Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mar,

De Utrogestan kan hier absoluut niet voor zorgen.

Je hebt een positieve test in handen omdat je zwanger bent!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bedankt voor jullie lieve woorden!

Ik heb echt even een baaldag gehad! Maar we gaan er weer tegenaan.

In maart gaan we eerst even lekker op vakantie. In april pakken we het dan weer op!

Nog 2 cryo's in de vriezer!

@kriskras, ik hoop dat het niet doorzet! Veel sterkte

@ mar: gefeliciteerd!

Geplaatst
ivfmoeder,

Hoe gaat het nu met jou dan?

Heb je nog steeds bloedverlies?

En als ik vragen mag welk merk test heb jij gebruikt?

Ja, daarom gebruik ik nog steeds inlegkruisjes. Iets van 1-3 druppels, of iets dergelijks.

Ik heb wel een continue vaag gevoel in mijn buik (ongi, maar ook weer niet; ik kan het niet omschrijven).

Net als mar gebruikte ik de digitale Clear Blue test.

Ga jij deze test ook kopen?

mar

gefeliciteerd!

een mooie uitslag. moeilijk te geloven he?

Geplaatst

Wat een spanning meiden. Pfffff

Kriskras hoop dat het niet door ga zetten.

Hermien.hoe is het met jou?

Nog steeds licht posi? Hoop het zo voor je.

Dikke knuffel voor jullie meiden.

Liefs

Geplaatst

Mar,

Geweldig hier alvast voor jou een felicitatie!

En die bollen kunnen dit echt niet veroorzaken, het is het

wonder wat lekker warm bij je zit!

Jrn,

Fijn dat het weer wat beter gaat en alweer plannen met de volgende ronde.

Vakantie zal je zeker goed doen, lekker even genieten en weer even ontspannen!

Succes!!

Ik denk dat ik nu maar een beetje moet wennen aan het feit dat het waarschijnlijk

toch positief is bij mij.

Ik heb geen bruine rommel meer gezien, mijn borsten voelen erg vol en zwaar aan en

ik heb net met veel angst een clearbluetest gedaan en er stond op:

Zwanger 1-2 weken.

Ik zit morgen op wd 11, ik hoop maar dat het goed blijft gaan, maar vind het eigenlijk

best eng, kan het niet goed geloven!!

Hermien

Geplaatst

Aah ik ben een jankert.. maar ja ik heb dan ook de moed opgegeven.. ook al heb ik nog geen spatje bloed gezien, ik durf en kan er niet in geloven.. het rommelt in mijn buik namelijk... heb geen volle of pijnlijke borsten meer..

Wat is dit toch ongelooflijk zwaar!

Mar, gefeliciteerd meid.

Geplaatst

Meiden, wat een lieve woorden allemaal. Het is ook inderdaad het ultieme huwelijkscadeau. Ik ga me zo maar langzaam klaarmaken haha. We worden met een koets opgehaald, dus ik hoop zo dat het niet regent...

Hermien, super gefeliciteerd meid! Geweldig nieuws!

Kriskras, ik hoop zo dat het niet doorzet en dat het ook voor jou alsnog positief nieuws wordt!

Mar, ik heb ook erg veel gerommel in mijn buik gehad en ook dagen dat opeens mijn pijnlijke borsten verdwenen leken. Dit was voor mij juist goed nieuws, aangezien ik altijd pijnlijke borsten hield totdat ik ging menstrueren. Nu zijn mijn borsten niet echt pijnlijk meer, maar vooral euh.....zwaar gevuld, haha

Ga je nog testen?

Aan de andere dames veel sterkte en degene die nog moeten testen, heel veel succes!!!!

Doeiiii, ik ga me klaarmaken om te gaan trouwen ;-)

Geplaatst

Kriskras, nog even volhouden meid. Ik voelde ook gerommel in mijn buik en voelde mijn borsten eerst ook helemaal niet. Het kan nog steeds positief zijn meid. Geef de moed niet op!

Geplaatst

Claauw. meid een hele mooi dag gewenst!!Wat een bijzondere feest zal het voor jullie zijn!!

Geniet er van, zo'n dag is écht zo om!!

Kriskras; moed houden meisje, Hoezo mag jij pas zo laat testen?? bij ons is het 14dgn. na punctie al... maar jij zit al ruim over die 2 weken heen??

K vind t dapper dat je het nog zo volhoud, t is loodzwaar, en je slingert gewoon tussen hoop en vrees.

Hou je taai!!!

liefs

Geplaatst

Kris!!!!!!!!!

:positive energie:

Nog even volhouden he! Morgen kan je testen!!!! Ik hoop dat bij kleine druppeltjes zullen blijven, en het innestelingsbloed is..

Mar,

gefeliciteerd! Jipieeeeee. En de utrogestan is het ZEKER niet, je bent gewoon zwanger!

Clauw,

jij ook gefeliciteerd met je huwelijk! Geniet van je dag, ongelooflijk mooi cadeautje in je buik erbij.

Hermien,

Je bent zwanger meid, super goed! Feestje bouwen met kidibul (kinderchampagne)

Jorien,

zwaar zwaar balen, dikke k$tzooi rotzakkerij. Even mega hard vloeken en erna weer naar de toekomst proberen kijken. geef het z'n tijd.

liefs,

Ellen

Ongi-gevoel heb ik zelfs nu nog altijd. die lichamen doen toch wat ze willen hoor :-)

Geplaatst

Clauw,

Een hele fijne dag gewenst!!

Proficiat met jullie huwelijk!

KrisKras,

Het is emotioneel onbeschrijflijk zwaar. Meid, ik blijf zo hard voor je duimen!!!

Hermien,

Ik zie je al vol ongeloof naar die test staren. Maar het staat er toch echt. 1-2 weken ZWANGER!!!

Een voorzichtige proficiat van mij!

Jorien,

Heel veel sterkte om dit te gaan verwerken!

Geplaatst

jrn

een fijn vooruitzicht dat je met vakantie gaat. dan heb je genoeg afleiding, en ben je niet bewust bezig met wachten tot de volgende poging.

richt je lekker op je vakantie. lekker ontspannen, opladen, en even niks aan je lichaam (en geest). en, de volgende poging met de volle 100% weer erin.

hermien

zwanger? joehoe! gefeliciteerd.

wat goed dat je de test hebt gekocht. toch veel gemakkelijker, geen twijfels!!!

het streepje was dus echt een streepje. je was al die tijd al zwanger.

KrisKras

wat goed/ dat er nog geen bloed is. houd vol! :hugs2:

wij zitten net als jij in spanning. ga je morgen testen?

hier ook geen pijnlijke (of vollere) borsten.

clauw

een koets. wat gaaf en romantisch. een mooie dag toegewenst.

Geplaatst

Ja hoor, is mijn bericht weer weg van vanochtend!

Irri om steeds voor nix te typen, zeker met een iphone

Kris ik gaf je een dikke knuffel iig

Mijn man en ik hebben net gesprek gehad met pleegzorg.

We zijn helemaal door en staan op wachtlijst voor deeltijdpleegzorg, hoop dat t niet te lang duurt, lijkt me zo leuk om te doen!

We gaan nu een weekendje weg, lekker!

En even alles laten bezinken, en nadenken over volgende behandeling...

Fijn weekend meiden, ik blijf jullie volgen hoor!

Kris en ivfmoeder, ik leef met jullie mee. X

Geplaatst

@ Armanda: Sorry dat ik even inbreek.... Wij hebben in december ook een gesprek bij pleegzorge gehad en wij kwamen pas in aanmerking als wij uitbehandeld zijn! Is dat bij jullie niet zo?

Groetjes, Judith

Geplaatst

Armanda,

Wat knap van jullie dat jullie jezelf voor pleegzorg hebben opgegeven!

Hoe lang duurt het ongeveer voordat jullie aan 'de beurt' zijn?

Probeer er samen met je man een fijn weekend van te maken.

Knuffel voor jou!

Geplaatst

Kris mijn duimen draaien nog steeds voor je!

Mar en Hermien Gefeliciteerd!!!!

Meiden wat is het geweldig een positieve test in handen te krijgen!

Nu even bessefen,het duurt even....haha

Op naar de mooie echo's!

Clauw ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad! Vast wel :)

Jrn wil ik je veel succes wensen in de toekomst!

Armanda jij ook,onwijs veel succes verder! Ik hoop dat jullie niet lang moeten wachten,en dat jullie met een goede beslissing straks terug komen over volgende behandeling.

Liefs,Violeta

Geplaatst

Bedankt voor jullie lieve reacties!!

Hermien gefeliciteerd!!

Clauw ook gefeliciteerd en een hele mooie dag gewenst!

Kris kras succes!!

Alle andere meiden die nog aan het wachten zijn hou vol en succes!

Geplaatst

Mar en Hermien gefeliciteerd! En Clauw dubbel gefeliciteerd!!

KrisKras succes, 't is wel echt superspannend zeg....

Haha, moest trouwens wel lachen om je verhaal, dat je jezelf toesprak.... alsof je echt KrisKras heet.... ;-)

Geplaatst

Helaas... Vanmorgen voelde ik het al.. ik dacht.. "het gaat niet goedkomen".. Ben toch naar mijn werk gegaan, wat ik achteraf heel dapper vind van mezelf.

Op mijn werk werd ik ongesteld...zo midden op de dag... heb wel een paar tranen gelaten maar mezelf snel weer bij elkaar gepakt om niets aan collega's en leerlingen te laten merken.. Heb Geertgen zelfs gebeld en een afspraak gemaakt voor maandag.. dan hebben we de evaluatie. Mijn vriend gesmst dat hij maandag vrij moet nemen en dat ik hem niet bel omdat ik niet wil huilen.. "Instorten kan ik na half 4"...dacht ik.

Half 4...alle leerlingen zijn naar huis. Ik stap in de auto en de hel breekt los. Tjeetje wat heb ik gejankt!! Het stopt niet.. heb mijn vriend inmiddels ook gesproken, ook hij is verdrietig en nu onderweg naar huis. Ik voel me zooo gevloerd.. in mijn nek gelagen.. bedonderd!! En ik vraag me af of we nu niet al genoeg tranen, pijn en verdriet hebben gehad..

Er gaat van alles door mijn hoofd... en ben even niet toerekeningsvatbaar. Gelukkig komt mijn vriend over een uurtje thuis en kan ik even heerlijk bij hem uithuilen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden