Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi allemaal

het is idd rustig geweest hier

begon me al af tevragen of het wel goed gaat met iedereen tot ik jullie berichten weer zag.

heerlijk weer is het geweest de afgelopen dagen.

hoe was je weekendje weg judith?

jose volgens mij kan het geen kwaad hoor. zeker weten doe ik het niet.

sex kan ook geen kwaad zeggen ze dus.

hier staat het ook op een laag pitje hoor jullie zijn niet de enige hahahaha.

pfff geen polonaise aan me broek hahhahahah.

hebben jullie ook meer afscheiding dan normaal??

en heb nergens last van gehad alleen wat moe.

maar sinds een paar dagen ben ik in de avond helemaal bek af pffffffffffff en dan heb ik niet eens veel gedaan

kan me ogen dan bijna niet meer open houden.

vrijdag heb ik nog een extra echo heb ik zelf voor gebeld dan krijgen we een dvd van 15min en een paar foto's mee

vond het zolang duren tot 16 weken wachten hahhaha.

liefs

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha meiden!! Lang geleden, maar vandaag had ik weer eens tijd om rustig te reageren!!

Jose; schaam je niet hoor!! Wij zijn ook van de 'naturel' sex. En het is bij ons ook minder spannend dan normaal moet ik zeggen, dat ligt er meer aan dat ik nu niet bepaald overloop van de lust zeg maar.... ;-)

Maar toch, k probeer het juist voor m'n mannetje wel te blijven doen, hij heeft het gewoon nodig, en ik eigenlijk ook wel ( de liefde dan.... derest hoeft wat minder...hihi... alhoewel klaarkomen doe ik af en toe ook gewoon wel hoor.....bloosbloosbloos)

K heb eigenlijk geen idee Jose of dat dát kwaad kan, k zou het zelf denk ik niet doen, maar je zou het evt. ff kunnen googlen?? misschien staat er wat op internet over??

Klaarkomen opzich kan in ieder geval geen kwaad, dat is juist alleen maar goed, n goed doorbloedde baarmoeder.... en t schijnt zelfs goed te zijn voor de bevalling om dat vaak te hebben, dan schijnen je spieren goed ontwikkeld te zijn.... dussssssss..... we weten wat we te doen staan ant end van de rit...hihi....

Angel; ja die afscheiding heb ik ook, en ik word er af en toe gek van..... net gewassen....weer heel m'n broek nat....zucht!! t schijnt er bij te horen!

Heerlijk dat je bijna aan de 3 maanden zit he?

Fijn dat je n extra echo krijgt.

Wij/ik moet morgen weer....... k moet zeggen dat ik het zo'n 2 dagen van te voren weer eng ga vinden hoor!! voel ik nog wel genoeg enzo????

Geplaatst

Succes alvast Tweety :):) Ik herken het gevoel heel erg!

Ik gebruik het ding uitwendig zeg maar, dus prop het niet naar binnen. Haha, treed steeds meer in details ;)

Vraag me af of die trillingen gevaarlijk zijn... weet wel dat het naar binnen proppen niet echt verstandig is ivm weekstoffen of zoiets.

Geplaatst

joh, het kan misschien allemaal genant zijn, maar met wie moet je het er anders over hebben? Ik vind het super dat we dat zo onder elkaar kunnen bespreken, ja toch!?

Geplaatst

Jose; volgens mij kan dat geen kwaad hoor, zo aan de buitenkant, kan k me haast niet voorstellen!!

K zou zeggen; doe waar je het meest van geniet....dat is voor je kindje ook alleen maar het beste hoor!! ;-)

Geplaatst

Net naar zh geweest.

Alles top met ukkie!! Helemaal blij!!

Moet wel veel meer eten en drinken. Heb tips gekregen. Ik zit ook onder de blauwe plekken en gaan vlg x kijken naar m'n stollingsgehalte.

Ukkie is 2,36 cm! Wat n bikkeltje!!!

Wooohoooooo!! Xxx, mees

Geplaatst

Super mees, fijn dat het allemaal weer goed was!! 2,36 Cm....hihi....t klinkt al stoer!!!

Sow, we goed dat ze daar gelijk naar kijken, en er niet pas met je bevalling achter komen!!!!

Geniet ervan meid!!

liefs

Geplaatst

Joepie Mees, dat het allemaal weer goed was. Fijn dat ze nu al kunnen zien dat je meer moet gaan eten en drinken, hoe kwamen ze hierachter eigenlijk?

En het begint al echt een minimensje te worden hè? Zo bijzonder en dat groeit in jou...;)

Nog een persoonlijke vraag, een tijdje terug is dit ook aan de orde geweest. Maar ben wel benieuwd wie er wel voor een combitest gaan.

Wij hebben een afspraak staan voor 6 mei, maar inmiddels begin ik toch te twijfelen, waarom? Geen idee.....

We zijn ook helemaal niet ingelicht, is eigenlijk gewoon op ons matje komen vallen... donderdag toch maar eens vragen.

Als je er niet op wilt antwoorden, begrijp ik het ook. Maar ben toch wel benieuwd wat jullie beweegredenen zijn hiervoor.

Geplaatst

Mees fijn joh dat het goed was, ben ook wel benieuwd waarop ze baseren dat je meer moet eten?

Jose ik stelde dezelfde vraag als jij een week geleden ong en een aantal mensen heeft gereageerd. Wij hebben besloten om het niet te doen. Vooral omdat ik het idee krijg dat het toch geen zekerheid geeft en stel dat er een verhoogde kan is wat dan...... Wat ik wel lastig vind is dat een kindje met down ook welkom is, maar wel vaker gezondheidsproblemen heeft en aangezien mijn vriend ook niet bepaald gezond is lijkt me een ziek kindje wel heftig. Maar gezonde kinderen kunnen ook ziek worden dus tja. Maar iemand zei dat het ook een beetje een kwestie van gevoel volgen is en daar herken ik me wel in, dus zo maakt iedereen een andere keus en dat is prima lijkt me

Geplaatst

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

27 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

Tweede echo:

29 april - Nella, 10 wkn, 6 dgn

2 mei - Ilona 11 weken - combinatietest

9 mei - Mutske 11 wkn 2 dgn

Derde echo

27 april - Poohbeer 12 wkn, 2 dgn

27 april - Tweety, 11 wkn,5dgn.

27 april - Debbie 12 wkn, 2 dgn (nekplooimeting en bloeduitslagen)

03 mei - Zjoediezzz 12 wkn, 4 dgn (nekplooi meting en bloeduitslagen)

27. April Combinatietest Ang3l

Vierde echo

28 april - Jose, 10 w 4d

24 Mei - Debbie 16 wkn, 1 dgn

21 juni - Zjoediezzz, uitgebreide 20 weken echo

vijfde echo

10 mei - Dana 15w 1d

20 Mei - Angel geslachtsbepaling 16w 2d

Meiden, voorstel....zullen we het lijstje aanpassen? Kopje uitgerekend, kopje echo's, kopje combitest, kopje geslachtbepaling, kopje vk?

Want ik kijk even naar mezelf en ik straks zijn we bij de twintigste echo beland en dan wordt de lijst zo onoverzichtelijk.

Dus bijvoorbeeld nu zo: 28 april - Jose, 10 w en 4d ( 4e)

Zeg het maar?

Geplaatst

UITGEREKEND:

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Debbie 79

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

27 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

27 april - Poohbeer 12 wkn, 2 dgn (3e)

27 april - Tweety, 11 wkn,5dgn.(3e)

27 april - Debbie 12 wkn, 2 dgn (nekplooimeting en bloeduitslagen) (3e)

27 april - Ang3l Combinatietest (3e)

28 april - Jose, 10 w 4d (4e)

29 april - Nella, 10 wkn, 6 dgn (2e)

02 mei - Ilona 11 weken - combinatietest (2e)

03 mei - Zjoediezzz 12 wkn, 4 dgn (nekplooi meting en bloeduitslagen)(3e)

09 mei - Mutske 11 wkn 2 dgn (2e)

10 mei - Dana 15w 1d (5e)

20 Mei - Angel geslachtsbepaling 16w 2d (5e)

24 Mei - Debbie 16 wkn, 1 dgn (4e)

21 juni - Zjoediezzz, uitgebreide 20 weken echo (4e)

Zo, heb t lijstje ff aangepast... bedoelde je zoiets?

Geplaatst

UITGEREKEND:

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Debbie 79

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

27 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

06 mei - Jose, 11w en 5d, combinatietest

Geplaatst

Dankjewel Tweety!! Ja, groot al hè? ;-)

Ja, zeker fijn dat ze nu al kijken. Ik lijk net zo'n mishandelde vrouw.

Ja jose, zooo bijzonder! Was weer verbaasd. Zit dat ukkie in mij?!

Dankjewel ook Lisa!!

Ze konden het zien aan m'n urine, die veel te donker is. En aan wat ik eet: beschuitje en krentenliga en fruit/fruitsap wat er vaak weer uit komt. Ook geef ik steeds gal/slijm op en geen eten, wat betekent dat m'n maag te leeg is. Moet minstens 2 liter drinken en kom amper aan de halve liter. Zie ook witter dan wit. En kilo's afgevallen in 3 weken.

Maar, ga nu braaf kopjes bouillon, drinkyoghurt en soort limonade afgewisseld drinken. Ieder half uur n slokje. En eten.

Ben wel zo blij dat beebje gewoon door groeit!! Ongelooflijk!!

O ja, wb die testen. Vlg week krijg ik uitleg daarover. Ik doe alleen testen zonder verhoogd risico op miskraam. En wb als beeb gehandicapt zou blijken te zijn... Lastig nu te zeggen. Ken wel van dichtbij iemand met downkindje en kan zeggen (en moeder ook): het valt niet mee.

Moeilijke keuzes.

Goed idee vd andere lijst! Is prima.

Xxx, mees

Geplaatst

Morgen wel 4 dames voor een echo! Spannend allemaal weer, succes allemaal!

@Jose: ow, lees nu dat je bedoelde te verdelen in soorten echo's... nou ja, het staat nu op datum, misschien ook wel handig?

En wij hebben wel besloten de combitest te doen, wat er uit komt... we zien op dat moment wel hoe we ons daar bij voelen. We willen in iedergeval wel weten als er wat is en we beslissen dan wel wat we doen...Het blijft een lastige keuze!

Enneh... buitenkant kan echt geen kwaad hoor!! dat zit er niet zo dicht tegen aan, geoon doen. Binnenin zou ik zelf nie doen denk ik.

@ iedereen: Ik ben best een beetje ontroerd idd dat dit gewoon bespreekbaar is, met wie moet je het idd anders bespreken en dat het dan ook nog begrepen wordt?? Echt cool girlz!

@Mees: wat fijn dat alles goed was! Ik ben ook wel benieuwd naar dat eten, wanneer eet je te weinig?

@Angel: wat cool dat je een 15 min dvd meekrijgt!! Ik zou m grijs draaien denk ik... is dat bij je VK?

Verder lekker toegeven aan je moeheid, dat doe ik ook al voeelt het wel eens saai of kinderachtig om een tukkie te gaan doen.

Weekendje weg was heerlijk, bij mijn ouders op de Veluwe (zij hebben daar een huisje) Ik werd dus lekker vertroeteld door een trots opa en oma-stel, echt superlief. Beetje gewandeld en gefietst in Park Hoge Veluwe en naar het Kroller-Moller museum geweest, was erg mooi zeker met dit weer!

Pfff... deze week een drukke week, ik had wel een week op vakantie gekund en dan lekker niets doen! FF doorbijten dan maar, gelukkig vind ik mijn werk echt superleuk!!

Fijne avond allemaal!

Lfs, Juut

Geplaatst

UITGEREKEND:

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Debbie 79

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

27 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

06 mei - Jose, 11w en 5d, combinatietest

12 mei- lisa 12w (4e)

Geplaatst

Maakt niet uit Judith, zo is prima... en een stuk overzichtelijker vind ik zelf!

Ja, echt super dat we hier alles kunnen bespreken. Het blijft apart en bijzonder hoor, met 'vreemde' mensen de meest intieme dingen bespreken en dan ook nog begrepen worden.

Haha, wordt nog leuk als ik jullie ga zien op de forumdag... Judith jij rijdt toch ook met Bianca mee?

Meiden die morgen een echo hebben, alvast heeeeeel veel succes! En geniet van dat kleine wormpje op het scherm.

Super van die dvd, wij maken onze eigen filmpjes, althans mijn man dan hè... eerst kijken of ukkie nog leeft en dan hup, de telefoon erbij. De laatste keer was zoooo leuk, het bewoog al met z'n beentjes en armpjes. En vol trots laat hij dat zien aan mensen die het weten.

Had het anders wel hier willen plakken, maar er staan gegevens bij die een buitenstaander weer niets aangaan. Stukje privacy zeg maar!

Oh, ik kan niet wachten, donderdag weer :) HOpelijk is nog steeds alles goed! Morgen in ieder geval even een gezellig dagje weg. Gaat de tijd ook weer sneller, maar ik mag sowieso niet klagen dat we zo vaak een echo hebben. Maar als je dat dan eenmaal hebt, duurt een week ook weer lang.

Geplaatst

Lisa, wil me nergens mee bemoeien ( doe het toch:happy:)... maar 12 mei ben je toch echt al verder dan 10 weken toch?

Geplaatst

poohbeer tweety en debbie succes met jullie echo's

jullie zullen ze miss al wel gehad hebben..

liefs

Geplaatst

Thx Angel; we hadden um vanmorgen om 10uur al ja!!

Gelukkig was alles weer okay!!Prachtige echo gehad, t kindje is nu ruim 5 CM. Wat gaaf zeg, en wat een verschilk met 8,5 week, dit was gewoon écht een compleet mensje om te zien!! Alles d'r op en d'r aan!!

T zwaaide nog naar me...hihi....en op het laatst....ze/hij vond het té lang duren denk ik dat we zaten te loeren.... draaide die zich met grote bewegingen om....zo van... 'ff anders gaan liggen nu...'

T was écht weer helemaal super, en ook wel weer n opluchting, t blijft toch spannend, die echo's!!!

Daarna lekker naar Rotterdam gegaan met m'n zwangere vriendin, zijn we ff positiekleding gaan kopen!! Errug leuk geslaagd.... weer 3 jurkjes erbij!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden