Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ursela bedankt voor je pb-tje!! Fijn dat je goedgekeurd bent en succes met het vieze zoete drankje, verstand op nul....

Sandra veel plezier vanavond, op naar prachtige beelden en een dvd.

Roosie bedankt voor de tip over de azijn, ik was idd. Ook al van plan om met neutral te gaan wassen

Leuk dat jullie ook al zo Goed geslaagd zijn, ik kan me erg Goed voorstellen dat je juist in je kraamtijd extra zal missen, ik ben er van overtuigd dat ze op afstand alles volgt....

Ik doe verder geen zwangerschapsgym oid. Maar het komt zo ook wel in orde. Fijn als je het wel kan doen hoor, als ik fit was en geen belemmeringen had was ik gaan zwemmen.

Ik ben benieuwd, morgenavond komt mijn manager, wilde sowieso langskomen, rustig bijpraten en meteen de periode na het verlof bespreken.

Verder hebben wij 25 mei een voorlichingsavond over borstvoeding, gelijk ons 4jarig huwelijk vieren ;-), en 27 mei komt de babykamer!

Als de controle / meting morgen ook weer netjes is gaan we vrijdag nog even naar een vabyzaak toe en maandag de 16de opent er een nieuwe babypark, helemaal Goed! Want we hebben nog genoeg nodig.

Liefs

Babeth

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo!

Daar zijn we weer!

Wat leuk dat zo veel van ons al bezig is met de babykamer of in ieder geval met het verzamelen van spulletjes hiervoor!

Voor mij nog 1 dagje. Morgenavond komen ze vast het dak open maken, door alle dakpannen enzo eraf te halen. Het gat dicht hij met zeilzodat ze donderdagochtend op tijd kunnen beginnen. Nu maar duimen dat er woensdagnacht geen grote plensbuien gaan vallen!

Vandaag op controle geweest en ik kwam toch wel een beetje verdrietig thuis moet ik zeggen...

Als eertse is het met ons koningskoppeltje helemaal prima! Ze liggen goed op schema. De kleine man is nog steeds iets kleiner dan zijn zusje maar het scheelt maar weinig. Ze worden nu geschat op 1032 en 1052 gram.

Vruchtwater was nu normaal en ik heb gisteren weer een ontbijttest gehad. De bloedsuikers waren goed!! Gelukkig maar! Urine nog onderzocht omdat ik de laatste dagen zo veel moet plassen en kleine beetjes. Ik heb ook het idee dat mijn blaas niet goed leeg is en op deze manier kan je een wel een blaasontsteking krijgen. Gelukkig was ook die schoon! De echoscopiste schrok weer van me om me te zien! Wat een buik toch!! Nu de cervixlengte... deze was van 35 naar 23 mm gegaan. Te kort dus....

Ik had zelf ook altijd het idee dat ze vroeg geboren gaan komen maar dit is geen leuke bijkomstigheid! De Gyneacologe was erg recht door zee, heel aardig maar zei waar het op stond!

Ik kan kieze tussen naarhuis gaan en de hulptroepen inschakelen die voor mij gaan zorgen. Ik mag in de ochtend uit bed komen en dan het liefste in de bank gaan zitten voor de rest vd dag....of ze zou me opnemen zodat ik daar op bed ga liggen en alleen voor toilet en douche eruit mag...Nou,lekker is dat!! Kies maar!!

Dus ik naar huis met dat nieuws. Nu werkt ons mam niet meer en die kan veel komen. Ook mijn zus komt veel. Mijn man probeert zo veel mogelijk mee te helpen. Ik weet zelf dat opname meer rust in mijn lichaam zou geven omdat ik dan ook niets anders kan dan liggen en tv kijken en met de rolstoel naar mijn afdeling gaan om koffie te drinken met collegas. Maar ik kan mijn kindjes zolang niet missen! Zou ze in de avond zien maar dat is me niet genoeg. Ook wil ik graag erbij zijn als de babykamer gemaakt gaat worden. Ik mag alleen niet zomaar de trap op van de Gyn. Wij slapen beneden dus dat is een voordeel... Mocht de cervix ondanks de rust thuis vlgd week weer korter zijn wordt het alsnog opname en krijg ik wel medicatie voor de longrijping e.d.

Ik baal dus stevig...Ik weet waarvoor we het doen maar ik had me de laatste maanden toch anders voorgesteld. Ik zal blij zijn als ik 28 weken ben...De gyneacologe zegt te gaan voor de 32 weken, mede omdat ze dan daar geboren kunnen worden. Anders moeten we naar Rotterdam. Ik ga het rustig aan doen, ik krijg nu al een zere kont van die bank!! Dinsdag weer terugkomen voor echo en cervixlengte...

Geplaatst

Lieve Loes,

Wat ben ik blij met de metingen bij je! Ik kan alleen maar zeggen neem echt zoveel mogelijk rust, ik begrijp dat je geschrokken bent van de korte lengte maar bij mij was deze na 2 weken van voornamelijk liggen weer langer geworden! Logisch dat je het moeilijk vind om van huis te gaan maar wellicht helemaal niet nodig.take care!

Babeth

Geplaatst

Loes wat fijn dat het koningskoppel het goed doen. Balen van de cervix lengte en logisch dat je je kindjes niet zo lang kan missen. Dat wordt dus rust...... Hopelijk laat de meting volgende week weer wat anders zien. Moeilijk hoor, zo'n druk huishouden en dan rust. Gelukkig kan je veel hulptroepen inschakelen.......

Hier weer thuis van de pretecho. Helemaal te gek zeg ontspannen naar de kleine man gekeken, ja het is echt een kleine man!!!! Hij ligt met zijn gezicht heel dicht tegen de placenta die van voren ligt en heb relatief weinig vruchtwater, dus helaas geen 3d en 4d beelden. Heel jammer, ze heeft het wel geprobeerd maar was echt niet te zien. Blijft er toch nog iets een verrasing voor ons. Wel een aantal mooie profielplaatjes van het hoofdje!!!!! En dvd-tje met hele echo en de uitleg erop. Dus ik kan het steeds terugzien. Hopelijk kan ik vanacht wel lekker doorslapen....

Geplaatst

Loes, jeetje, dat is schrikken opeens zo'n korte cervixlengte. Ik hoop dat het je lukt om rust te houden. Hoe oud zijn je kinderen? Lukt het je wel om thuis tot rust te komen/rust te nemen? Ik snap dat je graag bij hun wil zijn maar als de tweeling te vroeg geboren wordt dan zie je de andere kinderen ook minder doordat je veel tijd in het ziekenhuis zal moeten doorbrengen. Het is een rotsituatie waar je doorheen moet. Hopelijk neemt de lengte toe na de verplichte rust zoals babeth schrijft. Zooo moeilijk om minder te doen.

Ik ben er ook erg slecht in. Mijn man was nog erg moe na hun bedrijfsuitje maar weer volop aan het werk. Ik dacht, ik neem hem wat werk uit handen, dus gisteren voordat ik ging werken nog grasveld geharkt en weggebracht tig keer met de kruiwagen op en neer, twee wassen gedaan, huis boven en beneden gestofzuigd en gedweild, badkamer gedaan, merel gespeeld en verzorgd, boodschappen. En toen met enorme pijn in mijn stuitje naar mijn werk. Was collega ziek, kreeg ik de hoofdwacht. Die heb ik de laatste tijd niet meer omdat er een aantal zware patienten bij zitten, lichamelijk zwaar omdat ze vaak gekeerd moeten worden of getild of ondersteund. Aiaiaai, dat was niet slim van me. Maar vandaag vrij dus ik kan bijkomen.

Sandra, gefeliciteerd nogmaals met je zoontje. Wat grappig dat hij zo eigenwijs wegkruipt.

Geplaatst

Ursula je bent zw hoor voor het geval je het vergeten ben en een stapje terug is best op zijn plaats als ik het zo lees. Jeetje wat een drukke dag heb je gehad gister. Let goed op jezelf hoor!!

Onze spruit is al vanaf het begin een beetje een verstoppertje, voor de 12 weken echo moesten we ook een week later terug komen, omdat het niet goed te meten was voor de combinatie test. Bij de 20 weken echo was de omtrek van de buik en het hoofdje moeilijk te meten vanwege de ligging. Dus eigenlijk staan we er niet versteld van. Ze zei wel dat het een rustig kindje was, hopelijk zet zich dat na de bevalling door hihi. En echt blij dat ik het nu zelf gezien heb, dat het een zoon is. Ik ben er een van eerst zien dan geloven hihi.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1353[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1352[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1351[/ATTACH]

Hier 3 mooie foto's van gisteren.

Ben helemaal verliefd op onze kleine man :love4: Helaas dus geen 3d, dan wachten we maar op de kennismaking om te zien hoe hij er uitziet!!!!!!!

Geplaatst

@miekske, wat spannend dat de serie babyboom bijna gaat beginnen!

Ik heb net de aflevering bekeken, zat met tranen te kijken, ik ga het zeker volgen! Misschien ontdek ik nog wel wie jij bent hahaha ben toch wel nieuwsgierig.

@Nathalie, leuk hé met die closetrol, mijn man heeft dat ook gedaan zo´n 4 weken geleden, mijn man vond het ook erg leuk om te doen. Ik heb net als jij, iedere keer als ik de babykamer op kom en het idee dat er straks dan echt een meisje ligt, zo onwerkelijk nog steeds!

@Sandra, leuk dat de pufclub gezellig was! Morgen heb ik mijn 1e les, ben benieuwd. En wat leuk die pretecho, jammer dat je niet genoeg vruchtwater had, maar je hebt toch een mooie dvd en en wat een leuke foto´s!

@Ursela fijn dat je weer goed gekeurd bent! Ja dat suiker drankje is als een mierzoete limonade, snel achter overslaan en dan heb je het gehad. Neem wat te eten mee, dan kun je dat gelijk opeten als je klaar bent. Fijn dat je nog goed bekeken wordt in de poli. Doe je wel rustig aan meis, net als Sandra zegt je bent zwanger hoor dat is al een heel werk!

@Meiske, ja ik voel mijn ouders wel om me heen en ik weet ook heel goed hoe ze over dingen denken en hoe ze dingen doen, maarja blijft anders hé. Ik had mijn hele garderobe met azijn gewassen toen ik die uitslag had, dat heeft toen wel geholpen. Wij gaan ook naar een info avond over borstvoeding op 23 mei. Wat leuk dat de babykamer bijna komt!

@Loes, tjee wat een verhaal meis. Gelukkig gaat het wel goed met de 2 kleintjes. Echt goed je rust in acht nemen die twee hummeltjes gaan nu voor!

Sterkte en hopelijk zal de cervixlengte langer zijn na een tijdje rust!

Gisteren weer een hele drukke werkdag achter de rug bij freelancebedrijf, volgende week dinsdag weer. Gisterenavond ook nog een banner gemaakt voor een klant, toen was de pijp echt wel leeg. Gelukkig niet meer zo naar gedroomd. Verder gaat het goed hier, ik heb een mooie buik waar ik erg trots op ben en voel me ook goed. :-)

Liefs Roossie

Geplaatst

Roosie goed te lezen dat het goed met jullie gaat. Leuk he trots zijn op je buik?? Kan er ook zo van genieten.

Hier vandaag weer een gedeelte van de kleertjes gewassen. Dat is nu helemaal klaar. Ben ik daar van af en weet precies wat ik nu nog kopen moet. Nog even de kasten uitsoppen en dan alles erin leggen.

Zelfs de knuffels hebben de wasmachine van binnen gezien hihi en hangen/zitten nu te drogen op het droogrek.

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Roossie (39) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan!

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi

Mutsy_4 (29) 09-08-2011 - 1e kindje -2x IUI 1x IVF

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Witje (33) 20-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:

loes1975: 17 mei controle cervixlengte (28w2d)

Meiske74: 21 mei pretecho (27w5d)

Roossie: 23 mei 30 weken echo

Meiske74: 24 mei controle gyn. (28w1dg)

Meiske74: 7 juni controle gyn. (30w1dg)

Meiske74: 22 juni controle gyn. (32w2dgn)

Meiske74: 11 juli controle gyn. (35w)

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela....en het is een jongen!

Babeth....en het is een meisje!

norwegian-sky --- NUB & echo zeggen meisje

Miekske maar voor ons blijft het een verrassing!

Loes75 gevoel was goed! Het word een jongen en een meisje!!

Roossie....gevoel was goed het is een meisje

Balu01 maar de 20 weken echo zegt toch echt een MEISJE!!

Dough --- NUB zegt jongen! En het is......een JONGEN!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje Gevoel bleek te kloppen!!!!

Moto

Mutsy_4---volgens echo bij 18,1 wk een meisje!!!!

Geplaatst

hoi dames

ik had het lijstje maar weer eens naar boven getoverd

Sandra wat en erg mooie echofoto´s!! jammer vand e 3d beelden maar je hebt nu ook erg mooie exemplaren, hoe vond je vriendin de echo?

Fijn dat jij ook al alles gewassen hebt, moet ik nog doen, maar wacht tot de kamer staat dan kan het meteen gewassen en al de kast in.

Loes, ik hoop dat het rusten je goed lukt!! en vooral plat liggen, het zal niet meevallen als je al 2 kinderen hebt rondlopen maar bij mij werkt het super!

Ik had vandaag weer een controle en de cervixlengte was nu 5,1cm! (en bij 22 weken 1,9cm) we waren zo blij!! (met 24 weken was deze 3,9cm)

Volgende controle afwachten maar als het er dan nog zo goed uitziet dan mag ik wellicht iets meer bewegen en stoppen met de fragmin.

haha de arts schrok van mijn blauwe buik van de spuitjes....de bloeddruk was weer goed en de klein ook, maar daar maakte ik me niet zo druk om, merk dat mijn buik groeit en de kleine beweegt goed.

Ze heeft echt ook een ritme, ik ga de tijd een beetje noteren want ben erg benieuwd wat er van haar ritme overblijft na de bevalling.

Net is mijn baas nog langs geweest, ik neem na mijn verlof iig nog vakantiedagen op voor de 2 dagen dat ik minder ga werken, in december 2 hele weken vrij en dan als het goed is per 1 januari neem ik per week 2 dagen ouderschapsverlof op maar blijft mijn contract vooralsnog dus 40 uur.

Mocht onze meid nu echt voor de 34 weken geboren worden dan neem ik aansluitend mijn officiele verlofperiode nog wel extra dagen op maar goed, we gaan ervoor om de 38 weken te halen!!!

Geplaatst

Ik ben ook verliefd op jullie prachtige knulletje Sandra ;-) Super mooi om te zien.

[ATTACH=CONFIG]1353[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1352[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1351[/ATTACH]

Hier 3 mooie foto's van gisteren.

Ben helemaal verliefd op onze kleine man :love4: Helaas dus geen 3d, dan wachten we maar op de kennismaking om te zien hoe hij er uitziet!!!!!!!

Geplaatst

Ursela

ik las wat jij gedaan hebt op een dag, jeetje meid hoe krijg je het voor elkaar!!!? heerlijk hoor maar pas je wel op? ik vraag me weleens af waar ik straks mijn energie vandaan moet halen....

Geplaatst

@Meiske, fijn dat je alles goed hebt kunnen bespreken met je manager!

goh wat zijn jullie al druk met kleertjes wassen! Ik wacht totdat ik wat meer kleertjes heb, ik ga ze tijdens mijn verlof wassen, anders weet ik het al ga ik alles nog een keer wassen tijdens mij verlof hahaha.......

De kasten wil ik ook nog schoonmaken, van het weekend gaan we nog een wandrek ophangen boven de commode dat moet nog gebeuren.

Fijne avond!

Liefs Roossie

Geplaatst

@Roossie, leuk dat je de compilatie hebt bekeken! Wij komen er ook een paar keer in voor, echt gek om jezelf te zien hihi. Als je nou heel nieuwsgierig wordt mag je me wel PB'en hoor!

Dan vertel ik ff wie we zijn. Maar op dit openbare forum wil ik toch een beetje privacy bewaren voor alle andere nieuwsgierigen, als je begrijpt wat ik bedoel...;-)

@Sandra, wat een mooie foto's van jullie mannetje! Daar moet je gewoon wel verliefd op worden!

Ik ben nog een beetje aan het twijfelen over zo'n pufcursus....Niet echt iets voor mij denk ik....Er is er hier ook geen in de buurt, dus nog ff over nadenken.

@Babeth, wat super dat de cervixlengte zo is toegenomen! Weer een hele zorg minder! Jij gaat voor de 38 weken maar misschien loop je straks wel overtijd!!! hihi

Fijn ook dat je het zo hebt kunnen regelen op je werk.

@Loes, jeetje wat een tegenvaller. Gelukkig gaat het wel goed met de 2 kleintjes. Echt goed je rust in acht nemen die twee hummeltjes gaan nu voor!

Sterkte en hopelijk zal de cervixlengte langer worden als je nu rust neemt! Kijk maar naar Babeth!

@Ursula, Poe hee wat ben jij actief! Ik denk ook wel eens dat ik superwoman ben, maar dat moet ik dan s'avonds en de volgende dag meestal bezuren!

Rustig aan meid!

Vandaag voor de 6e keer een brief terug gehad van de zorgverzekeraar dat ze niet gaan vergoeden voor de behandeling in Brussel. Pffff wordt er zo moe van.

We zijn nog steeds in 'onderhandeling' omdat de verzekering beweert dat we gewoon in NL hadden kunnen blijven, maar dat is gewoon echt niet waar!

De combinatie van onze behandelingen wordt niet gedaan in èèn ziekenhuis in NL. Ook transport was niet mogelijk dus zijn we doorverwezen naar Brussel.

Zelfs de fertiliteitsarts uit Nijmegen heeft al brieven geschreven dat het niet mogelijk was, maar ze blijven bij hun standpunt...

Het gaat me niet eens zozeer om het geld, maar meer om het feit dat ze beweren dat het wèl had gekund terwijl dit gewoon niet zo is!

Nou, ik denk dat ik maar eens vroeg naar bed ga. Lekker nog even genieten van het getrappel in mijn buik!

Geplaatst

Ohhh Miekske, ik dacht dat het inmiddels geregeld was, is er niet een ongeschillencommissie aan te schrijven? Of hebben zij aangegeven hoe het wel hier zou kunnen? Jeetje het maakt me gewoon boos, niet te geloven! Als de experts (artsen) al aangeven dat het niet gaat!

Klote hoor, succes, het met Goed gaan komen, de zwanhpgerschap is uiteraard het belangrijkste maar toch....

Geplaatst

@Miekske wat een gedoe zeg met die verzekering! Ik sluit me bij Babeth aan misschien kan een gyn een brief voor je schrijven?

Sterkte ermee!

Liefd Roossie

Geplaatst

Hihi zullen wij dan met z'n allen in de pen springen ;-) nee zonder gekheid het s niet te geloven..

Miekske heel slecht maar ze laten doorschemeren dat jullie gevolgd worden in babyboom en dat ze nog niet klaar zijn met de opnames ? ......

Grrrrr

Geplaatst

Jeetje er is al weer heerlijk veel geschreven :D.

@ Ursula doe je wel een beetje rustig aan meis. Jeetje als ik zie wat je allemaal gedaan hebt. Ik heb het vorige week 1 dag gehad en ben 3 dagen uit de running geweest. Had een spierpijn dat wil je niet weten. Maar goed het is goedgekomen allemaal.

@ Miekske; wat een gezeur met die verzekeringen toch altijd. Bah! Hopelijk komt het allemaal goed! Ik zal je zo een PB-tje sturen ben ook wel nieuwsgierig wie je bent :D.

Hier gaat het minder. Heb echt zo'n ontzettend rotnacht gehad alleen maar gehuild. Ik heb een tijd geleden te horen gekregen dat een neefje van mij lijd aan de ziekte plastische anemie. Dat is een bacterie die alle rode bloedcellen als het ware opvreet maar er ook voor zorgt dat er geen nieuwe aangemaakt gaan worden. Het enige wat hem dus zou kunnen redden is een stamceldonor oftewel een beenmergtransplantatie. De hele familie is al opgetrommeld om zich te laten testen. Zelfs mijn man is gegaan maar helaas geen donor. Nu hebben ze hem vorige week weer opgenomen in het ziekenhuis omdat ie zich heel erg benauwd voelde. Maar Den Bosch heeft een nieuw ziekenhuis waar een schimmel actief is dus daar mocht hij niet naar toe en is doorgebracht naar Veldhoven. Nu blijkt dat hij toch een schimmelinfectie heeft opgelopen op zijn longen en aangezien hij geen weerstand heeft weegt dit nog zwaarder voor hem. In Veldhoven wisten ze totaal geen raad meer met hem en is hij per helikopter overgevlogen naar Nijmegen daar ligt hij nu geisoleerd en wordt hij kunstmatig in slaap gehouden tot aan vrijdag. Ze hebben een kweek genomen van zijn long om te kijken om wat voor een soort schimmel het nu daadwerkelijk gaat en hoe ze deze zsm kunnen bestrijden. Het risico is heel groot aanwezig dat mochten ze weten om wat voor een soort schimmel het gaat hij het alsnog niet overleeft omdat hij al zo verzwakt is. Er is wel goed nieuws afgelopen maandag hebben ze wel een donor voor hem kunnen vinden maar goed die kan hem nu niet helpen omdat hij veel te zwak is. Dus we hopen op een wonder en dat die zwaarste antibiotica die hij vrijdag gaat krijgen hem daadwerkelijk weer sterker kan maken om die transplantatie te laten slagen anders moeten mijn oom en tante regelingen gaan treffen voor zijn uitvaart. Ik kreeg dit gisterenavond te horen en ik kan alleen maar huilen zo'n machteloos rotgevoel heb je dan. En ik mag er niet eens bij ivm de zwangerschap mag alleen achter een raampje kijken. Zo oneerlijk en nog zo jong hij wordt in november pas 30. Mijn broertje en hij zijn altijd beste maatjes geweest net als ik en zijn zus. En toen ik gisteren mijn broer aan de lijn had die was zo overstuur en dat heb ik nog nooit zo meegemaakt. Hartverscheurend gewoon. M'n nichtje is heel rustig en kalm maar denk dat dat stilte voor de storm is. Voor ons word dit een zware week met misschien nog wel een uitwerking daarna. Heb net weer kaarsjes aangestoken en blijf hopen op een wonder. Sorry meiden ik moest het ff kwijt. Niet dat het oplucht voel me nog steeds heel verdrietig maar dat ik m'n verhaal in ieder geval even kwijt mag

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

@Nathalie, wat vreselijk zeg van je neef! Zo te lezen hebben jullie intens contact met elkaar. Kan me voorstellen dat het je veel verdriet doet. Gelukkig hebben ze een donor gevonden, hopelijk heeft hij hier ook nog wat aan.

Eerst afwachten totdat die antibiotica aanslaat! Veel sterkte meis en dikke knuffel en wat mij betreft mag je hier er over schrijven.

Liefs Roossie

Geplaatst

Ik heb hier flink geslapen, poeh was ook wel moe. Ben blij dat ik het me kan permiteren om zo nu en dan uit te slapen. Vanavond mijn 1e zwangerschapsyoga les, ben benieuwd!

Geplaatst

hahaha Roossie het zal in de lucht hangen, ook ik heb gigantisch uitgeslapen, werd om 11,15 pas wakker!

veel plezier vanavond, waarschijnlijk zul je vannacht weer erg goed slapen...

Nathalie wat een verschrikkelijk bericht! wat moet je daar op zeggen, je kan alleen maar machteloos wachten, hopen, bidden dat nu eerst de a.b. gaat aanslaan, erg heftig hoor!!!

Morgen is het gelukkig vrijdag en ik hoop echt dat jullie snel een goed bericht mogen ontvangen dat de medicatie aanslaat, dan is er nog een grote stap te nemen maar meid, dit is zwaar.

veel sterkte!!

Geplaatst

Nathalie jeetje wat een verschrikkelijk bericht zeg. Heel veel sterkte en natuurlijk mag je hier van je afschrijven. We proberen je te steunen daar waar het kan. Fijn dat je nog even hebt kunnen slapen. Heftige en zware tijd voor de boeg. Sterkte!!!

Babeth lekker uitgeslapen dus. Zo weinig actief ben je en als ik dan lees hoeveel jij slaapt!!!! Wilde wel eens dat ik dat kon.

Hier zijn mijn schoonouders net klaar met de tuin en het huis is weer lekker schoon. Pfff lijkt steeds zwaarder te worden dat ik niet meer mee kan helpen......

Loes kan jij je nog een beetje rustig houden??????

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden