Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Veer, mijn vk vond het heel netjes 6 kilo's aangekomen niets op aan te merken.

Melsi, doe lekker rustig aan, en ik weet dat het harder aankomt als je alleen bent.

Ik voel 1 keer per dag een plopje, maar weet wel zeker dat dat mn beeb is.

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Net thuis van de huisartsenpost; ik heb een fikse blaasontsteking..Heb een 7-daagse antibioticakuur meegekregen. Manlief is ook net thuis, dus ga lekker slapen! Weltrusten toppers!!

Geplaatst

Goodmorning ladies!!

Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden, ik heb me zojuist ziekgemeld op mijn werk...

Heb ff het lijstje erbij gezocht, omdat ik het vermoeden had dat sommige van ons vandaag afspraken hebben. En ja hoor, Ansje en Sharon! :-)

Ansje, succes bij de vk. Sharon, veel plezier/succes bij de 20-weken echo!!

Volgende echo/afspraak:

4 november : Ansje (controle vk)

4 november : Sharon (20 weken echo)

7 November : Medusa (vk in zh)

7 november : Veer (vk)

9 november : Melis25 (controle vk)

9 november : Vlinder_1976 (GUO 20 weken)

10 November : Medusa (20 weken echo)

14 november : Rican (GUO, uitgebreide echo)

14 november: Sissy (controle gyn + suikertest)

16 november: Caroline (controle gyn)

17 november : Vlinder_1976 (controle VK)

18 November: Simonja (controle VK)

18 November: ChrisH (controle gyn)

22 November : Medusa (gyn echo + suikertest)

25 november : Melis25 4D-echo (dr. Papa)

29 November : Medusa ( VK )

7 december: Sissy (gesprek verpleegkundige)

16 december : Melis25 (echo ivm ligging placenta)

22 december : ChrisH (GUO, uitgebreide echo)

Uitgerekend op...

4 Maart :
Moontje (verrassing)

6 Maart :
Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart :
Caroline
2ling
(verrassing)

7 Maart :
Veer
(verrassing)

7 Maart : Lynn

9 Maart :
Melis25
(een babyBOY!)

9 Maart :
Simonja (een babyGIRL!)

11 Maart :
CrisH
2ling
(een babyGirl en
een babyBoy)

11 Maart :
Sissy 2ling
(twee babyGIRLS!)

14 Maart :
Silvia83
(helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

15 Maart : Pjessie (2ling)

21 Maart :
Sharon
(een babyBOY!)

26 Maart : Disi

28 Maart : Vlinder_1976

29 Maart :
Medusa (een babyBOY!)

31 maart :
Rican (e
en babyBOY!)

31 maart : Wen78

Geplaatst

Hopelijk werken de medicijnen snel zodat je niet te lang last hebt van je blaasontsteking wel een beetje kunnen slapen

Voel me vandaag helemaal niet lekker lijkt wel beetje ochtend misselijkheid boterham kreeg ik er met moeite in vandaag nog even werken en dan lekker weekend

Sharon veel plezier bij de 20 weken echo ben benieuwd wat je aan t lijstje toe gaat voegen

Ansje jij weer veel succes bij de vk lekker naar t hartje luisteren

Geplaatst

Aukus, jij inbreker... :P Thanks voor het delen van de link, leuk dat je aan ons denkt!! Hoe is het met de plopjes?

Veer, wat vervelend zeg, dat je je niet lekker voelt. Denk je wel aan jezelf meis? Sterkte :-)

Geplaatst

Wat rot Melsi ook nog fikse blaasontsteking, goed dat je ziek gemeld heb en lekker uitrusten

Veer, ook al weer last van ochtendmisselijk, denk je die periode gehad te hebben, nog 1 dagje en weer weekend.

Geplaatst

@ Aukus, ik bedenk me ineens, heb jij niet een paar x een blog geplaatst op dit forum over de POF en dat een vriendin eicel wilde doneren??

Ik heb die blogs gelezen, en dat was echt heel mooi geschreven. ik ga ff checken

Ja dat ben jij, jij kan echt heel mooi schrijven, was mooi om te lezen, wat fijn dat je toch zwanger geworden bent. en spontaan toch nog???? geweldig meid!!!

Geplaatst

Melis, rustig aan doen hoor meis, bah wat een schrik!

Veer en Sissy, jonge gezinnen beurs was erg leuk! Lekker veel geshopt en thuisgekomen met een zware tas vol leuke spulletjes.

Straks even naar de verloskundige met mijn vader. Daarna lekker een weekje op vakantie naar de Veluwe met manlief.

Tot over een week!

Liefs

Geplaatst

He meiden,

ja Meduss, c'est moi....ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel de neiging heb gehad om meer blogs te schrijven, maar er waren 2 zaken die me tegen hielden. 1 Was mijn bijgelovige insteek dat ik de eerste 3 maanden niet kon of durfde te geloven dat het goed zou gaan. Het tweede punt was dat ik het moeilijk vond om in een blog te gaan lopen kirren over alles wat maar met zwangerschap te maken had terwijl er zoveel vrouwen op dit forum met best veel pijn in hun hart lopen. Dus ik heb gewoon geen nieuwe blog gepost, wel geschreven, maar ze staan veilig op de harde schijf. Wel lief dat je vind dat ik mooi kan schrijven, ik probeer veel te schrijven maar de ene week lukt het beter dan de andere...maar inderdaad, spontaan. De Isala fertiliteitscentrum sprak over een wonder want we hadden volgens hun echt weinig kans. Zodra ik gebaard heb willen ze me graag onderzoeken, want ze denken dat ik iets nieuws heb, maar dat zie ik tegen die tijd wel, uiteraard wil ik graag anderen helpen, maar voorlopig...wacht ik nog op plopjes, hahahha.... XD

He Melis, nee, geen plopjes, ik plop op allerlei manieren maar helaas plopt er nog steeds niet voelbaar binnen in mij iemand. Of ik ben gewoon niet fijngevoelig. Wel heb ik enorme last van mijn banden gehad en een paar mooie striae plekjes erbij, dus zal vast wel goed gaan daar beneden... Jij moet nog wel nog even voorzichtig aan doen met jezelf he! Hopelijk ben je snel weer aan de betere hand...

Nou, werkloos op de bank zitten heeft ook zo zijn consequenties, ik ga maar eens poetsen :S

groetjes en een fijn weekend!

Geplaatst

Ben maar naar huis gegaan van t werk heb daar net alles der uit gegooid, buikgriepje ofzo denk ik lig nu lekker in m'n bedje hoop dat ik kan slapen met de herrie van boven ivm de verbouwing

Geplaatst

Veer: getver, dat is balen dat je je echt niet lekker voelt. Verstandig dat je naar huis bent gegaan. Ik werk trouwens geen 40 uur meer hoor, werkte voorheen 36 uur maar zit al sinds een aantal weken op 20 uur. Maak 4 dagen van 5 uurtjes.

Melis: jeetje dat was even schrikken meis. En dus een fikse blaasontsteking. Kunnen die harde buiken ook daarvan komen? Hopelijk helpt het kuurtje snel zodat je weer van de ontsteking af bent.

Ansje: leuk dat de JG-beurs was. Misschien ga ik er zondag toch nog even heen. We zitten namelijk al in Utrecht vanwege een verjaardag, dus de reistijd hoef ik niet mee te nemen in mijn overweging. Veel plezier bij de vk vandaag en geniet lekker van je weekje weg met je mannetje.

Sharon: ook jij veel plezier en succes vandaag bij je 20 weken echo!

liefs,

sissy

Geplaatst

Veer, heel verstandig van je.. Beterschap meis!

Sissy, hoe is het met je? En met je prinsesjes? Veel plezier bij de verjaardag en eventueel de JG-beurs..

Ansje, geniet van je weekje vakantie! Have fun.. :-)

Geplaatst

Ansje, veel plezier de komende week.

Veer, veel beterschap.

Met mij gaat het alweer iets beter. Langzaam maar zeker wordt de keelpijn minder. Vandaag toch maar thuisgebleven, als ik niet zwanger was geweest, was ik wel weer gaan werken. Maar nu luister ik beter naar mijn lichaam.

Geplaatst

@Aukus, ja het is echt een wonder bij jou, heel bijzonder, ja snap dat ze je verder willen onderzoeken hoe het kan, maar eerst maar eens lekker zwanger zijn en een baby in je armen.

Ja vind dat je heel mooi schrijft heb met bewondering jou blogs toen gelezen.

Ben heel blij voor je dat je zwanger geworden.

Geplaatst

Hè lieve meiden heb door de herrie heen even lekker geslapen voel me wel nog kei brak toen straks last van harde buiken en niet veel later moest ik weer overgeven, sorry niet al te smakelijk, dat voelde echt niet lekker. Ga zo proberen om een crackertje te eten heb verder vandaag na m'n boterham van vanmorgen nog niets gehad

Melis hoe voel jij je nu

Geplaatst

Fijn dat je ondanks de herrie toch nog ff hebt kunnen slapen. Zet lekker een kop thee voor jezelf en chill ff op de bank met een dekentje. Voel me best goed, plas me een ongeluk en behalve de vaatwasser heb ik werkelijk waar niets gedaan vandaag. Merk vrijwel meteen verschil na een dag niet werken, amper harde buiken. Kleine man is echt enorm druk, gezellig! Uwv belde nog ivm m'n gedeeltelijke ziekmelding, ik heb er 100% van gemaakt voor iig vandaag. Zij bellen me pas 19 december weer..

Geplaatst

Volgende echo/afspraak:

4 november : Ansje (controle vk)

4 november : Sharon (20 weken echo)

7 November : Medusa (vk in zh)

7 november : Veer (vk)

9 november : Melis25 (controle vk)

9 november : Vlinder_1976 (GUO 20 weken)

10 November : Medusa (20 weken echo)

14 november : Rican (GUO, uitgebreide echo)

14 november: Moontje (suikertest)

14 november: Sissy (controle gyn + suikertest)

16 november: Caroline (controle gyn)

17 november : Vlinder_1976 (controle VK)

18 November: Simonja (controle VK)

18 November: ChrisH (controle gyn)

22 November : Medusa (gyn echo + suikertest)

22 november: Moontje (gyn)

25 november : Melis25 4D-echo (dr. Papa)

29 November : Medusa ( VK )

7 december: Sissy (gesprek verpleegkundige)

16 december : Melis25 (echo ivm ligging placenta)

22 december : ChrisH (GUO, uitgebreide echo)

Uitgerekend op...

4 Maart : Moontje (verrassing)

6 Maart : Ansje20 (een babyBOY!)

6 Maart : Caroline 2ling (verrassing)

7 Maart : Veer (verrassing)

7 Maart : Lynn

9 Maart : Melis25 (een babyBOY!)

9 Maart : Simonja (een babyGIRL!)

11 Maart : CrisH 2ling (een babyGirl en een babyBoy)

11 Maart : Sissy 2ling (twee babyGIRLS!)

14 Maart : Silvia83 (helaas geen hartje meer met 16 weken; vroeggeboorte van ons mannetje)

15 Maart : Pjessie (2ling)

21 Maart : Sharon (een babyBOY!)

26 Maart : Disi

28 Maart : Vlinder_1976

29 Maart : Medusa (een babyBOY!)

31 maart : Rican (een babyBOY!)

31 maart : Wen78

Geplaatst

Wat leuk Medusa, zelf ook genoten? Lijkt me idd vermoeiend, maar wellicht slaap je vanavond extra lekker.. Worden sommige van jullie ook weleens 's nachts (klaar)wakker? Ik ben vannacht van 2-3 uur klaarwakker geweest, heel maf...

Geplaatst

Was erg leuk, manlief was ook mee, maar lekker in het water gelegen van 11.00 tot 15.00.

Ik wordt snachts niet wakker, heb wel dat ik erg droom dat ik mijzelf wakker maak om niet verder te dromen.

Ik ga ff boekjes downloaden en naar bedje toe

Geplaatst

@Melis: vorig jaar tijdens mijn zwangerschap dat heel veel gehad (vooral de laatste 12 weken) soms wel twee uur beneden gezeten en national geographic gekeken. Heel vermoeiend!

Geplaatst

Moontje, bizar hé?! Manlief is elke keer weer verbaasd als ik 's nachts met m'n telefoon op het forum zit etc. Haha... Hoe is het verder met je? En met de andere meiden? Hoest me sinds 2 dagen te pletter, slijmhoest.. Neem aan dat dit geen kwaad kan voor de baby?!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden