Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zou het dan toch zo mogen zijn dat er eindelijk van dit topic(april/mei) zwanger gaat worden! Volgens mij wel...GABRIELLA

Het klinkt veel belovend!

Probeer te genieten dit weekend(makkelijk gezegd) hopelijk ga jeje ietsie beter voelen.

En dan met 23 mei nog steeds goed nieuws. Nog donkerder streepje!

Wij hebben een vakantie geboekt naar mallorca.....

Ik heb het goed uit weten te zoeken. We gaan 12 juni weg.

Was de enige week die mijn lief nog vrij kon nemen.

11juni kon ook nog, maar ik zei nee dan kan ik niet hihihh;-)

Ene kant heel veel zin in, en weet dat het even goed is voor ons voordat we weer "fris" van start gaan.

Andere kant hoop ik dat we fijne kamer etc hebben om me terug te kunnen trekken. Gelukkig ben ik samen met mijn lief. Als die er is voel ik me vaak al wat beter.

Okasaan: wat vervelend dat het nog steeds zo n nawerking heeft.Hebben ze je flink te pakken gehad.Gelukkig de tp goed verlopen.

Take care!!

Meezie: fijn dat je weer wat beter voelt. En ooo nu weer afscheiding. Hoe gek kan je worden zo gefocust. En je moet nog even.....sterkte

Bianca:hoe is het met jou meid?

Ik denk uiteraard aan iedereen hier!!

Fijne avond. Wij gaan zo samen even naar het grafje bloemen neer zetten en daarna lekker hapje eten.

Groetjesss!!

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Bianca: je berichtje was net eerder dan de mijne op het forum, dus hier nog even mijn reactie: ik probeer niet eerder te testen, maar of me dat lukt weet ik niet. Ik heb nog een test in huis te liggen, dus het wordt denk ik wel moeilijk hoor om die te laten liggen tot donderdag. Ik vind het zo eng allemaal, ik durf bijna niet naar de WC, maar ik drink nog steeds 3 liter water per dag, dus ik moet op een gegeven moment toch echt wel! Mijn gevoelens gaan op en neer, dan ben ik weer positief, dan weer negatief. Na ja, nog even volhouden.

Geplaatst

Hihi hoopvol, ook al lekker aan de d...e. Heel herkenbaar en zenuwslopend.

Wij zitten er sterk aan te denken om eerder te testen. Maar ik ben zo bang dat als hij positief is dat er daarna nog vanalles mis kan gaan. PFFFF (ik sluit me even aan bij Gabriella)

Gabriella, spannend nog een paar dagen en dan officieel testen!!!!

Marlijnne, wat een heerlijk vooruitzicht. Lekker met je liefje genieten en uitrusten!!

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Ben een tijdje even stil geweest, heb jullie verhalen wel gelezen hoor. :-)

Ik zit nu op wachtdag 11 en het valt me niet mee. Toch veel gerommel in mijn buik en ik heb soms zo het gevoel dat ik ongesteld moet worden.

Maar ja, dan gaat er toch weer een dag voorbij en de volgende wordt alleen maar spannender.

Nu voelde ik vandaag voor het eerst niets in mijn buik...geen last geen gerommel niets. Ik dat heel trots aan mijn vriend verteld (die was natuurlijk helemaal blij)...en hij is net met de hond de polder in om te wandelen (ging niet mee want ik ben sinds vannacht een beetje grieperig) krijg ik ineens echt zo'n hevige ongesteldheids pijn in mijn buik. Dacht meteen....daar gaan we! Maar nu is het weer over. Pfff ik raak er van van de leg.

Zit er eigenlijk een beetje door vandaag...herkennen jullie dat? Wil zo graag dat het goed blijft gaan...mijn broertje is ook zwanger van zijn eerste kindje. Vind ik zo heerlijk voor ze...word gewoon voor de 1e keer tante!!!!! Maar hoe leuk zou het zijn om tegelijk met mijn schoonzus zwanger te zijn...met een verschil van 4 weekjes. Ik zie het gezicht van mijn moeder al voor me.

Gelukkig is mijn vriend te gek en als ik echt verdrietig ben krijg ik steevast een troostende lik van mijn hond over mn hoofd hahaha...(sja is ranzig en fijn tegelijk!)

@Gabriella: Wat een goed nieuws!! De 23e is jouw testdag hè? Door duimen duimen duimen duimen

@Bianca: Heb nog niet heeeeel goed nieuws, maar vooralsnog blijft alles zitten. Hoe voel jij je nu?

@Bikkel: Ook over de pregnyl zet jij je zo heen hoor. Geen zorgen! Ik heb ze in mijn buik gezet en indd het is wat branderig, maar verder goed te doen. Ik moest nog 4x5000 zetten na terugplaatsing. Volgend jaar woensdag is het wel ongeveer uit mijn lijf ;-)

@Allemaal: Ik duim voor jullie hoor!!!! Ik hoop dat ze allemaal lekker blijven zitten en dat we dit jaar achter elkaar in de rij staan bij de Prenetal... Ik ben dan te herkennen aan de dikke buik

Heel veel liefs

Geplaatst

@Hoopvol: Nou....wat jij beschrijft heb ik ook. Dat van die grote boodschap en het op gang komen van de ongesteldheid enzo...ik was mijn vorige bericht aan t tikken en zag het bij je staan toen ik het net gepost had....moest t toch even kwijt!

Geplaatst

Hee Marlijnne,

Er even heerlijk tussen uit!Zal je vast goed doen even samen met je lieffie!!

Ik dacht al 12 juni!!Maar gelukkig ga je alsnog mee naar de High Tea!!Kan niet hoor anders haha.Fijne avond meis en veel succes met de bloemetjes bij jullie meisjes!

@Hoopvol,Spannend dus voor jou!!Ik zou het niet vol kunnen houden hoor om niet te testen!!Ik was altijd een grote sponsor voor de kruidvat hihi.Haha muts!!Gewoon lekker gaan plassen joh ;)

@Meezie,Het kan altijd mis gaan!!Stel he je test positief en het gaat dan mis heb je wel geweten dat je zwanger bent geweest!Wie weet haal je daar dan ook weer kracht uit!En aangezien je de vorige keer niet wist dat je zwanger was!!Maar weet je als je nu positief test gaat het echt NIET mis!! ;)

@Patries,dag 11 alweer!!Spannend!!!Houd je het wel vol om niet eerder te testen!?!?Ik denk aan je!!

Wat ben ik toch positief voor je he haha

Ik las pas hier in het topic dat er iemand iets vroeg over de Forumdag (high tea)!

Het is 11 juni in Bunnik er komen een aantal mensen uit dit topic,

Goofy,Marlijnne,Maris,Bianca,Sandra & Ink

Deze topic is dus dik vertegenwoordigd deze dag!

Er zijn nog wat plekjes vrij omdat er een aantal helaas af zijn gevallen.Dus je kunt je nog opgeven!

Hier gaat alles nu goed.

Ik moest nog 2 dagen door blijven spuiten.Dit heb ik di gedaan maar do had ik echt zo iets van waarom??Ik stop toch.Lijkt me niet goed als follikels eerst groeien dan krimpen en dan weer gaan groeien.

Dus dat vertelde ik donderdag in het ziekenhuis,Hier waren ze niet zo blij mee maar omdat ik toch wel nieuwsgierig was toch een echo laten maken en wat bleek ze zijn gewoon gaan groeien!! Nu waren er 2 van 21 en 2 van 19.1 leek al gesprongen omdat ik natuurlijk de deca niet meer gespoten had.Vind het nog steeds erg raar.Ik dacht dat ik pas in Augustus weer van start kon.Maar mijn Bazin is tevens een vriendin van me wilde dag zodra het ziekenhuis aangaf dat ik kon starten ik dan gewoon ga beginnen.

Al moest ze alleen werken dat maakte haar niet uit!!Het enige wat voor haar gold was dat ik zwanger zou worden!Vond het zo lief!!

Dus verwacht in Juli weer van start te gaan.Want ik zal over een aantal weken met mijn menstruatie wel nog rest follikels hebben.Zo niet begin i k dan al.Ben nu gelukkig niet meer gestrest!!Heerlijk!!

Nou meiden ik blijf jullie wel volgen al zal ik hier niet fanatiek meer mee schrijven!!

Liefs Bianca

Geplaatst

bianca je bent een lieverd:CYBER_HUGS:

Wat een byzonder verhaal dat ze nu weer gegroeid zijn. Ik geloof dat iedere behandeling bij jou anders is gelopen, denk je alle soorten al gehad te hebben dan krijg je dit weer.

Wat fijn dat je vriendin er zo voor je is. Hopenlijk heeft het niet spuiten wel tot effect dat er geen resten meer zitten en dat je gelijk door kan gaan.

Hobbel je gewoon een maandje achter op de wachtende meiden (hopen we)

Geplaatst

vraagje..tussen welke dagen van de behandeling valt een punctie?! Onze IVF arts wilde daar bij FM1 geen uitspraken over doen..Vond ik vreemd...Heb het gevoel dat ze niets wilde zeggen omdat ze knorrig was vanwege het feit dat ik mijn grenzen aangaf... (dat over 'de preek" vanuit het kantoortje naast de behandelkamer)...

@bianca..fijn dat je vriendin/leidinggevende zo reageerde. En goed te lezen dat je minder gestressed bent. WAt vreemd dat de eitjes nu weer gegroeid zijn.. Lief dat je vraagt hoe het is. Gisteren vond ik het erg confronterend om dingen te regelen/af te spreken ivm de echo van vandaag en voor het naar school brengen van Tim op de punctiedag. Daar werd ik verdrietig van..het spuiten gaat wel goed. De punctie vind ik vooral spannend..

@patries...wat lief wat je schreef over jullie hond! Dieren zijn geweldig hè?!

@marlijnne..klinkt goed jullie vakantie en dat streepje!!!!!!

@hoopvol...strekte met die slopende wachtdagen!

@bikkel spannend dinsdag je punctie..

@gabriella..geniet van je weekend!

Geplaatst

Hier heerlijk aan het broeden met 2 mooie embryo's!!! Fijn gevoel hoor! En nu wil het ook nog zo zijn dat we er nog 2 in de vriezer hebben...

Had hier totaal geen rekening mee gehouden, hebben we nog nooit gehad en nu bij onze 3e behandeling wel. Super!!

We hopen dat we het niet nodig zijn, en eventueel bij een volgende poging pas ;).

reageer vanmiddag ff wat uitgebreider.

Oh Marlijnne, als ik het nog gelezen had was ik een bakkie komen doen hoor!!!

Liefs,

Geplaatst

Yes Lianne, 2 mooie embryootjes aan boord. Rustig aan en hopelijk een positief resultaat :)

Wat super dat je ook nog de trotse eigenaar bent van 2 cryo's, geeft toch altijd net weer iets meer adem.

Geplaatst

goeiemorgen allemaal..

2e FM gehad. Ik had de gyn die ons tijdens het onderzoekstraject begeleidde. Fijne man die veel meer uitleg gaf dan de andere 2 artsen die de uitgangsecho en FM 1 deden.

Met mijn "hormonen-vergiet-hoofd" heb ik niet alles onthouden..

In ieder geval rechts 1 van 17 mm en links 1 van 16 ofzo. Bijna groot genoeg voor een punctie. Links zitten er ook nog een stuk of 3 en rechts een stuk of 2 die mogelijk ook nog groot genoeg voor een punctie kunnen worden. Dat wordt afgewacht...inschatting punctiedatum is a.s. woensdag. De arts liet me zien hoe e.e.a. bijgehouden wordt op hun planbord...Nopu ja en de 1e artst gaf aan daar helemaal NIETS over te kunnen zeggen...

Best goede voortuitzichten dus voor de mogelijke oogst..

Hoe zijn de ervaringen van de meer ervaren dames...zijn 5 follikels ook 5 eitjes bij de punctie of is dat soms ook minder?

Ik meld me af voor de rest van de dag. We gaan op bezoek bij een goede vriendin die verhuisd is vanuit mijn woonplaats naar Utrecht (snif..). E.e.a. ivm samenwonen...en daar ben ik dan weer heel blij voor haar voor...dus een dubbel gevoel.

Daarna door naar mijn ouders ivm verjaardag van mijn moeder. Zie mijn broer en zijn dochters eindelijk weer eens "live" sinds sinterklaas!

@Lianne. MOoi resultaat...lekker broeden!!!

kip.jpg

Geplaatst

Haha, dank je wel meiden, als het zou helpen om zo te zitten Tusele, dan ging ik direct zo zitten!!!

Fijn dat je goede uitleg hebt gehad bij je FM Tusele. Nu op naar een mooie punctie woensdag!! Het is bij iedereen verschillend hoeveel eitjes er uit de follikels komen. Ik denk niet dat je daar een duidelijk antwoord op krijgt...

Hoopvol en Meezie, nog een paar dagen en dan mogen jullie gaan testen!! Wat denken jullie, hebben jullie enig idee?

Spannend hoor!! Succes nog..

Patries, spannend hoor!! Lastig he als je van alles voelt en je niet weet wat het is. Nog even en je weet het!!

Gabriella, jij bent de eerste op het lijstje. Ik lees dat je al getest hebt, is ie nog steeds positief? Ik hoop het zo!!

Maris, hoe is het met jou? Dikke knuffel

Bianca, ik blijf je lekker volgen hoor!! En voor je het weet mag je weer van start. Wel lief van je bazin dat ze jou voorop zet en je door mag gaan wanneer je lichaam er weer klaar voor is!!

Ik voel me goed, voel nog niets. Heb wel eens steken onderin de buik, maar ik denk dat dit nog van de punctie is. Heb ik alleen last van wanneer ik moe wordt.

Liefs, Lianne

Geplaatst

Goedemorgen allemaal.

Wat fijn om te lezen hier, eigenlijk alleen maar goede berichten van iedereen. Maar ook veel spannende dagen voor veel meiden.

Lianne, gefeliciteerd met je 4 emmy's. Ontzettend goed hoor.

Ik wilde me alleen maar even melden hier (en natuurlijk bij lezen), morgen komt er wel weer een langere reactie. Ik ga maar even alle zaailingen in de tuinzetten nog net voordat we op vakantie gaan en tussen door zal ik voor iedereen duimen.

Lekker even afleiding, want hoewel mijn emmy nog maar 6 dagen oud is (en ik hem dus nog maar 3 dagen terug heb) vind ik het nu al spannend worden. Ik ben blij dat we bijna op vakantie gaan.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

@Bianca: Je bent heeel erg positief voor me. Super lief is het. Inmiddels is het dag 13 en heb nog niet getest :-) Ik doe het ook niet omdat ik vorige week zondag voor het laatst 5.000 Pregnyl heb gespoten. Maak ik me dadeliijk alleen maar blij met een dooie mus. Krijg wel ineens last van mijn borsten, sinds een dag of ehm 3 ofzo. Nou ja, we zien het wel!

@Tusele: Stiekem ben ik hartstikke verliefd op mijn hond :-) Hij is te GEK. Wat heb je trouwens een super foto ingeplakt voor Lianne. Hahaha, moest ik erg om lachen! Fijn voor je dat je vorige afspraak beter verlopen is!

@Lianne: Wat een prachtig resultaat heb je!! Heerlijk gevoel geeft dat hè? Het is echt heel spannend ja. Maar, ja iedere dag is er weer eentje...de kans wordt er in ieder geval niet kleiner op denk ik dan maar.

@Oksaan: Die spanning is zo begrijpelijk! Verheug je tussendoor maar lekker op je vakantie. Doen wij ook. De dag na het testen vertrekken we!

Liefs

Geplaatst

Patries - klinkt hoopgevend!

Verder even snel korte update - was gister jarig, dus ben nog bezig de troep van de visite op te ruimen.

Vanmorgen 1e FM gehad - alles ziet er goed uit, incl het bms! Rechts groeien en 9 en links 4, waarvan er een aantal al 13mm zijn, dus overmorgen gaan we voor de 2e FM en dan deze week de punctie al (donderdag, uiterlijk zaterdag)!!!! Erg blij hiermee!!!

Geplaatst

Hey Lianne,

steken in je buik, ja dat heb ik ook, nog steeds. En zo nu en dan kramp. Waarom doet m'n lichaam me dit aan!!! Vreselijk. Ik heb geen idee of ik positief kan zijn, het kan bij mij gewoon alle kanten op. Het ene moment ben ik positief, het andere moment weer negatief, vooral als ik van die vreselijke ongikramp heb. Ik heb nog steeds geen bloeding gehad, maar tja, of dat positief is, weet ik ook niet. Een beetje bloeding zou innestelingsbloed kunnen zijn. Dus dat ik geen bloeding heb, is dat dan weer negatief? Ik heb ook wel es gehoord dat die utrogestanbolletjes de menstruatie tegenhoudt. Weten jullie daar iets van? Dan zou die ongikramp misschien betekenen dat ik op zich wel ongesteld moet worden, maar dat die bolletjes het tegenhouden. Och jee, ik word gek.

Tusele: wat een geweldige foto! Hilarisch! En zooooo schattig. En fijn dat je zo'n duidelijke uitleg hebt gehad. Ik kreeg ook wel uitleg, maar door idd die hormonenvergiethoofd kreeg ik niet veel mee. Heb aan het eind maar gevraagd of het een goed resultaat was, dat was voor mij het belangrijkst haha. Ik had zo'n 15 follikels die geschikt waren voor punctie, en ik had 3 eicellen, dus niet echt een resultaat waar ik op gehoopt had. De gyn die de laatste echo bij mij heeft gedaan, zei dat hij verwachtte dat de oogst uit tussen de 5 en 15 eicellen zou bestaan (groot verschil trouwens.... 5-15), maar 3 was wel erg weinig. Dus je weet gewoon nooit hoeveel eicellen er zijn, het gaat uiteindelijk om de goeie bevruchting en dat is bij mij uiteindelijk goed gekomen: 1 Topper! Ik wens je succes bij de punctie en ik ben benieuwd wat de oogst is!

Kus allemaal!

Geplaatst

Hey Ink,

ik zie nu net jouw berichtje. Nog van harte met je verjaardag!

Dus deze week heb je de punctie al, super zeg! Weet je nog wel dat jij deze topic bent gestart? In januari. Moet je zien hoever je nu bent! Straks al de punctie meid!!!!!!!!!!

Geplaatst

Nou...dat ziet er niet zo goed uit...

Heb tegen beter weten in toch getest....en niks nada noppes....geen streepie NIKS.

Had in ieder geval een heel licht streepje verwacht ivm de Pregnyl, maar nee hoor niets.

Wel te vroeg getest natuurlijk, maar dan toch....Pregnyl is 7 dagen geleden..

Ineens voel ik me super sip....

Geplaatst

Hier ook een update....

Vanmorgen echo en bloedname gehad, er zitten 8 grote en de grootste is 21 mm!

Ik kan elk moment telefoon krijgen van Leuven hoe laat ik de pregnyl moet spuiten en dinsdag is punctie (onder narcose) en vrijdag de terugplaatsing!!

Ze waren erg tevreden omdat je vaak ziet met een zware endometriose voorgeschiedenis dat je slecht reageert op de medicijnen...ben dus super trots op mijn lijf!!!

Spannend!!!

Geplaatst

Oh Patries, getverdegetver, tuurlijk ben je sip. Maar het kan nog alle kanten op hè. Maar ja, dat kan ik wel tegen je zeggen, dat kan de hele wereld wel tegen je zeggen, maar op dit moment ben je gewoon sip en daar heb je alle recht op.

En Bikkel: 21 mm, enorm zeg! Succes met de punctie. Ik lees dat het onder narcose gebeurt, is dat normaal in dat ziekenhuis? Super spannend, weer een hele stap verder in het hele proces. Hopen op een goeie oogst en dan een TP van een fijne ukje in je buik.

Geplaatst

In Belgie doen ze vaker de pick-up met narcose, in ons geval ivm endometriose, door verklevingen weten ze niet of alles goed toegankelijk is....

Ben er erg happy mee haha! tevens krijg ik extra antibiotica toegediend ivm infectiegevaar!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden