Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hihi Fren, dat is ook een optie, maar auw, pijnlijk die brandende hand. heb eeen keer bij het afschudden van de spaghetti het water over mijn hand heen gekregen en toen moest ik nog naar school 's avonds. stond ik bij de drogist, ram pijn in/aan mijn hand, zijn ze ram langzaam in de bediening en toen ik eindelijk aan de beurt was, konden ze het spul niet vinden...en uiteindleijk heeeft het ook helemaal niet zoveel geholpen, pfff....tig keer erop gesmeerd.

S€n, lief van je vriend!!!

en Fren, benieuwd wat je krijgt van V en F ;-).

Henne, succes morgen met de fm. hoe laat heb je m?

ben nu kapot, hele leuke avond gehad met het volkstoneel, flink gelachen. echt leuke avond!

ga nu dus bankhangen en de binnenkant van mijn ogen bekeken.

voor alle moeders onder ons: fijne moederdag morgen!!!

liefs,

Tool

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden

Tool fijn dat je zo een avondje afleiding hebt gehad, dat doet je vast goed!

Fren, auwaaah, klinkt pijnlijk, ik zal jouw remedie tegen brandwonden onthouden ;)

Henne veel succes morgen bij de fm!

Kaartje, ben ooit bij een bevalling vamen een kat geweest, heftig, vooral als ze dan de navelstreng proberen door te bijten, gaat bijna met geweld!

Voor Moederdagcadeautjes zijn we geslaagd gelukkig, programma is door zwager ineens omgegooid, maakt voor ons niet uit maar sneu voor schoonmoeder...

Over Moederdag gesproken, alle meiden zullen deze dag met bijzondere en wellicht heftige gevoelens ervaren daarom voor iedereen een knuffel!!x

Geplaatst

Hee lieve meisjes!

Fren: even uitkijken met je hand hoor. Alle brandwonden 2e of 3e graads, op je hand, groter dan n 2 euro munt moeten eigenlijk even door een arts bekeken worden. Heb het zelf eens met een grote brandblaar op mijn hand gehad, was toch heftiger dan gedacht.

Tool: heerlijk dat je zo'n goede avond hebt gehad! Lief dat je ouders zo emotioneel waren eronder. Vervelend hè, die klachten. Komen af en aan en je probeert er conclusies uit te trekken, terwijl je rationeel weet dat t niet zo werkt. Ik hoop op een hele goede HCG uitslag maandag!!

Henne: jij zit volop in de rollercoaster... Erg spannend. Je bent in elk geval weer heel goed voorbereid, je doet er altijd alles aan! Heeft j die vriend nog gebeld?

Kaartje: mooi! Geboorte van puppies!

Dat D&D kookboek moet er sowieso een keer komen! Fren: hoe pakken we dat aan :-)?

Hier lekker op de bank tv kijken. Graham Norton show: leuk! E is al gevoed, dus lekker wijntje erbij.

Xxx

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!!

Idd iedereen een fijne dag toegewenst. Moeders, bijna moeders, wensmoeders..... Ik denk ook met gemengde gevoelens aan deze dag. Ik heb heel veel geluk in het ledikantje liggen en een mooie eerste tekening aan de deur!! Maar weet me nog heel goed het pijnlijke gevoel te herrineren van nog geen moeder zijn op deze dag.

Voor iedereen een hele dikke knuffel!!!!!

Tool die kwaaltjes he? En dan nog bloed zegt ook niet altijd wat, ik heb behoorlijke bloedingen gehad met vele en grote stolsels en kijk een wat een knappe man wij hebben!! Sterkte hoor, op naar een mooie hcg stijging morgen en een nog mooier kloppent hartje de 23e!!

Fren beetje kunnen slapen met je hand??

Henne jij zo je fm meting. Ben benieuwd wanneer je voor de punctie mag!! Dat er maar mooie rijpe eicellen tussen zitten!!!

Hier zo een vroege dienst op mijn eerste moedertjesdag, ach voor ik het weet is het 15 uur en zit ik weer op mijn fietsje naar huis.....

Allemaal een fijne zonnige dag toegewenst, een ieder met zijn eigen gedachtes en gevoelens!!

Geplaatst

kalimera dames!!

fijne moederdag voor iedereen!! want eigenlijk zijn we allemaal een beetje moeder van onze kindjes die in hun bedje liggen of van de kindjes die nog in onze buik zitten of van de sterretjes/vlindertjes die ons van bovenaf zitten te bekijken en bewonderen.

San, succes met werken. zo'n dag vliegt meestal wel snel om. als het eenmaal 12 uur is geweest, dan hoef je nog maar 3 uur te werken...

Fren, hoe is het met je hand??? en met je pols? is de verbetering nog steeds merkbaar?

ivfsh, wat speelt er weel veel bij jullie. heel veel succes met de sollic. van A. hoop dat ie de baan krijgt!!! en wat fijn dat jullie de procedure vanuit NL kunnen starten. Zie het al helemaal voor me. bij een volgende BBQ zijn jullie mss wel met zijn viertjes! wat leuk!

Henne, succes dadelijk!!! benieuwd wanneer de punctie wordt ingepland bij jou! Je gaat bijna gelijk op met San! spannend!!! hoop dat je je minder gammel voelt vandaag!

liefs,

Tool

Geplaatst

Even snel zonder bij te lezen. Het ziet er hier goed uit. Zoals altijd zijn er flink wat follikels: 17 rechts en 18 links. Maar wat deze keer heel mooi is, is dat ze redelijk gelijkmatig groeien. Links zitten er maar liefst 9 van rond de 15-17 mm en rechts zijn dat er 5. Moet morgen terugkomen en dan woensdag of vrijdag de punctie. Donderdag is namelijk een weekenddag ivm hemelvaart en dan doen ze bij voorkeur geen icsi. Ben best blij, geeft me toch weer een boost dat het er zo goed uitziet met m'n 37 jaar. Bms was ook al 8,5 mm dus aan deze stap zal het niet liggen. Heeft het overigens ook nooit gedaan.

Ik ga lekker lunchen en dan de tuin in. Fijne dag allemaal!

Geplaatst

dat ziet er goed uit Henne!

allemaal een fijne moederdag en een knuffel voor diegenen die het vandaag extra nodig hebben...

Geplaatst

Henne, super nieuws!

Hier m'n hand een stuk beter. Gelukkig geen blaren en dergelijke, dus valt allemaal mee. De Franse zalf heeft wonderen gedaan!

Daarnaast super verrast door vin vanmorgen; jullie weten da hij geen ochtendmens is, maar heb toch maar mooi een ontbijt op bed gekregen ;-)

Nets en heerlijk naar de hockey gewandeld me fiene, kwam een teamgenootje tegen da 3 weken geleden is bevallen, haar dochtertje was net zo groot en zwaar als fiene, maar wat was ze klein!! Kan me niet voorstellen dat fiene ook zo klein was!

Geplaatst

henne zag je vraag op fb bij Gabbriela. benieuwd wat zij hierover te zeggen heeft. heb ook erop gereageerd, hihihi. en gezegd dat ik een paar mensen in mijn omgevingken die zwanger ermee zijn geworden, hihihi. kan nu nog niet zeggen dat ik zelf eentje daarvan ben, maar dat komt wel.

Fren, wat lief van V dat hij zo vroeg is opgestaan. Zag je vraag trouwens bij sunweb staan over het weer. je zou ook eens kunnen kijken bij vakantiereiswijzer.nl en dan molyvos intypen. meestal kun je dan het weer van 2 weken vooruit kijken. maar als ik het goe begrijp zitten ze nu zo ongeveer op 25 graden. gisteren schijnt er onweer te zijn geweest in petra, het buurdorpje/stadje.

Geplaatst

Henne, wat een mooie eerste FM meting! Dat zijn pas veel follikels! Ik heb de laatste vier pogingen patent gehad op 8 eicellen en ben al blij als ik dit, deze poging ook weer weet te behalen.

Morgen dus weer een echo en dan snel de punctie! Ik blijf megahard voor je meeduimen.

Tool, ook voor jou staat het kaarsje te branden op een mooie stijging van je hcg. Spannend! Hou je het nog een beetje vol? Heel veel succes morgen!

Fren, lekker naar Lesbos dus. Heerlijk! Zijn wij ook ooit geweest (toen ik zwanger was van mn zoontje). Echt een mooi eiland! (nou ben ik best een griekenland fan, dus vandaar). Wanneer gingen jullie nou precies?. De website zoover wil ook nog wel eens een weersvoorspelling voor 2 weken doen.

Wij hebben besloten om de drukke periode en deze behandeling af te sluiten met ook een lekkere vakantie. Even een weekje er tussen uit. Wij vertrekken eind volgende week naar Thassos. (ook een grieks eiland). Cadeautje van mijn moeder, vanwege de mantelzorg die ik voor haar doe. Lief he? Zijn echt heel blij!

Na een beetje rekenenen en schatten voor de punctiedatum en terugplaatsing uiteindelijk tot een leuke last minute aanbieding gekomen.

Verder een dikke knuffel voor alle meiden die het juist deze dag extra nodig hebben!

Geplaatst

ooh wen lekker ook n weekje weg! geniet ervan! ben best wel zenuwachtig voor morgen en dan mn voor de uitslag. ben gelukkig moe dus ik duik mn nest in. is t des te eerder morgenochtend, hahaha. weltrusten allemaal!

Geplaatst

Tooltje, slaap lekker. Ik kan mij voorstellen dat je zenuwachtig ben, hoor. Ik hoop zo ontzettend dat jij morgen er achter komt dat je, je voor niets zenuwachtig heb gemaakt. Go hcg go!

Geplaatst

Henne mooie fm!!! Op naar de punctie met mooie oogst!!

Fren minder last van je hand, mooi zo. En al bijna op vakantie, lekker hoor.

Wen wat lief dat jullie een weekje weg hebben gekregen, dan heb je dat zeker verdient!! Nog even en dan ga je met een mooie emmy en je gezinnetje op vakantie!!

Hier gewerkt vandaag, op de bank in slaap gevallen en lui op de bank gehangen verder. P ligt al in zijn mandje en R slaapt ook al een paar uurtjes. Jammer dat P niet aan moederdag doet, maar ja zo is hij nu eenmaal. In de komende weken een mooie mamafiets bestellen is ook een mooi kadootje!! En ach ik heb liever dat hij het hele jaar zegt dat ik lief ben en niet alleen op zo'n dag als deze..

Tool lekker slapen en dan morgen weer hcg prikken. Je vliegt nu van de ene zekerheid voor eventjes naar de andere. Hoort er allemaal bij, geniet er maar lekker van hihi.

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik hoop dat jullie deze dag toch goed doorgekomen zijn.....

Fren fijn te horen dat het Franse wondermiddel geholpen heeft! En Vin vroeg zijn bed uit in het weekend, wow! ;)

Henne jeetje wat een hoop follikels, en dan nog een erg mooi aantal dat ongeveer gelijk opgaat, super!

Tool heel veel succes morgen!!

Wen bij jou ook een fijn vooruitzicht, op vakantie, heerlijk!! Jij gaat voor een innesteling in Griekenland.

Caro, hoe us het bezoek aan je ouders verlopen?

Hier een fijne dag gehad, ik was vanmorgen emotioneler als anders maar in de loop van de dag ging het beter.vanochtend uitgeslapen, tijdens de hond uitlaten ook naar de kapel gewandeld, daar 2 kaarsen voor Lars en Nick aangestoken en een extra kaarsje voor de kindjes van Lotgenootjes. Verder bij mijn moeder geweest, die zich blijft verbazen over Imkes kunsten, daarna naar mijn schoonouders,daar blijven eten, was gezellig.

Morgen weer werken maar deze week heeft viir mij maar 2 werkdagen, dat bevalt me prima!

Geplaatst

Haha meiden, ontbijt op bed was om half 12 hoor ;-) vin sleepte zichzelf met veel moeite om 11 uur uit bed. Ik was lui, dus lag er nog in en bij t horen van gerommel dus lekker blijven liggen. Hij heeft twee x de stoppen door laten slaan bij het maken vh ontbijt, maar t was heerlijk, geroosterde bammetjes, gekookt eitje en koffie ;-)

Thanks voor de tip wbt t weer in Griekenland! Wen, heerlijk dat jullie ook ff gaan! Wij gaan vrijdag heul vroeg, vin z'n moeder komt ons om 0300 ophalen om naar Schiphol te gaan...

Geplaatst

Las op FB dat het met Ceeke haar schoonvader niet zo goed gaat en ze halsoverkop weer terug komen naar Nld. Ceeke heel veel sterkte meis, ook voor de rest van de fam...

Meiske leuke dag gehad en fren ondanks de doorgeslagen stoppen een heerlijk ontbijtje hihi.

Tool succes met wachten op een mooi gestegen uitslag van je hcg!!!!

Hier lekker dagje vrij na weekendje werken. Lekker een dagje met mijn manneke en nog heerlijk weer ook. Als de kleine man slaapt ga ik even wat hier in huis doen en mezelf lekker douchen en tutten. Tool en Henne die cd's zijn deze keer een schot in de roos. Hoe het komt weet ik niet maar heb het geduld weer om rustig een boekje te lezen en echt te ontspannen. Goed teken voor de wachtweken hoop ik die ontspannenheid. Dat het maar door mag kabbelen zo, dan kom ik de helweken wel door!!!! Het geeft naast spanning toch ook weer rust dat het de laatste keer is. Het idee nooit meer die stressweken door te moeten e.d. na deze keer is ook wel een lekker vooruitzicht.

Nog beter is dat P woensdag toch vrij is!!! Zijn chef vond het veel te belangrijk dat hij meegaat. Hij is zelf ook ongewild kinderloos dus dat scheelt wel denk ik. Hij heeft zich van het weekend ook al wat beter gevoeld dat afgelopen weken dus dat was ook wel weer gezellig hier thuis!!

Geplaatst

Las het ook van Ceeke, echt heel naar om met zulk slecht nieuws je vakantie af te moeten breken. Ceeke veel sterkte voor jullie!

Sandra het worden spannende dagen.... Wel fijn dat de ontspannings cd's helpen. Hier even totaal niet. Heb ook slecht geslapen. Worstel erg met gevoel en verstand. Wil mooie grote follikels met rijpe eitjes, maar de gedachte dat ik nog tot vrijdag zo rond moet lopen, word ik helemaal naar van. Mijn buik is opgezet, ik ben continue misselijk en moe, mijn borsten doen zeer. En dat is allemaal prima als het zwangerschapskwaaltjes zouden zijn, maar voor nu...pfff...het valt me echt heel zwaar deze keer. Misschien ook al omdat ik, met af en toe een korte opleving, al maanden mezelf zo hangerig en moe de dag door sleep. Alles is een onderneming of het nu boodschappen doen, koken en douchen is. Niks gaat vanzelf op het moment en dat maakt genieten van het 'niets doen' ook moeilijk. Waar is die drive, spirit en energie van een paar weken geleden gebleven toen ik allemaal woeste plannen had? Maar ja, eerst vier weken antihistamine en toen bijna naadloos over in de hormonen.... Ik wéét waar het door komt, maar dat maakt het niet echt makkelijker. En tegelijk wil ik dan helemaal niet zeuren als ik aan andere meiden hier denk, met tegenslagen en verdriet...wat is dan een beetje fysiek ongemak terwijl ik niet eens hoef te werken?

In ieder geval zo maar douchen en richting ziekenhuis. Afwachten of het woensdag of vrijdag word. Vanmiddag ook nog fysio, dat wordt een lachertje ;-)

Wen, ik heb uiteindelijk nooit 30 eitjes ofzo hoor, er groeit alleen altijd een heleboel kleins mee. Lijkt leuk, maar is ook link ivm overstimulatie. Want ze moeten wel aangeprikt en zuigen zich vervolgens ook weer vol. Maar deze ronde ziet er idd wel heel hoopgevend uit. Ik riep gisteren als dat ik voor 10 cryo's ging hihi. Moet je je voorstellen zeg... Hoe gat jouw planning eruit zien? Wel erg lekker dat je een wachtweekje in de zon gaat doorbrengen!

Tool, heb je al bloed geprikt? Wanneer krijg je de uitslag? Moet je nu deze week alweer werken of heb je nog vrij?

Geplaatst

Henne ik begrijp precies wat je bedoeld. Hang in there girl!!! Zo moeilijk allemaal en die kwaaltjes lijken zo op zw zijn, dat doet je ook weer denken aan toen en aan hoe het moet zijn over 3 weken!! Ben benieuwd wanneer je punctie is, vind het wel heel bijzonder dat met jou gonal hopelijk weer 1 wondertje in me groeit straks en dan lopen we ook nog gelijk op. Zou het zo moeten zijn??? Ik moet zeggen dat ik nu de minuten wegtikken, mijn optimisme waar ik vanmorgen mee opstond weer om begint te slaan in onzekerheid en verdriet. Zo nergens zin in, mezelf nergens toe kunnen zetten en zo veel willen doen. Het is al heel wat dat ik een was in de machine heb gedaan en de logeerkamer heb opgeruimd (lees alles op zijn plek gezet). Donderdag komt P zijn broer en gezin ons huisje eens in het echt bekijken en de laatste weken ben ik hier niet zo netjes en schoon geweest. Ach heb morgen middag ook nog vrij...

Geplaatst

kalimera meiden,

Ceeke, veel sterkte!!! niet leuk als je zo halsoverkop terug moet vliegen.

Henne, meissie, hang in there. rot dat het deze keer zo zwaar valt allemaal, de hormonen, misselijkheid, moeheid, nergens geen zin in. heb je dadelijk dus nog een fm. Hoop voor je dat je woensdag de punctie hebt en dan vrijdag de tp? of zaterdag? weet je al wat je doet met het intralipid? zou heel mooi zijn als je uit deze poging cryo's over kunt houden!!! ik duim voor je en denk aan je!!

San, jij ook, volhouden meissie, maar het is moeilijk. ik snap 't. Wel fijn dat de cd's je zo goed helpen!!! en woensdag gaat een kaarsje hier aan!!! duim dat de cryo's goed ontdooien, doordelen en teruggeplaatst kunnen worden!!! Fijn trouwens dat P toch mee kan gaan en vrij heeft gekregen van zijn baas!!!

Ruby, ik maak vandaag de cd voor je en stuur je die of vandaag of morgen op! Ben je nog niet vergeten!!!

vanochtend al wezen bloedprikken. Slecht geslapen, vriend was ook continue aan het draaien en woelen, een kat die per se onder de deken wilde komen liggen en zich dus niet zo makkelijk laat wegduwen, een poes die een haarbal dwars had zitten en dat met veel lawaai eruit moest krijgen.

om half 5 vanmiddag kan ik bellen. pfff...hoop dat de dag vandaag een beetje snel voorbij gaat.

Zei vanochtend al tegen A. dat het pas een week geleden is dat we positief testten. de tijd gaat echt wel langzaam, voor mijn gevoel. heb ook echt het idee dat ik al heeeeeeel lang vrij heb (owkee, 3 weken zijn ook wel lang, hihih). Deze week nog vrij en dan volgende week weer beginnen. Gelukkig van 7-14.45 uur en dinsdag de echo en woensdag het gesprek bij de gyn.

Morgen komt MvM langs en daar ga ik dan volgende week mee beginnen.

kwaaltjes heb ik niet meer gehad. alleen moe.

ben het verder even kwijt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden