Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha...en dan nog kijken welke man de beste teen nagellakker is?!!

Heel netjes Juut, je suiker en je HB....

Ben ook heel benieuwd wat tie bij mij is volgende keer (HB)

Geeft niet hor Sylvia!! ;-)

Wat een prachtige buik Danaa, en dat voor n tweeling!! je draagt het zo mooi van voren, wow!!

12 KG is niet heel erg veel toch, tenminste, je bent wel zwanger van 2 kindjes, dus ik neem aan

dat dát wel volgens het boekje is??

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fijn Juut dat je HB waarde zo goed zijn. Ohhhhh, nou dan ben ik hier wel die met de meeste kilos hahahahaha...

Toen ik begon in Januari met de IVF woog ik maar 58 kg. Nu ben ik bij 79,7 kg hahahaha....

Dat zou nog wat worden *hihi*

Liefs

Geplaatst

Ow, joh sylvia... troost je: Dat woog ik voordat ik met poging 2 begon.... hahhaa! (en dan nu + 11kg...)

Nu ben ik gelukkig vrij lang en de laatste keer dat ik 58 kilo woog had ik maat 34.... dat is dus wel weer een troost voor mij! het is allemaal maar relatief, laten we het daar op houden! hihihi

Nu moet ik echt even gaan ophouden met lummelen.... Heb nog geen klap uitgevoerd voor mijn gevoel vandaag (is nie waar hoor, maar het voelt zo!)

Geplaatst

Juut; Volgens mij wel normaal toch?!!met jouw gewicht?? je mag rond deze periode 7 tot 11 KG. aangekomen zijn,

Ik bedoelde eigenlijk dat ik vind dat Danaa weinig is aangekomen....?? toch??

k weet t ook niet hor.... t blijven toch altijd gemiddeldes zeg maar!!

Sylvia; van de IVF was ik ook aangekomen hoor, maar dat moet je niet in je zwangerschap mee rekenen.

Ik ben 6 KG. aangekomen van de IVF.... dus ik woog 66 na de tweede behandeling....onze vlos rekend

dan ook vanaf die 66 KG.

Geplaatst

Hey meiden,

Wat een gezelligheid hier weer ;)

Die prijsuitreiking, helemaal leuk, ik zal een foto maken en posten....

Judith, mooie uitslag, houden zo meid!

Danaa, wat een mooi plaatje zeg.... prachtige buik, mag je trots op zijn. Wow, dacht ik toen ik je buik zag.... hopelijk houd je het allemaal nog even vol en kukel je nog niet voorover.

Wat betreft gewicht.... tot nu toe 7 kg aangekomen. Verder houd ik mijn mond, want als ik al die gewichten lees van voor de behandeling,... nou dan houd ik mijn adem even in.

Voor de 4e poging ben ik 10 kg afgevallen, dat dan weer wel...moest echt van mezelf, praatte mezelf een complex aan.

Met de zwangerschap doe ik het netjes... en volgens mij zijn we allemaal niet té aangekomen, maar afkloppen... het kan nog hè?

Hier mooi weer en ik heb een poetsdag ingelast: de badkamer en spinnenraggen heb ik gedaan.

Nu nog de woonkamer en de ramen lappen. Dan vind ik het wel weer genoeg geweest.

Ga nu ff broodje eten!

Geplaatst

Klopt tweety! De verlosk. is ook helemaal tevreden hoor! En aangezien ik een van de weinigen ben die niet misselijk/aan het kotsen/ziek is geweest valt het nog mee.... Ik heb een prima eetlust, heb alleen trek in lekkere dingen! hihihi... Het is goed zo.

Wat ik zeg: het is maar relatief....

Ik was met alle hormonen ook al wat aangekomen, maar dat heb ik hier niet bijgerekend... Heb nog drie maanden pregnyl gespoten om mijn lutheale fase te verlengen en zo hopelijk zwanger te raken. Dat heeft er ook wel in gehakt... Bah!

Het gaat er allemaal wel weer van af hoor en voor nu ben ik apetrots op mijn lichaam... Eindelijk doet het wat ik wil en wat het hoort te doen! haha...

Geplaatst

Danaa, succes straks en veel plezier. Kun je weer even kijken naar je stuiterballen, leuk, leuk!! :clap2:

Geplaatst

@ Jose: Meid, laat dat complex ajb varen... Je had toen 3 pogingen achter de rug met alle ellende erbij! En toen het te gortig werd heb je er toch wat aan gedaan?? Dat siert je hoor... Je moet niet gaan zitten klagen en vervolgens niets doen en dat heb je niet gedaan!

Toevallig dat we allebei de spinnenraggen te lijf zijn gegaan vandaag!

En het schijnt idd dat zwangere vrouwen eerder dreigen te vallen vanwege het verplaatste zwwaartepunt... hihihihihihihih..... Goed uit kijken dus!

En nu ga ik echt wat doen.... Bye!!

Geplaatst

Lol ja Tweety, bij was ik door de hormonen iets met 62 kg voordat ik zwanger raakte....Maar weet het niet prec. hoor :P Maakt ook niet uit toch...

Maar wat anders. Mijn kleine man is al wakker vanaf vanochtend om 7.15 uur en schoppt me de heele ochtend en nog steeds *hahaha*

Ik heb het gevoel als dat ie aan het vechten is met iemand *lol*

Ben benieuwd wanneer die vandaag wil slaapen *haha*

Liefs

Geplaatst

Zo ist Judith, zodra ik bevallen ben... pak ik die draad ook weer op hoor. Maar voor nu, ben ik ook trots op mijn buik!

Het eerste wat ik trouwens denk te doen als de kleine eruit is, is een glas witte, droge wijn drinken. Man, wat mis ik dat zeg. Hebben jullie dat ook met bepaalde dingen?

Zojuist is het kraampakket binnen gekomen, megadoos.... brrrrrrr als je de inhoud bekijkt! Heb ik dat allemaal nodig? Loop je toch leeg zou je zeggen?

Nou ja, in ieder geval... eerst maar ver weg stoppen die doos ;)

Geplaatst

Weer terug van ziekenhuis!

de kindjes zijn goed gegroeid: kindje links 1300 gram en kindje rechts 1566 (dat is echt super!)

Ze liggen nu allebei met de hoofdjes beneden, kunnen ze weer gezellig babbelen hihi.

Daardoor heb ik nu ook veel minder last van mn ribben.

Bloeddruk 116 / 72, HB 6,6. Moet eigenlijk aan de ijzertabletten maar dat ga ik echt niet doen !!

Dat wordt anders een gigantisch probleem op de wc... !! Probeer het met roosvice ferro op peil te houden.

Oja ik hoef ook geen vit. B12 meer te spuiten. mooi!

Judith jij ook zo´n mooie uitslagen!!

Hier ook de kraamdoos binnengekregen. En eindelijk een afspraak met het groene kruis ivm intake kraamhulp!

Oh en de spinnenraggen... die wil ik vandaag of morgen ook eens flink te lijf gaan. Weg met alle ongedierte,

het huis moet schoon !!

Geplaatst

wow wat een activiteiten hier! ff mijn lijstje (had ik gemaakt met mijn zeefhoofd) om jullie te antwoorden:

judith, Mijn kat had vlak voor mijn verhuizing de eerste keer een muis te pakken, ze rende er de trap mee op, ik erachteraan omdat ik niet zag wat ze had en als het een nog levend vogeltje was ik het altijd afpak. Dus halverwege de trap stopt ze omdat ik haar roep en ik zeg wat heb je daar, wil ze miauw zeggen vliegt die muis uit haar bek, ikke gillen! We hebben de muis nooit meer gevonden, gelukkig gingen we die week verhuizen hahaha

oh en wat je over dat zwaartepunt zegt dat klopt hoor, ik zag er dit weekend een heel mooi voorbeeld alleen niet van een zwangere.... mijn schoonpa is ook qua figuur 9 maanden zwanger (snap je'm?) we gingen zwemmen en mannen waren steeds op de hoge duikplank aan het stunten. Mijn schoonpa kon dankzij zijn dikke buik de beste salto's achterover maken, je zag heel goed dat die buik de zwaai maakte en zijn beentjes erachteraan vlogen, zo grappig! En nee ik heb het zelf niet getest hahaha, het water was te koud buiten...

Jose ik kom 1 oktober ook niet , ik woon in Barneveld en vind het ook wat ver rijden. Ik werk die weken ook nog dus moet mijn energie sparen. Had het wel heel gaaf gevonden jullie allemaal persoonlijk te leren kennen, hoop dat er later een babyborrel komt! En ik mis het ook zo om een lekker drankje te drinken, ga na de bevalling een heerlijke bacardi lemon cola drinken of zo!

tweety dank je voor het compliment, ik ben toch echt 41...bloos.... mijn zoon is idd 15 en heel groot! Leuk behang hè!

Danaa wat een schitterende buik, geen buikJE hoor hahaha, maar wel een om heel trots op te zijn! Wat een idee dat je nu al bijna 3 kilo aan kinderen in je buik hebt zitten, pffffff

Ik ga morgenvroeg de GTtest doen, op mijn vrije dag, leek me handiger kan ik daarna lekker mijn nestje in tot ik me weer lekker voel....

Geplaatst

Nationale poetsdag onder de zwangere mutsen ;-D

k ben nl. op zolder verder gegaan, plafonds en muren met de plumo, plinten gesopt...kast leeg getrokken (en n kwart weer terug gedaan,

derest weggegooit.......waarom bewaar ik ook zoveel??).

Ramen gezeemd, afain....nou heb ik nog n tweede kamer op zolder, daar zit ik nu nog moed voor te verzamelen :-p

Scheelt wel dat daar bijna niks staat, en sowieso geen kast...dus die kamer is wat sneller glad.

Baal er trouwens wel van dat ik de zware dingen zelf niet kan zeg maar........ van de week kon ik wel janken....

de enige aan wie ik nog eens 'durf' te vragen of ze wil komen helpen is m'n moeder, maar die heeft dus nu d'r voet gebroken,

of m'n beste vriendin/schoonzus, maar die werkt ook fulltime en heeft vorig jaar n hernia gehad, dus die wil ik ook niet iedere

keer alles laten doen...... of Jaco, maar die is weinig thuis, want die werkt veel.... k vind het zo frustrerend... k wil het allemaal

zo graag zelf doen...... voor je gevoel maak ik het nooit af ofzo.....nu ook, ben ik op zolder bezig geweest, maar ja, k ga er niet stofzuigen

en dweilen, dat red ik niet meer, want ik heb nu al gruwelijk veel harde buiken!!

zucht.... na ja, af en toe maar eens wat minder krap proberen te kijken!!

k heb wel het gevoel dat ik al volledig last van nesteldrang heb..... die zolder moét gewoon klaar, zodat ik volgende week de baby kamer

schoon kan gaan maken....t kantoortje, onze slaapkamer... enz.

Geen gecomplex meer Jose; logisch, iedereen komt aan van die rot hormonen, en k vind t al heeeeeeeel stoer dat je dat ondanks je behandeling

eraf hebt gekregen hoor!!! zijn er maar weinig die dát voor mekaar krijgen, omdat je daar weinig aan kan doen!!

je kraampakket....en leeg lopen..... jij gaat int ziekenhuis bevallen?? t is nl. zo dat bij n thuis bevalling meestal nog matjes tekort zijn, en sowieso

kan je gerust nog 1 of 2 pakken kraamverband erbij halen hor!! want dat gaat mega hard!! (iedere 3 uur verschoon je gemiddeld wel)

Hihi... niet té hard over nadenken nog ;-)

Ehm....ik heb het ook met bepaalde dingen ja, dat ik daar weer trek in heb.......... (maar dat mogen jullie he-le-maal niet weten.... dat ik int

weekend m'n glaasje wijn of ander lekker drankje mis, samen met m'n peukie.....oooooohoooooooohhh.....) maar k ga BV geven, dus voorlopig

nog niks alcoholisch (of nicontines)

Wat goed Danaa; je controles allemaal weer. Wat ook een heel goed middel bij n te laag HB is; floradix!! niet écht super lekker, maar het zit

boordevol ijzer!! gaf het m'n kraamvrouwen altijd!!

Mutske; haha...k moest wel lachen om het duikplank verhaal!! kzag het helemaal gebeuren!!

Heel veel suc6 morgen, wijs dat je het op je vrije dag doet!!

Geplaatst

Danaa, wat doen jouw kanjertjes het goed zeg.... keurig!!!

Tweety, dan komen we 1 oktober gezellig met z'n allen bij jou poetsen hihi... stel van die nesteldrangtypes bij elkaar, komt het vast goed ;)

Nou hier zijn de nagels gelakt en zoals beloofd:

[ATTACH=CONFIG]2112[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2113[/ATTACH]

Ik ben trots op hem :) Die 2e foto is het eindresultaat, maar let niet op mijn teenhaar haha..... Vanavond de beentjes nog scheren hihi...

Geplaatst

Whahahaa wat een lekker stel zijn jullie ook he!!

Ron heeft het netjes gedaan!!Die heeft er oog voor!Volgens mij heeft hij zn roeping gemist ;)!

En die teenharen vielen idd gelijk op whaha :-P Grapje Nu de haartjes en dan kan het feest beginnen!!

Xxx

Geplaatst

nou nou, ik geef je ventje n groot aplaus hoor!!

(en teenhaar heb ik ook :-p )

Joehoe.... k zal alvast n lijstje maken met wat er dan, 1 Okt. nog gedaan kan worden ;-)

Geplaatst

De schoonmaaktroepen zijn in aantocht..... op naar Alblasserwaard hihi...in het kader van 'hoe schoon is jouw huis?'

Plumeau op mijn rug en gaan met die banaan!

Geplaatst

Hihihi... Jose! Wat een knapperd, die man van jou!!! Die scoort ook serieus punten hoor... Superleuk!

En ik heb toch zo'n vermoeden dat we niet zulke horror scenario's aan zullen treffen bij tweety thuis als bij 'Hoe schoon is jouw huis'... Maar we kunnen er natuurlijk een doe-middag van maken?? hihihi...

Geplaatst

Hihi Judith....

Nee, dat geloof ik ook niet. Vraag me wel af.... zouden van die gore mensen ( sorry) wat je wel eens op tv ziet, ook nesteldrang hebben?

En dan opeens gaan boenen tot ze een ons wegen? Mogen ze met week 12 wel beginnen.

Moet hier wel lachen, gisterochtend had ik een basketbalwedstrijd in mijn buik en volgens mij was gisteravond de finale ;)

De kleine is zich echt aan het heen en weer bewegen/keren, waardoor ik soms schrik als ik mijn hand op de buik heb. Dat voelt zooooooo raar.....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden