Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ELKE, oh jij ook al last van maagzuur. Het wordt hier ook al wat erger en ik heb er bij mijn dochter ook zo'n 15 weken last van gehad. G.aviscon was toen wel een grote vriend van me overdag. Het rare was dat ik er 's nachts nauwelijks last van had. En ik kijk ook uit naar de 3/4D echo. Weer even lekker gluren naar onze ukkies.

ARMANDA, wat leuk dat je zoveel hebt kunnen kopen via MP. Heerlijk toch om met het kamertje bezig te zijn? En fijn dat de controle bij de VK weer goed was. Moet jij alleen maar suiker prikken of krijg je zo'n hele uitgebreide test met suikerwater drinken?

HOPE, leukleukleuk dat jullie kamertje af is. Dat vraagt wel om foto's hoor. En dan iedere dag even lekker het kamertje binnen lopen en dromen over jullie mannetje dat daar straks heerlijk ligt te slapen. (Slapende baby's zijn zooooo ontzettend schattig. Ik heb heel wat naar mijn slapende kinderen gekeken. En nog als ik naar bed ga. Dan check ik altijd even of de kids nog goed liggen en dan liggen ze er zoooo lief bij.) Probeer je niet te druk te maken over de lengte van de beentjes. Dat varieert zo ongelooflijk met elke echo, want de ene keer groeit het hoofd goed en dan weer de beentjes en armpjes en dan weer het buikje. Dat gaat vast allemaal goed komen.

JESSIE, jij ook al een goede controle bij de VK. Leuk hè om al die spulletjes te kopen.

DEES, mooie buikfoto en heel mooi kamertje.

SANDRA, geniet van je vrije weekend. Hier helaas al een behoorlijke onweers- en regenbui gehad en het regent alweer.

Woensdag bij de VK geweest. Alles was prima in orde. Bloeddruk nog steeds 110/60. Iets aangekomen, ben nu net zo zwaar als de eerste keer wegen bij haar. Moet alleen een glucose tolerantie test doen en daar zie ik wel tegenop. Moet nuchter bloed prikken, suikerdrankje drinken en twee uur later weer prikken. Aan de ene kant natuurlijk goed en aan de andere kant baal ik, want OK ik ben veel te dik, maar de vorige zwangerschappen was er ook niets aan de hand qua suiker. Soms word ik gewoon zoooo moe van het feit dat dokters en VK's niet kunnen geloven dat dikke vrouwen gewone, normale zwangerschappen en bevallingen kunnen hebben.

Maar genoeg geklaagd. Ik ben druk bezig met de tuin en het einde begint een beetje in zicht te komen. De voortuin is nu af op 1 plant na. Ik heb vanmorgen in mijn pyjama nog even wat zakken aarde erin gegooid, paar plantjes geplant en de regen heeft alles water gegeven, dus dat hoefde ik zelf niet te doen hahaha. Hopelijk hebben we dit weekend nog even de tijd om de achtertuin af te maken, zou wel leuk zijn.

Verder hebben we nog leuke plannen dit weekend. Er is festival bij ons, dus daar gaan we naar toe en we gaan een ritje met een stoomtrein maken. Ik ben benieuwd hoe de kinderen het vinden, want die houden daar wel van.

Hebben jullie nog leuke plannen?

Fijn weekend allemaal.

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even het lijstje weer aangepast.

Echo's, afspraken e.d:

Elke: 7 september (5de x bij de vk)

Kyra73: 12 september 3/4D pretecho

Yolande: 14 september controle bij gyn

Kyra73: 14 september controle vk

Hope: 15 september controle vk

Dees: 15 september controle vk 5de x

Hope: 26 september controle vk en 3 studenten ivm hun opleiding

Dees: gesprek verpleegkundige over bevallen ziekenhuis.

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, eerste kindje, en we krijgen een ZOON!!!

Yolande: 06 december, eerste kindje en we krijgen een ZOON!!!

Kyra: 09 december, 3e kindje, verrassing

Karin: 09 december, 1e kindje, verrassing

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december

Sandra: 13 december, 2e kindje en we krijgen er nog een Meisje bij

Jessie: 16 december

Elke: 21 december, 2de kindje en we krijgen een ZOON!! :-D

Armanda: 27 december, 1e kindje en we krijgen een MEISJE

Kelebek: 29 december, 2e kindje

Diaan39: 30 december, 3e kindje

Dees: 31 december, 2e kindje wij krijgen een 2de ZOON!

Geplaatst

Moet effe wat kwijt, iets anders dan babystuff.....

Wij hebben in 2007 een hele lieve poes van een ander stelletje overgenomen. De poes heet Pinky en is nu 6 jaar. Alles gaat goed, maar we merkten dat ze heel schrikachtig was voor bijv snelle bewegingen. We vermoeden ook dat ze mishandeld is vroeger. Wij zijn ook de 3e eigenaar. Al heel snel raakte ik totaal gehecht aan Pinky. Maar in 2009 begon ze ineens te plassen bij de voordeur. Wij naar de dierenarts en ze had een stressblaas, en ook blaasontsteking. Medicijnen gekregen en andere dingen aangeschaft. Gelukkig ging dat over, om vervolgens in 2010 weer terug te komen. Nu zijn we al bijna 2 jaar bezig met haar. Elke dat plast ze voor de voordeur, alles. werkelijk alles hebben we al geprobeerd en gedaan. Nu stinkt de hele hal bij ons, het zit in het hout, beton, kan er niet meer tegenop schoonmaken. Het vervelende is ook dat de katers buiten Pinky ruiken, en dus wordt er tegen de voordeur aan de buitenkant aan gepiest. Zo smerig! Ik moet ook wel zeggen dat toen ik zwanger was geraakt Pinky ineens niets meer van me wilde weten, dat duurde zowat 4 maanden. Nu wil ze graag bij me zijn. De babykamer is vd week bezorgd, en ze wil er niets van weten. Vanmorgen kwam de worst case scenario....Ze had niet alleen geplast bij de deur, maar ook gepoept...!! Weer de dierenarts gebeld, en het houdt nu op. Ik wil haar niet in laten slapen, wil haar niet in een asiel proppen. Dierenarts wil haar wel overnemen, en dan wordt ze een praktijkpoes. Maarja, ben zooooo gehecht aan haar, want ze is verder wel een topbeest!! Zo lief en aanhankelijk en troostend enz enz. Mijn hart doet zeer bij het idee alleen al dat ze weg moet, maar verstandelijk weet ik dat dit de enige optie is, want poepen bij de voordeur is de grens, en dit kan je niet meer tegenhouden. Dus, ik moet haar wegdoen na 4 liefdevolle jaren. Tjee......wat doet me dit veel zeg.....Sorry moest het effe kwijt, zit ik een beetje te zeiken over een huisdier....Terwijl er vele male ergere dingen in de wereld zijn zoals het verhaal van Armanda....Maarja, aan Pink ben ik gewoon gehecht....

Okay, ik ga nu maar een suikerwafel eten : )

Geplaatst

@ hope,

natuurlijk mag jij je verhaal kwijt over je poes.

Ik had 3 poezen, narnia,zizou en meilo. bij de geboorte van julian, ging het met meilo helemaal fout, die werd zo opstandig constant op het aanrecht naast de kattenbak poepen en plassen onder de bank, we hebben via marktplaats meilo weg gedaan, met pijn in ons hart! was onze eerste van het nestje van zizou.

zizou, erg lief bij Julian werkelijk waar een top kat,bleef dicht bij huis en ging netjes buiten de behoefte doen of in de kattenbak, kwam niet op het aanrecht en elke avond kwam ze bij ons op de bank zitten. na het laatste nestje gelijk laten helpen zodat we geen nestje weer kregen en toen, was ze weg, 1 dag 2 dagen.en nu al een half jaar! Ik weet dat hier bij ons achter katten zijn gevonden met kogels in hun lichaam, ik had toch liever gehad dat ik dr wel terug had gevonden. Nu hoop k nog iedere dag dat onze kat weer terug komt. Narnia hebben we nu alleen nog(tis een kater maar de dierenarts zei een dame maar later zag ik toch echt balletjes hangen hahaha vandaar dat hij narnia heet)

Narnia is 5 jaar, gek op onze hond en julian is gek op de kat, maar de kat niet op julian hahaha.

tis niet gek dat je gehecht bent aan een kat hoor!!

afin, doe wat goed voelt!

@sandra, ik denk dat stadskanaal net zover bij ons vandaan is als bij jullie. nog wel te doen dus. ik wil alleen geen tandem wagen. omdat de ene niet lekker rond kan kijken dan.. maar ach 25 euro is niks!

De Gardo is nu dicht sinds zaterdag!! waren wij ook helemaal vergeten, staat nog niks van op de site ofzo eigenlijk.

Misschien toch langer open gebleven.. ze hadden nog genoeg staan, maar aangezien wij al veel hebben, moeten alleen nog beddengoed en een wipstoel, kunnen we dat ook wel bij de prenatal ofzo halen.

Hoe is het met de rest, gaat zijn gangetje? Hier wel veel rugpijn!! trek allemaal vanuit mijn rug.

eerst maandag maar op vakantie!! joepiieee eindelijk weer eens.

nu eerst onze kleine loge(4) terug brengen naar huis en dan boodschappen halen,(bleeeeegggg)

Liefs

Desiree

Geplaatst

Hope, wat vervelend zeg van je poes. Ik heb ook 2 katten en ik heb 2 honden en ik weet hoe gehecht je raakt aan je beesten.

Lange tijd waren het een beetje mijn kinderen aangezien wijzelf geen kinderen konden krijgen.

Ik ben ook zeer benieuwd hoor hoe de beestenboel op de kleine zullen gaan reageren.

Vrienden van ons hadden ook een hond, een teckeltje en die had hun dochter ineens in het gezicht gebeten.

Ze hebben toen de hond in laten slapen. Dus ik vind dat wel een eng idee.

Kyra, bij ons is het dit weekend kermis, dus daar zullen we wel even naartoe gaan als het weer het toelaat.

Verder komen mijn vader en schoonvader morgen helpen om de nieuwe vloer op de bovenverdieping te leggen.

En dan kunnen we eindelijk gaan opbouwen van de babykamer.

Geplaatst

Kyra, wat goed dat alle controles weer okay zijn! Maar ik snap je frustratie wel hoor! Artsen kunnen dat idd niet geloven...Ik vrees dat er niets anders op zit, en helaas nog 15 weken het 'gezeur' van de artsen aan horen. Maarja, aan de andere kant ook wel weer heel goed dat je zo streng in de gaten wordt gehouden. Achja...Het kamertje is nu echt af. Ik zal morgen foto's maken en hier plaatsen. Oooow, kan idd niet wachten op ons jochie, en dat hij lekker in dromenland ligt in zijn bedje, en lekker naar hem staren. Klinkt als een leuk weekend, en zeker die stoomtrein! Hoort dat bij het festival? Have fun!!

Dees, oei wat rot van die rugpijn zeg! Heb je al fysio? En je gaat lekker op vakantie! Waar ga je naar toe? Neem pleeeaaase het zonnetje mee terug hahahaha! Heel veel plezier, lekker chill, en lekker uitrusten!!

Jessie, jij kan dus na het weekend ook aan de slag in jullie kamertje? Hebben jullie alle spulletjes al gekocht? Leuk leuk leuk!!

Hoe gaat het eigenlijk met de rest vd meiden? Kelebek, Poezebeest, Francis, Diaan en alle anderen, ik hoop dat alles goed gaat met jullie en de kleintjes en dat jullie lekker aan het genieten zijn!

Hmmmpfff, tis nu 04:10 uur en zit al n uur beneden. Heb krap 2 uurtjes geslapen. Kon sowieso moeilijk in slaap komen, en daarna werd ik geterroriseerd door een monster van 1 cm! Een mug! En ik ben lek gestoken, en jeuken en krabben joh! Kon niet meer slapen, zit nu klaarwakker beneden. En mijn man ook hahaha! Dussss, nu maar een beetje i'netten, mijn man tv kijken. Ik probeer maar over een uurtje weer te slapen. Want verder voel ik me wel okay. Morgen komen mijn ouders het kamertje bewonderen en blijven ook eten. Zondag doen we lekker niets, noppes, nada! Beetje bijslapen haha! Hmmm, ik heb honger. Bolletje met pate en een glas sinaasappelsap, yammie! Oja, tegenwoordig heb ik een nieuwe verslaving: suikerdonuts rules!! Maarre, ben morgen 27 weken en ben 7 kilo aangekomen, netjes toch? Alles op mijn buik, en draag echt naar voren. Was ik gisteren dus bij de Intertoys, vraagt die cassiere: hoe lang moet je nog?? Ik zei: 3 mnd. O zei ze, ik dacht je morgen ongeveer moest bevallen. Grom grom grrrrr, waar bemoeien mensen zich mee he? Wordt er doodmoe van! Kan niet eens meer normaal boodschappen doen, pffff....NOU EN, ik ben trots op mijn buik, lekker puh!!

Fijne zaterdag iedereen!!

Geplaatst

Zie mij naam voorbij komen, dus reageer ff. Ben vooral een meelezer en meelever dan een trouwe poster.

Armanda; vooral met jou leef ik ontzettend mee en je berichtjes raken me ontzettend en maakt dat ik heel blij en gelukkig ben dat mijn ouders de komst van hun kleinkind mogen meemaken.

Hier gaat alles z'n gangetje, wel nog steeds heel weinig energie, dus halve dagen werken, mijn leven aanpassen en ieder middag 2 uurtjes slapen. Soms breekt het wel op en kan ik zo ontzettend balen dat ik niet mijn eigen ik ben. Verder weinig kwaaltjes dus ik mag eigenlijk ook niet klagen. Mijn buik groeit ook hard, geen idee hoeveel ik ben aangekomen, maar best al wat. Beweeg minder en lekkere dingen laat ik moeilijker staan. Na de bevalling ga ik weer meer bewegen en hopelijk helpt de borstvoeding om wat af te vallen. Hier nog geen rare opmerkingen over mijn buik of onbekenden die er aan willen zitten. Moet men ook niet proberen want dan heb ik mijn woordje klaar, wellicht dat dat al afschrikt.

Geplaatst

Hey poezebeest, lief van je. Je hebt gelijk, het is allemaal niet vanzelfsprekend, ik waardeer nu ook extra wat ik (nog) wel heb. Ik ben weer s wakker. Daar baal ik extra van, want we hebben onze twee pleegmeisjes hier sinds gisterochtend en die vragen veel energie en ze blijven tot zondagavond. Super leuk hoor! Maar wel fijn als ik niet te moe ben. Kyra ik hoef idd alleen bloed te prikken. Gewoon voor de zekerheid. Dus geen suikerdrankjes enzo. Irri dat er soms zo op je gereageerd wordt, zeker door de medische wereld!Hope, moeilijk joh, met die poes. Kan me voorstellen dat je er echt aan gehecht bent als je m al vanaf 2007 hebt. Ben trouwens nog benieuwd naar de kamerfotos van jou. Ben je helemaal tevreden? Dees, echt leuke buikfoto, en wat een cute kamerbehang!!

Geplaatst

Wat irri zeg! Ik kan mijn vorige bericht niet meer aanpassen ineens! Is sowieso altijd al lastig vanaf mn iPhone, maar nu haalt ie steeds alle Enters weg!

Staat beetje raar, nu t een verhaal is :-/

Nou, s kijken of ik ondertussen kan slapen

Geplaatst

Hallo,

Hier gaat alles prima, donderdag komt de kinderkamer, dus het weekend word lekker druk pff.

Heb wel eerst een bruiloft vrijdag in Belgie....pakken lekker een hotel geen zin om naar NL te rijden in de nacht.

Ben inmiddels 9 kilo aangekomen, heb een behoorlijke spurt geloof ik.

Mijn dochters vinden het nu ook wel heel erg spannend worden, en willen graag hun broertje zien, toch nog even geduld :)

Geplaatst

HOPE, ach meis wat vervelend van jullie poes. Je raakt er zo gehecht aan en dan doet het zo'n pijn als je het beestje weg moet doen, ook al weet je dat het op een goede plek terecht komt. Knuffel.

We zijn uiteindelijk niet naar het festival geweest, want het plensde echt van de regen. Wel zijn we gisteren met de stoomtrein geweest (hoort niet bij het festival) en de kinderen vonden het erg leuk en wij ook.

DEES, ik weet niet of je het nog leest, maar fijne vakantie en veel sterkte met je rug.

JESSIE, en alles klaar boven qua vloer en ben je al begonnen met de babykamer? Hier was het weer jammer genoeg te slecht voor het festival, zijn jullie nog wel naar de kermis geweest?

POEZEBEEST, leuk om weer wat van je te lezen. Jammer dat je zo weinig energie hebt, maar zo te lezen heb je dat goed opgelost. Geniet van je buik.

ARMANDA, wat leuk dat je twee pleegkindjes hebt. Ben je de dag nog een beetje doorgekomen na die korte nacht?

DIAAN, leuk om te lezen dat het met jou ook goed gaat. Hier ook twee kinderen die bijna niet kunnen wachten tot de baby er is.

We hebben een leuk weekend gehad. Het festival daar zijn we uiteindelijk niet heen geweest, want het plensde werkelijk. De rit met de stoomtrein vonden de kinderen en wij erg leuk en daar hebben we dan ook enorm van genoten en gisteren was het zowaar redelijk weer, dus hebben we 's middags lekker in de tuin gewerkt en eindelijk weer eens op onze loungebank buiten kunnen zitten/hangen. De tuin is nu bijna af, dus daar ben ik blij mee. Nog een paar plantjes kopen en een klein stukje onkruid vrij maken en dan is hij weer helemaal op en top.

Ukje vond het weekend ook wel leuk, want het is toch hard aan het schoppen. Zag gewoon mijn hele buik bewegen hahaha. Vanmiddag nog naar fysio (ik denk voor de laatste keer) en dan maar hopen dat de bekkenpijn zo blijft als hij nu is, want nu is het nog goed uit te houden.

Morgen de suikertest. Ik ben erg benieuwd.

Geplaatst

Kyra: Ja de vloer ligt in de kamer en de meubeltjes staan er ook al en er is al flink geschilderd. De kamer is zo leuk aan het worden.

Ik ben nu een beetje alles aan het uitzoeken van wat we al hebben en wat we nog moeten kopen.

Oh jee, ik ben bang dat het nog wel een dure tijd gaat worden met wat we toch nog allemaal moeten.

Een babyfoon ( met camera), een sterilisator, de geboortekaartjes, gordijnen, en dat zijn alleen nog maar de duurdere dingen.

Verder moeten we ook nog flesjes, spuugdoekjes enz enz. Pfff, je denkt een leuk budget opzij te hebben gezet maar daar ga je al snel overheen.

We zijn nog wel naar de kermis geweest gisteren. en we hadden de hoofdprijs bij het lootjes trekken. Grappig. We hebben een sprekende pip, van Woezel en Pip, gewonnen. Echt leuk. Verder kwamen we verschillende bekenden tegen en sommige zeiden ik denk dat jij een meisje gaat krijgen want je bent meer rond aan het dragen dan naar voren. Dat vond ik helemaal niet leuk om te horen.

Eigenlijk hoorde ik hen zeggen, wat ze natuurlijk zelf niet zo bedoelde, dat ik dik aan het worden ben. Ik ben ook wel erg veel aangekomen al zo'n 15 kg. En naar mijn idee heb ik wel een flinke buik gekregen.

Jou weekend klinkt ook erg leuk.

Geplaatst

Oh ja, en we zijn gisteren naar de open dag van ons toekomstig kinderdagverblijf geweest.

We hebben er een erg goed gevoel bij. Ze bieden precies wat we zoeken namelijk flexibele opvang. Ik hoef pas 1 maand van te voren iedere maand aangegeven wanneer en hoeveel opvang we nodig hebben. Dat is erg handig omdat zowel mijn man als ik onregelmatig werken. Vond ik toch wel erg spannend om ernaartoe te gaan.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]2163[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2164[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2165[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2166[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2167[/ATTACH]

Hi lady's!

Bij deze de foto's van onze babykamer!! Wij zijn er zoooo trots op! Elke keer als we naar boven lopen, gaan we altijd even naar binnen, en zwijmelen we weg. Ik voel ons kindje nu ook de hele dag door. Gisteren zag je de hele tijd mijn buik omhoog komen, zo gaaf! Verder alles zijn gangetje hier!

Jessie, je vergist je idd wat het allemaal kost he? Dat hebben wij ook, komende maand moeten we echt ff rustig aan doen qua geld...Het wordt n een beetje krapjes maarja, haha! Maar alles hebben we wel in huis en is af! Dat is fijn. Wat leuk dat de kamer bij jullie ook opschiet. En wat betrefd die opmerkingen. Jij bent helemaal niet dik!!!! Probeer het je niet aan te trekken. Ik vind het ook zwaar moeilijk, ik draag helemaal naar voren, en mensen vragen continu of ik op springen sta! Ben maar 7 kilo aangekomen en alleen op mijn buik. Maar weet je, iedereen is anders zwanger en wees er trots op! Fuck them hahaha!

Kyra, apart hoe het weer in NL kan verschillen zeg! Zaterdag hebben wij hiet goed weer gehad, en gisteren heeft het juist de hele dag geregent...pfff, herfst komt er nu echt aan! Echt leuk dat jij je kleintje zo duidelijk voelt, echt genieten is dat!

Diaan, leuke vooruitzichten, en een nachtje weg helemaal! Gezellig! Veel plezier en ook met de babykamer! Leuk leuk leuk

Armanda, heb je nog wat kunnen slapen? Hoe gaat ie?

Ik ga ervan tussen, boodschappen doen en mijn schoonouders komen vanaaf het kamertje bewonderen.

Geplaatst

ooooh, hope wat een leuk kamertje.

Mag je inderdaad megatrots op zijn. Dat zijn wij ook op ons kamertje.

Dank je wel trouwens voor je bemoedigende woorden over het niet dik zijn.

De kleine kost al veel geld, maar kleding voor mezelf ook. Nu moet ik op zoek naar leuke dingen die iets warmer zijn nu het weer minder wordt. Maar we hebben al veel spullen, en vandaag heb ik nog een babyphone besteld en een soort van lichtbeamertje waarin muziekjes zitten en leuke figuurtjes die je op het plafond of muur kunt richten. Mijn zusje heeft er toen ze bevallen was een van ons gekregen en haar kindjes worden hier echt rustig van. We hebben als het goed is dan nu ook een flessensterilisator besteld en een flessenverwarmen.

Dus de duurste dingetjes hebben we dan al. Alleen heb ik nog geen borstkolf maar dat doen we als ik zeker weet dat ik ook borstvoeding kan geven. Ik hoop het wel, maar om me heen is het vele mensen niet gelukt. Dan wil ik de b to b heet die geloof ik van difrax.

Verder dan nog kleine dingetjes. En natuurlijk de geboortekaartjes nog.

Geplaatst

hope leuke kamer hoor, snap waarom je steeds gaat kijken

jessie wat voor rare dingen mensen allemaal wel niet zeggen

ze vragen mij ook regelmatig of ik bijna uitgerekend ben of als ik zeker weet dat er geen 2 in zitten

ben nog maar 3 kilo gegroeid zeg

wel alles naar voren en alleen op de buik

en de fabel van dan is het een jongentje gaat niet op

de vorige keer ook alleen een buik gehad en verder niks en toch een heel mooi klein meisje in de box liggen en nu

komt er weer een meisje

en wanneer is iemand dik

ik lijk na 3 kilo dik (volgens anderen) terwijl een kennis van mij 20 kilo aan kwam in de zwangerschap en niet dik leek

laatst heb ik er dus ook wat van gezegd

zo van die 3 kilo zit iedereen dwars maar als een ander 20 kilo groeit zegt niemand wat

het is toch heel normaal dat je dikker word als je zwanger bent

mensen hebben al zo snel een probleem met het gewicht of de omvang van een ander maar over hun eigen kilo's hoor je ze niet

en als mensen me helemaal beledigen durf ik best te zeggen heel bot van

gelukkig ben ik nog steeds lichter dan jou, dan hoor je ze niet meer hoor

verder gaat het geestelijk goed hoor hier hahaha

heb het idee dat de baby zich vrijdag gedraaid heeft

sinds die tijd veel misselijk buikpijn en meer rugpijn

wil nog even afwachten maar als het niet afzakt toch ff met de verloskundige overleggen als ik er iets aan kan doen

gisteren met werk toch wel veel last vooral bij het lopen

moet deze week 5 dagen werken dus best druk

de babykamer hebben wij nog niks aan gedaan

denk volgende week te beginnen met het kamertje leeg te halen en het oude behand eraf scheuren

hebben nog steeds niet het perfecte behangetje gevonden

mijn man heeft duidelijk een hele andere smaak dan mij

ben nu plaatjes aan het zoeken op het net voor goede ideeen

het kamertje van amy is erg gekleurd met veel roze en blauw, wat ik heel leuk vind hoor maar wil nu juist een heel ander kamertje

hier komen ook andere meubeltjes in

nou niks meer te melden dacht dat het zo eerst wel weer genoeg was

groetjes

Geplaatst

oja ps jessie wij hebben geen flesverwarmer

doen gewoon warm water uit de kraan

en het flesje kan ook in de magnetron dus wij vonden dat zonde van het geld

Geplaatst
oja ps jessie wij hebben geen flesverwarmer

doen gewoon warm water uit de kraan

en het flesje kan ook in de magnetron dus wij vonden dat zonde van het geld

Helemaal mee eens! :-D

Geplaatst

vanaf ons vakantie adres kan ik het niet laten om even te spieken..!

Ik zie een heeel mooi kamertje voorbij komen.. erg mooi! daar gaat jullie kleintje vast lekker slapen.

hier minder bericht.. onderweg naar vakantie moest ik even plassen, tja wat wil je als je kleintje denkt dat je blaas een trampoline is, maar toen opeens, BLOED! aiiii.. ik schrok me dood, ik rennend terug naar de auto helemaal overstuur. tja en nu. heb me eigen vk gebeld en die zei dat ik gelijk naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis moest gaan.

dus ik naar azm.. Maastricht want daar waren we al, allerlei onderzoeken die heel vlot gingen en ik was meteen aan de beurt, conclusie, kleintje doet het prima heb alleen fikse (alweer!!) blaasontsteking en schimmel infectie.. waar dat vandaan mag komen kheb geen idee.. wel erg veel rugpijn en buikpijn., nu rustig aan. moet zo een pilletje inbrengen en dan moet het snel beter worden.. pff maar wat een angst had ik gister zeg!!

nou ik ga zo lekker zwemmen, vanochtend naar een markt geweest in lanaken en daarna heeft Julian geslapen, die is nu met papa naar de speeltuin, mama mocht niet mee die moest lekker even rustig hier hier zitten. ach ook geen straf!

Ps: je mag nu gewoon water uit de waterkoker halen of uit de kraan, dus geen flesverwarmer. wel een warmhouder..:)

liefss

Geplaatst

Maar als het kan wil ik borstvoeding geven dus wil toch een flesverwarmer voor de zekerheid. Ik heb er al 1 gezien op marktplaats voor 10 euro, dus voor dat geld hoef ik het niet te laten.

Oh Dees, wat schrikken zeg van dat bloedverlies. Gelukkig is alles goed met de uk.

Geniet nog van je vakantie.

Sandra, wordt de zware zorg je zo niet teveel? Denk vooral aan jezelf hoor.

Geplaatst

Heej meiden,

Hoe gaat het vandaag met jullie? Hier alles goed! Vandaag alweer 24 weken :-D

En hoe gaat het met jullie buikjes? Die van mij groeit gestaag. Ik zal ook een fototje plaatsen.

[ATTACH=CONFIG]2177[/ATTACH]

liefs Elke

Geplaatst

jessie

mag bv niet in de magnetron??? heb geen idee

begin nu wel te voelen dat ik in de zorg werk, het gaat nog maar daar is alles mee gezegd

moet vanavond nog en dan 2 vrij

zei al tegen mijn man dat het me vies tegen viel en als het volgende week ook weer zo voelt toch rustiger aan moet doen

dan overleg met mijn baas hierover

dees zeker schrikken van dat bloed, heb dit zelf nog nooit gehad maar bij amy wel regelmatig blaasontsteking en schimmelinfectie gehad

en weet ook niet waarvan lag er niet mee bloot iig hihi

nog veel plezier op je vakantie

Geplaatst

Dees, zo he, da's idd giga eng! gelukkig valt het mee, maar wel goed dat jullie zo snel gehandeld hebben!

maar dat dit nou weer in jullie vakantie moet gebeuren... pfff.

lekker genieten nu hoor! klinkt verder goed iig!

Elke, leuke foto, ik zal er ook effe eentje plaatsen.

er was net een vriendin bij mij, zij is 37 weken zwanger! bijna klaar dus.

maar zoek de verschillen!! met mijn kleine buikie (23 weken zwanger naast een 37 weken buik!

Sommigen van jullie krijgen steeds te horen dat ze dik zijn en of ze al bijna uitgerekend zijn of dat er nog een 2e in zit. Irritante opmerkingen!

Kijk voor de gein even naar mij (links dus! ;-p). Ik hoor alleen maar: 'huh, al op de helft? is alles in orde?' enzo.

Ach ja, ik draag het kind blijkbaar erg naar binnen, Kan geen kwaad en zolang het gezond is, ik vind het prima!

[ATTACH=CONFIG]2179[/ATTACH]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden