Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik breek hier even in.

Angel,

Wat een duidelijke echobeelden.

Net als wat Jose schrijft, het is overduidelijk te zien dat het een jongen is.

Geweldig om te checken hoe groot de baby elke week is en wat we kunnen verwachten etc.

Zo lang op moeten wachten en nu is het dan zover!

Meiden, hoop dat jullie mogen blijven genieten van jullie zwangerschap!!!!

Groetjes van de buuf van het uitgerekend in oktober topic. Hahaha!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hihi Angel en zo is het ;)

Zelfs ik kreeg een lach op m'n gezicht toen ik je 2e foto bekeek, geweldig!!

Geplaatst

dank je wel buuf hahahha

ja echt geweldig had nooit gedacht dat wij zover zouden komen.

weet jij het toevallig al wish??

liefs

Geplaatst

UITGEREKEND:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel:bcbbboy2:

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

20 Mei - Angel geslachtsbepaling 16w 2d (6e)

23 mei - Zjoediezzz controle gyn

23 mei - Ilon@ 14 weken (3e echo, 1e keer gyn in NL)

24 Mei - Debbie 16 wkn, 1 dgn (4e)

31 Mei - Mutske 14 wkn, 4 dgn 1e controle gyn

6 juni - Danaa 18w (6e)

16 juni - Angel 20 weken echo 20w 1d (7e)

21 juni - Zjoediezzz, uitgebreide 20 weken echo (4e)

23 juni - Danaa 20w 3d (7e)

27 Juni - Ang3l SEO Echo 20 + 3

8 augustus -Angel pretecho 27w 5d (8e)

Geplaatst

UITGEREKEND:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel:bcbbboy2:

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

23 mei - Zjoediezzz controle gyn

23 mei - Ilon@ 14 weken (3e echo, 1e keer gyn in NL)

24 Mei - Debbie 16 wkn, 1 dgn (4e)

31 Mei - Mutske 14 wkn, 4 dgn 1e controle gyn

1 juni - Jose 15 w & 3 d controle gyn

6 juni - Danaa 18w (6e)

16 juni - Angel 20 weken echo 20w 1d (7e)

21 juni - Zjoediezzz, uitgebreide 20 weken echo (4e)

23 juni - Danaa 20w 3d (7e)

27 Juni - Ang3l SEO Echo 20 + 3

8 augustus -Angel pretecho 27w 5d (8e)

Zo het lijstje maar weer eens aangevuld.

Leuk hoor Angel, dat springende, juichende, blije jochie achter je naam.

Heb je echo van vandaag van de lijst afgehaald.

Geplaatst

ow dat is goed meid.. anders word het een lange lijst was ik vergeten.

ja vond het wel grappig haha

Geplaatst

Angel; wat super leuk een jongen!!!Wouw!!! kan geloven dat je de lach niet van je gezicht krijgt!! en super duidelijke echo zeg!!

mmmm ik dacht ff dat Judith ging vragen hoeveel cm. die was .... t piemeltje dacht ik dat ze bedoelde.....haha....

Jose; ik las ergens gisteren over je angelsound....ik heb er (nog steeds) geen een....ben er nog niet over uit of ik het nu wel of niet doe ;-)

maar de veranderingen; komt het omdat het nu lekker aant jumpen is daar binnen??

Het schijnt wel dat de hartslag in de loop van de zwangerschap gaat veranderen.

Ik was gisteren bij de Vlos, die ging ff luisteren, en hij was 170 slg.p.m. dat word strax minder, dan zit het rond de 130 (bij n meisje) en rond de 110 (bij n jongen)...maar uitzonderingen

daargelaten, het kan ook omgedraaid zijn natuurlijk!!

Bij de Vlos was alles okay gisteren. k dacht dat m'n bloeddruk wel weer okay was, maar niet dus 110/50, daar voelde ik me vandaag behoorlijk wappie van. Dus heb na t werk en boodschappen

doen heerlijk op de bank nog babyboom/uitzending gemist gekeken (wij hebben geen tv dus doen het pas achteraf) en net lekker n tukkie gedaan, werd wakker dat manlief thuiskwam om half 7.

de bloeduitlsagen waren allemaal goed. Ben risistent tegen rode hond (heb het alleen nooit gehad en ben niet ingeént, dus toch wel anti stoffen aangemaakt).

Verder weet ik het ff niet meer, er is zoveel geschreven!!

Geplaatst

Fijn dat de uitslagen goed waren Tweety... maar ben je als kind nooit gevaccineerd? Ik bedoel je hebt toch ook de BMR-prik gehad?

Maakt ook niet uit, je lichaam maakt zelf al antistoffen aan en dat is goed ;)

Haha, ik dacht ook dat Judith het piemeltje bedoelde, maar durfde het hier niet zo goed neer te zetten eigenlijk. Want ik moet eerlijk zeggen, hij heeft niet te klagen.

Vanmorgen samen met mannetje weer naar hartje geluisterd en nu was het goed hoor, gewoon lekker snel! Dus ik ben weer even gerust gesteld.

Maar toen ik goed drukte, verkrampte ik ineens in elkaar... kreeg echt een heeeeeeeeeeele gemene steek auuwwww. Ben toen ook meteen gestopt.

Afgelopen week werd ik er ook wakker van midden in de nacht, net of mijn baarmoeder zich omkeerde samen met een dikke steek.

Zal er wel bij horen denk ik dan!

Geplaatst

whahha tweety ik moest ff hard lachen hoor

me schoonmoeder vraagt mag ik ook mee lachen dus heb het niet zacht gedaan echt grappig.

ik zal het de volgende x vragen hahah

ik lig helemaal in een deuk met jullie hhaha sorry hoor.

wat fijn dat de bloeduitslagen goed waren alleen balen van je bloeddruk rustig aan doen meid..

liefs

Geplaatst

Meiden!!! Nu word ik als perverseling afgeschilderd hier!!! Stel ik gewoon een onschuldige vraag... Wordt er gewoon niet goed gelezen!

Wat moet ik hier nu van denken?? Hihihi...

Geplaatst

haha ja idd meiden.

juutje toch wat denk je allemaal wel ni.

maar de volgende x ga ik het echt vragen hahahhahahhahahahahhahaha. lol lol

Geplaatst

ik had starks nog een leuk plaatje gezien.

want was na een plaatje aan het zoeken voor its a boy

zal kijken of ik hem nog kan vinden.

miss vinden jullie er wel niks aan maar ben nu zo melig als iets kan er niks aan doen

Geplaatst

Ohhhhh Angel je krijgt een zoon !! Wat LEUK! Geweldig he om het nu al te weten? En wat een overduidelijke foto! Mooi hoor!

Ik zal verder geen opmerking plaatsen over de vraag van Judith ; )

Tweety en Judith ook de baby gevoeld! Gaaf zeg!

Ik voel de baby's nu ook steeds vaker en duidelijker, wat een magisch gevoel is dat toch..

Ik zal mijn buikje ook eens showen:

[ATTACH=CONFIG]1413[/ATTACH]

Fijne avond meiden! xx

Geplaatst

Mooie foto Danaa en wat fijn dat ze het zo goed doen! Lijkt me zo bijzonder om het te voelen....

Geplaatst

Dank je wel dana.

Mooi buikje hoor.

Ik wil het ook voelen.

Wij nog ff geduld jose.

Geplaatst

haha... daarom moest ik dus ook lachen, want ik dacht écht dat je het wilde vragen Judith, todat ik door las, en het over wat anders ging!!

En dat terwijl je het zoooo onschuldig bedoelde..... haha....

Jose; nee wij zijn vroeger niet ingeént... wij zijn Christelijk, en vroeger werd dat onder het 'refo-wereldje' weinig gedaan zeg maar.... m'n ouders

waren er niet op tegen ofzo, maar deden het gewoon niet (omdat in hun omgeving niemand het deed) toen we ouder werden zijn we er vrij

in gelaten om het alsnog te doen, maar heb het eigenlijk niet meer gedaan.... had alle kinderziektes al gehad!!

Zelf zou ik het wel doen bij m'n kindjes... maar we leven nu dan ook weer in n andere tijd als toen m'n ouders jong waren.

Mooie foto Danaa, heel mooi buikje... hoeveel weken ben je nou??

Jose die steken herken ik wel, groeisteken zijn dat.... kan ff rot zijn he??!!

Fijne avond allemaal...gaan ff filmpie kijken..

Geplaatst

Hee Tweety ik ben nu 15w6d.

Zijn jullie smorgens ook zo vroeg wakker? Meestal word ik rond een uur of 5 wakker en dan lig ik echt een uur

te draaien en te hopen dat ik weer in slaap val.. Nou ja zal ook wel door de hormonen komen.

Vandaag wordt t weer heerlijk weer dus geniet allemaal van het zonnetje! xx

Geplaatst

Hey Danaa, Dat had ik juist in de eerste 10 weken! Ik ben nog wel vroeger wakker dan voor de zwangerschap, maar niet meer zo idioot vroeg... Heb vandaag zelfs uitgeslapen tot kwart over 9!

Fijne dag vandaag!

Geplaatst

ja danaa ben ook vroeg wakker hoor.

soms kan ik echt gewoon me bed niet uit.

en soms kan ik gewoon echt niet meer slapen.

Geplaatst

@Tweety: Hoe staan jouw ouders daar nu tegenover? Dat jij je kids wel zou laten inenten? Zouden zij het nu ook anders doen of denken ze er nog hetzelfde over?

Ben gewoon nieuwsgierig hoor!

Die steken heb ik ook, dat zal wel bandenpijn zijn denk ik. In het begin voelde ik zoiets ook wel eens bij onverwachte rare bewegingen, maar nu voel ik het over de gehele dag veel vaker. Toch maak ik me daardoor wel eens een beetje zorgen, zoals smorgens als ik een hele volle blaas heb... dan doet het echt heel flink pijn. Maandag maar allemaal even goed aan de gyn vragen... (net als die pijnlijke borsten)

Net weer even samen hartje geluisterd.... wat klinkt dat toch mooi zeg! en ik voel mijn baarmoeder goed aan de voorkant, dus ik hoor het direct. Ook hoor ik heel veel beweging met de doppler, dat stompje wat ik van de week dacht te voelen heb ik niet meer gevoeld... Ik zal geduld moeten hebben!!

Geplaatst

@ Tweety, ben ik ook wel benieuwd naar... Zelf ben ik ook Christelijk opgevoed, maar ik heb wel gewoon de inentingen gehad. Je kreeg een oproep en dan moest ik daarheen. Weet nog wel dat ik altijd doodzenuwachtig was.

@ Judith, ja die doppler is een uitkomst hè? Denk ook dat het banden zijn, maar bij mij ook vooral icm de darmen heb ik het idee. Het hoort er allemaal bij. Maar omdat wij nog niet zo goed weten wat we moeten/kunnen verwachten, baart het soms wel eens zorgen.

@ Danaa, dat vroege wakker worden herken ik wel. Maar volgens mij ligt het echt aan het ritme dat ik doordeweeks heb, waardoor het in het weekend gewoon lastig is om uit te slapen.

Heb nog wel steeds last van moe zijn, 's avonds 22 uur lig ik wel op bed in het weekend. Doordeweeks nog vroeger. Dus ja, ook wel logisch dat je dan niet heel laat wakker wordt.

Maar nu met het lichte weer vindik het ook niet zo erg, heb ik nog wat aan mijn dag :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden