Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Er is weer een hoop geschreven, maar ik reageer even heel kort. Ben nl. net thuis en helemaal kapoedewiets.

En ik zie jullie morgen toch ;) Gezellig!!!!

Ik ben rond 12 uur bij Tweety ( hopelijk). Zou je me nog even je telefoonnummer kunnen/willen pb'en? Voor het geval dat....

Ennuh... zal ik ook breinaalden, bingo, rummikub meenemen? Lol, we lopen erbij als een stel bejaarden denk ik zo maar ;) Dus moeten we ons ook zo gedragen hihi....

Bijna oktober, de maand waarin ( denk ik) de eerste novemberbaby'tjes geboren zullen worden, ben benieuwd :)

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tweety, ik voerde vandaag je adres in mijn navigatie in en hij kende je huisnummer niet...

Het komt vast goed, maar wil je mij ook even voor de zekerheid je telefoonnummer pb'en??

Tot morgen 12 uur; ik heb er ook heel veel zin in!!

Dan ga ik nu slapen, want ik ben kapot!!!

Geplaatst

Judith je staat heel mooi op de foto´s hoor! Ik vind er echt niks overdreven ´ronds´ aan,

je bent gewoon super mooi zwanger (en dat mag gezien worden!)

Wel leuk dat jij lekker met een échte buik de show mocht doen!

Gister gesprek op het werk gehad.

Ze hebben een constructie bedacht waarin in al mn betaalde en onbetaalde verlof (gemixt met vakantie uren)

in een keer kan opnemen zodat ik tot juli 2013 (!) thuis kan zitten en er ook nog eens elke maand een paar 100 euro

aan overhoud !! Dat klinkt helemaal super!! Kan ik daarna altijd nog beslissen of ik met ontslag ga of niet.

Heerlijk dat ik me de komende tijd volledig op mn kindjes kan storten !

Meiden heel veel plezier vandaag op de DBB! Erg jammer dat ik er niet bij ben. Maar ja wie weet de volgende keer !

Geplaatst

Judith, heel mooie fotos hoor...Echt niets waar je denken moet dat je te dick bent. Mooi zwanger toch ;)

Danaa, wat goed zeg, dat je zo lang thuis mag blijfen. Heb je inderdaad genoeg tijd om voor je kinderen te zorgen en rustig over na te denken of je met ontslag gaat of niet.

Ik wens alle meiden heel veel plezier vandaag bij de DBB. Geniet ervan met dit mooi weer.

Liefs

Geplaatst

Danaa bedankt voor je oppepper!! HihiEn wat een superrelaxte regeling op je werk... Daar heeft iemand ff serieus hard over jouw situatie na zitten denken!!!! Beter hoor!Jammer dat je dr vandaag niet bij bent, volgende keer hopelijk wel...Andere meiden: tot strakkies!!!

Geplaatst

Thanx Wish ;-)

Danaa; Wat een mooie regeling zeg..... wouw, kan je er straks (zonder zwangerschapshormonen) nog eens

goed over nadenken, en misschien dat je dan toch zegt dat je je werk mist!!Of niet....maar dan heb je

daar wel lekker de tijd voor!!

Sow....snel de boel nog ff 'glad' gemaakt hier, voor al die kritische, zwanger vrouwen hier over de vloer komen ;-)

heerlijk weertje vandaag, dus komt vast goed!!

Geplaatst

Meiden,Heel erg veel plezier vandaag!!Volgens mij hadden jullie om 12 uur afgesproken!

Niet te veel snoepen he ;)!! Als ik zo eens lees wat jullie allemaal gaan eten phoee heee begin ik gelijk te water tanden :P!!

Veel plezier!!!!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Hey Bianca, jij ook hier aan het 'inbreken', net als ik haha.

En lady's, hoe was jullie ontmoeting?

Geplaatst

Nou, ik kan als eerste reageren, want de meiden zijn net weg!!

Maar t was écht bere gezellig!!En we hebben heerlijke dingentjes gegeten!! (was nog genoeg over ;-) )

Super leuk om bijgekletst te hebben, en ook gewoon leuk om mekaar (weer) life te zien!!!

Leuk dat jullie ff kwamen 'gluren' Bianca en Wish!!

Geplaatst

vandaag aan jullie gedacht... was er zo graag bij geweest. Leuk om al te lezen dat het zo gezellig was, had eerlijk gezegd niet anders verwacht hahaha. Hier is vandaag eindelijk echt gestart met de babykamer, mijn schat heeft de muren geëgaliseerd. Toen belde mijn zwager dat ie onderweg was om te komen helpen, ook zo'n lieverd. Mijn halve "to do" lijst is nu afgestreept! Ik heb deurklinken, een spiegel in de hal, een huisnummer, een deurbel die t doet (jaja) wc rolhouder en pleeborstels aan de muur in beide wc's allemaal dankzij mijn zwager dus! Nu nog een hoop schilderwerk de komende week, maaar eerst komend weekend weg naar huisje met de hele schoonfamilie....

@ judith, ik vind je foto's echt heel mooi, zeker de eerste je hebt een prachtige buikje hoor! Ik zat vandaag ineens met de gedachte dat over een week of 6 ik weer een slappe flodderbuik heb die ik wil camoufleren, ben nu trots op mijn strakke grote bolle buik, dus laat 'm lekker zien!

@ sylvia, ik heb ook de 1e keer een spoed ks gehad met ruggeprik. Ik ben persoonlijk als de dood (letterlijk) voor volledige narcoses, ga er paniekerig in en het voelt alsof ik doodga, kan me er niet aan overgeven. Dus een ruggeprik vind ik een geweldig alternatief. Aangezien ik in mijn 38e week ga bevallen met een ks bereidt ik me nu vast mentaal voor op de ruggeprik, want het is idd ook best spannend zo'n naald in je ruggemerg.... Overigens heb ik de 11e mijn volgende afspr bij de gyn, dan gaan we ook de datum van de bevalling bepalen.

Heb gisteren even naar mijn werk gebeld, ik was natuurlijk zo plots gegaan dat ik mijn administratie niet meer afgehandeld had. Maandag is een collegaatje 25 jaar op de zaak dus ik ga tijdens het koffiemomentje ff langs kan ik meteen gedag zeggen voor 5 maanden!!!! Tot mijn verbazing kreeg ik al een leuke kaart van mijn afdeling, viel me niks tegen...

zit nu met de laptop op bed, helemaal stuk na alle drukte vandaag, kreeg mijn suiker ook niet op peil helaas, heb al extra moeten spuiten. Manlief is naar het voetbal en zoonlief hangt buiten rond met zijn vrienden... ik ga lekker niks doen vanavond, heb genoeg gezelschap aan die kleine draaikont in mijn buik, die houdt me aardig bezig hahaha!

geniet allemaal nog van de avond!

Geplaatst

Ik ben weer thuis :) Heb al even snel gegeten, mannetje had de frituurpan aan....haha... moest meteen aan jou denken Ilona!

Ik vond het ook onwijs leuk, gezellig en super dat we weer even konden bijkletsen! Vind jullie echt stuk voor stuk geweldige, leuke meiden. Echt bijzonder dat er zo'n klik kan zijn hè? Ik verbaas me daarover, echt leuk :) We gaan elkaar zeker weer zien, maar dan met flubberbuiken en kleine kindjes.

Tnx Wish en Bianca, nou zoals jullie hebben kunnen lezen, was het weer een geslaagd dagje!

Mutske, zo toch attent van jouw afdeling hoor! Wat kan het dan soms raar gaan hè...eerst willen ze er niks van weten en nu dit.... Nou ja, in ieder geval heel fijn dat het nu ook zo kan!

Ik ga even lekker op de bank hangen!

Geplaatst

Oh en Judith, heb in de auto toch nog even over de naam moeten nadenken. Maar je kunt er inderdaad een letter achter zetten...pffff... het zou toch wat zijn zeg!

Het houdt me toch bezig haha...

Geplaatst

Hee meiden wat leuk dat het gister zo geslaagd was! Plaatst iemand nog een foto van jullie dikke buiken naast elkaar?

Mutske wat fijn dat er zo veel is gedaan! Veel plezier dit weekend met de schoonfamilie!

Wij gaan vanmiddag naar de kermis, ik in rolstoel. Hoef ik lekker niet te lopen hihi.

En dat scheelt héél veel ! Heb erg veel harde buiken die gepaard gaan met benauwdheid.

Morgen 35 weken al weer..

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Danaa, veel plezier op de kermis.... en goed geregeld hoor! Zeker nu je zoveel harde buiken hebt, rustig aan!

Die kleintjes van jou gaan straks naar de disco ;)

We hebben het er gisteren nog over gehad dat we het zo knap vinden dat jij je kleintjes al tot zover bij je weet te houden in je buik.

En foto's...stom, stom.... hebben we niet eens gemaakt. Was wel leuk geweest, maar ja... we hadden het veel te druk met kletsen, mutsen dus.

Zelfs de adressen zijn we vergeten uit te wisselen :(

Hier prachtig weer, krijgen zo bezoek, dus ga maar lekker buiten zitten...vanmiddag even lekker in de SPA en dan vanavond nog maar even iets voor het werk doen.

Fijne zondag iedereen!

Geplaatst

Hallo Girlzz!!

Nou, wat een leuke dag was het gister! Ik heb er erg van genoten en ik verheug me al op die flubberbuiken... eehhh... Date met alle baby's! hihihi

Jose: Ik ben ook heel benieuwd naar die naam!! Het kan bijna niet dat het dezelfde is... hahaha!!! Meer zeg ik nie hoor!!

Trouwens... We zijn vergeten om een foto samen te maken met de dikke buiken.... en ook vergeten om adressen uit te wisselen voor de kaartjes! Lekker slim! (nou zijn die adressen nog wel op te lossen natuurlijk)

Vandaag lekker een middagje met mijn hubbie! We gaan even wat eten en drinken bij de strandclub waar we getrouwd zijn (als die er nog staat!!) In ieder geval dus even naar Scheveningen. Hij is nu even naar zijn ouders.

Vanmorgen al wat kleine dingetjes gaan verzamelen voor mijn vluchtkoffertje, trouwboekje enzo... hihihi! Ben benieuwd wanneer hij gaat komen. Ik ben zo vergeetachtig als de pest, maar wat de baby betreft vergeet ik niets en ben ik overal ruim op tijd mee...

Fijne zondag allemaal!

Geplaatst

Ha dames.

Weer bijgekomen van ons gekakel??haha...

k vond t zoooo gezellig!! t voeld gewoon zo goed, alsof we mekaar al járen kennen ofzo!!

En o wat dom... k had er nog aan zitten denken om m'n foto toestel op tafel te leggen, maar

ik was ook dát vergeten!! had leuk geweest!!

Danaa; hoe was je kermis middagje?? lekker dat je op die manier toch ff weg kan he?!!

En 35 weken, nog n weekje of 2 á 3?? wanneer zou je dat nou horen?

Mutkse; Fijn dat er zo super veel is geklust, dan kan je lekker verder met de laatse dingentjes he?!!

Geeft denk ik wel n hoop rust of niet?

Judith; k heb je nog terug ge-PBt.

Jose; k ga jouw ook nog ff PBen

Heerlijk dagje weer vandaag. Al had ik wel wat opstart problemen vanmorgen....kon er écht niet uitkomen,

dus ben maar blijven liggen tot kwart over 9.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

hey wat fijn om te horen dat jullie het zo gezellig hadden. En allemaal dik gegeten? *hahahah*

Mutske ardig aan het klussen nu ...Maar doe het rustig aan meid.

Jammer dat jullie het foto vergeten zijn. Maar goed. Misschien een ander keer.

Ik was een uur of 1,5 geleden naar de WC en had ik er een hele dikke slijmbol aan het WC papier. Was dat de slijmafgang van de baarmoeder ?:help:

Ik heb echt geen idee. Maar ik had wel zaterdag avond meer dan een uur weeën achter elkaar. Maar altijd waren ze er maar zo 20 sek. en weer weg. Dus ja denk niet dat het daar door komt. Ik hou het wel in de gaten.

Verder alles goed met iedereen?

Groetjes

Geplaatst

Sylvia, denk ook dat je de slijmprop verloren bent...zou toch ook even bellen, omdat je weeën had/hebt!

Tweety, ik pb je straks even terug ;) Of ik sms je even :P

Hier nl. net thuis en heb beretrek....dus ga eerst even lekker eten!!!!!

Oh ja, nog 1 ding...om even op de spinnen terug te komen. Mijn vader is zojuist geweest en heeft met een speciaal goedje de spinnen uitgeroeid...sorry Danaa :(

Maar ik ben allang blij..kill & attack!!!

Geplaatst

Uh, het is een goedje ergens uit België....geen idee! Hier verkopen ze het in ieder geval niet, dat weet ik wel! Kan het eens vragen, als ik het niet vergeet ;)

Geplaatst

Best hoor Jose, ik wacht wel op het pbtje of smsje ;-)

Wat een leuke vader heb jij!!ehm....verder geen dierenhater ofzo hoor!!maar wat betreft

de spinnen ben ik hier ook een voorstander van...hihi...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden