Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hmm.... weg berichten!

Ff denken wat ik ook alweer had geschreven....

@Sorry Yolande, ik heb hier geen ervaring mee. Tis een vervelende situatie voor je menneke!

@Ivfsh, mooie foto's van je buik!!

@Kelebek, hoop dat je niet veel en lang last hebt gehad van harde buiken.

Ik was gisteren zoooo moe!! Snap er helemaal niets van, want ik was die nacht niet wakker geweest.

Heb gisteren nog wel ff een foto van mijn buik gemaakt en ga ik weer met jullie delen.

[ATTACH=CONFIG]2997[/ATTACH]

Geplaatst

Melis tjonge ja je zal onwijs geschrokken zijn!

HELLP is niet niks en zeker niet met 26 weken.

Kunnen ze zien op de echo of je kindje groot genoeg is?

Heb je goede uitslagen vd CTG scans?

Hoe hoog is je onderdruk van je bd?

Weet je, een vd ergste dingen vond ik dat t zo onverwachts kwam. Ineens in zhs, ineens ernstig ziek, ineens zeggen ze dat je niet meer naar huis gaat met bolle buik, en zelfs dat je waarschijnlijk een keizersnee moet!

Ik geloofde t gewoon niet. Voelde me prima, en ik zou wel s even laten zien dat t allemaal overdreven was en ik wel tot de uitzondering behoorde die MET bolle buik naar huis zou gaan. Even leek t ook zo. Maar toen mijn bd echt niet meer stabiel was wilden ze echt zw.vergiftiging voorkomen dus toen een ks...

Tja, tips? Probeer echt rustig te blijven.

De dokters hebben alles onder controle dus probeer niet in paniek te raken. Ik probeerde bv nog niet aan moeilijke dingen te denken zoals mijn vader die toen net een wk eerder begraven was. Echt rustig blijven want alles wat je doet heeft invloed op je bloeddruk!

Ik vond ook al die infuusnaalden en injecties etc doideng, maar je moet het gewoon toch doen dus dan maar beter dapper zijn. Overgeven en loslaten, en sterk blijven.

Gaat je dat lukken?

Moeilijk he?!

Besef wel Melis, dat als je kindje er te vroeg is, dat ze vaak een heel dun huidje hebben. Daardoor zien ze er soms als een alientje uit. Niet schrikken hoor. Komt goed.

Sera had t niet want ze was al goed op gewicht.

Nou meis, laat aub weten hoe t met je gaat!!

Ik leef met je mee, ik weet hoe machteloos en eng het voelt.

Hou vol! Xx Armanda

Geplaatst

Armanda, bedankt voor je bemoedigende woorden. Je omschrijft de dingen exact zoals ik ze voel/meemaak. Ik ben er kapot van, het ging zo goed.

CTG was perfect, normaliter zouden ze die niet eens met deze termijn kunnen doen omdat de baby te klein zou zijn. Met 25 weken was ons knulletje ongeveer 38 cm en ruim 800 gram, zal nu iets zwaarder zijn. Op de echo van afgelopen woensdag hij enorm druk en kwam hij enorm sterk over op de CTG. Mijn bloeddruk is niet eens extreem hoog, maar ze zijn meer bang voor de overige HELLP klachten die ik heb. Het lijkt nu iets beter te gaan met mij, mijn hummeltje trappelt lekker in mijn buik.

We leven van dag tot dag, soms zelfs van meting naar meting. Bloed en urine uitslagen zijn allemaal goed. Er wordt zelfs gesproken over het naar huis gaan, met volledige bedrust en wekelijkse controle bij de gyn. Een lichtpuntje. Sowieso word ik met 37 weken ingeleid.

Lieve Armanda, nogmaals ontzettend bedankt voor je woorden. Ben enorm blij dat met Sera alles goed gaat, gelukkig!!

Geplaatst

hoi melis. ik ben bevallen met 28 weken mijn dochter was 630 gram en 30 cm. ze heeft nog geen drie maanden in het ziekenhuis gelegen en is nu kerngezond. probeer overal van te genieten en blijf positief.

Geplaatst

had vanmorgen ook een heel verhaal gepost maar die is ook weg

weet ook niet meer zo geod wat ik allemaal getypt heb

dementie noemen ze dat hihi

elke mooi buikje hoor erg bescheiden

ivsh lekker genieten dat je mannetje weer thuis is

armanda kleine meid thuis heb ik geloof ik gelezen hoop dat alles goed gaat

melis. hopelijk zakt je bloeddruk en mag je snel naar huis

dees hoop dat je je vandaag een stuk beter voelt

begrijp best dat je het helemaal zat bent heb dit ook regelmatig

nou ben ik vast de helft vergeten

sorry hiervoor maar ik lees met iedereen mee en denk aan jullie allemaal

haal alleen alles door elkaar hihi

groetjes

Geplaatst

Melis, dat is schrikken zeg. Ik hoop inderdaad dat je met volledige bedrust naar huis zal mogen. Ik duim voor je meid.

Ik weet inderdaad ook hoe het is om geheel onverwacht naar het ziekenhuis te moeten, en te vroeg.

Binnen 12 uur tijd waren de vliezen gebroken en moesten we ineens een spoedkeizersnede doen onder algehele narcose. Zolang had ik uitgekeken naar de geboorte, en ineens is het daar en kun je het zelf niet eens meemaken.

Ik hoop zo dat je kleintje nog een tijdje in je buik mag blijven zitten.

Je moet dit denk ik inderdaad even stapje voor stapje bekijken. Niet te ver vooruit kijken. Er komt al per stapje zoveel op je af. Praat er ook over, want je moet het echt met iemand kunnen delen.

Geplaatst

mijnberichtje is ook weg :(:(:(

Gaat wel beter, ik was vandaag ff naar amsterdam met ov en op de terugweg had ik weer last van mijn rug, misschien moet ik het een beetje rustiger aan doen, maar gisteren

had ik bijna niets gedaan, lag de hele dag te luieren op de bank, weet het nu niet meer hoor.

Maar goed, het zal erbij horen denk ik, bij mijn eerste had ik helemaal geen last van voorweeen, toen iedereen zei dat ze dat wel hadden, wist ik ook niet wat ik er mij erbij moest voorstellen.

Maar de pijn straalde gisteren ook naar mijn liezen en benen. Morgen moet ik nog laatste dingen kopen en dan pas mag ze komen hoor, nog ff volhouden hehehehhehe

Hope, ik denk aan je, ben wel benieuwd hoe het met je gaat.

Melis, een vriendin had ook hellp en bij haar hebben ze ook de kleine met 28 weken moeten halen, maar het gaat nu hartstikke goed met ze, ze is nu 1,5 jaar en als je haar ziet, kan je niet geloven dat ze onder de kilo is geboren. Gewoon rustig aan doen en naar de artsten luisteren.

Alle andere dames, succes met wachten ...................

Geplaatst

Hoi meiden,

Een update. Vandaag naar zh geweest voor 2e poging strippen. Maar helaas niet gelukt. Situatie nog steeds hetzelfde. Namelijk voor de helft verstreken en verweekt, baarmoeder staat nog ietsje naar achteren. Ctg was prima. Zondagmorgen moeten wij om 07:00 uur bellen naar de verloskamers. Ik sta ingepland, maar als er toevallig een babyboom op zaterdagnacht is, wordt het uitgesteld naar of zondagmiddag/avond. Of het ergste geval maandagochtend. Maar die kans is zo klein. Voor 99 % wordt ik zondag ingeleid. Maargoed, om 09;00 krijg ik de eerste gel om de bbm te verweken en verstrijken. Hier schijn je aardige harde buiken/weeen te krijgen. De verloskundige heeft ons gewaarschuwd de die 1e x gel weinig zal doen : (( Dan wordt er om 14:00 de 2e x gel ingebracht, de vk verwacht dat dit wel zal aanslaan. Maar hoelang het duurt voordat het aanslaat is niet te zeggen. Op het moment dat ik 1-2 cm ontsluiting heb gaan ze mijn vliezen breken en aan een infuus met weeenopwekkers. Stel, de 2e x gel werkt ook niet, wordt maandagochtend nog 'n keer gel aangebracht, en evt in de middag weer. Maar dat is dan ook de laatste keer. Het zh doet niet meer dan 4 x gellen. Ergste scenario is dat er maandag aan het einde van de dag nog geen verandering is. Dan wordt dinsdag overlegd. Dan ben ik inmiddels ook 41,5 week. En dan wordt het hoogstwaarschijnlijk een keizersnede....Ze laten me niet tot 42 wkn doorlopen.

Waar ik het meest van baal is, dat die gel mij op zondag waarschijnllijk de hele dag pijnlijke weeen zal geven, maar er amper wat van binnen zal veranderen. Dus met andere woorden, de hele dag pijn hebben zonder dat er iets gebeurd. En dan maandag weer verder, en dan hopelijk is de bevalling opgang. Maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. 24 uur lang pijn zonder ontsluitingsweeen, en daarna enorme pijn door de ontsluitingsweeen. Volgens mij ben ik na 24u totaal uitgeput. Maargoed, we hebben nog altijd de ruggenprik. Ik hou jullie sowieso zondag op de hoogte.

Melis, lieverd, wat een hel waar je in bent beland, maar houd moet en blijf positief hoor! Voor nu ziet het er wel okay uit toch? Druk kindje, goede ctg, bloeddruk te doen, en evt naar huis en thuis bedrust. Hou vol!

Dees, las ik nou dat jij xoveel pijn hebt? Ik weet wat je bedoeld, ik kan nauwelijks lopen door de pijn in mijn onderbuik, schaambot, heup enz enz. Probeer zoveel mogelijk te ontspannen, en bij mij helpt echt warmte. Een bad, douche, kruik. Probeer afwisselend te lopen, zitten, liggen. Nog effe meid!

Armanda, is Sera nu lekker thuis? Ik hoop het voor jullie! Lekker genieten nu!!!!!!!! Je verdiend het zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jessie, hou gaat het nu met Nanne, is ze al wat beter? En jij? Heb je alles al een beetje, klein beetje, een plekkie kunnen geven?

Yolande, ben je nu eindelijk van die misselijk af?

Kelebek, hoe is het nu met die voorweeen? Het hoort er wel bij, is een goed teken! Gebeurd er wat in jouw lichaampje!

IVFSH, wauw wat zie jij er mooi zwanger uit! En wat heerlijk dat jouw mannetje weer lekker terug is! Kan je wel lekker slapen als hij er niet is? Ik zou dat echt niet kunnen.

Poezebeest, hoe gaat ie met jou?

Francis, en jij? Alles goed met jullie kleine uk? Lekker druk 24/7? Ik hoop dat jullie lekker genieten, en jullie zoontje, en haar broertje waakt over jullie, ik weet het zeker!

Elke, ik zag ook een mooie buikfoto van jou, jij bent ook prachtig zwanger zeg!!!

Sandra, ik las dat jij het ook zwaar hebt? We zitten iig lekker in december, dusssss, nog effetjes meid!

Diaan, voor jou ook spannend he?

Kyra, hoe gaat ie met jullie? Druk met Sinterklaas?

Ik doe nu effe mijn kamerjas aan en the voice kijken, en slapen. Oja, jullie geloven het niet, maar serieus, we hebben vandaag de kerstboom gekocht. Tegen al mijn principes in omdat sinterklaas nog moet komen, tuigen we de boom morgen op. Ik wilde zooo graag een kerstboom in huis en straks lekker kerst vieren. Maar als de kleine er is, weet ik niet hoe en wanneer ik die boom moet kopen en optuigen, vandaar. Achja, gaat de dag lekker snel voorbij. En dan is het zondag....Fijn weekend allemaal!! En degene die vh weekend Sinterklaas gaan vieren, have fun!

Geplaatst

Hope, ik heb ook gel gehad, bij mij werkte het de eerste keer voldoende om de vliezen te breken. Het kan echt wel. Doet geen pijn en de weeen die het bij mij veroorzaakte waren best goed op te vangen!

Tip, ga op je linkerzijde liggen, dan krijg je eerder ontsluiting, kreeg ik te horen van de verloskundige, heeft mij geholpen om binnen 30 minuten ontsluiting te krijgen van 3 cm naar volledige ontsluiting!

Ik had nooit verwacht dat jij december zou halen!

Hier alles goed, ben volledig 24/7 aan het genieten.

Ons meisje is prachtig!

Geplaatst

Mijn twee x gel werkte dus niet maar kreeg er wel harde buiken van, soort weeen. Maar die deden geen (!!) pijn. Het was wel spannend, dat wel.

Nee meiden, haha, ik zei dat ze bijna naar huis mocht, niet dat ze al thuis is. ;-)

Ze mag zondag naar huis! Jaaaaah!

Ik krijg nog maar 10 uur kraamzorg, lekker dan.

Maar ja, ik ben de pottekijkers en adviezen ook wel beu.

;-)

Nou truste

Geplaatst

Ben net terug van woonwinkels en prenatal.

De laatste dingen voordat Sera morgen thuis komt.

Maar t is totaaaaal niet gezellig. Ik voel de hele tyd de tydsdruk en manlief loopt langzaam, doet niet wat ik wil, hoort niet wat ik zeg, neemt me niet serieus en is onwijs met dingen bezig die ik nu niet prio vind hebben.

Ondertussrn alweeeer 1,5 uur te laat met kolven, raak ik ook van in de stress.

Nu zo naar bed. Hopelijk slaap ik eindelijk weer s overdag!!!

Ppff heb t wel gehad

Geplaatst

Die mannen toch ook altijd!! Hahahaha.

Dadelijk ff lekker gaan slapen :) Geniet ervan, want vanaf morgen zal dat minder zijn.

Liefs Elke

Geplaatst

Armanda: morgen mag ze echt naar huis. Wat geweldig. En ik ken dat gevoel ja dat je de pottekijkers en adviezen beu bent. Ik vond het eigenlijk ook niet zo erg toen de kraamzorg weg was, kon ik eindelijk mijn eigen gang gaan in mijn eigen huis.

Ik ben zoooooooo boos op mijn schoonzusje. Ze is toen Nanne alweer 11 dagen was 1 keer krap een half uurtje op bezoek geweest omdat mijn man haar gevraagd had om te komen kijken en nog niet eens uit zichzelf, en Nanne is morgen 3 weken en ze is nog niet eens met haar gezin op bezoek geweest. Van mij hoeft ze nu ook niet meer te komen. Ik heb het helemaal gehad met haar.

Door die stress en omdat ik zo boos ben op haar en omdat ik ontzettend moe ben kon ik vannacht ook niks van Nanne hebben. Ze huilde af en toe zo hard dat ik haar gewoon aan mijn man gegeven heb want ik kon het op dat moment niet. Ik heb haar natuurlijk wel gevoed, maar dat gaat dan ook moeilijker. Ik heb nu zo'n spijn van reactie op haar vannacht want zij kan er ook niks aan doen. In de nacht heeft ze volgens mij af en toe last van vreselijke buikkrampjes. Is zo zielig.

Geplaatst

Halllo december dames, er zijn er al een aantal ( beetje vroeg ) bevallen, maar wil de overige dames ff een hart onder de riem te steken voor de aankomende afwachtende periode, jullie beurt is het nu.

Hopelijk komende rest van de baby's snel en gezond te wereld.

liefs medusa

Geplaatst

Ik had gisteren een heel bericht getypt, is ie weg, verdorie. Heb nu eigenlijk pas echt tijd om even achter de pc te gaan zitten. Lees wel mee via mijn gsm, maar dat is zo'n gedoe om te posten. Hier gaat het goed! Sinds begin van deze week zitten er blauwe vlekken op mijn grijze wolk en kan ik echt genieten van de kleine man. Ik vind het heerlijk om met z'n drietjes te zijn en ik heb echt zo'n lief klein mannetje, wat het echt heel goed doet. Met mij gaat het best goed, deze week al twee keer naar de winkel geweest, iets wat ik zo lang niet kon! Mijn bloeddruk blijft helaas aan de hoge kant, dus medicatie is aangepast, helaas mag ik daar geen bv mee geven, dus ik ben daar ook mee gestopt. Het liep al niet helemaal goed en ik heb vorige week een borstontsteking gehad, dus was er eerlijk gezegd helemaal klaar mee. Komende week moeten we naar het consternatiebureau, weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken. Vind het een beetje overdreven aangezien we over twee weken ook op controle moeten bij de kinderarts. Maar we gaan gewoon en dan zien we het wel.

Armanda; wat fijn dat Sera morgen naar huis komt! Geniet er van, vooral als dalijk iedereen je huis uit is en jullie met z'n drietjes zijn. Ik vond dat zo fijn! Ik was alle zorgende mensen ook helemaal beu.

Elke; wat heb je een mooi bescheiden buikje! Geniet er nog maar even van.

Hope; dat jij nog steeds rondloopt, ik had al lang verwacht dat je bevallen zou zijn. Maar nu duurt het niet meer lang en kun jij je zoon ook in je armen sluiten. Ik wil je heel veel succes wensen morgen. Laat het op je afkomen en probeer je vooral te ontspannen. Inleiden/gellen is bij iedereen anders. Ik begon met 3/4 verstreken en vingertop ontsluiting en eindigde daar na 36 uur en 5x gel ook mee. En dat terwijl ik een ruggeprik had en helemaal ontspannen was. De keizersnee zou ik zo weer doen, dus maak je daar ook niet te druk om. Voordeel daarvan is dat je onderkant iig heel blijft ;-)

Jessie; vervelend dat je je zo voelt. Praat erover en krop het niet op! Sterkte voor jou.

Francis; geen idee of ik je al gefeliciteerd heb, maar beter een keer teveel dan helemaal niet. Proficiat met de geboorte van je dochter! Wat fijn dat alles goed is gegaan en wat heeft ze een leuke naam!

IVFSH; wat heb je een mooie buik!

Kelebek; wat vervelend die voorweeën, hopelijk zet het snel door tot echte weeën.

Sandra; we waren tegelijk uitgerekend en jij bent nog wachtende op je kleintje terwijl die van mij al drie weken oud is. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je dat je nog rondloopt met dikke buik. Wat was ik graag nog even zwanger geweest en had ik graag lopen pronken met mijn buik.

Melis; wat heftig, nu al mogelijk hellp. Ik las in het maart topic dat je weer thuis bent. Let je goed op jezelf en doe je het rustig aan? Zodra je het niet vertrouwt aan de bel trekken hè! Ik ga duimen dat je kleintje nog even in je buik blijft zitten!

Ik ben vast iemand vergeten, sorry. Ik zal nu wat regelmatiger achter de pc gaan zitten om te reageren.

Geplaatst

Poezebeest: dat herken ik wel ja om stiekem een beetje jaloers te zijn op de zwangeren. Ik had ook graag lopen pronken met mijn dikke buik. was benieuwd hoe dik die geworden zou zijn als ik het voldragen had en ik genoot nog van de zwangerschap. Ik genoot van mijn buik heerlijk om de bewegingen te voelen en lekker over mijn buik te strelen.

Maar ja, ik mag nu wel 5 weken langer genieten van mijn kleine meid voordat ik weer moet gaan werken. Vandaag weer heerlijk kunnen geniet van onze kleine meid.

Geplaatst

Hi meiden,

Net eerste gel gehad. Spannend, hopelijk hebben we vanaaf of morgen ons zoontje in onze armen

Geplaatst

hope ik kwam even snel lang om je heel veel suc6 te wensen..! we horen wel als de kleine man de wereld is komen verkennen.

Liefss

Geplaatst

Hope, heel veel succes, hopelijk wil het een beetje vlotten, zodat je gauw je mannetje in je armen mag sluiten!!! Zet 'm op!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden