Ga naar inhoud

Wie start er in februari 2011??

Aanbevolen Berichten

• Reacties 588
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@roestvlek wauw, nou gaat t echt snel :D

Het zal mij benieuwen of ik morgen ook zulk goed nieuws krijg, als ik het goed heb ben jij 2 dagen eerder begonnen met de hormonen?!

Ik ben 09-02 begonnen...

Morgen heb ik mijn eerste FM (spannend :D:D ) Heb dag 3 wel veel last van mijn buik gehad (sinds het spuiten van gonal F), verder niet veel last, soms even een half uurtje en dan is het weer bijna weg..

Merk wel dat ik erg moe ben, normaal lig ik rond 12 uur op bed en nu heb ik rond 5 uur/ half 6 al weer zo iets van mmm, mag ik al naar bed :S

Nu heb ik ook alweer een dip en dat terwijl ik ook nog uitgeslapen heb tot 11 uur :S

Meer mensen die hier last van hebben of hebben gehad??

de hoofdpijn wordt wel minder gelukkig, heb er niet iedere avond meer last van :D

Geplaatst

Hey noekie...

Moe... Ik herken het helemaal!!! Heb gewoon de hele dag een moe- gevoel

Word bij het opstaan al blij van het idee dat ik s' avonds weer in mag.. Ha..ha..ha..

Heel veel succes morgen.. Spannend!!!

Liefs moon

Geplaatst

@ Roestvlek: Best wel grappig... we lopen waarschijnlijk helemaal gelijk! ik heb vandaag ook een FM gehad en er lagen er zeker een stuk of 10 klaar (en nog wat kleinere), nu woensdag weer een FM en dan vrijdag de punctie. Ik ben benieuwd hoe het je vandaag is vergaan!

T is wel een beetje stilletjes hier! Iedereen hangt een beetje tussen alles in in afwachting van de punctie denk ik? Ik merk wel dat ik deze keer meer op mezelf ben...

Succes allemaal!

Geplaatst

@zjoediezzz jullie lopen dan inderdaad gelijk, ik zie dat ook jij de 29ste bent begonnen met deca, weet niet of ik het al gevraagd had maar wanneer ben jij begonnen met de andere spuit erbij?

Ik ben nl ook 29-01 begonnen met deca en 09-02 met gonal f erbij....

Geplaatst

Hey Noekie,

Ik heb een aantal dagen langer moeten wachten met de menopur, mijn ongesteldheid kwam maar niet volledig op gang! Op donderdag ging het helemaal los en toen ben ik zaterdag 5/2 begonnen met de menopur (dat zien ze dan als CD3.) Bij jou zit er dus nog meer tijd tussen? Misschien komt dat doordat je Gonal gebruikt? Ik heb daar geen ervaring mee...

Spannend hoor, ik zal voor je duimen morgen bij je Fm!!

Zo: nu snel even prikken... t is 19.30

Lfs, Judith

Geplaatst

Hello,

Ben net gebeld door Brussel......... zaterdag gaan ze inderdaad een TP doen mits het embryo het overleeft natuurlijk. Het baarmoederslijmvlies was 10,08 en de bloedwaardes in orde, dus het mag! Als het embryo het niet overleeft, mogen we direct door voor ICSI. Dus ik denk dan vanaf zaterdag stimuleren met Menopur. Maar daar gaan we nog even niet van uit natuurlijk! Ik moet gewoon tot zaterdag decapeptyl en progynova blijven gebruiken en vanaf morgen ook utrogestan. Ik weet ineens weer hoe vervelend je buik daar de eerste paar dagen van opzet.

Ieieiek spannend weer!! Wat gaat de tijd langzaam zeg tijdens dat wachten! Wel blij dat er nu echt iets gaat gebeuren...

Groetjes en fijne avond

Noor

Geplaatst

Hallo meiden,

Vandaag 2e fm gehad. Eentje is een echte koploper, die is al 25mm en zal sowieso niet meer mee doen. Tot nu toe 4 rechts van 12 t/m 15mm en links nog eens stuk of 4, van 11 t/m 13mm...Moet morgen alweer terug komen voor de volgende fm en hopelijk groeien ze lekker door. Zal morgen weer meer te weten komen wanneer ik daadwerkelijk de pregnyl spuit mag zetten. Heb wel vandaag bij de arts aangegeven dat ik er niet mee eens ben om de punctie te snel in te laten plannen. Hiervoor is het ons 3x gebeurt dat de punctie bij 18mm is ingeplant en toen was de opbrengst laag... als je net 1-2 dagen langer mee wacht, heb ik voor mezelf een beter resultaat. Hopelijk gaan ze in mee maar zo snel laat ik me niet meer ompraten. Ben benieuwd, we zullen zien.

Judith, grappig zover lopen we inderdaad gelijk. Hoe groot is jouw grootste follikel? Heb je hiervoor eerder Menopur gebruikt?

Noekie, suc6 morgen! komt goed - zal voor je duimen.

Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Vind dat ook wel interessant om te weten. Ik ben nog "jonge" 35 :-)...

tot morgen! weltrusten!

Geplaatst

@ Roestvlek: Balen dat er al 1 zo groot is!! Hoe lossen ze dat op? Krijg je iets om de groei te remmen? (een collega van mij heeft dat geloof ik ook gehad)

mijn grootste follikel was 14-15 mm, de rest is iets kleiner en dan nog wat meer kleinere. Ik weet niet of die mee gaan in de punctie. Vorige week is mijn dosis menopur verhoogd om die nog mee te krijgen naar 4 ampullen p.d. ipv 3.

Ik heb de vorige keer het zelfde stimulatie schema gehad zonder die verhoging van de menopur. Toen had ik 22 follikels, 18 rijpe eicellen, 13 bevruchtingen (1 verse tp en 8 cryo's waarvan er 5 sneuvelden bij het ontdooien)

Jij loopt ook in Voorburg toch? Ik moet woensdag om 8 uur...

Ik ben trwns 34 going on 35 in juni.... Ik voel mezelf echt met iedere maand die verstrijkt ouder worden, zal wel door mijn rammelende eierstokken komen??!!

Ow en @ Sonja: Hoe sta je dr nu voor meid??

Geplaatst

Hier ook weer even berichtje van mij.....

Roestvlek, er liggen een aantal mooi klaar, laat die grote maar vliegen en ga voor de anderen ;) Dat deze een boost krijgen, zodat er een mooi aantal wordt geoogst.

Noor, spannend meid, duimen voor je!

Noekie, succes morgen met de FM, hopelijk ligt er mooi aantal te wachten :)

Judith, voor jou schiet het ook alweer op, wat gaat de tijd snel! Hier nog steeds niets, grrrr..... maar goed heb evengoed een leuke dag gehad.

Ben heerlijk verwend door mijn vent, altijd leuk en was een hele verrassing!!!

Andere meiden, die ik even vergeten ben sorry, maar wens jullie allen heel veel succes.

Denk dat ik zo nu en dan even om het hoekje kom kijken en zodra ik het echt ben, meld ik me weer!

Liefs

Geplaatst

@ Sowiebo: Ow wat irritant om te moeten wachten he? Je doet er alleen zo verdraaid weinig aan...Aarrgghh! Gelukkig heb je een fijne dag gehad. Mijn hubbie is aan t werk!! wahahaha... das wel een beetje minder natuurlijk op valentijnsdag, maar ik vind t ook wel fijn om ff alleen te zijn.

Ik duim voor je iig!

Lfs, Judith

Geplaatst

@roestvlek en sowiebo dankje!

@judith ik heb geen idee, het zal wel kloppen neem ik aan.

Ik ben 22 :D maar mijn vriend is bijna 37 dus vandaar de keus om er nu mee te beginnen.

Het begint nu allemaal toch wel spannend te worden, hoop zo dat t allemaal goed gaat! Het is echt afwachten hoe mijn lichaam overal op reageert het zal morgen moeten blijken!miss krijg ik dan ook wat meer te horen over de punctie, dat ze me een idee kunnen geven wanneer dat gaat gebeuren... Spannend, whaha

Geplaatst

Jeetje wat een goede "leg" zeg Noekie!

@ Sowiebo..... eh nog steeds niet ongesteld....... er is toch niet misschien een klein wondertje gebeurd he..... Of is dat echt onmogelijk....

Groetjes

Noor

Geplaatst

Hallo meiden,

Vandaag de laatste fm gehad en de punctie is ingeplant, nu al voor donderdag! Helaas telde vandaag iemand anders ca. 7 follikels die waarschijnlijk mee zullen gaan doen (koploper is al 28, gevolgd door 1x 17, een 3-4 van 15-16 en de rest rond de 12). Vind het eigenlijk niet zoveel maar andere kant wil ik me nu al nergens voor druk maken. We weten het toch niet, we zullen het moeten afwachten en donderdag te horen krijgen. De volgende stap "om een punctie te halen" hebben we in elk geval in de pocket. Ik denk dat die koploper ontstaan is omdat ik pas op CD5 ben begonnen met stimuleren omdat mijn BMS op CD 3 nog te dik was. En door die koploper krijgt de rest niet voldoende... Meiden, we hebben er maar 1 goede nodig, toch!

Judith, je loopt ook in Voorburg - wat leuk! heb je ook donderdag de punctie? Heb je daar al eerder een punctie gehad? Is de punctie in Voorburg goed te doen? Hoeveel follikels zullen bij jou mee doen? Alle 10? Dat zou perfect zijn :) Ik heb vandaag Dhr. Vink voor de fm gehad en zij telde helaas minder follikels dan die andere lieve mevrouw, waarvan ik de naam nog niet heb onthouden (oeps...) maar vind die mevrouw zoooo lief en aardig... weet jij dat misschien?

Noekie, spannend, zal vrijdag voor je duimen...

Sowiebo, nog steeds niet ongesteld? Hoeveel dagen ben je nu al overtijd?

Mone, hoe voel jij je? Ben je nog lekker aan het broeden :)

Noor, ook jij heel veel geluk voor zaterdag, zal duimen!

Geplaatst

Roestvlek, wow, wat gaat het ineens snel, donderdag de punctie al. Dus vnvd de Pregnyl en morgen lekker spuitvrij :) 7 is toch een mooi aantal, lucky number hopen we maar.

En het gaat om kwaliteit niet om kwantiteit... dus gaat vast helemaal goed komen.

Hier zit ik vandaag op cd36, pfffff.......

Zou toch geweldig zijn en ik weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Alleen geldt dit motto niet voor ons helaas.

Het sperma van mijn man vervloeit niet + dat het erg weinig is en niet bewegelijk.

Geplaatst

Hee meiden,

Aahh roestvlek, mooi aantal hoor!! En zoals je zegt inderdaad een stap verder, zie net in je handtekening dat je ook overstimulatie hebt gehad, dat hadden wij ook de eerste keer! Wat is dat schrikkelijk k*t zeg, je bent voor je gevoel zo vlakbij en dan word alles afgekapt! Deze poging had ik wederom overstimulatie, maar door een wonder waren mijn bloedwaardes in 2 dagen flink gehalveerd en ging de punctie toch door. Wat was dat zenuwslopend zeg. Nadeel was wel dat ik lange tijd geen hormonen mocht spuiten en dus heel veel eitjes onrijp waren, maar we hadden er dus wel mooi 2 8-cellig die nu (hopelijk) vastgeroest (hahaha) in mijn buik zitten.

Sowiebo, jeetje als je der op zit te wachten lijkt het wel eeuwen te duren. Je zei toch dat je altijd wel een regelmatige cyclus hebt toch? Vreemd hoor, misschien toch te veel gefocusd? Zeggen ze wel eens he als je ergens ''te'' veel mee bezig bent. Hoop echt voor jou dat het zich snel doorzet!

Noekie, gaat ook de goede kant op!!!! Wel laat dat je terug moet komen? Zit 4 dgn tussen.. Dat heb ik echt nog nooit gehad, ik moest echt elke 2 of zelf elke dag terug komen. Maar ik ben ook een overstimuleerder he hahahaha. Geef mij een beetje hormonen en ik produceer gelijk 50 eitjes hahaha

Noor, spannend!! op naar zaterdag, wanneer hoor je of jullie cryo goed ontdooit is?

Met mij gaat het oke.. Heb echt heel veel ''zwangerschapsklachten'' maar dat kan natuurlijk ook komen door de ustrogeston (of hoe je dat ook schrijft) ik laat me niet gek maken :)

Op het wachtbankje van Februari zag ik net dat Elke, zij heeft op de zelfde dag als ik een tp heeft gehad al ongesteld is geworden. Dat maakt het allemaal nog spannender en merk aan mij zelf dat het ''broekloeren'' is begonnen. Mijn man en ik hebben het er elke dag over, hadden al besloten om zaterdag te gaan testen, maar gaan dit nu waarschijnlijk vrijdagochtend doen, trek die spanning echt niet hahaha

Geplaatst

@ roestvlek goed toch... 7 stuks en precies wat je zegt we hebben er maar 1tje nodig

@ noor spannend hoor!!! :goodluck1:

@ noekie mooie score!!! op naar vrijdag...

@ sowiebo tjeempie nog steeds niks... dat zul je dan altijd zien natuurlijk...

@ danielle SPANNEND SPANNEND SPANNEND... zou ik denk ik ook hebben dat ,broekloeren' niet meer als logisch denk ik... ga heel hard voor je duimen :duimen draaien:

hier alles gewoon zijn gangetje... nog een weekje dan de uitgangsecho [eindelijk] heb verder eigenlijk geen last van de deca alleen moe... maar goed nog een weekje dan mag hopelijk de puregon erbij :laugh:

liefs moon

Geplaatst
Hallo meiden,

Vandaag de laatste fm gehad en de punctie is ingeplant, nu al voor donderdag! Helaas telde vandaag iemand anders ca. 7 follikels die waarschijnlijk mee zullen gaan doen (koploper is al 28, gevolgd door 1x 17, een 3-4 van 15-16 en de rest rond de 12). Vind het eigenlijk niet zoveel maar andere kant wil ik me nu al nergens voor druk maken. We weten het toch niet, we zullen het moeten afwachten en donderdag te horen krijgen. De volgende stap "om een punctie te halen" hebben we in elk geval in de pocket. Ik denk dat die koploper ontstaan is omdat ik pas op CD5 ben begonnen met stimuleren omdat mijn BMS op CD 3 nog te dik was. En door die koploper krijgt de rest niet voldoende... Meiden, we hebben er maar 1 goede nodig, toch!

Judith, je loopt ook in Voorburg - wat leuk! heb je ook donderdag de punctie? Heb je daar al eerder een punctie gehad? Is de punctie in Voorburg goed te doen? Hoeveel follikels zullen bij jou mee doen? Alle 10? Dat zou perfect zijn :) Ik heb vandaag Dhr. Vink voor de fm gehad en zij telde helaas minder follikels dan die andere lieve mevrouw, waarvan ik de naam nog niet heb onthouden (oeps...) maar vind die mevrouw zoooo lief en aardig... weet jij dat misschien?

Ik breek ff in, mag wel he? ;-) Ik vind de punctie in Vb erg goed te doen. Je krijgt een infuusje met pijnstilling en beetje slaapmidddel en ze zijn zelf gewoon zoooo relaxed, daardoor ontspan je vanzelf. Vind ze daar allemaal enorm lief, zelfs mijn man zegt dat. Veel succes alvast!!

Henne

Geplaatst

Henne, heel erg bedankt! Geeft een stukje rust...Vraagje, hoe groot waren de follikels bij jou toen ze de punctie gingen inplannen? Vind 17 voor mijn gevoel gewoon ietsjes te vroeg? dit hadden we toen in het EMC ook en de oogst was hierdoor altijd minder. Wat zijn jouw ervaringen hiermee in VB? Alvast hartstikke bedankt voor je informatie. Wanneer hoor jij de uitslag van het bloedonderzoek? Sterkte en hopelijk heb je veel afleiding om de tijd sneller te laten gaan. Ik snap je helemaal dat je verder wilt.

Geplaatst

@ Roestvlek: Die van 17 zal donderdag wel 19 zijn, dus dat zal wel ok zijn toch? De punctie is goed te doen in VB, ik had ook voor dat infuusje gekozen en daar was ik achteraf ontzettend blij mee doordat ik toen 22 follikels had... best pijnlijk! Maar het kan je door dat dormicum niet echt schelen, ik heb wel de hele tijd liggen kletsen volgens mij. Dr. van Os is ook mijn favoriet, zij deed de vorige keer bij mij ook de punctie, maar ze zijn allemaal erg lief en rustig daar. Ik heb alleen wel het idee dat (ff een raar praatje) dat dr. v. Os die echo-kop iets verder naar binnen duwt waardoor het beter te zien/meten is. Dr. Vink moet soms op mijn buik duwen om een beter beeld te krijgen en dat heb ik bij Dr. v. Os nooit gehad. Ik denk dat ik dat toch een keer ga zeggen, ik heb inmiddels al bij zoveel verschillende artsen echo's gehad. (liep voor VB in een ander zh voor IUI)

Ik zal voor je duimen donderdag. Ik moet morgen ochtend om 8 uur en dan wrsch vrijdag de punctie.

@ Noekie: Jij gaat goed joh!! Ik ben ook benieuwd naar jouw verloop!

@ Henne: Bijna de uitslag van dat implantatie falen onderzoek... Wat zul jij nieuwsgierig zijn!! Je hoopt bijna dat ze wat zullen vinden, dan kan er tenminste wat aan gedaan worden. Bij mij kwam er alleen maar uit dat mijn schildklier heel erg hard moet werken en dat mijn schildklierhormoonspiegel (goed woord voor galgje) aan de lage kant is. Waarde hoort tussen de 9 en 19 en was bij mij 10, ze vonden niet dat daar wat aan gedaan zou moeten worden... T zal mij benieuwen!

Op naar morgen... nog een paar prikjes!

Lfs, Judith

Geplaatst

Hey meiden.

Ook ik ben deze maand begonnen met onze eerst icsi (eigelijk 2de maar die is een dag voor de punctie afgebroken)

12 Februarie heb ik mijn eerste deca gezet en nu wachten op mijn og en dan ziekenhuis mailen voor een eerste echo.

(ik ben trouwens 24 lentes jong)

Ik heb net even mee zitten lezen, maar wat spannend hier allemaal.

@danielle. Hoe voel je je spannend allemaal ook ik gan voor je duimen.

@Noeki zo dat is een mooi aantal ik ben zo benieuwd hoe het gaat lopen.

@ de rest van meiden heel veel sterkte en suc6 natuurlijk

Dat al onze dromen maar uit mogen komen

Geplaatst

@ roestvlek. 17 is een goede maat,ik had op maandag 31 Januarie mijn punctie in Voorburg en had de vrijdag ervoor een follikel van 11 en die deed toch mee met de punctie en leverde toch een goed eitje.De follikel zal best nog wat doorgroeien tot donderdag.

Ook de puncties in Voorburg zijn erg goed te doen,ik heb er inmiddels 5 daar gehad en ik heb weinig tot geen pijn gevoelt,top spul dat dormicum,ook de napijn vond ik erg meevallen.

Ik wens je heel veel succes a.s donderdag,dat het maar een hele mooie oogst mag worden.

En natuurlijk voor alle andere dames die binnenkort een punctie hebben, ook heel veel succes en op naar een mooie oogst!

Geplaatst

Judith & Fran19: Bedankt voor de ondersteuning en het delen van jullie ervaringen! Ben nu toch wat gerust gesteld door jullie woorden voor de punctie & inderdaad misschien hebben we ook het geluk dat er een gerijpte eicel in de kleinere follikels zitten. Op een mooie oogst! :-)... Zullen dan wel zaterdag een tp hebben? Mocht alles mooi voorspoedig lopen...Super, kan niet wachten om "mijn kleintjes" te verwelkomen :)

Judith, heb jij dan zondag een tp? Spannend! We gaan heel hard voor ons duimen :-)

Frann19, geweldig! Zie net dat je zwanger bent!!! Jij hebt ook al een lange "lijdensweg" achter de rug die nu super beloont wordt! Wanneer krijg je de eerste echo? Zijn het er misschien twee? Mag ik vragen hoe oud je bent? En welk hormoon je gebruikt hebt voor de behandeling? Zal heel hard voor je duimen & wens je alle geluk op aarde dat je een prachtig kloppend hartje zal zien. Op 2 maart is ook mijn vriend jarig, zal zeker aan je denken!

Welkom, moedeloos!

Hoe is gaat het met de rest van de meiden? Noekie, heb je al minder last van de deca? Danielle, hou je het nog een beetje vol?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden