Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011


angel

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hej meiden,

 

Hier ben ik ook weer eens een keertje!! ;-)

Ik heb al behoorlijk wat berichten gelezen en fijn te horen dat over het algemeen alles goed met jullie en de beebies gaat!!

Wel enorm balen dat sommige last hebben van misselijkheid en bekkeninstabiliteit natuurlijk!! Ik hoop voor jullie op beterschap!!!

En wat een mooie buikfoto's zeg!!! Wow, daar mogen jullie zeker trots op zijn!!!

 

Hier gaat alles z'n gangetje...

Mn schoonmoeder ligt helaas nog steeds op de IC (morgen al 4 weken met uitzondering van 1,5 dag).

Het gaat gelukkig wel beter met haar, maar ze ligt nog steeds aan de beademing en haar herstel gaat met ups & downs...

We hebben goede hoop, maar de zorg is er uiteraard nog wel!!

 

Met mij en de baby gaat alles volgens mij wel goed.

As maandag mogen we voor de 1e keer in Nederland naar de gynaecoloog, dus dat is superfijn!!

We zijn dan 14 weken en ik ben benieuwd of de uk goed gegroeid is en of alles goed is natuurlijk!!

Helemaal omdat ik 1,5 week geleden gevallen ben... Ik liep op mn sokken op de houten vloer en hup daar ging ik.

Ik had wel wat blauwe plekken, maar verder had ik gelukkig nergens last van!

Ik heb voor de zekerheid nog wel even met de gynaecoloog gebeld, maar zij zagen geen reden voor paniek!!

Dus daar gaan we ook maar vanuit!!

 

We hebben nu ook aan IEDEREEN verteld dat we zwanger zijn (ook aan de kinderen in mijn klas) en we krijgen echt superveel leuke reacties!!!

Verder is ook de kraamzorg geregeld en zijn we bezig met het regelen van de kinderopvang.

Ook hebben we al wat 'grotere' spulletjes gekocht: de Bloom kinderstoel (net zoals Judith) en de Easywalker Sky Platinum!!!

De kinderwagen hebben we van mijn lieve ouders gehad en de kinderstoel was in de aanbieding en toen konden we hem niet laten staan!!! Hihi!!

 

Ik heb even het lijstje aangepast en ga zo nog even de rest van de berichten bijlezen!!

En ik hoop nu echt weer wat vaker hier te komen 'buurten' hoor!!!

Fijne avond nog!!!!

 

UITGEREKEND:

 

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

 

 

ECHO:

 

20 Mei - Angel geslachtsbepaling 16w 2d (6e)

23 mei - Zjoediezzz controle gyn

23 mei - Ilon@ 14 weken (3e echo, 1e keer gyn in NL)

24 Mei - Debbie 16 wkn, 1 dgn (4e)

31 Mei - Mutske 14 wkn, 4 dgn 1e controle gyn

6 juni - Danaa 18w (6e)

16 juni - Angel 20 weken echo 20w 1d (7e)

21 juni - Zjoediezzz, uitgebreide 20 weken echo (4e)

23 juni - Danaa 20w 3d (7e)

27 Juni - Ang3l SEO Echo 20 + 3

8 augustus -Angel pretecho 27w 5d (8e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylvia; Fijn dat er in ieder geval 'duidelijk' is waar je pijn vandaan komt, en wel goed zeg dat je begeleiding gaat krijgen!!

Jij hebt wel écht pech he?? misselijk, last van je bekken, incontinent....pfffffffft.... petje af meid dat je nog zo positief blijft!!

 

Ilona;Fijn weer van je te horen dat het goed gaat met je!! zat van de week nog te denken hoe het met je zou zijn!!

Wat een spanning nog van je schoonmoeder!!Ook al lijkt het beter te gaan, t blijft toch een hoop zorgen!!

Wow... je schrok zeker wel toen je viel??

Leuk dat je al wat spullen bij elkaar hebt verzameld voor je uitzet... heerlijk om te doen!!

 

Ons kamertje is ook 'compleet' we hebben een bedje van de rommelmarkt voor 5 Euro die we opknappen.... ( wij (vooral m'n man dan) zijn klussers) m'n dressoir die ik nog van thuis heb mee gekregen gebruiken we als comode en we kregen vant weekend de kast van m'n broer aangeboden, die in Nov. gaat trouwen, en die de kast niet meer hoeft.... t is bijna van dezlefde serie als de comode dus past wel goed bij mekaar..... nou wie doet ons na....een babykamertje voor 5 Euro???haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja Tweety , wat moet ik ook anders. Ik heb hier nog een 8 jaar oud dochtertje die ook soms met mama iets wil doen, ofwel ze echt begrip heeft als ik op de bank ga liggen en ze knuffelt altijd met de buik maar rumhuilen heeft hier ook geen nut. :) Maar ben wel blij, dat ik bij jullie hier n beetje mag rumhuilen :D Dank je allemaal

@ mutske, tuurlijk mag je vragen :D Ik heb Emesafene zetpillen gekregen tegen de misselijkheid. Zijn wel op recept krijg je niet zonder.

@ilon@ beterschap voor je schoonmoeder. Is zeker voor jou niet makkelijk hè ?

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi Tweety een kamertje voor 5 euro, super leuk toch om helemaal naar jullie eigen smaak op te knappen!

Wil er wel een foto van zien als t klaar is!

Tja ik ga toch maar eens kijken of er in de buurt fysio is voor bekkeninst.

 

Ilon@ leuk jou weer te horen hier! Hopelijk gaat t met je schoonmoeder snel de goede kant op.

 

Sylvia fijn dat alles goed is met de baby!

 

Nu babyboom kijken xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo meiden, weer veel geschreven vandaag! Volgens mij is iedereen vrij op woensdag?

 

@ Ang3l: wat tof dat je al wat voelt!

Ik beeld me graag in dat ik wat voel, ik lig me dan helemaal te concentreren of ik al wat voel en dan denk ik uiteindelijk van wel, maar ik zit volgens mij mezelf gigantisch voor de gek te houden! hihihi...

 

@Angel: Lekker dat je al klaar bent met MvM, ik moet nog 1 week hierna... Ik ben het wel een beetje zat om in dat kannetje te piesen, ik wil gewoon weer lekker op de wc...

 

@ Danaa: Wat Tweety zegt: ik zou op eigen houtje toch even langs een fysio gaan hoor! Ik hoor van alle kanten dat je er toch iets aan moet doen??

 

Ff verder terug lezen wat er nog meer is geschreven en dan zal ik ook een buikfoto plaatsen. (heb ik net zelf gemaakt want mijn man is nog aan t werk...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH=CONFIG]1400[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1399[/ATTACH]

 

Nou meiden, in aanvulling op jullie mooie buikjes! Was een beetje lastig om zelf te maken...

 

Ik ga zo ook lekker naar bed, morgen weer een vrije dag en dan even met mijn ouders rondneuzen bij de Ikea.

 

Ow, als ik trwns die foto's zo zie lijken mijn boobs helemaal niet zo groot!! Of zou dat komen door de verhouding met mijn buik, die ik nog niet helemaal gewend ben...

Zijn er nog dames die last van hun (.)(.) hebben? Vandaag na mijn werk waren ze helemaal rood en erg warm... Later trok het wel weer bij qua kleur, maar zelfs met slapen heb ik er erge last van. Zou ik de dokter hiervoor moeten bellen? Oh en ik had vandaag ook hele scherpe pijnscheuten in mijn rechter tepel, nu wel weer iets minder maar niet weg... Herkent iemand dit?

 

xx & truste, Juutje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Judith, die van mij voel ik ook behoorlijk... vooral de tepels zijn errug gevoelig. Ik heb normaal altijd bh's die voorgevormd zijn omdat mijn tepels een beetje hoog zitten door mijn borstverkleining ooit, dan valt het niet zo op hè als het koud is...hihihi

Maar ja de zwangerschapsbh in cup G is alleen maar maar van zachte stof te krijgen en dat merk ik nu wel. Als ik in de auto zit glijdt mijn veiligheidsgordel er de hele tijd over heen, doet hartstikke zeer joh. hahaha heb de hele tijd stijve nippels... en mijn schatje dacht laatst grappig te zijn om er even zachtjes tegen aan te tikken, sow die kreeg een tikkie terug hey.....

 

 

ik word wel heel erg in de verleiding gebracht door jullie buikfoto's om er toch eens eentje te gaan maken, kijken of het dit weekend lukt......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mutske, dat herken ik wel die autogordel... Nu je t zegt!

Qua bh heb ik gewoon een grotere gekocht cup f, had eerst een zachte meegroeibh gekocht, maar dat was geen doen... Totaal geen steun.

Ik sliep vannacht al toen mijn man thuis kwam en vanmorgen vertelde hij dat ik auw auw auw lag te jammeren in mijn slaap... Gek hoor! Weet er niets meer van.

Ik was juist altijd zo blij dat ik van die totaal ongevoelige borsten had, maar het lijkt er nu op dat ik alle jaren gevoeligheid nu in 1 keer krijg...

 

Pfff... Maandag maar ff aan de gyn voorleggen dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tweety en judith mooie buikjes hoor.

 

dat doe ik niet na hoor tweety maar net wat andere zeggen jullie kunnen het helemaal in jullie eigen smaak maken..

 

nou had ik vannacht weer wat hoor of eigenlijk gezegd vanmorgen vroeg

had een hele nare droom of beter gezegd nachtmerrie

dat het met ons kleintje niet goed was. ben er nog steeds een beetje van slag van.

hebben jullie ook van die rare dromen???

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid wat vervelend dat je zo hebt gedroomd! Ik droom wel de meest idiote dingen bij elkaar die je zelf niet zou kunnen verzinnen... Zoals vannacht was ik in een caravan en daar was een tl balk aan het plafond met vechtende spinnen, vliegen en slangen er in...

Dat verzin je toch niet???

 

Ook droom ik hele bevallingen bij elkaar...

 

Dus trek je niet te veel aan van je dromen hoor... Zullen de hormonen wel zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi vechtende spinnen en vliegen en slangen

ben gelukkig niet de enige

maar schrok er gewoon wakker van en keek op de klok 5.00 uur.

 

zullen idd de hormonen wel zijn pfff haha

er zijn toch wel leukere dromen dan dit haha

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

UITGEREKEND:

 

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

 

 

ECHO:

 

20 Mei - Angel geslachtsbepaling 16w 2d (6e)

23 mei - Zjoediezzz controle gyn

23 mei - Ilon@ 14 weken (3e echo, 1e keer gyn in NL)

24 Mei - Debbie 16 wkn, 1 dgn (4e)

31 Mei - Mutske 14 wkn, 4 dgn 1e controle gyn

6 juni - Danaa 18w (6e)

16 juni - Angel 20 weken echo 20w 1d (7e)

21 juni - Zjoediezzz, uitgebreide 20 weken echo (4e)

23 juni - Danaa 20w 3d (7e)

27 Juni - Ang3l SEO Echo 20 + 3

8 augustus -Angel pretecho 27w 5d (8e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff snel op Judith reageren; mooi buikie meid.... we lopen écht hetzelfde he??!! Gaaf hoor.

Maar die borsten... hier ook.... ze deden amper zeer meer, maar sinds een paar dagen, gloeien en steken in 'mn tepels...heel irritant!!

 

reageer vanmidd. ff uitgebreider, moet nu gaan eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vind ik ook hor!!Super!!

Die van mij worden ook groter.... t zijn niet meer van die erwten, t beginnen meer knikkers te worden....... wat n benamingen...haha.... maar logisch, als je kijkt dat heel onze melkfabriek in werking word gezet om te kunnen werken strax.....

 

Angel; dromen heb ik ook heel veel gehad (vanaf dat ik zwanger werd), t word nu wat minder. Kan me voorstellen dat het eng was.... maar t is ook je onderliggende angst dat het alsnog fout kan gaan, wat in je hoofd zit..... morgen kijk je er heel anders tegen aan. Ik heb vannacht nog gedroomd over een inmens grote rat, die over m'n voeten liep..... ik zit nog gewoon te griezelen als ik er over denk!!!

 

ff wat anders.... Ik heb m'n beebje gisteren avond in bed voor t eerst gevoeld.......wouwie de wouw!!! t is dat ik stil lag, anders zou ik het niet gevoeld hebben....

t waren allemaal tikjes dan weer boven in m'n baarmoeder, dan weer aan de zijkant....en alsof er n vlindertje fladdert ( die benaming kon ik nooit vatten... hóe voelt een vlinder dacht ik dan??, maar nu snap ik het) t was zomaar n paar minuten, toen was t weer over, maar wel heel gaaf zeg!!! k voelde me helemaal ontroerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooow ja, vergeet ik nog te vertellen, heb net n mooie bikini gekocht. Ik vroeg bij Livera of ze positie bikini's hadden, toen gaf zij aan dat die bijna nietmeer verkocht werden, en dat je gerust een 'gewone' aan kon doen... nou mooi zo, dan heb je veel meer keus...want bij de positie Bikini's bij Prenatal hingen alleen van die duffe zwarte en bruine lelijke, dure dingen.... ik gelukkig, heb nu n mooie, rose met bloemen.... met een rose broekje met zo'n soort terug geslagen band erop, erg mooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wat goed!! Ik had met die warmte namelijk een van mijn gewone bikinis aan en dat was echt heeeeel erg oncomfortabel! Is ie wel een beetje stevig?

 

Mijn buuf (net bevallen) droeg gewoon nog haar normale bikini, niet ecgt heel kleine boobs trwns... Snap er niets van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tweety nou bij mij begin het net denk met dromen haha

wowwwww wat gaaf zeg dat jij het al voelt. ik twijfel iedere x hoor zal vast nog wel komen.

ik wil ook hahah.

 

ben benieuwd of ik me bikini nog aan kan

hoop het wel want heb pas een nieuwe toen ik net zwanger was.

we gingen weekend naar center parcs en was hem vergeten mee te nemen dus daar maar 1 gekocht.

me bh's kan ik nog gewoon aan ze zitten dan wel wat strakker maar nog wel te doen.

 

morgen zien wij ons kleintje weer. boy or girl???? haha

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden... hoeven jullie overdag niet te werken? Haha....als ik thuiskom heb ik meteen weer een taak voor m'n kiezen pfffff!

Nu koppijn, dus laat het nu even voor wat het is, sorry!

 

Angel, alvast wel heel veel succes met de echo morgen. En we zijn benieuwd ;)

 

Judith en Tweety, mooie buikjes meiden, kun je maar trots op zijn :)

 

Lijkt me zo bijzonder om je beebje te voelen, ik moet nog even wachten.... ben bijna 14 weken. Tweety voor een eerste trouwens wel heel snel, nou ik wacht het af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

werken jose wat is dat hahahah

nou normaal wel hoor maar zit in de ziektewet.

balen van je koppijn nou ga maar lekker rusten hoor.

ja dank je wel ben ook zo benieuwd we moeten om 9.00uur dus dat is lekker op tijd.

 

ligt ook aan de ligging van de placenta zeggen ze. als hij voor ligt duurt het langer voor dat je je kleintje voelt geloof ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweety wat cool!! Ik had je berichtje van 12.34 helemaal niet gezien... Had geen laptop thuis. Het lijkt me zo bijzonder om het te voelen...

 

@jose: was vandaag vrij... Dus kon op mijn telefoon regelmatig kijken!

 

@angel: wat een superspannende dag morgen! Was t nou een pretecho of bij de gyn?

 

Vandaag bij Ikea geweest met mijn ouders, maar voor babydingen zal ik daar niet gaan... Viel wel een beetje tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Angel, heb geen idee waar mijn placenta ligt haha... 1 ding is zeker...ergens in mijn baarmoeder.

 

Net op uitzendinggemist.nl Babyboom gekeken, aflevering van gisteren...pffff.... dat verhaal van Mia grijpt me zo aan.

+ die massale zwangerschapstest. Er gaat van alles door me heen, natuurlijk weten we hier als geen ander om keer op keer een teleurstelling te verwerken. Maar toch weer confronterend hoor, tjee.... zie mezelf toch weer weet ik hoe vaak op de plee zitten, met een potje en een test.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden