfff....wat leef ik met je mee...:-(

Fijn dat je je kan focussen op adoptie...maaranaf hier een dikke kus en een warme knuffel.....Lfs van mij....

Doortje houd hoop lieverd.....

Alle anderen bedankt voor jullie lieve woorden god wat zal jij op zijn.....v

Ja het komt nu toch wel erg hard aan. Wat ik het ergste vind, is het aan andere mensen te vertellen dat het mislukt is. Nu is de kans op een biologisch kindje ontzettend klein.. We zitten nu echt in een dal, maar we weten dat het in de toekomst beter gaat worden!!!!

Lieve Nano, ik wens je voor in de toekomst zoveel goeds toe!!! Dat het gewoon mag lukken!!

Doortje ga ervoor!!!!!!

Lieve allemaal, dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes, mijn man en ik vinden hier veel steun in.. Wij gaan het weekend maar rustig aan doen en dan zien we wel weer verder..

Liefs en dikke knuffel

Geplaatst
helaas heeft de menstruatie doorgezet. voel me onwijs rot. gisteren avond flink gehuild samen. gelukkig is t weekend nu.

Ohh Dorien,wat kl*te meis.......Ik leef met je mee....

Geplaatst

Dorien, wat kl**e zeg! hopelijk kan het lekkere weer ons allemaal een beetje opbeuren!!!!!!!

Fijn weekend, ik lees maandag verder want ik ga het even rustig aan doen dit weekend en van het weer genieten

Geplaatst

Dorien,

Wat shit!

Sterkte om dit te gaan verwerken.

Raba,

You go girl!

Super dat de cryo er zo mooi uit zag!

Esther,

Succes met de laatste loodjes!

Louise,

Succes!

Geplaatst

Dorien, wat ontzettend balen zeg.... sterkte!

Raba, fijn dan de cryo nu lekker warm in de buik zit, vasthouden nu!

Esther, ik duim voor je, spannend hoor!

Babeth, het zou mooi zijn als je door mag, hoop dat je dinsdag duidelijkheid krijgt.

Geplaatst

Wat is hier weer veel gebeurd! Ricklover ik ben enorm geraakt door Jouw verhaal! İk wens jou en je partner heel veel succes en sterkte de komende periode! Rest van de dames bij wie het helaas niet gelukt is succes met het verwerken! Diegene die wachten heeeeel veel succes! Groetjes dunya

Geplaatst

JA hoor ook deze dag schiet al lekker op.

Heb nu van de spanning zo een knoop in mijn buik dat ik soms denk dat ik ongi ga worden, voelt gelukkig wel anders.

Maar nog steeds geen tekenen, ben zo zenuwachtig.

Heb vanmiddag 2 zwangerschaps testen gehaald, maar denk niet dat ik durf.

Lekker met mijn dochter wezen shoppen, heb een gaaf nieuw stelletje voor haar gekocht, leid weer een beetje af!

Vanavond maar op tijd naar bed, des te eerder is het zondag.

Meiden ik hou jullie op de hoogte, Liefs Esther

Geplaatst

Wat goed Esther ! Door jou schrijven word ik ook enthousiast :) ik heb een tp van 2 emmies op 1 okt gehad en mag pas 16 okt testen. Heb wel het gevoel dat ik ongi ga worden maar goed. Voor de rest geen tekenen :( moet eerlijk zeggen heb veeel te vroeg getest! Nu blijf ik rustig wachten :) ik duim voor je.....

Geplaatst

@Louise: Heel veel succes.

@Raba: Wat fijn dat je cryootje goed ontdooit was en nu lekker warm bij je zit.

Ik hoop dat dit hem zal worden. Heel veel succes.

@Babeth: Wat een vervelende situatie. Hoop dat je maandag alsnog wat van je arts hoort, maar zoals je zelf al zegt.......... druk, druk.

@Doortje: He bah, wat een teleurstelling weer. Heel veel sterkte gewenst.

@Esther: Nog even volhouden deze laatste daagjes. Heel veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst
Wat is hier weer veel gebeurd! Ricklover ik ben enorm geraakt door Jouw verhaal! İk wens jou en je partner heel veel succes en sterkte de komende periode! Rest van de dames bij wie het helaas niet gelukt is succes met het verwerken! Diegene die wachten heeeeel veel succes! Groetjes dunya

Lieve Dunya, dank je wel!

Geplaatst

hallo Dames,

Ik heb de afgelopen dagen in alle stilte meegelezen en wat is er veel gebeurd. Ik heb bewust afstand genomen, maar leef uiteraard heel erg met iedereen mee. De dames met een mislukte poging, heel veel sterkte weer. Altijd een grote domper als het weer niet gelukt blijkt te zijn. De dames met een positieve test, gefeliciteerd en heel hard duimen dat het goed mag blijven gaan.

En ikzelf...... ik kon niet tot dinsdag wachten en dus vanochtend een test gedaan......en om eerlijk te zijn, zo'n snel en overduidelijk positief resultaat heb ik nog nooit gehad!!!!!!!! Maar ik blijf HEEL ERG met mijn voeten op de grond, ben nog nooit verder gekomen dan 8 of 9 weken zwangerschap, dus ik hou een enorme slag om de arm. Eerst dinsdag alsnog de bloedtest en hopelijk is mijn hcg echt mooi hoog...... en ik herhaal mijn quote van twee weken geleden:

mocht ik 12 oktober nog steeds positief testen dan ga ik me niet direct overhevelen naar het "Uitgerekend in juni 2011" -forum. Ik zie veel te vaak in de andere "uitgerekend" forums de berichtjes over elkaar heen rollen van wel zwanger en alle felicitaties van dien, naar diepe, diepe teleurstellingen. Ik wacht het af tot ik goede echo's heb gehad met kloppende hartjes (of eentje natuurlijk). Ik zou het het liefst van de daken wilt schreeuwen, maar het is die eerste drie maanden nog zo vreselijk kwetsbaar.

Dit neemt niet weg dat ik vandaag de hele dag met een big smile heb rondgelopen. Ik heb iig de zekerheid dat puncties, bevruchting en innestelling werkt, nu hopen dat het eindelijk een keertje nog 8 maanden blijft zitten. Vanaf nu is elke dag er eentje. Ik leef met de dag en we zullen zien! Duimen jullie mee?

Liefs,

Lot

Geplaatst

lot wat fantastisch. is een goed teken dat je snel pos zag. hopelijk is je hcg waarde hoog. ik hoop het zo voor je.

Geplaatst

Hoi Lot,

Wat een goed nieuws.

Ik moet ook dinsdag testen en bij mij liggen de zwangerschapstesten ook op de keukentafel maar ik durf niet.

Vanavond ook wat vage buikpijn gehad, of is het stress.

ik ga nu naar bed, des te eerder is deze dag ook weer voorbij.

lot ik hoop echt voor jouw op een mooie hoge hcg waarde en een prachtige echo met 1 of 2 kloppende hartjes.

En het meest hoop ik dat we elkaar weer tegen komen bij uitgerekend in juni 2011.

Liefs Esther

Geplaatst

Hoi Lot

Tuurlijk duim ik met je mee.

Ik hoop op een mooi hoog HCG voor je a.s. dinsdag.

Van harte gefeliciteerd en op naar de 1ste echo.

Ook spannend........... is het er 1........... of zijn het er 2.

Geniet ervan.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Lot,

Ook ik duim natuurlijk met je mee dat het nu wel goed zal blijven gaan!!!!!!

Wat een spanning zeg, succes!

Geplaatst

Hoi dames,

Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ik heb afgelopen donderdag voor de tweede keer een tp gehad van 2 cryo's.

Deze keer doen we het met een klein beetje hulp (AH).

Hopen dat het nu wel goed gaat!!

Ik kan donderdag 21 oktober officieel testen....pffff, weer die 2 lange weken.

Ik moet nog wel een beetje bijlezen, maar wens iedereen natuurlijk héél veel succes!!

Groetjes Sas

Geplaatst

Sas,

Inderdaad 2 hele lange weken wachten.

Het verzacht iets dat wij hier met z'n alle met elkaar mee wachten en voor elkaar duimen!

Succes!

Geplaatst

Lot, toch maar een stiekeme felicitatie meid! Helemaal super! Heb je eerder getest omdat je een bepaald gevoel hebt?

Esther, kan jij je nu nog wel inhouden? Wat is het toch spannend he! Ik weet nog heel goed hoe het voelt!

Sas, welkom, duimen meis!

Hoe gaat het met de andere meiden?

Hier een beetje stress, we krijgen tussen 10 en 11 een telefoontje of er een bevruchting heeft plaatsgevonden en wat voor embryo's er uit zijn ontstaan, Als het goed is hebben we dan vanmiddag een terugplaatsing!

Er zijn zoveel momenten van spanning bij deze malle molen, jullie herkennen het natuurlijk!

Fijne zondag!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden