Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

*Ik breek even in *

Jose wat is je buik ineens gaan groeien!!En zie je wel dat dat jurkje hartstikke mooi is met je buik!!

Is een goede keuze geweest!!

Dikke knuff

Geplaatst

ff reageren.... arme eend trouwens hahaha, maar je doet het nooit expres dus ook arme jij! Je schrikt je rot....

Bij mij is nà mijn laatste controle op 't zkh (9 mei jl) bloed afgenomen (pff 6 buisjes) en ik heb urine ingeleverd. mijn volgende afspraak is 31 mei bij de gyn., dus ik zal dan wel de uitslag krijgen denk ik.

Ben ook beetje (positief) jaloers op de mooie buikfoto van Jose! Ik ben van mezelf zo dik dat het hele bultje wegvalt in mijn vetrollen, klinkt hard maar is niet anders helaas. Gelukkig voel ik het bultje wel goed zitten, dus pas als ik wat zichtbaarder zwanger en niet gewoon dik ben ga ik de strakke shirtjes dragen! Moest me gisteren voor het eerst wegen, schrok me rot bijna 90 kg! Ben afgelopen jaar onder de 80 geweest met hulp van een diëtiste, maar zodra ik met de ivf begon ging het mis. Toch raar want nu eet ik erg veel fruit en zuivel en snoep bijna niet; ook 's avonds eet ik amper met de pot mee. Ik zorg wel dat ik veel vitamientjes binen krijg hoor, zit nu aan de watermeloen...heerlijk.

Ben trouwens vandaag voor het eerst weer aan het werk, en het gaat beter dan ik verwacht had gelukkig, als ik maar blijf eten en drinken.... krijg alleen pijn in mijn rug van het lange zitten aan mijn bureau, en kan niet ver weg lopen dus sta regelmatig even op om te strekken....

Geplaatst

Hey mutske: Wat balen dat je je zo dik voelt! Ik ben zelf ook een mega jojo... Ik was voor de 2e behandeling ook afgevallen tot 74 kg en tijdens het stimuleren aangekomen tot 82! Ik heb erge last van de decapeptyl bijwerkingen: stemmingswisselingen en gewichtstoename o.a. Ik kan nu eenmaal niet zo goed tegen hormonen denk ik, ik heb ook zoveel verschillende anticonceptiepillen gehad vroeger. Tot aan overgangsverschijnselen aan toe!

Nu ik zwanger ben vreet ik me helemaal gek naar mijn idee en ben ik weeg nu in week 14/15 83 kg... ben dus nog bijna niets extra aangekomen. Echt raar!

Gelukkig ben ik vrij lang en heb ik al wel een zwangerschapsbuikje.

Ik denk dat er wel meer jojo-ers zijn hier? Hormonen doen nu eenmaal een hoop met je lichaam.

Lfs, Juut

Geplaatst

Mutske; Meid, als jij gewoon weet dat je niet snoept of gek doet, dan moet je jezelf nix verwijten dat je te dik bent hoor.... kijk nou...zit gewoon harske gezond te doen met je watermeloen!!! petje af hoor!!

(ik heb juist zo'n trek in broodjes kroket....)

Bijna iedereen komt wel aan van de hormonen.

Ik woog altijd veels te weinig.... toen wij trouwden ( 4 jaar geleden) woog ik 56 KG. met een lengte van 1.73..... ik kon écht eten wat ik wilde, maar ik kwam geen grammetje aan. In ons trouwen ben ik aangekomen tot ongeveer 60KG. maar met de hormonen, ben ik tijdens de eerste IVF behandeling aangekomen tot 66.7KG. in 1 week!!! Zelfs dat is nog niet extreem, maar wel voor mijn doen zeg maar!!

Ik viel daarna weer af tot 63KG. met de 2 de IVF kwam ik ook weer tot 66,5KG. aan.... en viel af tot 64KG. en nu schommelt het steeds vanaf het begin, dan weer 64,dan weer 66... terwijl ik nu ook wel alles aan mekaar freet zeg maar....

Judith; wie jojoot er tegenwoordig niet?? Bijna iedereen toch??

Gewoon omdat we allemaal mooi willen zijn, en hup....iedereen gaat massaal lijnen.....

Terwijl onze mannen ons toch gewoon goed vinden zoals we zijn...toch??

jij dus ook nog niks bijgekomen?!! kan je zien wat een hoop energie een zwangerschap kost voor je lichaam!!

Ik kan ook heel slecht tegen alle hormonen... heb er heel veel last van gehad met de behandelingen.... idd. ook stemmingswisselingen...poehpoeh....k voelde me soms gewoon bijna overspannen...puur van die rot hormonen!! Al had deze behandeling niet gelukt, had ik zeker een half jaar pauze genomen, gewoon omdat ik het niet meer trok zeg maar!!

We gaan gewoon een 'lijn' topic openen als we zijn bevallen, en dan houden we mekaar in evenwicht.......

Ff wat anders...kom net terug van m'n therapeut, en ik heb nu naast m'n gewone rugklachten ook Ischias.....joepie...NOT.....

k zakte vant weekend steeds door m'n been, en veel pijn, alsof er iets gruwelijk klem zat zeg maar....m'n bil en m'n been zeer!!

Zucht....

Geplaatst

Ik ben 171 cm en ik woog altijd 58 kg kon ook eten wat ik wilde maar nu zit ik inmiddels op 71,5 kg. Zeker ook van de Hormonen wat aangekomen. Maar ja met mijn dochter had ik er 20 kg meer en naar de bevalling 10 kg minder en binnen half jaar weer op me 58 kg dus ik heb wel hoop hahahahaha...

Ja tweety, dat heb ik ook altijd deze pijn in me onderrug dat ik ineens niet kan bewegen en tot in me beenen.

Vanaf 11 uur vanochtend tot nu alleen op de bank gelegen...Kan niets doen . Weer zo misselijk de hele dag. Moet nog boodschappen doen, wat ik normaal altijd alleen doe, maar vandaag moet mijn mannetje mee ik red het niet alleen. Dus ff wachten tot ie hier is dan bodschappen doen.

Morgen middag dan naar het Ziekenhuis en ben benieuwd waardoor de pijn komt. Ik zou ook direkt zeggen dat ik me echt zo rot voel , dat is echt niet meer normaal tststststs.....

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Echte vrouwentalk hier ;) Nou meiden, 1 geruststelling... ik ben voordat deze poging begon 9 kg afgevallen. Ik was ook niet slank, verreweg van dat... Maar goed, ben nog steeds niet helemaal tevreden, maar het buikje wat er nu groeit, vind ik niet erg.

Durf nu ook weer strakke dingen te dragen, dat was voorheen echt uit den boze.

Liefs

Geplaatst

@tweety; ik meld me bij deze aan voor de slankclub! hahahaha ik kreeg van mijn zoon voor moederdag 2 rompertjes mt 50 en een mooie leren riem die me never niet past. Maar ik mocht 'm niet ruilen maar er voor zorgen dat ik na de bevalling mijn best ga doen om de riem te passen! Ja hoor......

Maar ook ik jojo al mijn hele volwassen leven, heb mt 38 tot 56 gedragen, nu weer mt 44...jammer hoor. Maar ik ben ook supertrots dadelijk op mijn dikke buik, zoals ik al zei als ie duidelijk te zien is loop ik met strakke kleding hoor! Vind niks zo mooi als zwagere vrouwen! En straks als de kleine er is hoop ik de puf te vinden er weer wat aan te doen want ik wil wel proberen een gezonde BMI te krijgen, ik moet nog heeeel veel jaartjes leven om ons nieuwe wondertje te zien opgroeien tot ze minstens zelf vader/moeder is! Het gaat mij al lang niet meer om het schoonheidsideaal..... Maar nu ga ik eerst even in de koelkast kijken of ik mezelf nog tot iets te eten of drinken kan verleiden..... fijne avond allemaal!!!!!

Geplaatst

Als we het wondertje eindelijk in onze armen mogen sluiten, gaan we met z'n allen een afslankclub oprichten hier ;)

Ik weet dat het me lukt, maar ik moet echt wel weer alles uit de kast gaan trekken.... maar voorlopig nog niet.... hihi....

Geplaatst

Haha, wat n 'gewicht'praat hier.

Ik val nog steeds af door de misselijkheid en ben er helemaal klaar mee. Ik snak er naar om ooit weer trek in eten of drinken te hebben. Heerlijk lijkt me dat!!!

Nou ja, beeb groeit goed dus no worries!

Geplaatst

Goeie morgen meiden.

Jose mooi buikje heb je al joh

Nou hier ook maar ff over de kilo's hihi

Heb altijd 52 gewogen tot een paar jaar geleden voor dat we in de mmm kwamen woog ik ongeveer 60.

Maar door al die hormonen ben ik toen ook aangekomen rond de 66. 63. Het schommelde hier ook een beetje

Nu heb ik me eigen voor het laatst gewogen met 11 weken. Was ik 6 ons aan gekomen. Nu zou ik het niet weten. Nu lig ik er ook niet wakker van haha. Laat die buik maar komen hoor. Zal straks ook nog paaar foto's plaatsen.

Vandaag 16 weekjes. Joehoeeee

Ik heb een leuk idee voor me (schoon)moeder

Vrijdag hebben wij de geslachts bepaling

Ze zeiden al laat maar gelijk weten dan

Wij zo nee niemand komt het te weten. Je had die gezichten moeten zien

Maar wil dan een pakje halen voor ze

En die geven we dan zaterdag

Liefs

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1390[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1389[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1391[/ATTACH]

6w 14w 16w

Geplaatst

Wauw, wat zie je het al goed Angel.

Leuk zo'n verrassing, veel plezier vrijdag. Ga je het hier ook vertellen?

Geplaatst

dank je wel jose

ja tuurlijk mogen jullie het weten jullie zullen 1 van de eerste zijn op me mannetje na dan hihihi.

ben zo benieuwd kan echt niet meer wachten ik wil shoppen

maar hopen dat hij/zei mee wil werken de laatse paar echos wel maar daar viel niks op te zien hahah

miss is hij/zei wel eigenwijs vrijdag

Geplaatst

wat is er weer veel geschreven! Jose en Angel mooie buikjes hoor! En leuk jurkje Jose, ik heb er de rok van!

Mutske grappig je 'haast-verhaal' hihi gelukkig ziet alles er goed uit.

Sylvia veel succes vandaag in het ziekehuis ik hoop dat ze er achter komen wat het is..

O en Judith wel apart hoor dat je wist wat er ging gebeuren!! (arm eendje..)

Leuk verrassings-idee Angel! Spannend hoor vrijdag!

Gister weer een echo gehad, alles prima met de twins! Ze liggen goed op groei.

Tja en de pijn in mn billen/bovenbenen/stuitje duidt idd op bekkeninstabiliteit en volgens de gyn is er helemaal

niets aan te doen. Zelf fysio raadde hij niet aan.

Ik kom soms zelfs amper de trap op van de pijn. Dat belooft nog wat als er nog zo/n 18 kg bij gaan komen!

Nou ja we zien wel.

Geplaatst

Ahhh angel wat leuke fotos ...Ik zou ook straks maar van me buik een nieuwe foto gaan maken. Is altijd leuk zo een vergelijk toch? :D

Nou ik wens je heel veel succes vrijdag dat bebe mee werkt en je het goed kan zien.

Ik wil het ook zo graag weten. Ben heel erg benieuwd.

Voelen jullie ook al je bebe ? Ik voel het nu bijna iedere dag. Is echt leuk *hihi*

Ik plaats het foto later wel ff.

Liefs

Geplaatst

Heb t lijstje weer even opgezocht en aangepast:

UITGEREKEND:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

20 Mei - Angel geslachtsbepaling 16w 2d (6e)

23 mei - Zjoediezzz controle gyn

24 Mei - Debbie 16 wkn, 1 dgn (4e)

6 juni - Danaa 18w (6e)

16 juni - Angel 20 weken echo 20w 1d (7e)

21 juni - Zjoediezzz, uitgebreide 20 weken echo (4e)

23 juni - Danaa 20w 3d (7e)

27 Juni - Ang3l SEO Echo 20 + 3

8 augustus -Angel pretecho 27w 5d (8e)

Geplaatst

Hier eventjes het nieuwe Babybuik foto van mij vandaag 14+5 ...Ohh zie net heb een fout gemaakt lol op de foto heb ik 14 +4 geschreven maar het is al 14 +5 hahahaha

[ATTACH=CONFIG]1393[/ATTACH]

Geplaatst

dana wat fijn dat de twins het goed maken.

maar balen van je bekken. en je moet nog een heel eind.. lekker rustig aan doen meid.

komt het vandaag niet morgen weer een nieuwe dag. en dat komt nu uit mijn mond zelf was ik ook nooit zo hahhaha

maar je moet na je lichaam luisteren.

liefs

Geplaatst

dank je wel ang3l

zo die van jou groeit ook goed hoor mooi hoor.

echt leuk zo al die buikkies haha.

nee voel eigenlijk nog helemaal niks

savonds in bed lig ik rustig op bed maar dan hoop dat je miss iets voelt en dan verbeeld je het miss hahahha

nog ff wachten hier haha.

ben wel een beetje jaloers hoor hahahah nee hoor geniet er maar lekker van hoor.

ow ja ik ben trouwens al klaar met mvm gister hebben ze de laatste x de krat opgehaald

en vanmorgen wilde ik na de wc en dacht he de krat ow ja is niet meer nodig je raakt er gewoon aan gewend.

zou het zo weer doen

liefs

Geplaatst

Jeetje Danaa, en je moet nog zo groeien inderdaad, dat is geen fijn vooruitzicht; ik hoop dat je goede begeleiding kunt krijgen (als dat daarvoor bestaat) en veel rust kunt nemen... dat is wel weer goed voor je kleintjes natuurlijk maar leuk is anders.

Oooh en wat een schitterende buikfoto's allemaal weer, ik kan er zo van genieten! Als je bedenkt wat iedereen hier heeft doorgemaakt om zo ver te mogen komen, zo fantastisch!

Ik was vorige week bij de arts van het ivf team voor de laatste controle bij haar. Ik zag haar ook genieten van het beeld en dat het er allemaal zo goed uitzag, dat ik vroeg of het voor haar nou ook nog steeds een wonder is... Ja hoor zei ze het blijft na al die jaren steeds weer een wonder om te zien dat het gelukt is!

ooooow ik zit op mijn werk nu en een collegaatje stuurt me net stiekem een mailtje of ik een geheimpje kan bewaren!!!!! Ja hoor ze is ook zwanger, we schelen 3 weken wat supergaaaaaaaf.

UITGEREKEND:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

20 Mei - Angel geslachtsbepaling 16w 2d (6e)

23 mei - Zjoediezzz controle gyn

24 Mei - Debbie 16 wkn, 1 dgn (4e)

31 Mei - Mutske 14 wkn, 4 dgn 1e controle gyn

6 juni - Danaa 18w (6e)

16 juni - Angel 20 weken echo 20w 1d (7e)

21 juni - Zjoediezzz, uitgebreide 20 weken echo (4e)

23 juni - Danaa 20w 3d (7e)

27 Juni - Ang3l SEO Echo 20 + 3

8 augustus -Angel pretecho 27w 5d (8e)

Geplaatst

wat leuk voor je collega gefeliciteerd

je moet het niet verraden he hahhahah

kunnen jullie samen lekker genieten.

liefs

Geplaatst

Danaa; Even ter reactie op jouw bekkenklachten.... Tuurlijk is er weinig aan te doen, maar waarom niet naar Cesar therapie/ of bekken therapie?? die zijn er tegenwoordig voor, en kunnen je in ieder geval begeleiden in je houding, en helpen met oefeningen ter verlichting!! Beetje kort door de bocht van de gyn. hoor om te zeggen dat er niks voor is.... je kan het niet voorkomen, maar in ieder geval mee leren omgaan d.m.v. therapie!!

ik volg nu cesar therapie, bij ons in de praktijk is ook bekkentherpie, speciaal daarvoor!!

k hoop dat je er wat aan hebt, ik zou zeker ff kijken of er iets in de buurt is hoor, je kan er tegenwoordig zonder verwijzing terecht!!

Leuke foto's weer van de buikjes!! heerlijk!Zal die van mij ook weer eens fotoén...

Ik voel ook nog niets van binnen hoor!!soms probeer ik me te consentreren of ik iets voel... maar nee.... t kan ook gerust nog een poosje duren zeggen ze :-s

k ga ff m'n boterhammetjes opeten...

Geplaatst

Ik had er vandaag afsprak voor mijn klachten. Dus ik moet nu ook naar een Bekkenfysiotherapeut omdat ik Bekkeninstabiliteit heb. Ik moet morgen ochtend maar voor een afsprak bellen. Nou heb ik dus een zwangerschaps inkontinenz en bekkeninstabiliteit ...Lekker gaat het *haha*

Maar het ziet er verder alles goed uit, bloeddruk normaal, bebe ligt al heel hog in mijn buik dus ze zegt het is heel goed gegrooit. Heb nog tegen de misselijkheid iets gekreegen en moet nu nog wat meer vitamines slikken. Omdat ik altijd overgeven moet.

Ook naar het hartslag was geluistert en dat was helemaal goed.

Dus dat was het hier voor vandaag weer *hihi*

In 2 weken dan weer naar de Verloskundige terug komen.

Fijn avond nog

Liefs

Geplaatst

Fijn dat je kleintje zo goed groeit.

Jij mag het wel hebben met je klachten zeg

Vanavond om half 9 babyboom.

Liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden