Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou poging 2.

Hermien ja heb goed geslapen hoor.

Nee niet meer getest.

Morgen weer.

Zh gebeld en moet woensdag nog een x testen

Want het is veelste vroeg zei ze. Snap ik zelf ook wel.

Mocht het niet echt als positief beschouwen. Raar

En krijg ook geen bloedtest.

Bel gewoon van de week de huisarts.

Erg dat wachten he kris.

Xxx angel

Geplaatst

Voel hier weer veel spanning.....

KrisKras,

Heel veel toi, toi, toi!! Ik duim voor je.

Weet je al wanneer je er een test tegen aan wil gaan gooien?

Angel,

Natuurlijk mag je wel blij zijn!

Elke dag kom je een stapje dichterbij, hoop dat je woensdag een super positieve test in handen kan houden!

Succes!

Geplaatst

Kris,

Erg he', dat wachten!!

Maar kun jij niet eerder testen dan de 26e?

Want normaal gesproken houden ze 14 dagen aan na een tp, dus dat

zou dan voor jou de 23e zijn!

Ik zal voor je duimen!!

Liefs

Geplaatst (aangepast)

Oooh wat is het toch een emotionele achtbaan!! Omdat ik de 16e nog pregnyl heb gespoten vraag ik me af of ik niet beter echt kan wachten tot 26 februari want als er op de 23ste een streepje staat ben ik weer onzeker over het de gedachte dat het van de pregnyl kan zijn! De 26ste weet ik zeker dat het dan goed is.. het is echt lang wachten..maar wel beter (denken wij). Hmm ik ga 't proberen al ben ik wel een klein beetje bang dat ik me woensdag niet in kan houden haha Ineens heb ik er weer een goed gevoel over... maar over drie minuten kan dit weer anders zijn...pfff ik race van boven naar beneden en er zitten heeee scherpe bochten in deze achtbaan!

aangepast door KrisKras
typevouten
Geplaatst

Erg he dat wachten...ik heb hetzelfde kriskras, Ik ben dan weer super positief, dan weer totaal het tegenovergestelde! pfff ik moet ook nog een week wachten, maar heb het idee dat mijn ongi eraan komt....... pleaseeeeee hou het tegen!!!! haha..... succes met wachten!!

Geplaatst

Ja, de ww zijn echt slopend het ergste van alles, vind ik!

Maar hoe voel jij je dan? ik lees dat het wisselend is?

De ene keer denk je dit wordt h'm en de andere keer begint de twijfel weer

toe te slaan he'!

En heb je nooit een bepaalde dag wanneer je menstruatie weer zou moeten

beginnen?

Bij mij is dit standaard wd 10 en dat is aankomende donderdag, dus wachten wachten

en nog eens wachten.....

Ik ga heel hard voor je duimen!

Hermien

Geplaatst

Het is mijn eerste ICSI-poging dus tja ik weet niet. Met de IUI's werd ik altijd netjes op dag 14 na de inseminatie ongesteld, maar ja ik heb nu het lange protocol gehad dus echt rekenen op mijn eigen cyclus kan ik niet meer (denk ik). Ik heb dus ook geen flauw idee of mijn menstruatie nog door zal zetten of niet. Het ene moment voel ik me mega ongesteld worden en dan ga ik naar t toilet en niets.. het volgende moment voel ik me mega zwanger!! Het wisselt continu af... dit gaat een hele slopende week worden denk ik...

Geplaatst

Gek he, ik ben zwanger en hoef dus niet meer (hopelijk toch) op een wachtbankje te vertoeven. Je zou denken: de gelukzak, maar de onzekerheid of alles wel goed gaat is tot de eerste echo is PRECIES hetzelfde!!!! Ik doorleef de godganse dag dezelfde achtbaan van emoties: alles is toch nog wel goed he? De bolletjes houden toch niet m'n lichaam voor de gek? Ben ik wel zwanger? Is het wel zo? Zal er niks misgaan? En dan alle steekjes en krampjes waarvan je evengoed dezelfde gedachten en onzekerheden van krijgen. pff..

Dus meiden: hou jullie vast aan de takken van de bomen, want vanaf jullie zwanger zijn (en dat gaat gebeuren), gaat het lekker hard!

Liefs,

Ellen

Geplaatst

Hoi meiden ik heb vanmiddag een hele lange bericht geschreven en weg is ie....!!!!.....Ik snap er niks van.

Ik wou tegen Armanda zeggen dat ik je helemaal begrijp,zoals je je voelt voelt bijna iedereen hier (denk ik).

Z'n emotionele berichten van jou en Ester gelezen....jullie raken mij aan.....

Een hele warme knuffel voor jullie van mij!

Tegen Sylvie dat ik ook aan je denk en toevalig vroeg ik me gister af hoe met je gaat.

Wish het is toch vreselijk dat we allemaal zich zorgen maken.....met en zonder reden!Succes met wachten voor de echo!

Kris rustig adem halen,nog paar dagjes.Hoe voel je je?Voel je wat?

Hermein gaat het met je? Hoe voel je je?

Dat heb ik ook geschreven vanmiddag dat ik zo onzetend mee leef met iedereen.Ik hoop heel erg dat iedereen die in het forum staat,ooit in het "uitgereken in...." topic zal zich aanmelden!

Babeth bedankt voor je bericht.

Ik heb vandaag bloed gaan prikken en mijn warden zijn gigantish gestegen!!!!!BEN ZOOOOO HAPPY!!!!! van 176 naar 570 in 3 dagen!

Nu ga ik echt rustig aan doen met mijn hoofd.

Ik voel me ook beter,bijna niet meer ziek!Geen paracetamol meer,en ik wil geen medicijnen meer zien tot eind oktober :)

Liefs,Violeta

Geplaatst
Whaha nu ik het zo terug lees... alsof ik kan weten hoe zwanger voelen voelt!! :S:S haha

Kris kras ik breek even in, hoeveel pregnyl heb je gespoten de 16de?een eenheid van 1500 of 2500 is er echt wel uit.

Je kan ook wel starten met testen en kijken of de testen donkerder worden...erg veel succes meid!!!!

Geplaatst

Hey Ellen ik hoop het ook dat dit mijn laatste wachtbankje is!Oke dan de 12 weken bankje als laatste":)

Maar ik besloot om niet meer mijzelf druk te maken(we zullen zien of het gaat likken)

Toen ik ziek was ieder keer dat ik hoestte vroeg ik me af of het goed gaat.Gister middag heel erg veel steken gevoelt,was ik een beetje bang.Ook mijn eierstokken voel ik sinds de tp of paar dagen daarna en ik voel ze nu soms.....

En toch heb super mooie stijgin ondanks dat ik me zo druk maak.

We gaan gewoon voor een mooie echo straks en de rest voor een groene bankje!:wav::wav:

Geplaatst

kris, sharon, hermin, aaaaahhhh, die stomme wachtweken!

violetta, ik heb je lange verhaal wel gelezen hoor! het was heel lief en vol begrip naar mij en andere meiden. het was dus gelukkig niet helemaal voor niets, ookal is het bericht nu weer ineens weg ;-)

wat fijn dat het zo onwijs gestegen is!! kan me voorstellen dat je helemaal blij bent!!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]818[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]817[/ATTACH]

hoi dames

ik zou eigenlijk pas morgen weer testen

maar kon het toch niet laten

heb nu die van kruidvat 2voor 5

liefs

Geplaatst

ja zijn 2dezelfde wish

ik moet er toch gaan geloven denk hahahhahaha

ik ga me eigen toch maar alvast voorzichtig melden bij het 12 weken bankje beetje eng maar ja dat is over een week ook nog

liefs

Geplaatst

Angel, een mooie test hoor, huppetee een bankje verder ;-))

Kriskras, best kans dat het er al uit is, ik heb destijds op een avond een eenheid van 10.000 gespoten , zo'n 14 uur later bloed laten prikken en de hoeveelheid in het bloed was toen 250. De verhouding van eenheden in de medicatie is anders dan de meting in bloed ( en urine).maar mocht je nu wel testen en is hij positief dan maakt een tweede test 24 uur later veel verheldering... Spannend hoor, heel veel succes!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden