Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hier even weer bijgelezen..

@kyra, zo doe ik het ook met de voedingen, alleen doe ik het water koken, en dan afkoelen in de koelkast, dat is beter voor de darmkrampjes.(als we weg gaan doen we ook gewoon kraanwater hoor) Milan krijgt ook 120 cc en 4 schepjes. (omneo comfort van nutrilon)

@Armanda, wat een mooie foto's van Sera!

@Elke, Bram kijkt ook al heerlijk helder rond.. en wat een mooie donkere haren heeft hij.

Hier gaat alles prima, sochtends af en toe spitsuur, maar wij hebben het geluk dat Julian meestal ook tot een uur of 9 slaapt. Milan komt 1x in de nacht. daarna weer lekker slapen tot de volgende voeding. (hij slaapt meestal 5 a 6 uurtjes in de nacht achter elkaar.

Vandaag is iemand van cb langs geweest, milan groeit iig goed! 26 januari moeten we naar cb samen met zijn grote broer. (hadden eerst aparte afspraken, maar dat is echt niet handig ivm geen auto bij huis) verder gaat alles zijn gangetje, julian vindt de 'baby' geweldig. en duikt het liefst gelijk boven op zijn broertje om kusjes te geven.

@ivfsh, voor jou begint het nu ook spannend te worden! heel veel suc6 bij de bevalling..

hier nog even onze trots:[ATTACH=CONFIG]3258[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3259[/ATTACH]

Geplaatst

Hee meiden,

Hier vandaag weer controle gehad. Was allemaal nog steeds helemaal goed. Uitgebreid gekeken naar hartje, hoeveelheid vruchtwater, werking navelstreng. Ook bij my bloeddruk en urine goed.

Hij stelde wel voor intern onderzoek te doen en een sweep. Ik weet eigenlijk niet hoe dat in het Nederlands heet. Weet wel dat het verrekte ongemakkelijk was.... Jeetje, met z'n vinger via baarmoedermond naar binnen en daar de boel los maken. Was wel helemaal verbaasd toen hij zei dat hij het hoofdje daarbij aanraakte!

Poeh, daarna even echt heel ongemakkelijk geweest met veel krampen, maar nu is het wel weer gezakt.

Nog braaf even wachten dus totdat we kennis kunnen maken met Catootje :-)

Geplaatst

Elke en Dees, wat een knapperds zeg. Heerlijk die mooie kopjes.

Dees, wat een leuk Nijntje pakje. Wij hebben ook veel van Nijntje, dus dat valt me dan extra op.

Hier is vandaag de fysio geweest voor Nanne. Ze heeft me aanwijzingen gegeven om haar nekspieren op te gaan rekken spelenderwijs.

Nanne is de afgelopen dagen lekker rustig geweest. Natuurlijk af en toe huilen maar net meer dat uren achter elkaar krijsen. Dat is zo fijn. Ze heeft nog wel last van darmkrampjes maar die zijn wel op te vangen. Dan huilt ze wel flink maar is wel troostbaar. Heel anders dan een paar weken geleden.

Liggen jullie wondertjes wel graag in de box of wipstoeltje? Nanne vind dit allemaal helemaal niks. Volgens mij wilt ze echt alleen maar steeds bij ons zijn.

Geplaatst

Elke ik wil je ook wel op fb toevoegen :-)

Als je dat ook leuk vindt kan je me je naam geven in een pb? Leuke foto trouwens! Die speen he, zat die ook in zo'n felicitas pakket? Haha wij hebben m ook.

Dees, cute zeg, julian bij zn broertje!

Ivfsh had je man niet stiekem met de vk afgesproken om die sweep te doen, in de hoop dat hij zou winnen, met de datum v vandaag? Haha ;-)

Jessie wat onwijs fijn dat t beter gaat met Nanne!! En dat je nu trucjes kent die je zelf kan doen.

Sera is weer terug in dr ritme, na de vaccinaties v gisteren

Ze lag bijna de hele dag in coma zo moe! Weinig gedronken. Maar verder prima.

Geplaatst

Ik wil jullie graag vertellen hoe onze eerste week met Bram is geweest.

Mijn bevalling heb ik al verteld :D Dat scheelt dus weer een hoop tekst, haha.

Na de bevalling waren we om half 10 's-avonds thuis. Ze hadden zelfs een kraamhulp gestuurd om ons 2 uur op te starten. Dit was een hele aardige vrouw en het klikte goed. We hebben haar heel mijn kraamtijd gehad. Echt super fijn!

Bram had in het begin moeite met drinken aan de borst. Pas na 2 dagen ging hij goed drinken (dacht ik). Bram was al flink wat afgevallen, maar hij zat nog binnen de norm. Dag 3 en dag 4 was hij nog meer afgevallen. ik had inmiddels ook kloven gekregen aan mijn tepels (auw...) Dit had ik bij Tess ook en was er al bang voor dat ik ze nu ook weer zou krijgen.

De kraamzorg had het idee dat hij te weinig uit mijn borsten haalde. In overleg met de verloskundige gingen we na de borstvoeding een flesje van 50CC afgekolven borstvoeding geven. 50CC was toen voor hem een volledige voeding. Deze dronk hij dus helemaal op!! Dat wil idd zeggen dat hij zo goed al niets uit mijn borst haalde!! Mijn menneke had dus al 4 dagen achter elkaar honger!! Zo zielig. Mijn hart brak toen ik dit hoorde.

Na lang overleg met de kraamzorg, verpleegkundige en mijn man heb ik uiteindelijk besloten om te stoppen met de borstvoeding en over te gaan met flesvoeding.

Na deze overstap kreeg Bram voldoende voeding binnen en begon hij eindelijk aan te komen! Hij was ook een stuk relaxter en een stuk rustige. De nacht waren een stuk beter, want hij huilde niet zoveel meer en komt 2 keer per nacht. Sinds vandaag zit hij boven zijn geboorte gewicht :D

Ik gebruik de flessen van Avent. Deze heb ik ook bij Tess gebruikt en was een succes. Nu bij Bram is het iets minder. Hij drinkt de flessen te snel leeg. De kraamzorg zei dat we dan beter over konden stappen naar Difrax, want schijnbaar moet hij dan meer moeite doen om te drinken.

Ik heb een Difrax fles met nieuwe speen van mijn zus gehaald, maar hij had de fles in ongeveer 5 min leeg!! Dit lijkt me toch niet echt de bedoeling, wel??? De fles van Avent heeft ie in ongeveer 10 a 15 min "pas" leeg. Hij heeft volgens mij nu best veel last van de laatste fles. hij heeft al eens gespuugd en al een flink aantal boeren gelaten. Of we hebben niet de juiste speen of die Difrax gaat voor ons niet werken.

Verder is Bram een heerlijk mannetje die zijn wakkere momenten heeft en dan heel helder uit zijn oogjes kijkt. Daar geniet ik helemaal van. ook kan hij zo lekker slapen op mijn borst :D

Zie dat het al met al toch nog een flink verhaal is geworden...

Dat was week 1!!

Liefs Elke

Geplaatst

Elke wat een week! Tjonge wat zielig dat hij dus blijkbaar niet grdronken had! Fijn dat ie de flesjes wel pakt. Geef je nu nutrilon dan?

En hoe doe je dat, het afbouwen van bv voor je borsten?

Wat een gedoe met die flesjes uitproberen he!

Wij gebruiken nu de kersspeen van difrax. Maar sera spuugt nog steeds bijna altijd na gekolfde flesvoeding. Ookal doet mijn man er nu bewust heel lang over.

Geplaatst
Elke wat een week! Tjonge wat zielig dat hij dus blijkbaar niet grdronken had! Fijn dat ie de flesjes wel pakt. Geef je nu nutrilon dan?

En hoe doe je dat, het afbouwen van bv voor je borsten?

Wat een gedoe met die flesjes uitproberen he!

Wij gebruiken nu de kersspeen van difrax. Maar sera spuugt nog steeds bijna altijd na gekolfde flesvoeding. Ookal doet mijn man er nu bewust heel lang over.

Elke en Dees, schattige foto's!

Armanda, ik ben gisteravond begonnen met afbouwen!

Gisteravond om 23 uur voor het eerst kunstvoedig ( nutriton hypoallergeen) gegeven en guess what hij slaapt nu nog steeds dus hij slaapt nu voor het eerst een nacht door. Mijn borsten zijn nu twee stenen en mijn bh is zeiknat omdat ik dus die voeding heb overgeslagen dus ga zo even de spanning eraf kolven voordat Thijs straks de ochtendvoeding wilt. Ik heb sowieso wel vaker een beetje lekkage tussen de voedingen maar nu echt heel erg. Ik ga elke paar dagen probeer een voeding af te bouwen...

Fijn dat Nanne beter gaat zeg!

Geplaatst

Elke; hier ook een snelle drinker, difrax ging binnen 5 min leeg, vervolgens Avent geprobeerd en dat ging beter. Omdat hij tich nog te snel ging en veel spuugde iom cb nutriton gaan gebruiken en nu doet hij 20-25 min over een fles.

Ivfsh; sterkte met de laatste loodjes, dat catootje maar snel komt!

Hier weinig nieuws, de kleine man doet het goed. Hij slaapt in de puckababy de nachte door van 24.00 tot 7.00, zo fijn! Verder is hij een lief en tevreden mannetje. De zantac doet ook zijn werk, gelukkig, zo'n verschil met twee weken geleden. Waren bij de ka en die vonden alleen dat hij te weinig aankomt, 1 kg in 8 weken. Hij zit sinds de geboorte op de -2 lijn, maar volgt dit lijntje en komt bij, dus ik maak me niet zo'n zorgen. Ook hier prikjes gehad, even hard huilen en daarna was het snel weer goed. Vervolgens wat meer geslapen en slechter gedronken, maar lijkt er niet echt last van te hebben.

Geplaatst

Poezebeest, en andere meiden:

Hoe doen jullie dat dan, die nutrilon gebruiken?

Ik heb ook zoiets gekocht, maar dan van AH merk geloof ik. Het wordt echt tijd dat sera dat ene flesje per dag (nacht eigenlijk) s binnenhoudt.

Doen jullie dan gewoon een schepje in de fles met bv?

We doen meestal 100 cc in de difraxfles...

Yolande dat afbouwen, kolf je dan zo min mogelijk? Ik heb me eigenlijk nog nooit verdiept in afbouwen maar moet dat straks ook doen.

Wat heerlijk dat ie nu doorsliep! Wil ik oooook haha

Sera wou in bed niet slapen. Heb dr op mn borst in bed laten slapen. Als ik dr teruglegde ging ze weer huilen! Twee x moeten doen. Pff zware nacht.

Ivfsh hoe is t? Dat sweepen, misschien is dat hetzelfde als strippen in NL? Heeft t wat gedaan?

Ik ga met man en kind voor t eerst naar mn moeder toe. Zal wel confronterend zijn dat mn pap er niet meer is.

Toch zin in. We gaan er even uit!

Geplaatst

Goedemorgen!

Vind het zo leuk jullie babyverhslen te lezen, maar al die voedingsverhalen zijn nog ingewikkeld hoor :-).

Hier alles goed. Het was idd strippen armanda, moest lachen om wat je schreef over mijn man en de deal over strippen. Brakke nacht gehad, hele gevoelige buik. Denk dat het strippen misschien ook wel ongemakkelijk was omdat de baarmoederhals nog 2 cm lang was, dus het was best een gepor voor m om n vinger naar binnen te krijgen. Eens zien hoe het gaat vandaag. Wilde wat boodschapjes doen en thee gaan drinken met n vriendin. Morgen lekker weekend samen met ar: zin in!

Armanda: fijn dat jullie eruit gaan, zal ook fijn zijn voor je moeder. Zal ook emotioneel zijn natuurlijk, sterkte!

Geplaatst

Wat goed Armanda, dat je naar jullie naar je moeder toe gaan. Het zal wel emotioneel zijn denk ik.

Wat vervelend dat Sera niet in d'r bedje wilde slapen. Overdag is dat nog niet zo erg, maar 's-nachts... Straks nog ff lekker je bedje in duiken :)

Leuk dat ik je nu ook op FB heb!! :D

Ivhsh, vervelend dat je allemaal last van je buik hebt. Mss zijn het wel de voortekenen. Het kan goed zijn dat dat door het strippen komt. Ik kreeg er ook een vervelend gevoel door, maar verder gebeurde er niets, helaas! Ik hoop dat je snel je kleintje mag vasthouden :D

En al die voedingsverhalen en slapenloze nachten gaan je snel genoeg bekend in de oren klinken, hahaha.

Zat ik gisteren nog te vertellen dat Bram 2x per nacht komt, heeft ie vannacht van half 12 tot half 5 geslapen!! En vanmorgen om 8 uur moest ik hem wakker maken voor de fles. over 15 min moet hij weer eten en hij slaapt nog steeds!! Volgens mij heeft hij de smaak te pakken!! Heerlijk.

Liefs Elke

Geplaatst

Armanda: ik ben nog steeds aan het oefenen met het flesje. Gaat de ene dag beter dan de andere.

Maar ik doe de nutriton in de bv. Op het pak staat hoeveel je erin kunt doen, maar bij mij werd het ineens te dik en kreeg Nanne het niet uit de fles. Zo zielig, ze wilde wel, maar kreeg er niks uit. Ik ben nu dus nog even aan het uitzoeken hoeveel ik erin kan doen. Gisteren had ik er weer te weinig in en volgens mij had ik het flesje niet warm genoeg gemaakt want ze vond het maar niks.

Geplaatst

Hi meiden,

even een vraagje:

Desley krijgt nu 6x per dag 120 cc water en 4 scheppen Nutrilon Hypoallergeen, in totaal zo'n 135 cc per fles. Hij krijgt de avond fles om ongeveer 22:30 uur. De volgende fles is om 02:30 uur, en daarna weer om 06:30 uur. Het ritme zit er echt supergoed in, maar de afgelopen nachten moet mijn man Desley echt wakker maken voor de fles van 02:30. Nu wilden we Desley door laten slapen tot hij zelf komt. Maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Zal ik de avondfles dan gewoon om 22:30 uur geven. De nacht afwachten tot hij zelf wakker wordt? Maar geef ik dan de fles van 06:30 uur gewoon op die tijd? Of verschuift dat dan ook? Want als Desley in de nacht zelf aangeeft wanneer hij honger heeft, dan lopen de tijden niet meer op schema, moet ik dan elke dag kijken hoe of wat? Of moet ik er overdag wel stipt 4 uur tussen laten?

Of moet ik ipv 6 voedingen, 5 voedingen geven maar met een grotere hoeveelheid? Oja, hij red het ook makkelijk met 4,5 uur tussen de voedingen. Pffff, wat een gedoe zeg. Net nu het prima gaat, merk ik dat er langere tijd tussen de voedingen in kan zitten. Hoe doen jullie dit?

Oja, nog een tip voor de mama's die borstvoeding geven, en tussendoor ook een flesje met kunstvoeding geven:

De kraamverzorgster heeft ons geleerd om elke morgen water te koken, af te laten koelen in een maatbeker en dat dan in de koelkast te doen. Waarom gekookt water en in de koelkast bewaren? Dit gaat darmkrampjes tegen, vandaar.

Geplaatst

HOPE,

Wij laten zoon ook zelf komen. Hij krijgt om 22.00 uur de laatste fles en komt 's nachts tussen de 3 en 4 uur (hoewel het de laatste tijd steeds 4 uur is). Zijn volgende fles krijgt hij dan weer om 7.30. Ik verschuif zijn schema van overdag met hooguit een half uur (Eigenlijk zou ik de ochtendfles om 7 uur willen geven, ook omdat de kinderen volgende week weer naar school gaan) en maak hem gewoon wakker als het tijd is voor zijn flesje. Dat doe ik, omdat ik een regelmatig schema wil (en eigenlijk moet) hebben i.v.m. de andere kinderen (halen en brengen naar school).

Ik zou als ik jou was nog niet overstappen op een grotere hoeveelheid en 5 voedingen. Zelf ga ik dat pas geven als zoonlief de nacht doorslaapt. Dus als hij tot minimaal 6 uur slaapt, dan ga ik gelijk over op 5 voedingen van 150 cc met 5 scheppen. Anders komt je namelijk niet uit met om de 4 uur voeden.

Geplaatst

Nog even voor de duidelijkheid het schema van zoonlief.

7 -7.30 fles

11.00 fles

15.00 fles

19.00 fles

22.00 fles

3 - 4 fles

Alle flessen zijn 120 cc met 4 scheppen.

Geplaatst

zo heb alles ff weer bijgelezen maar de helft al weer vergeten hihi

ivfsh spannend nu voor jou,

elke fijn dat het nu goed gaat met het drinken van bram

armanda fijn om ff naar je moeder te gaan toch

de rest ben ik helaas al weer vergeten

dus groetjes en voor alle baby's een dikke knuffel

Geplaatst

hope: wij koken ook water en doen het in de koelkast, Milan heeft nagenoeg nergens last van. gisteravond wel, want hij moest steeds windjes laten...

Wij maken hem dus niet wakker omdat hij toch niet wil eten of misschien 30cc en dan slaapt hij weer verder. dus dat gaat gewoon niet en hij heeft zelf best een goed ritme eigenlijk.

morgen willen we met zijn allen naar ballorig, even kijken hoe het morgenvroeg met Milan is, en of julian te genieten is, maar we hebben zin om even met ons 4en eruit te gaan.

Mijn zus smste me al dat we eindelijk weer naar de sauna kunnen! joehoee dus van de week even kijken wanneer we kunnen gaan. (moet nog wel 4 wk wachten ivm infectie gevaar las ik) maar mijn zus en ik gingen regelmatig naar de sauna toe. onze mannen houden er niet van, ik heb natuurlijk nog niet me lijntje terug maar goed, als je daar rondkijkt wat er loopt, ik ga er heen om me te ontspannen dus daar trek ik me niks van aan! hahaha

nou even lekker de voice kijken en wachten tot ons mannetje zich meldt.

liefsss

Geplaatst

Hey Hope, wij voeden 'on demand' dus alleen als zij roept. En dan de borst, dus we weten nooit hoeveel ze krijgt.

Maar als er al vier uur voorbij zijn, wek ik haar wel.

Komt wel neer op 8 x per dag.

Ben op de terugweg van mijn moeder.

Was fijn haar te helpen met dingen. En mn man deed allerlei klusjes die mn pa normaal deed.

Ik vond t wel even moeilijk. Maar fijn te zien dat mn ma zo geniet. Sera was super zoet, alleen maar voeden en slapen! Heel moe door vannacht denk ik.

Nu ga ik naar de kroeg! Soort reunietje/borrel met oud studentenverenigingsleden. Leuk!

Dat wordt dus een extra flesje voor Sera door manlief thuis en volle borsten voor mij in de kroeg ;-)

Geplaatst

Armanda: geniet lekker van je avondje uit! Fijn dat je een goede middag bij je moeder hebt gehad.

Hier onrustige dag, bijna non stop harde buik. Net deel slijmprop verloren, dus er gebeurt wel vanalles. Ben erg benieuwd. Heb nu het idee dat het nog alle kanten op kan gaan: zou een dezer dagen kunnen gebeuren, maar kan ook zomaar nog een week duren. We zullen zien. Ik duik igg lekker de bank op, heb zin om Nederlandse tv te kijken, dus uitzending gemist nog maar eens opzoeken.

Fijne avond!

Geplaatst

Armanda, geniet van je avondje stappen!!

Ivfsh, wat een spanning zeg!! Ik was een dag voor de bevalling mijn slijmprop ook verloren (na het strippen), maar er gebeurde verder niets. Dag erna ingeleid, duss... Ik hoop dat het voor jou wel een goed teken is!!

Ik wil jullie ook graag het geboortekaartje van Bram laten zien. Deze is gemaakt door mijn zus.

[ATTACH=CONFIG]3280[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3279[/ATTACH]

Liefs Elke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden