Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi dames, ik heb gister avond een reactie gestuurd en op jullie allemaal persoonlijk gereageerd :( nu is alles weg dus probeer ik het nog een keer

wish 13 follikels wat een super aantal

Ester, ik wil je sterkte wensen, flink klote dit weer.

karin en akara allebei van harte gefeliciteerd meiden

violetta, misschien een saunatje :) hihi lekker rustgevend

silvie hoe is het met jou? voel je al wat?

Joke welkom

meiden die ik niet heb genoemd, ik ben een beetje in de war met mijn bericht van gister, ik kom er nog op terug

ik ben gister in het zh geweest voor een fm. ik zou door de puregon een extra eitje krijgen, maar dat is niet gelukt, waarschijnlijk de dosring te laag. nu proberen we iui met 1 eitje.

ik zou vrijdag mogen komen voor de inseminatie, maar ik had vanmiddag eenn positieve eisprong test, dus nu gaan we het morgen doen. heb net de pregnyl gezet. ben erg benieuwd, morgenn kom ik julie dus vergezellen op het bankje

allen een fijna na middag xx

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Maureen,krijg je niet de kribels om een test te doen,of wacht je netjes tot vrijdag

Hallo Violeta: Ik heb een pak met twee testjes gekocht. Ik zit enorm in dubio of ik donderdag al voor de eerste keer zal testen, en dan vrijdag voor het echt. Donderdagavond heb ik een afspraak met iemand die ik graag het (hopelijke positieve) nieuws wil laten weten. Daarnaast zijn mijn collega's ook heel benieuwd en omdat ik vrijdag vrij heb genomen zouden ze dan moeten wachten tot maandag. Dus wellicht dat ik donderdag inderdaad voor het eerst ga testen.

Vrijdag zie ik ook mijn ouders. Mijn moeder was het er niet zo mee eens dat wij donorzaad gingen gebruiken. We hebben dus niet meer verteld dat we er mee bezig zijn. Mijn pa weet het wel maar kan ik zelden spreken omdat mijn ma er altijd bij is. Hij weet dus ook niet alles over de huidige situatie. Ik hoop dat ik vrijdag het goede nieuws kan vertellen. Maar ik ben vooral benieuwd hoe mijn ma gaat reageren.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

Wat een leuke forumsite is dit. Ik heb hem nu pas ontdekt. Als je in het ziekenhuis zit te wachten zie je wel dat je niet de enige bent. Maar nu kun je ook echt meeleven en je kunt het zo goed begrijpen omdat we in hetzelfde schuitje zitten!

Hierbij mijn aanmelding voor het wachtbankje. Beetje laat, maar ach...

Afgelopen zaterdag 29 Jan tp van 2 embryo's. 11 februari mag ik bloedprikken.

Maar het is nu al reuzespannnend.

Sterkte allemaal,

groetjes Riëtte

Geplaatst

Esther, shit, wat rot voor je....heel veel sterkte en ik duim voor maart voor je!

Akara, dat klinkt heel hoopvol, fijn hoor!

Hier gaat het niet zo best. Ik ben echt een emotioneel wrakje op dit moment. Vanochtend zou ik weer gaan werken maar toen ik op kantoor kwam barstte ik vrijwel gelijk in huilen uit, ik voelde me zo shit! Mijn baas riep me gelijk bij zich en gaf aan dat ik de komende twee dagen maar lekker thuis moest gaan werken of zo, hij vond het heel verdrietig voor me en ik moest me absoluut niet schuldig voelen over het werk. Ik ben blij dat ik zo'n lieve baas heb!

Nou ja, toen ben ik maar naar mijn moeder gegaan om uit te huilen (34 jaar, en dan nog uithuilen bij je moedertje...). Vanmiddag even samen met haar boodschapjes gedaan en daarna op de bank in slaap gevallen. En nu gaat het gelukkig weer wat beter. Morgen word ik door een vriendin meegenomen naar de film, dat geeft ook wel afleiding. En dan ga ik donderdag toch maar weer proberen te werken.

Liefs, Laika

Geplaatst

Maureen, ik denk stiekem: donderdag zelf testen joh!!!!! Maar dat mag jij helemaal zelf beslissen natuurlijk. Hopelijk raak je eruit!

Hoopvol, veel succes morgen en welkom op het bankje! Het zal er spannend aan toe gaan, daar mag je zeker van zijn.

Riëtte, welkom! Ik mag ook op 11 februari prikken en heb ook 2 emmies aan boord. Hoeveel cellig waren ze? (ik wil iedereen die nu ook geen 8celligen had, uitvragen he haha). Ik ga al wel de 10de testen hoor, foert. Dan weet ik tenminste op voorhand al iets.

Armanda, meid. Jij komt hier ook bij binnenkort! Hopelijk wil de IUI toch nog iets doen. Uiteindelijk zijn er toch 3 kansen nu je 3 eicellen klaar hebt, terwijl het op natuurlijke wijze maar eentje is.

Geplaatst

Hoopvol ik heb een beetje ongi eierstokken, zal wel van de hormonen zijn.

Ik heb trouwens altijd maar 1 eitje gehad bij iui, de hoop was nu 2 ook door Purgeon maar niet gelukt.

Dus morgen de iui, spannen en heel veel succes.

Akara een streepje en jarig, dubbel gefeliciteerd!

Geplaatst

Maureen wat spannend nog paar dagjes!

Het zal geweldig zijn als je donderdag een positieve test in handen krijgt!Mijn duimen drijen voor je :)

Ik hoop het voor je dat je moeder toch haar meining gaat veranderen

Hoopvol,heel veel succes met de IUI!

Sumi,het is idd hier een hele leuke forum!Heel veel succes met wachten!

Laika,laat het los meis,als je naar je moeder kan gaan huilen moet je je niet "schamen" :) wees maar blij dat je de mogelijkheid hebt-die van mij woont 3000km ver van mij.Ik zou het ook heel graag naar toe willen gaan huilen.....maar het word mij te duur. ;)

Wat een top baas heb jij,zeg! En ja....het duurt nog even voordat je je weer "jezelf" gaat voelen,je hebt net een punctie gehad,je lichaam is plat gespoten met hormonen....

Ik stuur je een warme knuffel!

Liefs,Violeta

Geplaatst

Sylvie, morgen heel veel suc6 en sterkte

Ellentrik, 1 emmies was 5 cellig en eentje 6 cellig, kwaliteit 2. Dit was gelukkig al beter dan de eerste keer toen had ik er 2 8 cellig, alleen van kwaliteit 3. Ik heb er alle vertrouwen in. En het moet verder ook wel, want na deze 2e poging wil het ziekenhuis niet verder gaan, omdat ik 40 ben. En we hebben ook niets in de vriezer staan, dus nu maar hopen en duimen.

Nog een vraag aan jullie allemaal, moet je iets voelen, of moet je niets voelen? Of helemaal niets? De 1e keer had ik op de derde dag al het gevoel dat het niet goed was, kreeg vreselijke krampen. Maar nu voel ik helemaal nog niets.

Geplaatst

Breden,

Welkom bij dit topic. En heel veel succes!

Esther,

Wat is dit klote!

Ook al voel je lichamelijk dat je ongesteld kan gaan worden, je wordt er dan toch nog door overrompelt.

Je houdt toch altijd nog een beetje hoop dat het wel gelukt kan zijn.

Sterkte om deze grote tegenslag weer te gaan verwerken.

Knuf van mij voor jou!

(voelt raar om het volgende bericht te typen nadat ik Esther sterkte heb gewenst, helaas zit het wachtbankje wel zo in elkaar en delen we vreugde en verdriet)

Akara,

Ook van mij een dubbele felicitatie!

Dat de streep maar dikker mag worden en dat je hcg mooi hoog zal zijn!

Elke,

Spannende dagen t/m maandag of dat er een tp zal zijn.

Maar met 7 cryo's zullen er hopelijk wel een paar sterk genoeg zijn om een warm plekje in je buik te kunnen bemachtigen!

Duim voor je dat er een tp zal zijn en dat je nog cryo's over zult hebben. (weten jullie ook wat jullie met de andere cryo's doen als je nu zwanger gaat worden)? Als dit te privé is hoef je hier geen reactie op te geven hoor.

In ieder geval, heel veel succes!

Ellen,

Dat trekkerig gevoel kan inderdaad van de tp zijn en ook nog van de punctie.

Het is me wat allemaal.

Denken we ons lichaam goed te kennen......

Toi, toi, toi!

Geplaatst

Joke,

Welkom en ik hoop dat Bo een brusje kan gaan verwachten!

Violeta,

Wat vervelend dat je bloeddruk aan de lage kant is en dat je zo moe bent.

Ik ga voor je duimen dat je vrijdag een goede echo hebt en dat je jezelf kan voorbereiden op een tp.

Hoopvol,

Morgen de IUI. Succes meid!

Laika,

Wat attent van je baas!!!

Enne, uithuilen bij je moeder mag altijd, dit is echt niet leeftijdgebonden!

Sterkte!

Maureen,

3 of 4 februari zou je een test kunnen doen. Pffff, wat een spanning!

Hoop ook voor je dat je moeder haar zelf van een andere kant zal laten zien en het zal accepteren.

Dit zal jou en je partner (en je vader) veel goeds doen!

Succes!

Sumi,

Welkom en heel veel succes!

Weet niet of dat ik nu iemand vergeten ben, sorry als dit zo is!

Geplaatst

Lieve Wish, bij deze wil ik je heeeeel veel succes wensen voor morgen!! Op naar een mooie oogst meid!!!

Voor de andere meiden, ook heel veel succes!!

Geplaatst
Hoi meiden

Ik mag bij jullie op het bankje zitten , heb vandaag de terugplaatsing gehad van een embryo'tje een brusje voor ons Bo'tje . Ik mag testen op 14 februari .

Ik wens alvast iedereen veel succes toe !!!

Liefs Joke

Joke wat leuk dat jullie voor een brusje gaan.

Volgens mij ben jij de eerste uit het juli 2010 topic.

Valentijnsdag mooie dag om te testen.

Succes!

Geplaatst

lieve dames,

ik breek hier even in....

Joke, wat geweldig om te lezen dat jullie voor een brusje gaan!!! heel veel succes oud uitgerekend-genootje.......!!!

Wish, je hebt morgen de punctie, heel veel succes lieverd, het ziet er allemaal erg goed uit! ik denk aan je

meiden, ik hoop echt van harte dat dit bankje weer net zo mooi groen wordt als december, allen heel veel succes!!

Esther, ik las dat jij weer keihard geland bent, heel veel sterkte, ik hoop dat je wel wat kan genieten van Barcelona

liefs

Babeth

Geplaatst

Esther, het is gewoon zwaar K.*.T. .... Veel sterkte. Ik hoop dat jullie in Barcelona even bij kunnen tanken. Hebben jullie zeker verdiend!

Akara, voorzichtig gefeliciteerd voor jou! Dat die streep maar lekker dik en duidelijk mag worden...

Aan alle nieuwe meiden op deze bank: welkom en succes met wachten!

Zo, wachtdag 8 zit er bijna op voor mij. Lekker met mijn moeder naar de film geweest. Sonny Boy. Een aanrader. Zo'n drama dat je je eigen problemen even doet vergeten.

Geplaatst

Hoi hoi,

@ Wish: heel veel succes morgen en ik duim voor een goed resultaat.

@ Maureen: heel veel succes donderdag/vrijdag hopelijk heb je een positieve test in handen.

@ Karin: van harte en op naar een hele mooie eerste echo.

@ Esther: Heel veel sterkte en veel plezier straks in Barcelona en hopelijk kan je deze grote teleurstelling een plekje geven.

@ Akara : Gefeliciteerd met je verjaardag en met het lichtte streepje op de test op naar een dikke vette streep op de test.

Voor de rest die ik vergeten ben mijn excusus maar jullie ook toi toi toi.'

Vanaf gisteren zit ik nu ookn officeel op het wachtbankje ik heb er 1 teruggeplaats gekregen van goed kwaliteit en 2 cryo's van goed kwaliteit.

Dus spannend spannend spannend allemaal.

Liefs Corina.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik ben Joleasa en ik lees nu een maandje of 3 mee.

Afgelopen maandag 31/1 hebben we 2 cryootjes teruggeplaatst gekregen, dus ik wacht weer gezellig mee.

Dus dacht ik trek de stoute schoenen aan en stuur een bericht.

Ik ga me vanavond eens inlezen in alle laatste berichtjes, nu eerst werken....zinnen verzetten.

Gr. J

Geplaatst

Welkom Joleasa,

hopelijk brengen de cryo's jullie geluk.

Hier de eerste ww erop zitten, ben er dus weinig mee bezig geweest vooral omdat de kans te klein is door het aantal zaadcellen.

Dus ik ben eigenlijk erg relaxed eronder, geen stress.

Geplaatst

Luck, aftellen geblazen dus! Lijkt me een leuke film, wil daar ook naartoe gaan...goed een beetje afleiding

Joleasa, welkom, hopen op goede cryo's en we wachten gezellig mee met zijn allen...

Mooi dat het goed is gegaan Corina! Hopen op een goede uitslag, succes.

Sylvie, op zich wel relaxed eigenlijk dat je nu helemaal niet gestresd bent. Weet je ook hoe groot de kans is dat het wel lukt met slecht zaad?

Succes weer allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden