Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dank jullie wel...

ja ik ga zo me mannetje bellen of hij lekker frietjes mee neem hahaha heb ik weer zin in. en toevallig gister ookj maar toch ni op dus vandaag wel mmmmm

las ik ergens zin in heb eet ik het hoor niet die dingen die je ni mag natuurlijk hahahha.

dat komt na de bevalling wel broodje prepare met uitjes..

liefs

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

sorry Lisa, ik ben erover begonnen hihi.... zal het er niet meer over hebben :P

Misschien morgen alleen hoe lekker het was ;)

Geplaatst

Minder dat je m isselijk bent Lisa, hier mag ik nog steeds afkloppen. Hopelijk wordt het beter als je de 12 weken voorbij bent.

Hier ga ik zo zuurkool eten en ooooooooooooohhhh wat heb ik daar zin in, kijk ik al de hele dag naar uit.

Manlief is met de mannen naar Lelystad hapje eten, gezellig!! Dus verwen ik mezelf dus ook :)

Geplaatst

Ah Lisa, in ieder geval 1 lotgenootje;-)

Als ik al lees over al het eten hier, moet ik rennen naar de wc.

Nou, hopen allebei snel niet meer misselijk.

Geplaatst

Hey angel leuke fotos zeg. Ziet er echt heel erg mooi uit. Tweety en Jute wij zijn nu ook de 12 weken yipeee....Leuk toch :D

Liefs Sylvia

Geplaatst

Wauw Angel wat een mooie foto's!

Mees ik ben gelukkig sinds een week of 2 niet meer misselijk.

Nou ja heel af en toe een vlaag dan,

maar echt dat kotserige gevoel is weg.

Geplaatst

dank jullie wel..

dana wat fijn dat je niet meer misselijk bent..

jullie nog plannen voor vandaag?? wij niet veel hoor lekker een beetje thuis rommelen.

Geplaatst

Heeft iedereen een leuke koninginnedag gehad? Het was in ieder geval heerlijk weer :)

Ben nu net thuis en lekker even met de pootjes omhoog. Ben sinds gisteren steeds momenten een soort van misselijk.

Alsof ik zeg maar de dag ervoor me heb vol lopen gieten ( lees katergevoel).

Zal wel aan bepaalde luchtjes liggen denk ik... was vanmiddag bij de Chinees en werd toch heel beroerd daar, misschien toch onbewust de lucht daar?

HEt patatje waar ik zo naar uitkeek, viel ook niet goed.... ook daarna beroerd!!!

Maar goed, heb het ervoor over :):)

Ga nu maar ff gezond doen, appeltje eten :)

Geplaatst

Dat was het zeker! Wij hebben het ook erg gezellig gehad, 3 zwangere dames en twee met al een kindje: zo schattig al die koninginnendagspelletjes voor die kleine kids! Ik werd ook kotsmisselijk van een vis/kibbelingkar die er altijd staat: wat een putlucht kwam daar van af zeg. iiieeeuuuwww!!

Op een gegeven moment stond ik wel echt te tollen op mijn benen van de honger (terwijl ik thuis gewoon had ontbeten) Dus op naar de poffertjeskraam! Hhhmmmm.... ik heb toch al zo'n trek in zoet de laatste tijd! Alle zwangere miepen hebben 2 porties staan oppeuzelen, heerlijk!

Later nog gebbq-ed en van het lekkere weer genoten, filmpje met hubbie op de bank en toen heerlijk in slaap gevallen... Wat een fijne burgerlijke dag! hihihi

Mijn buurvrouw/vriendin meldde gisterochtend dat haar vliezen waren gebroken! 1e kindje is dus onderweg, ik zag daarnet nog maar 1 auto staan, dus die zijn in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd of alles goed zal gaan. duim, duim, duim.....

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Wij hebben ook n gezellig/burgerlijke koninginnedag gehad ;-)

Lekker over de braderie gelopen bij m'n ouders..... bijna niet meer thuis kunnen komen vanwege m'n rug....auwwwwwwww....

gisteren middag waren er nog 'spellen' op het water bij ons...ook wel grappig om naar te kijken!!

en met alle vrienden bij ons gezeten, de mannen nog naar de motorcrosse geweest, maar daar had ik geen trek in om bij te gaan staan!!

Ik moet dinsdag naar Cesar therapie voor m'n rug.

Mijn rug is niet heel sterk!! k ben hyper-mobiel en ik heb slijtage onderin m'n rug (door de hyper-mobiliteit is het sneller gegaan dan het normaal gaat)

En heb n lichte scoliose (vergroeing, maar dat is het minst vervelende aan m'n rug zeg maar).

Afain....door de hyper-mobiliteit en de zwakke plek van de slijtage heb ik meer risicio op bekken intstabiliteit!! Helaas!!

Vanaf dat ik dat weet heb ik ook (al 4 jaar ) geprobeerd om 2x per week te sporten, fitniss.....

maar goed, m'n probleem nu; ik krijg dus al last van m'n rug/SI gewrichten en m'n banden......... sporten lukt me niet, dat heb ik geprobeerd, maar ik kreeg er meer last van,

dus nu ga ik naar therapie, om ff hulp te krijgen bij het sporten wat ik nu wel/niet mag, en wat nu goed voor me is, want ik merk dat m'n lichaam heel anders is, nu ik

zwanger ben, dan voorheen.

Als ik maar gewoon kan voorkomen dat het gekker word, zou al fijn zijn. Het wil niet zeggen dat ik ook Bekkeninstabiliteit ga krijgen hoor, maar ik wil er wel

op tijd bij zijn om te voorkomen dat ik strax helemaal niks meer kan!!

Spannend Judith, met je vriendin.....hopelijk is alles goed!!

Wat vervelend Jose dat je zo misselijk bent af en toe....wel apart, want dit heb je nog niet eerder gehad!!

Rustig aan doen!!

Wat n gave foto's angel!!Wat mooi om terug te zien!!

Sterkte dames die nog misselijk zijn. Ik heb het gelukkig maar tot 6,5 week gehad, toen is het weggegaan, en heb er geen last meer van gehad!!

Fijne dag!!

Geplaatst

Spannend Zjoediezzz.... even wachten nog ;)

Het is weer heerlijk weer!!!

Wie van jullie heeft eigenlijk een angelsound? En is dat nog wat? Ik denk erover na om 'zo'n ding te kopen om mezelf gerust te stellen, maar ik weet ook dat het je er heel erg onzeker van kunt worden.

Geplaatst

Hoi allemaal, wij waren gisteren op de Rommelmarkt en hebben er ook een hele leuke schommelstoel met musik en automatic schommel voor bebe gekocht. Was nog zo goed als nieuw voor maar 5 Euro ....

Ik heb helaas nog steeds de misselijkheid zoals Jose. Nu dacht ik bij 12 weken gaat het over, maar dat was em niet *hahaha*

Vandaag nog naar verjaardag van de tante van mijn man. Maar nu ff rustig aan doen, voel me zo *bah* vandaag.

Fijne dag nog verder

Liefs

Sylvia

Geplaatst

He Ang3l, wat een leuk ding voor weinig geld, dat is nou leuk shoppen :)

Balen dat je je zo voelt....

Met mij gaat het goed vandaag.. denk toch echt dat het bij mij door nare luchtjes kwam waar ik zo beroerd van werd.

Heb vannacht ook met het raam open geslapen haha... die bierlucht...bah!!!

Geplaatst

Jose; ik zie nu pas dat wij vanmorgen tegelijk hadden zitten typen ;-)

Ik ga die angelsound-ding niet doen, voor mij zou het écht fout zijn, ik word onzeker van dat soort dingen.

Wel mag ik volgende week het hartje luisteren bij de verlosk. als extra zeg maar, want de controle is pas over 4 weken!!

Leuk Ang3l, die rommelmarkten!!

jammer dat je misselijkheid niet minder is, helaas zijn er ook die het veel langer, of de hele zwangerschap hebben!!

Geplaatst

Nu je het zegt, het was me nog niet opgevallen...

Voorkomen is beter dan genezen. Hopelijk zorgt de therapie voor juiste handelingen, zodat je voor jouw doen mobiel kunt blijven en straks niet afhankelijk gaat worden van alles en iedereen.

Goed dat je er zo vroeg bij bent, hopelijk helpt het ... en word je er beter van.

Geplaatst

Ff snel via mijn telefoon: ik heb een angelsound en om de paar dagen luisteren we even samen! Ik heb ook mijn ouders laten luisteren en mijn vader moest een beetje huilen van ontroering!! Zo lief... Ik ben er niet door geobsedeerd iig, gewoon af en toe een minuutje luisteren.

Vriendin bevallen van een zoon, alles goed!

Geplaatst

Vanaf wanneer gebruik je hem al Judith? Heb je ook wel eens gehad dat je hem niet meteen kunt vinden?

Gefeliciteerd met je vriendin, een zoon...wat leuk. Hoe heet hij als ik vragen mag? Als je het niet kenbaar wilt maken, begrijp ik het ook :)

Nu we het over namen hebben, wij zijn er allang uit.... meisjesnaam staat sowieso al jaren vast en de jongensnaam is ook zeker!!!!

Dus nog een paar weekjes wachten en dan weten we welke naam het wordt, jihaaa.... daar heb ik zo'n zin in.

Geplaatst

Ah ja dat met de namen is ook zo leuk hè ? Wij hebben een heele lijst met jongens en meisjes namen. Maar mijn man heeft al een heleboel door gestrepen. Maar ik ben er ook me eens hoor. Wij hebben wel nu een meisjes naam vast en ook een jongens naam vast en misschien komt er toch nog een of andere naam tegen die we toch nog met op het lijstje zetten *hihi* wie weet.

tweety rustig aan hoor. goed dat je een therapie doet. Ik hoop voor je dat alles goed gaat.

Wens jullie nog een fijn avond

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Hey jose,

Ik kreeg hem van mijn schoonzus met een week of 9 en de 1e twee keer luisteren moest ik goed zoeken en wist ik het niet zeker, maar met bijna 10 weken waren we er zeker van dat we het hoorden! Ik weet nu ookwaar ik ongeveer moet zoeken: een beetje rechts vlak boven mijn schaambeen. Echt heel bijzonder en het is steeds makkelijker te vinden!

Ik doe het niet elke dag hoor en ook niet te lang, een minuutje ofzo.

Net in het zh geweest: prachtige kraamsuites, daar gaan wij ook bevallen!! Wat een mooi mannetje zeg!! Hij heet Finn... Mijn vriendin en haar man hebben het echt geweldig gedaan...

Ik zit een soort van in een roesje! Over 6 maandjes staan we andersom!!

Echt zo cool! 

Geplaatst

judith leuk idee he over 6 maanden al!! gaaf dat je de kraamkamer al hebt gezien. Wat goed dat jullie al namen hebben, ik heb al wel een lijst en we hebben het er al wel een beetje over gehad, maar ik merk dat ik nog steeds niet goed durf. Vorige week kreeg ik last van de cyste die ik nu heb en heb sinds vorige week donderdag elke dag buikpijn eerst op de plek van de cyste en nu over de hele breedte of alleen links. Aangezien elk pijntje bij mij tot nu toe iets was, punctie, overstimulatie en cyste krijg ik een beetje de zenuwen als het aanhoud bel ik het zh wel effe. heb vlg week donderdag pas weer een afspraak.

Geplaatst

Ohjetje Lisa, dat is echt bale hè ? Echt niet leuk altijd maar iets te hebben....Ja het kan nooit kwaard als je het ziekenhuis ff belt en vraagt ...

Ik moet nu naar de Verlooskundige voor het eerst vandaag. Ik laat jullie straks wel even weten hoe en wat

Liefs

Sylvia

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden