Ga naar inhoud

Wie start er in februari 2011??

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Liminous: Gek he? dat je 'zin' in zo'n heftige behandeling kunt hebben... hebben we eindelijk eens een echte kans om zwanger te raken na al het proberen! Maar als je bedenkt wat we er met zijn allen eigenlijk voor moeten doen... dat vind ik best moeilijk. Mijn vriendinnen raken echt bij bosjes binnen 1 a 2 maanden zwanger, hoe oneerlijk. Niet voor hun, maar voor ons...

Even een update van mijn zijde: heb vandaag gebeld en er zijn 5 bevruchtingen. Poging 1 was alles ICSI, maar doordat het zaad van mijn man dit keer zo veel beter was hebben wij gevraagd of er ook IVF gedaan kon worden. (dan heb je toch nog een soort van 'het sterkste zaadje wint' )

Uiteindelijk 4x ivf ->geen bevruchtingen, 7 voor ICSI -> 1 eitje viel af, 6x icsi en daar 5 bevruchtingen uit. Nu maandag 2 emmy's terug... Ik vind het moeilijk om al te positief te zijn, als ik te veel hoop heb dan komt het verdriet bij ongesteld worden zoveel harder aan.

AAAARRRGGHHH.... toch heb ik hoop! :-)

@ Roestvlek: succes morgen!!!

• Reacties 588
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mooi aantal hoor Judith! Gelukkig hebben ze toch voor de helft icsi gedaan... wanneer is de tp?

Spannend, laat je er 1 of 2 terug plaatsen?

Liminous, ik weet niet of je weer aan de pil moet... zou ff bellen als ik jou was of vragen bij je eerstvolgende gesprek.

Over het algemeen is het zo dat je na 1 mislukte poging, 1 menstruatie moet afwachten... Je lichaam krijgt zo gigantisch op z'n donder na al die hormonen, dus je lijf even de rust gunnen is meer dan normaal.

Geplaatst

Zjoedizzz idd, maar het is net zoals je zegt: Voor het eerst echt een kans hebben om zwanger te raken.. En die gedachte, dat idee.. Dan maakt t volgens mij op dat moment niet uit wat je er voor moet doen..

En wat goed dat er 5 bevruchtingen zijn!! En 2 terugplaatsen ook.. Bij ons doen ze er standaart maar 1.. Hoop voor je dat dit je laatste behandeling is!!

Sowiebo, ik ga het zeker morgen nog even navragen.. Mijn vriend is er stellig van overtuigd dat ik de eerste keer zwanger zal raken maar ik heb zelf meer het idee dat ik overstimulatie ga krijgen. Heb doorgaans zonder hormonen iedere maand al zo'n 40 eiblaasjes, hoeveel moeten dat er wel niet worden mét hormonen :(

Geplaatst

Liminous! 40 follikels elke maand?! Poe! Ik kan mij voorstellen dat je bang bent voor overstimulatie.. Maar de artsen zullen je toch wel goed begeleiden met meer echo's en bloedprikken neem ik aan? Wel spannend hoor!

Zjoediezz: mooi hoor 5 bevruchtingen. Ze hadden blijkbaar toch een beetje hulp nodig. Geeft niets, uit ICSI pogingen worden hele mooie kindjes geboren hoor! Ik heb het levende bewijs hier in de wieg liggen voor zijn ochtenddutje :-)

Danielle, heb je toevallig vandaag nog gestest? Het is overigens niet zo dat iedereen een positieve test voor dé datum heeft hoor. Sommige mensen zijn slowstarters met het aanmaken van hcg. Nog even volhouden voor je deze poging opgeeft!

Wij hebben gisteren een terugplaatsing gehad van de enig overgebleven cryo van vorig jaar. Ze zouden om 11 uur bellen maar belden pas na half 12 of ie goed ontdooid was. De zenuwen gierden toen al behoorlijk! Het embryo was 8-cellig bij invriezen en nu was ie inmiddels goed doorgedeeld. Wat een wonder na een dik jaar in de vriezer. Maandag de 28e al bloedprikken. Ieieieieiieieieeieieik...!

Groetjes

Noor

Geplaatst

Noor, wat super! Echt geweldig mooi resultaat. Sta toch elke versteld van dat het kan, de mogelijkheden met een cryo. Die kleine isnu al een sterke vechtertje. Hou het lekker warm en fijn broeden :-)

Judith, 5 goede bevruchting! super & we lopen gelijk :) Vond het wel een goed idee om de eicellen in combinatie met IVF/ICSI te bevruchten. Ik denk dat je het zo mag zien dat je wel in de luxe positie zit om het op beide manieren te mogen proberen. Wens je heel veel plezier morgen in het lab en een tp van 2 prachtige embryootjes! We gaan zo straks naar het zh - spannend!

Liminous, 40 follikels - waow! Echt een heel erg groot aantal. Wat is je dosis hormonen die je gaat gebruiken? De artsen zullen zeker goed op de hoede zijn dat je geen OHSS krijgt. Fingers crossed voor je!

Danielle, hoe is het met jou? Hopelijk heb je goed nieuws. Veel geluk!

Sowiebo, hoe voel je je? Last van de hormonen?

Geplaatst

Noor, super en nu lekker warm houden dat toppertje van je...

Hier gaat het goed, geen last ( nog). Over het algemeen valt dat ook altijd wel mee ;)

Ben benieuwd wat er groeit, dus op naar woensdag. Het schiet alweer lekker op.

Geplaatst

@liminous: 40 follikels?? dan zou je bijna denken dat je maar weinig stimulatie nodig hebt, alleen zorgen dat er meerdere verder ontwikkelen. Ik had de vorige x 22 follikels en deze x 17 en heb toch echt wel flinke buikpijn. Ik duim voor je...

@ Noor: Er werd ons iedere keer gezegd dat het ook op de natuurlijke wijze zou moeten kunnen terwijl er nooit iets gebeurde. Nu we ook IVF hebben gehad (vorige x alleen icsi) weet ik dat dat dus niet kan... Ik zal wel harde eieren hebben ofzo! Ik hoop op net zo'n wondertje als jij al hebt. Fijn dat je al een tp hebt gehad, is dat een cryo uit dezelfde 'leg' als die van je zoontje? :-))

@ Roestvlek: Spannunnndddd.... Je mag ook nog even op de monitor (microscoop) kijken naar je emmy's, de vorige keer kregen we ook nog een foto gemaild van de tp. Hartstikke leuk als het ook was blijven plakken natuurlijk! Wat ik wel lastig vind is dat we toen ook al felicitaties kregen van de laboranten omdat het er allemaal zo mooi uitzag... Dat wil ik deze keer niet, dat geeft me te veel hoop. Beter iets voorzichtiger zijn...

@ Sowiebo: You go girl.... fijn dat je je zo goed voelt!

Morgen 2 emmy's terug.... en dan op naar het wachtbankje.

Geplaatst

Hoi hoi, vandaag echo gehad, arts was toch bang voor overstimulatie,het zijn er inmiddels behoorlijk wat. De arts heeft het tellen maar opgegeven... Maar wonder boven wonder mijn bloedwaarden zijn goed, 12500 dus we hebben dinsdag 8.30 de punctie!!mijn dag kan niet meer stuk! Na hoeveel dag is de tp ook alweer, ik dacht 3?!

Geplaatst

Noekie, ik had bij isala ook al even gereageerd!! Echt super. Ja het ligt er aan 3 of 4, ik heb donderdags de punctie gehad en had maandag de tp. 4 dagen dus. Maar jij heb dinsdag de punctie dus ik denk vrijdag de tp zodat ze zo min mogelijk in het weekend hoeven te doen!!

Goodluck!!

Geplaatst

Super, Noor! Op naar de volgende stap!

Ik heb op topic "pauzemeisjes" mijn huidige ervaringen geplaatst en wil jullie hetzelfde vertellen: Het was inderdaad erg bijzonder om in het lab te mogen kijken. Nogmaals alleen maar heel veel lof voor het personeel van Voorburg. Ze zijn zo meelevend, lief, nemen alle tijd voor je en willen ook naar je luisteren. We waren opgeroepen en kregen toen uitleg over de stadium/kwaliteit van de 5 bevruchtingen. Helaas had ik ergens toch wat hogere verwachting en schrok/viel even in een gat toen ik zag/hoorde dat van de 5 embryo's 1 goede erbij zat (cijfer 2) en eentje cijfer 3, de rest was helaas niet zo goed verder gedeeld. Doordat ik de teleurstelling nog even moest verwerken, kon ik helaas niet helemaal van het bijzondere moment in het lab genieten. Zo stom, ik weet het... maar ik was zo geschrokken van de resultaten...had dit niet zien aankomen, ook omdat ze tegen mijn vriend hadden gezegd dat hij superzaad had, hoopte ik stiekem op meer. Ik had vandaag Dr. Vink voor de tp en ze zag wel dat het niet zo goed met me ging. Ze vroeg eventjes door en na de tp heeft ze nog even de tijd genomen om met mij te praten. Dat was zo ontzettend lief en bijzonder, wat een geweldig arts. Ze probeerde me moed in te praten en gaaf uitleg dat ik er toch in moest blijven geloven want elk embryo is uniek en het zegt niets over hoe de rest het deed. Op dit moment voel ik me beter en ga proberen alle moed bij elkaar te nemen en positief te zijn/blijven.

Judith, heel veel geluk morgen! Geniet ervan.

Wens jullie allemaal een fijne zondag avond!

Geplaatst

Ik hoor het dinsdag wel, dan kunnen ze me vast wel een idee geven. Ik word dinsdag gebeld over de opbrengst toch? En dan donderdag over de bevruchtingen als ik het goed heb??ik moet ergens dat info boekje hebben maar waar?? :D

Geplaatst

Hoi

@ Roestvlek..... mijn achterneefje was bij terugplaatsing een 2-cellig embryo (de C/D kwaliteit)....... Dus houd moed! Het zegt niet altijd iets, het levende bewijs is nu al 6 jaar. Het is ook tamelijk subjectief, al naar gelang het oog van de bioloog. De een geeft er A kwaliteit aan en de ander B. Het aantal cellen kan in 1 seconde vermeerderen zegt mijn prof. Als je even niet kijkt....... is ie ineens gedeeld. Ik snap je zorg wel, dat heb ik zelf ook vaak gehad maar inmiddels ben ik wel overtuigd dat het niet altijd alles zegt. Maar probeer wel in je embryo's te geloven he, ze moeten zich wel welkom voelen in je buikie!

@ Noekie als de punctie dinsdag is, worden ze dezelfde dag bevrucht. Bij sommige ziekenhuizen informeren ze je hierover de volgende dag, maar meestal hoor je gewoon op de dag van de terugplaatsing of je mag komen. In mijn geval was het altijd de 3e dag (vrijdag voor jou). Maar ik lees hier dat sommige de TP op de tweede dag krijgen. Soms wachten ze ook wel eens tot dag 5 maar dat hoor ik hier niet zo veel. Het hangt dus van jouw ziekenhuis af. Kan je niet echt helpen..

@ Zjoediezz... ja het is vandezelfde leg als waaruit mijn zoontje is geboren. Ik had een terugplaatsing van 3 embryo's in januari 2010 en had 1 embryo over. Het is maar een heel klein kansje want de 3 besten hebben ze vorig jaar al teruggegeven, maar wie weet. Gelukkig mag je in Brussel al op dag 10 bloedprikken. Volgende week maandag is dat al.

@ Sowiebo.. thanx. Woensdag meten. Dat is al bijna gelukkig!

Adios allemaal!

Noor

Geplaatst

Roestvlek, wat super dat je een kijkje mocht nemen in het lab, heel speciaal. Kan me voorstellen dat je enigszins teleurgesteld was, maar er is maar 1 nodig. En die topper zit nu in je buik. Wel heel fijn en lief van het personeel dat ze zo meelevend zijn en echt de tijd voor je nemen.

Anouk, wat een goed nieuws zeg! Toch een punctie... joehoe...alvast heel veel succes dinsdag.

Hoop dat je gauw uitslag krijgt, want dat wachten is killing.

Hier vanavond ff mot gehad,... we waren op visite en het was tijd om te spuiten. Mijn man breekt het ampulletje van de Menopur altijd, maar ik had er nog niet tegenaan getikt.

Er zit altijd nog vloeistof in het dopje zeg maar, dat moet je naar beneden tikken.

Kort gezegd, ampul verprutst... en weg kunnen gooien...grrrrr... Hij deed het niet met opzet, maar schiet mij maar lek op zo'n moment.

Geplaatst

Even inbreken.

@ Roestvlek super he dat kijkje in het laboratorium in Voorburg,maar wees niet teleurgesteld met de klasse die een embryo krijgt.

Want het ene moment kan het bv een klasse 3 zijn en het moment erna ineens een klasse 2,dat kan heel snel wisselen het zijn maar momentopnames.

En ook een klasse 3 kan gewoon lekker blijven plakken,kijk maar naar mij,ik heb 3 emmies van de 3de klasse terug gekregen in Voorburg en kijk het resultaat.

Dus lekker warm houden je emmies en blijf erin geloven!

Voor alle andere dames,heel veel succes meiden!!

Geplaatst

@ Sowiebo: Ja, begrijpelijk!! Ik ben nogal een control-freak en werk zelf in de medische sector dus ik hou dat allemaal zelf in de hand. Ik begrijp dat je daarvan baalde! Mijn hubbie liet het denkseltje van het semen potje een keer vallen... Niet meer steriel natuurlijk, ik baalde echt als een stekker!!

Ik moest laatst prikken op mijn werk en dacht van te voren: zul je zien dat er een ampul kapot gaat: ik neem er 1 extra mee.... en ja! bizar, maar 1 was kapot!! hihi, voorspellende blik.

@ roestvlek: Kwaliteit zegt niet zo superveel... er worden echt baby'tjes uit geboren!! Ik ken ook praktijkvoorbeelden hiervan... Houd moed hoor!

Geplaatst

Nou... Kostbare vrachtje is opgehaald! Mijn buik voelde al zo leeg van t weekend, ben blij dat t dr in zit. Echt 2 hele mooie emmy's, 1 van 8 cellen en 1 van 6 cellen, maar volgens het zh prachtig mooi op schema. De rest was iets meer achter en is nog afwachten of er ingevroren kan worden... We'll see.

Ff met een beker thee & n stuk chocola op de bank.... Heb ik wel verdiend!

Xx, judith

Geplaatst

Judith, super! Twee emmy's aan bord! Welkom op het wachtbankje & let's rock it!

Ik wil me heel erg bedanken aan iedereen voor de opbeurende berichten. Dit heeft mij inderdaad erg goed gedaan en geholpen om weer de "bright side of life" terug te vinden. Nogmaals bedankt en zo fijn dat jullie er waren toen ik het even niet meer zat zitten.

Noekie, sterkte morgen! En op een prachtige oogst, komt goed meid. :)

Sowiebo, ik herken het ongelukje met het oplosmiddel... Schot toen ook in de stress en heb het helaas met wat nog over was moeten toen. Nog 1 daje dat heb je eindelijk je eerste fm, ook spannend.

Noor, zo fijn voor je dat je zo snel al zal te weten komen of het gelukt is. Dat is nou eens menselijk! :) Fingers crossed voor maandag.

danielle, klote dat het niet gelukt is. Hoe voel je je? Gaat het wel?

Frann19, je berichtje heeft mij heel veel geholpen. Heel erg bedankt. Je hebt me hiermee ontzettend geholpen en nog iets, mijn vriend is op 2-maart jarig dus die echo moet gewoon goed gaan :-)

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

Geplaatst

@roestvlek, ik begrijp precies wat je bedoelt wat betreft de opbeurende berichten! Het doet mij ook erg goed te merken dat iedereen met elkaar meeleeft, ook ik zelf vind het erg fijn om ieders reactie te horen! Ik hoop dat ik je deze week mag gaan vergezelen op het wachtbankje! Daar ga ik stiekem wel een beetje van uit!

Geplaatst

Zoow, een boel ontwikkelingen hier! Spannend dames!

Moet het lijstje niet even bijgewerkt worden na al die puncties en terugplaatsingen? :P

Hier gisteren begonnen met spuiten! Vanavond de 2e en het ging goed! Was er best wel wat bang voor, maar het valt allemaal best mee :) Nu nog 5 daagjes de pil en dan op naar mn ongi en de Puregon!

Geplaatst

@Liminous goed idee, ik zal hem voor mij vast even aanpassen

Soort behandeling
(IVF, ICSI, en poging)

Danielle..: ICSI 2 (kort protocol)

Noekie1988: ICSI 1

Liminous: ICSI 1

Daisydoo: Cryo terugplaatsing 1

Appel: ICSI 2

roestvlek: ICSI 4

Sowiebo: ICSI 4

Joske: IVF 2

Zjoediezzz: IVF met uitval naar ICSI 2

Voortraject
(start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/enopur of iets anders natuurlijk):

Liminous: 05-02 start pil, 20-02 start Deca

Daisydoo: bij 1e cyclusdag van februari aanmelden

Appel: 2 februari start puregon 200 eenheden,

roestvlek: 4 februari start deca, Menopur 150IE

Joske: 11 februari start deca, daarna 300 gonal F

Sowiebo: 18 februari start Puregon en Menopur

Uitgangsecho
(in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ze dit niet:

FM
(Follikelmeting):

Sowiebo: woensdag 23/2 1e FM

Punctie
:

Roestvlek: 17/02

Zjoediezzz: 18/02

Noekie1988: 22/02

Cryo cyclus:

TP
(Terugplaatsing):

Testen:

Danielle..: 21 Februari

Geplaatst

Heeys

Danielle.........wat erg dat het niet gelukt is meid... echt ontzettend balen. Ik leef met je mee. Weet hoe het voelt...... maar hou vol.... Zoals we in Rotterdam zeggen: als je je bek lang genoeg openhoudt, vliegt er vanzelf wat in. Maar jeetje wat zul je je ellendig voelen. Ik heb zelf ook zo vaak mijn kussen natgehuild, wat voel je je dan leeg en intens verdrietig... Bleh!!!! Ik hoopte het zo voor je maar het blijft natuurlijk een heel groot wonder als het gebeurt... het is niet vanzelfsprekend. Ze kunnen zo ontzettend veel op medisch gebied tegenwoordig, waarom blijft dat IVF en ICSI dan toch nog altijd zo'n loterij... Heel veel sterkte met het verwerken van deze poging in elk geval. En hou je tandjes op mekaar en je kop in de wind!

Noekie heel veel succes vandaag met de punctie

Mone jij ook met de follikelmeting!

Groetjes

noor

Geplaatst

Soort behandeling
(IVF, ICSI, en poging)

Voortraject
(start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/enopur of iets anders natuurlijk):

Appel: 2 februari start puregon 200 eenheden,

roestvlek: 4 februari start deca, Menopur 150IE

Joske: 11 februari start deca, daarna 300 gonal F

Sowiebo: 18 februari start Puregon en Menopur

Uitgangsecho
(in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ze dit niet:

FM
(Follikelmeting):

Punctie
:

Roestvlek: 17/02

Zjoediezzz: 18/02

Cryo cyclus:

TP
(Terugplaatsing):

Roestvlek: 20/02

Zjoediezzz: 21/02 (1x 8 cellig + 1x 6 cellig)

Testen:

Roestvlek: 06/03

Zjoediezzz: 07/03

Geplaatst

Lijstje even aangepast ;) OUde data eruit gehaald!

Soort behandeling (IVF, ICSI, en poging)

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/enopur of iets anders natuurlijk):

Uitgangsecho (in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ze dit niet:

FM (Follikelmeting):

Punctie:

Cryo cyclus:

TP (Terugplaatsing):

Roestvlek: 20/02

Zjoediezzz: 21/02 (1x 8 cellig + 1x 6 cellig)

Testen:

Roestvlek: 06/03

Zjoediezzz: 07/03

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden