Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dat is wel frustrerend ja, doe je moeite om een heel bericht te typen waarin je probeert iedereen een beetje aandacht te geven, is alles weer weg!

Nou ja, Wish, morgen de punctie, ik weet even niet meer hoeveel grote follikels er waren maar volgens mij genoeg! Zet em op morgen!

Haha, ja die roze olifant houden we erin, hier eentje mét strik:

[ATTACH=CONFIG]711[/ATTACH]

Geplaatst

Oh neeeeeee, Esther!!!! Je was er al bang voor gisteren, en dan klopte dus ook.... Weet even niet wat ik moet zeggen, behalve heel veel sterkte en een dikke knuffel, ik denk aan je..

Geplaatst

Oh Esther, dikke sh*t voor je :crybaby2:.. geef het tijd om te verwerken en hopelijk toch nog een ieniemienie lichtpuntje dat je nog cryo's over hebt..

:hugs2:

knuffel

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's;

Karin: 18 januari 2 embryo's

Esther: 21 januari 2 cryo's

Akara: 21 januari 1 embryo

Maureen: 24 januari 1 embryo

Doortje: 26 januari 2 embryo's

Luck: 24 januari 3 embryo's

Breden: 24 januari 2 embryo's

Sylvie: 26 januari IUI

Anneka: 28 januari 2 embryo's

Imar: 28 januari 2 embryo's

Laika: 28 januari, 1 embryo

Ellentrik: 30 januari, 2 embryo's

Corina : 31 januari 1 embryo

Annemarie84: 1 februari? embryo('s)

Ellie: 3 februari? embryo('s)

Testen;

Karin: 2 februari

Esther: 3 februari

Akara: 4 februari

Maureen: 4 februari

Luck: 7 februari

Breden: 7 februari

Sylvie: 9 februari ?

Laika: 9 februari

Doortje: 10 februari

Ellentrik: 11 februari

Anneka: 12 februari

Corina : 12/13 februari ( in de brief stond 16dgn na punctie nog niet officieel gehoord)

Imar: 12 februari

Annemarie84: ??

Ellie: 15 februari

Ik zat op het wachtbankje van januari dus ik verhuis mezelf nu maar even naar februari.

Esther, wat verdrietig dat je ongesteld bent geworden... Heb je nog meer cryo's over of moet je een hele nieuwe behandeling starten?

Wish, heel veel succes met de punctie morgen. Dat ze maar veel goede eicellen mogen vinden!

Karin, gefeliciteerd met je positieve test! Nu op naar de eerste mooie echo.

Ook voor de andere wachtenden; heel veel succes!!!

Groetjes,

Breden

Geplaatst

Hoi Breden,

heb nog 2 cryo's in 1 rietje.

Daar gaan we in maart voor.

Februari maandje niks.

Ga ik lekker met man 5 daagjes naar Barcelona.

Lieve groet Esther

Geplaatst

Esther, heel veel sterkte!

Bij mij toen ik progynova gebruikte werd m'n ongi uitgesteld, maar is mss omda'k van m'n eigen een onregelmatige cyclus heb...

Meiden, ik moet het ergens kunnen zeggen dus doe ik het lekker hier. Ik kon mij deze morgen niet houden, het is vandaag m'n verjaardag en wou testen.

Wat bleek: een heel lichte positief!!!! Hoop zo dat m'n bloeduitslag van vrijdag dit zal bevestigen! Heb al 1 keer vals positief gehad maar dat was door de pregnyl. Nu is is meer dan 2 weken geleden da'k pregnyl gespoten heb dus gekruiste%20vingers%204.gif da'k echt positief mag zijn.

Geplaatst

Elke: 7 februari 1 cryo

Testen;

Corina : 12/13 februari ( in de brief stond 16dgn na punctie nog niet officieel gehoord)

Elke: 21 februari

Geplaatst

Heej dames,

Ik kom jullie vergezellen op het wachtbankje. Ik heb vandaah FM 4 gehad en mijn BMS is nu 10mm en mijn eitje 17.4. Heb vanmorgen de pregnyl gezet.

Heb net ook telefoon gekregen en ik krijg mijn cryo as maandag en mag pas de 21ste testen!

Spannend weer! :happy:

Liefs Elke

Geplaatst

Hey, wat goed hoor Akara! De hoeveelste WD is dit?

Elke, jipie! je kan je nu eindelijk weer in de ww gooien. Veel succes met het ontdooien!!!

Ik hier op wd 3 sinds de tp en voel mn buik nog altijd erg gespannen, maar vooral mijn baarmoeder die trekt. Misschien nog van de tp zelf?

liefs,Ellen

Geplaatst

Ellen, als ik de dag van de terugplaatsing meereken is het WD 11. Anders is het WD 10.

Bij mij staat m'n buik nogaltijd erg gespannen, het is al beetje verbeterd maar toch. Ook af en toe steken in m'n buik. Daarom da'k het nog niet helemaal geloof da't positief zou kunnen zijn mij bij.

Geplaatst

Dames, ik heb de kleuren in het lijstje aangepast. Helaas zijn het niet twee groene namen.

Testen;

@ Esther; Wat een teleurstelling zeg. Ik leef met je mee. Wel lekker dat je er een paar daagjes tussenuit gaat. Dan kan je hopelijk weer wat tot rust komen.

Die roze olifant is echt super.

Hier gaat alles oke, al voel ik de onrust in mijn lijf toenemen. Ik zit vandaag op dag 28 van mijn cyclus. De laatste tijd heb ik een cyclus van 29 dagen, dus ik moet nog niet te vroeg juichen. Ik heb wel zojuist een paar testjes gekocht, eindelijk. Ik zit nog in dubio of ik donderdag zal testen of op vrijdag, wanneer ik mag testen.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

Wij mogen zondag testen....

r00sje: 23 janurari 2 embryo's

Testen;

r00sje: 6 februari

Geplaatst

He getsie, wat balen Esther!! Maar even samen ertussen uit, gedachten verzetten. Sterkte in ieder geval...

Vervelend hoor dat er weer een pagina mist van dit forum, weet iemand hoe dat kan? OF dat we dat misschien moeten melden??

Akara gefeliciteerd met je verjaardag en heel voorzichtig ook gefeliciteerd met het lichte streepje! Fijne dag in ieder geval!

De testers beginnen steeds dichterbij hun datum te komen, wel spannend hoor voor iedereen... wel goed om het ljstje af en toe te kopieren om goed in de gaten te houden ;-) Succes allemaal

Geplaatst

Hoi meiden

Ik mag bij jullie op het bankje zitten , heb vandaag de terugplaatsing gehad van een embryo'tje een brusje voor ons Bo'tje . Ik mag testen op 14 februari .

Ik wens alvast iedereen veel succes toe !!!

Liefs Joke

Geplaatst

Welkom Joke!!!! Wat een leuke testdatum nietwaar!

De server was gisteren weer leeggehaald tot groot jolijt van de beheerder, niet dus. Hier het topic waarin hij wat meer uitlegt:

http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?14372-Fout-van-de-engineer

misschien moeten we de kleur rood maar een andere kleur geven, paars of grijs ofzo. Want als je negatief test is rood zo.. rood.. Niet zwanger is niet zwanger en een kleurtje gaat daar niks aan veranderen natuurlijk, maar het is misschien minder confronterend door een iets neutralere kleur te geven. Wat denken jullie ervan?

Geplaatst

Ik vind het een goed idee van Ellen om rood een ander kleurtje te geven. Bij deze een aangepast lijstje, Joke is ook toegevoegd.

r00sje: 23 janurari 2 embryo's

Joke: 1 februari 1 embryo

Testen;

r00sje: 6 februari

Joke: 14 februari

Geplaatst

Ester nee....!

Sterkte meis,ik hoop dat je toch kan genieten in Barcelona en lekker nieuwe energy sparen voor je cryootjes.

Wish heel veel succes met de punctie!Ik duim voor een mooie opbrengst en laten we maar hopen dat ie niet pijnlijk is! :)

Akara wat een geveldige nieuws!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog feliciteerd met je lichte streep,als je over 3 dagen mag testen zal de test zeker donkerder zijn ;)

Mooie cadeautje toch!

Karin jij ook Gefeliciteerd met je positieve test!Op naar de echo!

Elke succes maandag!

Ik wil me up to date brengen hier maar er zijn heel veel berichten kwijt!

Zo,ik had gister echt een donkere dag,zeg....

Ik ben naar de huisarts gegaan van de week en het bleek dat mijn bloeddruk heel laag is,daarom voel ik me zo moe.Maar het moet goed komen,hij zei dat het normaal is door alle hormonen....

Dus ik probeer weer positief te zijn,alleen gister even een diep gehad,maar dan komt wel weer goed!

Op naar de vrijdag voor een echo,en als het goed is hoor ik ook wanneer de tp komt!

Ik zal ook lekker weg willen gaan na de tp voor 1 week ,ik hoop dat het gaat lukken.(nu even mijn vriend overtuigen :) hij is niet zo blij met vliegen)

Liefs,Violeta

Geplaatst

misschien moeten we de kleur rood maar een andere kleur geven, paars of grijs ofzo. Want als je negatief test is rood zo.. rood.. Niet zwanger is niet zwanger en een kleurtje gaat daar niks aan veranderen natuurlijk, maar het is misschien minder confronterend door een iets neutralere kleur te geven. Wat denken jullie ervan?

Het maakt mij niet uit wat voor kleur een niet gelukte poging is.

Het gevoel veranderd niet door een kleur.

maar dit is mijn menig hoor, als iemand zich beter voelt door een andere kleur vind ik het prima.

gr Esther

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden