Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Armanda, wat fijn dat alles goed is. En een meid!!! Wat leuk!!

Stiekum komen er steeds mee meiden bij :-D

Hoe vond je vader de echo?

Liefs Elke

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Armanda: :clap2:een meisje. Wat leuk zeg.

Ik schrik er wel van hoe hard je vader achteruit gaat. Wat moeilijk voor jullie die tegenstrijdige emoties steeds.

Het geluk om het kindje, het verdriet om jullie vader.

Ik heb het bij mijn beste vriendin dit jaar gezien. Haar vader is gestorven een dag nadat haar zoontje geboren was. Hij heeft zijn kleinzoon niet eens kunnen zien want hij zou dit middag ernaar toe gaan. Dat is dan zo zwaar. Heel veel sterkte en we zijn er hier allemaal voor je als je je verhaal kwijt wilt.

Dat vind ik hier zo fijn. Er is altijd wel begrip. Net zoals ik vertelde van even moeite hebben met mijn stiefkinderen. Als ik dit vertel aan de mensen om me heen krijg ik meteen verwijtende opmerkingen zovan zij kunnen er ook niks aan doen. Dat weet ik wel, en ik voel me al schuldig genoeg, maar ik wil het dan gewoon even kwijt. Van jullie krijg ik tenminste begripvolle reacties.

Geplaatst

thx jessie!

ja je hebt gelijk, ik denk dat mensen die niet op een forum zitten, niet kunnen indenken hoe waardevol het is om op een forum te zitten met mensen die ongeveer hetzelfde meemaken als jij. dingen met elkaar delen is toch echt geweldig. ookal deel je ook met vrienden en familie, het is toch anders he

fijn dat ook jij er zoveel aan hebt jessie! een thx dat je ook noemt dat we ons verhaal bij jou kwijt kunnen!

ik wil het ook niet altijd te veel over mijn pa hebben, dan voel ik me ook zo tot last, want iedereen zit hier omdat ze zwanger zijn.

maar jullie reageren altijd meelevend en vol interesse. en tegen mijn vriendinnen wil ik ook niet te veel over het zwanger zijn praten.

ik heb nog redelijk wat singles in mijn omgeving en die leven toch anders mee dan mensen die al kids hebben of ook zwanger zijn

al met al, WE LOVE THIS FORUM AND ALL THE GIRLS ON IT! hihi

Geplaatst

Hoi hoi allemaal,

Al een tijdje niks laten horen van me, maar ja ben niet zo'n schrijver lees eigenlijk veel meer.

Ben inmiddels 8 kilo aangekomen pffff en vraag me niet hoe ik aan zo'n gewicht kom hahahaha.

Heb wel een mega buik nu dus daar zal het allemaal wel zitten.

Ons mannetje word vast een voetballer.....vooral als ik denk naar bed te kunnen gaan begint het ventje te trappelen.

Helaas kan D hem nog niet voelen, maar dat komt vast goed.

Verder heb ik geen last van dingen het gaat eigenlijk super hier....echo's gaan allemaal goed, en het mannetje is ook goed aan gewicht hahahah

Hij was binnen 9 dagen 100 gram aangekomen, en hij is niet erg groot, maar dat scheelt mijn vriend en ik zijn ook niet lang.

nou meiden we zijn denk ik allemaal op de helft aangeland nu, weer een mijlpaal.

groetjes Diaan

Geplaatst

armanda, een meisje super zeg!!.. ik hoop echt van harte dat jou vader hier bij mag zijn. ook mooi dat alles goed was natuurlijk!!

wij hebben ook vandaag de 20 wk echo gehad en GUO in plaats van seo.. wel alles goed alleen wit stipje in hart... maar dat is niets bijzonders, omdat alle andere markers goed zijn. Het ligt goed op schema, in de groei. Hij is 334 gram .. en ja het is duidelijk een jongen.

we hebben ook een 3d echo ook mee gekregen.. hij slikt net vruchtwater in!!

lekker druk kindje..:D

daarna lekker geshopt.. een leuk setje kleren gekocht, ook voor mezelf:) en nog een zak voor in de kinderwagen, dan hoef ik geen dekentjes erin te doen!.. speciaal voor de stokke.. niet in de kleur die ik wilde maar toch blij dat ik hem heb!

en voor Julian een grote auto baan, met kermis atracties en muziek. ik heb hem uit de doos gehaald en hij werd kwaad toen hij op bed moest hahaha! zo leuk. goed kado dus.

Hier nog een foto van de kleine man!!

[ATTACH=CONFIG]1979[/ATTACH]

nou ik ga even lekker op de bank hangen, voetjes omhoog.. morgen weer een dag!

liefsss

Geplaatst

Lieve iedereen, als eerste wil ik jullie weer super bedanken voor alle adviezen die we hebben gehad mtb de naam van onze zoon. Ik heb er echt letterlijk mee in mijn maag gezeten, en heb nu zoiets van: schijt aan hun! Wij doen idd wat wij van plan zijn. Gisteren mijn schoonouders gezien en ze waren heel lief en relaxed. Ik houd hoop dat het goed komt, en anders maar niet hoor!

Armanda, een BABYGIRL!!!!!, ooooow leuk van harte meid! Zat je al die tijd goed met jouw gevoel he?!! En ook heel fijn om te lezen dat alles goed is met de echo! En wat heeeeeerlijk dat jouw papa en mama mee waren, bijzonder moment he? Ook ik schrik toen ik las dat het hard achteuit gaat met jouw papa. Pfffff, wat vreselijk!! Ik hoop zoooooo en duim zoooooo ( en nog veel meer ), dat hij er gewoon is als jullie prachtige meid wordt geboren! En dat hij goed bij is! En verder, jij bent niet lastig hoor! Totaal niet! Meer dan logisch dat jij je verhaal hier verteld! Ook daar is het forum voor, en het lucht op! En als je mij een pb-tje wil sturen is dat geen probleem hoor meis! Of iemand anders natuurlijk hahaha!

As the world turns rules!! Hahaha, ik kijk ook bijna elke dag. Die ex van Henry heette toch Vienna? Cool mens! Sowieso vind ik het ontspanning, verstand op nul en lekker kijken! Eigenlijk kijk ik niet zoveel tv, maar dat wel, en GTST haha!

Jessie, ook voor jou, tuuuuurlijk kan jij hier met jouw verhaal terrecht! De meiden die hier zitten zijn zeg maar een ander slag volk. En veel van alle meiden hier hebben toch heel wat te voortduren gehad. I know, de buitenwereld is keihard, meestal heel snel bevooroordeeld! Nou wij niet!

Wat een gaaf gevoel he, de baby zo duidelijk voelen, en jouw man voelde het ook! Vind ik ook echt een heel mooi moment, en die worden steeds meer en meer! Yeah!

Yolande, lekker naar Italie!! Heeeeerlijk naar het zonnetje! Ga je dit weekend, sorry effe vergeten. Ga je vliegen? Alles goed verder? Heel veel plezier meid!

Elke, een mooi prachtig hartje kloppen is top!! Zoooo fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat!

Dees, wat een prachtige foto van je kindje! Wauw, het gezichtje zie je echt heeeel duidelijk! Leuk leuk leuk, en daarna shoppen is nog leuker! Hoe is het laminaat geworden?

Kyra, meid ik heb zeker wat aan jou 'gebabbel'. Alleen maar fijn! Lijkt me trouwens moeilijk om je kindje zindelijk te krijgen. Hoe gaat het nu? Heb je een bepaalde strategie? De tweeling van mijn zwager zijn nu ruim 3,5 (meiden). Maar zij stimuleren amper om de meiden zindelijk te krijgen. Vind dat echt niet goed van hun. Want de meiden willen wel. Zo waren we laatst in de Mac Donalds en we stonden op het punt te vertrekken. Een van die meiden zei: mama ik moet naar de wc. Toen zei mama: ja euuuhh nu effe niet, doe maar in je luier! Nou, ik viel stijl achterover! Anyway, hoe gaat ie verder met je?

Diaan, schrijf maar lekker mee wanneer jij wilt hoor! Je hoeft je absoluut niet verplicht te voelen! Goed om te lezen dat alles super met je gaat! Lekker hoor, om je zwangerschap op deze manier door te wandelen! Lekker genieten! En we zijn met z'n allen idd lekker op de helft, hoe cool is dat!

Kelebek, alles goed met jou? Wat is de stand nu eigenlijk? Hoeveel jongetjes komen op deze wereld en hoeveel meiden? Ben de tel kwijt, hihi!

Nou, ik zit hier weer op een onmogelijke tijd beneden, pffff.......tis nu 03:40 uur en ik kijk Seabert (=tekenfilm) Er is geen reet op tv. Ik kan niet verklaren waarom ik beneden zit. Was doodmoe toen ik op bed ging liggen, maar sliep steeds maar 15 minuten, en dan weer wakker. Verder niet misselijk, of maagzuur, of maagpijn of hartkloppingen, thank God. Maar kan niet slapen. Heb wel het gevoel dat ik verkouden wordt. Mijn man was aan het begin van de week strontverkouden. Ben bang dat mijn weerstand superslecht is, en ik nu ook verkouden wordt. Pffff, ik rol van het een, in het andere....Hoe is het mogelijk he? Ik tel ook echt de weken nu, nog 15 te gaan!

Verder wel leuke dagen gehad. Woensdag dus wezen shoppen in Babypark, donderdag zijn we saampjes in Amsterdam geweest, Madame Tussauds. Was erg gezellig! Ook lekker geluncht en ijs gegeten! Vrijdag de hele dag in Amersfoort stad geweest. Naar mijn schoonouders, en ons peetkindje was daar ook. Ook weer lekker geluncht. kadootjes gekocht voor een vriendin en ons peetkindje. En 's avonds een patatje gegeten, had ik zooooo'n zin in hahaha! Vandaag moet ik om 13 uur bij mijn lieve vriendin zijn op haar kraamfeest. Daar blijven we een uurtje, en daarna door naar mijn ouders. We gaan met z'n 4-en, als het weer het toelaat, naar Scheveningen. We gaan lekker aan het strand wandelen, 's avonds een pannekoek eten, en daarna is er groot vuurwerk. Dat is jaarlijks, ben er nog nooit geweest. Heb er zin in, hoop ook echt dat het niet wordt afgelast en het weer gewoon effe meezit! Ik baal nu ook f*cking erg dat ik weer eens niet kan slapen. Hoop echt dat ik morgen niet brak ben, en zondag niet ziek.....Pffff, wanneer houdt het eens op, en voel ik me elke dag top? Oja, heb een nieuw kwaaltje: mijn schoenen zijn geslonken. Of mijn voeten zijn gezwollen hahaha! Ik hou kennelijk vocht vast in mijn onderarmen, handen en voeten. Mijn ringen krijg ik niet meer af, schoenen pas ik niet, en horloge moest 2 standjes groter, achja.....

Nou nog effe wat leuks: donderdagochtend lag mijn man met zijn blote oor op mijn buik, en hoorde het hartje kloppen! Wauw!!!!! Zooooo mooi, daar doen we het voor!

Zo, ga nu maar eens op RTL gemist as the world turns kijken, haha!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

ARMANDA, allereerst heel fijn om te lezen dat alles goed was met jullie mooie wondertje en van harte met jullie meiske. Wat ontzettend moeilijk lijkt mij het om je vader zo af t zien takelen. Wel fijn dat hij er met de echo bij is geweest en nu ga ik heel hard duimen dat hij over 4,5 maand zijn kleindochter zelf vast kan houden. Knuffel.

ELKE, fijn dat alles goed was bij de VK en nog lekker weinig aangekomen.

KELEBEK, mooie buikfoto. Wat fijn dat de bandenpijn helemaal verdwenen is. Hoe was het bij de internist? Alle waardes nog goed?

DEES, leuk dat Julian het spannend vind om een broertje of zusje te krijgen. Hier zijn ze er ook vaak mee bezig. Even vragen waar de baby precies in de buik zit en daar dan even een kusje geven. Ze kunnen ook niet wachten tot ze de baby een keertje kunnen voelen schoppen. Is het laminaat al helemaal gelegd? En natuurlijk gefeliciteerd met de goede echo van jullie mannetje. Mooie duidelijke foto.

JESSIE, moeilijk is dat hè dat je al zoveel bent aangekomen. Ik had dat bij mijn zoontje ook. Ik was net 18 kilo afgevallen m.b.v. Herbalife en al die kilo's zaten er aan het eind van de zwangerschap weer aan. Helaas zijn ze nog steeds niet verdwenen en blijf ik veel en veel te zwaar. Na de bevalling waren er gelukkig wel een heleboel kilo's weer verdwenen. En leukleukleuk dat je de kleine gevoeld hebt en je mannetje ook. Ik ben blij dat je zo blij bent met dit forum. Soms kan je omgeving niet altijd even begripvol reageren heb ik gemerkt. Hier snappen ze het niet dat ik, ondanks het feit dat ik al twee gezonde kinderen heb en zwanger ben van de derde, toch een beetje jaloers kan zijn op vrouwen die gewoon zwanger raken zonder de hele poespas van de hele medische molen.

YOLANDE, fijn dat het goed met je gaat op het maagzuur na. Sterkte de laatste werkweek voor de vakantie en heel veel plezier in Italië.

DIAANTJE, jij ook al zo'n schopper dus. Hier ook een die behoorlijk hard kan trappen. Dat wordt straks nog wat hahahaha. Enne lekker hè al op de helft.

HOPE, lastig zeg dat het slapen niet zo goed gaat. Ik slaap op dit moment juist als een blok met heel veel dromen. Het zindelijk maken gaat redelijk goed. Ze voelt het zelf nog steeds niet aankomen en heeft daardoor af en toe ongelukjes. Het gaat heel goed als we haar gewoon regelmatig naar de w.c. sturen. Wel een verschil met mijn zoontje, die na 3 dagen al zindelijk was (op een paar ongelukjes na dan) en zijn plas goed op kon houden, maar we gaan gewoon door en hopelijk voelt ze het binnenkort ook zelf aankomen. We zijn al een heel eind op weg, want in het begin deed ze echt elk kwartier zo'n beetje wat en nu zit er al een uur tot twee uur tussen. Wij zijn trouwens begonnen, omdat we het wilden en omdat ze vorige week een paar keer aangaf dat ze naar de w.c. moest. (Waarbij ik ook 1 keer gezegd heb dat ze het in haar luier mocht doen, maar toen waren we in Artis en was er geen w.c. dicht in de buurt). Jammer zeg voor je nichtjes, zeker als ze het zo duidelijk aangeven, dan zijn ze eigenlijk al bijna zindelijk.

Gisteren zijn we naar Rotterdam geweest en beebje had iets nieuws in de auto. Met het hoofdje bovenin tegen mijn maag gaan liggen en zich helemaal uitstrekken. Was een erg grappig en apart gevoel. Bovenin voelde ik het hoofdje en beneden was hij/zij aan het schoppen en dat heeft hij/zij een behoorlijke tijd volgehouden.

Zo ga eens een ontbijtje voor iedereen maken. Fijne zaterdag nog.

Geplaatst

*** Breek ff in vanuit maart ***

Elke, hoe is het met je? Hoop dat alles goed gaat en dat je je kleine man zo nu en dan goed voelt bewegen! Spreek je hopelijk snel weer :):)

Fijn weekend meiden!!

*** Breek weer uit naar maart ***

Geplaatst

Hope vervelend, dat je niet kan slapen en van je maagzuur zeg, hoop dat je het nog volhoud, het is allemaal voor het goede doel:happy11:

Bij de internist was alles goed, de waardes waren gestegen, gewoon doorgaan met de medicijnen. Nu nog de maandag kan haast niet wachten, moet ook nog werken maandag, daarna heb ik lekker vakantie heb het helemaal gehad ook :happydance: ff bijkomen.

Straks nog de laatste koopjes doen en dan koffers inpakken ben ik er helemaal klaar voor:confettistars:

Nog een fijn weekend en kom nog snel maandagmmiddag ff langs om de uitslag te delen :positive energie:

Geplaatst

Echo's, afspraken e.d na de 12 weken grens:

Kelebek: 11 augustus internist

Armanda: 23 aug controle bij VK

Dees:12 augustus 20 weken echo

Kelebek: 15 augustus, 20 weken echo daarna VK 3e keer

Hope: 16 augustus 2e 3D echo

Dees:16 augustus controle vk 4de x

Kyra73: 24 augustus controle vk 5e keer

Hope: 25 augustus, extra groei echo, achteraan consult vk en daarna consult verpleging over borstvoeding etc.

Elke: 7 september (5de x bij de vk)

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, eerste kindje, en we krijgen een ZOON!!!

Yolande: 06 december

Kyra: 09 december, 3e kindje, verrassing, we willen het niet weten

Karin: 09 december, 1e kindje, verrassing

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december

Sandra: 13 december, 2e kindje en we krijgen er nog een Meisje bij

Jessie: 16 december

Elke: 21 december, 2de kindje en we krijgen een ZOON!! :-D

Armanda: 27 december, 1e kindje en we krijgen een MEISJE

Kelebek: 29 december, 2e kindje

Diaan39: 30 december, 3e kindje

Dees: 31 december, 2e kindje

zijn er weer van vakantie

het was erg leuk maar ook vooral errug nat

ja vakantie in eigen land he

ga later ff bijlezen

hier alles het zelfde

dus vrij goed op maagzuur en vermoeidheid na

groetjes

Geplaatst

Echo's, afspraken e.d na de 12 weken grens:

Kelebek: 11 augustus internist

Dees:12 augustus 20 weken echo

Yolande: 17 augustus: 24 weken (bloedvaten)echo en daarna controle bij gyn

Hope: 25 augustus, extra groei echo, achteraan consult vk en daarna consult verpleging over borstvoeding etc.

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, eerste kindje, en
we krijgen een ZOON!!!

Yolande: 06 december, eerste kindje en
we krijgen een ZOON!!!

Kyra: 09 december, 3e kindje,
verrassing, we willen het niet weten

Karin: 09 december, 1e kindje,
verrassing

Sandra: 13 december,
2e kindje en we krijgen er nog een Meisje bij

Elke: 21 december, 2de kindje
en we krijgen een ZOON!! :-D

Armanda: 27 december,
1e kindje en we krijgen een MEISJE

Dees: 31 december, 2e kindje

Geplaatst

Kelebek, it's your day 2day! Ik kwam even kijken of je al iets op 't forum gezet had, haha, hoezo nieuwsgierig.

Boy... Girl... what's it gonna be. We horen het wel! (of misschien wil je het voor jezelf houden, kan natuurlijk ook!).

Ik wou nog even wat vertellen!

Ik voel mijn kindje al v.a. 15 weken schoppen. I know, errug vroeg, ik twijfelde toen ook nog, maar ondertussen weet ik dat het echt zo was. Het is alleen maar meer en heviger geworden op bepaalde momenten.

Ik heb dus al die tijd gedacht dat ik de placenta aan de achterkant had liggen omdat ik het zo goed en zo vroeg al kon voelen.

Wat blijkt: heb ik gewoon de placenta aan de voorkant liggen! En tóch kan ik het zo goed voelen.

Dat zegt dus ook niet altijd wat!

Op de echo zag ik wel dat er dikke en dunne stukken placenta zitten, maar ook waar de dikke laag zit, kan ik het meisje voelen bewegen, hihi!

Toch leuk he!

Hope, jij morgen weer echo he, een 3D zelfs, leuk joh!! Je zal er wel zin in hebben!.

Heb je vannacht nog weer seabert gekeken? hihi moet er soms ook wel om lachen hoor ;-)

Toch hoop ik dat je snel beter slaapt. Dan zijn die andere kwaaltjes ook beter te handelen.

Geplaatst

Succes en plezier vandaag Kelebek!! Ben ook benieuwd!!

Armanda, wat bijzonder inderdaad dat jij het al zo vroeg met placenta voor voelde. Leuk he dat gevoel van die trapjes.

Inmiddels voel ik wel verschil, eerst waren het plopjes en nu wel echt trapjes. En hij trapt vooral tegen mijn blaas, echt een rotgevoel vooral als ik slaap....

Heb trouwens vandaag echt giga maagzuur, net rennies op mijn werk van een collega gekregen.

Hope, seabert ´s nachts kijken, oh wat erg dat je dan niet meer kan slapen. Waar zal het door komen? Helpt het niet om rooibosthee of ovomaltine te drinken voor je naar bed gaat om wat dieper in slaap te vallen?

Kyra, wat bijzonder dat je zo goed voelde waar het hoofde lag en de voetjes etc, gaaf. Verder voel je je ook goed?

Dees, lekker geshopt voor je kleine mannetje, heerlijk!!

Jessie; goed zeg dat je man het nu ook kon voelen, bijzonder moment is dat.

Ben de laatste tijd meer in een lees dan schrijfbui, denk door drukte en moeheid dus hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk als ik niet al te uitgebreid schrijf maar deze week nog aan het werk dus nu toevallig even rustig de tijd om wat te lezen en schrijven.

Zijn jullie ook allemaal eerder moe dan voordat je zwanger was of hebben jullie wel veel energie?

Mijn ouders willen ons de trip trap kinderstoel in wit hout kado geven incl stoelverkleiner (van stokke) dus dat vind ik heel lief.

Vorige week heeft mijn man het kamertje afgeschilderd (2 lange muren blijven roomwit en 2 kortere muren zijn nu heel zacht blauw.

Mijn vader heeft een heel schattig plafoniere opgehangen, het is een wolk met sterretjes waarbij je alleen de sterretjes of het grotere licht aan kan doen, erg schattig.

Het kamertje en de wagen worden half september bezorgd, leuk vooruitzicht als we terugkomen van vakantie.

Nou, ik ga weer even verder met werken, ik hou kelebek's bericht nog even in de gaten!

Geplaatst

op dit moment is het kindje ook druk aan het bewegen en ik voel het ook al vroeg, nog niet zo krachtig als nu maar zeker wel al vanaf 16 weken, opeens weer een boobs groeispurt, mijn navel is minder diep en de gewone shirtjes worden wel erg strak allemaal.. erg leuk dat wel.

Ik ga vanmiddag even langs de Gamma hout halen, ga namelijk zelf een geboorte bord maken voor in de tuin, 1 voor aan de deur, een beschuit, met echte ronde ballejes erop(blauw-wit natuurlijk) en een grote blauwe strik. en 1 grote baby die op een voetbal zit, we zijn allebei voetbal fans dus dat komt goed.

volgende week heeft mijn man dan eindelijk vakantie, 29 aug gaan we naar mooi zutendaal, belgie. heb ik wel zin in, zeker als het zo mooi weer is als nu.

mama is fietsen met de kleine man. Ik nu even uitgebreid douchen, in plaats van 3 min en dan er weer onder weg.. hahaha!

als ik de borden af heb plaats ik wel foto's.. (wel zonder naam natuurlijk;))

nog even het lijstje aanpassen:

Echo's, afspraken e.d na de 20weken grens:

Dees:12 augustus 20 weken echo>> alles was goed!

Yolande: 17 augustus: 24 weken (bloedvaten)echo en daarna controle bij gyn

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, eerste kindje, en we krijgen een ZOON!!!

Yolande: 06 december, eerste kindje en we krijgen een ZOON!!!

Kyra: 09 december, 3e kindje, verrassing

Karin: 09 december, 1e kindje, verrassing

Sandra: 13 december, 2e kindje en we krijgen er nog een Meisje bij

Elke: 21 december, 2de kindje en we krijgen een ZOON!! :-D

Armanda: 27 december, 1e kindje en we krijgen een MEISJE

Dees: 31 december, 2e kindje wij krijgen een 2de ZOON!

kelebek, spannend.. jongen/meisje heb je zelf een voorgevoel?

liefs en een fijne zonnige dag vandaag dames!!

Geplaatst

zo ben weer een klein beetje bijgelezen

kelebek van harte gefeliciteerd met je verjaardag en spannend de echo

dees leuk om die borden zelf te maken, ik mag niks regelen maar geef het wel ff door aan mijn zus hihi

veel plezier met je vakantie

het lijkt erop dat het weer eindelijk beter word

hope wat een dillema die schoonouders van je doe wat jullie zelf willen

en geef jullie zoontje geen naam die je niet mooi vind

kyra wat heb jij al een dikke buik zeg die mag er wezen

maar wel mooi hoor kun je trots op zijn

armanda ook een meisje van harte

voor wie ik vergeten ben sorry

onthou heel slecht moet eigenlijk een briefje erbij houden met wat ik eigenlijk wou typen

ga nu de kleine meid uit bed halen en wandelen hier schijnt de zon op dit moment

Geplaatst

Ik voel ukkie ook steeds duidelijker schoppen. Vooral als ik in bed lig. Mijn man zag gisteren mijn buik bewegen als ukkie schopte.

Gek hoor, al die weken niks gevoeld, en nu ineens is het zo sterk dat je het van buiten al kan zien.

Van het weekend 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht.

Morgen weer beginnen met werken, maar ik hoef geen lichamelijke zorg meer uit te voeren en hoef nog maar 12 uur per week te werken.

Vandaag heel wat in het huishouden gedaan, maar daarna heb ik ook echt pijn in mijn buik en banden.

Ik doe dan teveel in een keer geloof ik.

Nu hebben we ook nog problemen met de fertiliteitskliniek. Die zijn rekeningen aan het declareren die wij van hen uit vergoed zouden moeten krijgen omdat we aan wedekerigheid hebben gedaan dus ik eicellen afstaan en daar hebben we zaadcellen voor terug gekregen.

Echt niet leuk, ik wil die hele behandelperiode af kunnen sluiten maar zo lukt dat niet erg.

Geplaatst

Halla Mama's

Hier ff snel een berichtje van mij, onze baby zag er goed uit, geen afwijkingen alles gaat zoals gepland, keurig op schema 20+4 wk. De echo duurde beetje lang, omdat baby niet stil wilde liggen, jeetje wat actief zeg

en ja hoor hier komt ie Wij krijgen een :bcbbgirl2:

Geplaatst

Gefeliciteerd met je dochter Kelebek!

Er komen steeds meer meiden bij. Volgens mij zijn er inmiddels meer meiden dan jongens opkomst! Hahaha.

Hier ook 2 brakke nachter gehad. 1 was de schuld van manlief. Hij had zaterdagnacht al last van een kater... Ik dus ook wakker en vannacht moe, moe, maar kon niet slapen!! Bah, bah. ik hoop dat het vannacht beter zal gaan :-)

Liefs Elke

Geplaatst

Gefeliciteerd Kelebek, een meisje wat schattig! Ook fijn dat alles goed op schema ligt.

Elke haha, je man een kater.... Had mijn man laatst ook hihi. Ik heb de laatste tijd ook vaak zin om weer eens lekker ouderwets wijn te drinekn, dus dan pak ik soms in t weekend een 0,0 %alcohol rosé biertje, best een goed alternatief.

Geplaatst

Kelebek congrats met jullie BABYGIRL!! Owwww, leuk leuk leuk! En ook fijn dat de waardes bij de internist goed zijn!!

Armanda heb geen Seabert gekeken, hahaha, vannacht echt heeeeerlijk 9 uur lang geslapen!

Vanavond gaan we voor de 2e keer naar babyvieuw voor de 3D echo. Ik hoop dat ons kindje niet met zijn snuit in de placenta ligt, en wat van zichzelf laat zien... Ben zoooooo benieuwd of ie mijn neus krijgt, (indisch) of mijn man zijn neus, ( grieks, best groot) hahahahaha!

Ik voel de baby nu de hele dag door, en ik GENIET ervan! Soms trapt ie echt heel pijnlijk! Maar dan schiet ik in de lach!

Nog 15 weekjes voor ons, we tellen nu af....Effe een vraagje, zijn jullie bang voor de bevalling, of de pijn? Of ben ik een watje?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden