Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wen: veel succes!

Esther: het zit helemaal goed! HCG stijgt op een gegeven moment veel minder hard. Kijk maar even lekker naar je ukkie zo!

Ruby: iets warmer geweest vannacht?

Syl: je fitness hulahoop nog gebruikt op de camping? :-)

San: weer een wachtdag om!

Tool: lieve meid, hoe voel jij je?

Ceeke: hoe gaat t bij jullie? Wanneer is de begrafenis of crematie?

X voor allemaal! Bijna weekend!

Geplaatst

Tool lieverd, ik wist niet zo goed wat jij zou willen, dus laat het nog even zo. Maar als je liever hebt dat iemand anders je uit het zwangere rijtje haalt, dan doe ik dat meteen hoor! Laat maar weten.

Pauze:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden

Roestvlek:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Voortraject

Guusje: 11 mei, Gestopt met de pil, wachten op bongi.

Sylvino: acupunctuur, afvallen, gezond leven, man moet ook. Vitamines slikken.

Ceeke: vitamine D, omega 3 en ijzerpreparaat als voorbereiding voor de cryo poging (met prednisolon en intralipid) in april 2012.

Behandeling

Witje: 10-5 Ovitrelle (voor altijd de laatste...), 16 mei laatste cryo tp

Henne: icsi7 met prednisolon, 19 mei tp

Wen72: icsi 5 met intrallipid, heparine, pipelle (en prednisolon?). 1e fm 14 mei.

Zwanger:

Miki: uitger. datum 9-6-2012

S€N: uitger. datum 24-08-2012

EDR (Esther): uitger. datum eind december

Tool: uitger. datum 12-1-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari van dochter Kaat en zoon Bram

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Spaatje:

Geplaatst

Pauze:

Roestvlek:

Voortraject

Ceeke: vitamine D, omega 3 en ijzerpreparaat als voorbereiding voor de cryo poging (met prednisolon en intralipid) in april 2012.

Behandeling

Wen72: icsi 5 met intrallipid, heparine, pipelle (en prednisolon?). 1e fm 14 mei.

Wachtweken

Witje: 16-5 tp van 1 8-cellig embryootje. Bloedtest 29-5. (stiekum samen al thuistesten op 26-5)

Zwanger:

Tool: uitger. datum 12-1-2013

Geboren:

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Spaatje:

Geplaatst

kalimera! ik haal me er wel uit. weet alleen niet naar welk rijtje. syl. t vloeien zet door maar niet dat je zegt, jeetje wat een vloedstroom. tis gewoon n nare droom waaruit ik niet wakker kan worden. es en wen, zet m op.

Geplaatst

Ik heb een wachtweek lijstje aangemaakt. Zit nu toch tussen mal en dwaas in.

Er wordt gevraagt hoe ik er voor stond? Nou ja weinig van te zeggen, maar buik is al sinds tp onrustig. Rustig afwachten dus maar.......

Fren lekker op vakantie!!

Geplaatst

Es' jij hebt natuurlijk die echo aandraag, veel plezier, maar ik snap dat jij het doodeng vind, houd vertrouwen.

Tool, je hoeft je niet in een rijtje te plaatsen hè, neem alle tijd.....

Henne ben jij al iets minder " suf"?

Geplaatst

Pauze:

Roestvlek:

Tool: geen idee wat nu

Voortraject

Behandeling

Wachtweken

Witje: 16-5 tp van 1 8-cellig embryootje. Bloedtest 29-5. (stiekum samen al thuistesten op 26-5)

Zwanger:

Geboren:

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Spaatje:

ik heb me maar in het pauze-rijtje gezet, ook al hadden we gezegd dat dit ons laatste keer was

Geplaatst

wat een opluchting esther!!!

hebben ze nog iets gezegd over hcg aankruisen?

geniet ervan

yes

Geplaatst
8 weken en 2 dgn.....alles goed! Hartje horen kloppen. zo blij!
Wat fijn Esther, hopelijk ben je nu weer gerust gesteld. Niet meer stiekem hcg aanvinken ;-)
Geplaatst

Kaartje wel wat beter, 2 uur meer geslapen dus 5 uur. We hadden het water rond 19.00 weggehaald. Ze heeft dus alleen gedruppeld en niet geplast binnen. Wel nog 2 keer naar buiten geweest. J heeft ze meegenomen om mij even te ontlasten.

Ze krijgt vanmiddag nog wat prednison. Het hoesten is sinds gisteren een stuk minder, het rillen ook.

Denk wel dat we maandag gaan halen maar voor de zekerheid hou ik jou graag achter de hand. Geeft wel veel rust dat ik bij noodzaak naar jou toe kan.

Je bent een schat!

Geplaatst

Nee Ivfsh nog niet. Gisteren was schoonmoeder jarig dus lekker fout gegeten en gedronken. Heb vandaag wel mijn handen vrij, Kayla is bij J dus ik kan wel lekker over het strand gaan wandelen. Kayla is na 5 meter zand het alweer zat :-)

Lekker lui nog in bed!

Geplaatst

Syl, hoe oud is K ook alweer? Was gisteren bij een vriend die heeft een Jack Russell van ruim 18 jaar. Je ziet wel echt dat'tie hoogbejaard is hoor. Aan z'n vacht en hij is heel langzaam. Hij kan net aan nog op de bank springen. Maar zo'n lieffie

Geplaatst

Esther heerlijk, wat een opluchting! En nu ophouden met die HCG toestanden, ik heb nooit geweten wat het was, aan de ene kant jammer maar wel zo rustig!

Fren schreef op FB dat ze moesten uitwijken naar het vaste land ivm noodweer op Lesbos en dat het daar ook plenst. Ze baalt natuurlijk...

Geplaatst

Syl, volgens mij issie verder gezond. Heeft natuurlijk ouderdomskwalen. Laat ook druppels plas lopen enzo.

Las het van Fren, idd balen!

Geplaatst

Esss wat fijn, en ook dat het zo vroeg was, nu niet meer de hcg testen hè, was je schildklierwaarde( waar het eigenlijk om ging ;) ) ook goed?

Syl, sterkte met Kayla en Kaartje ik vind je ook een schat!!

Geplaatst

Es wat een opluchting!!!!! Hou dit goede gevoel vast!!!

Fren dat is balen zeg.....

Syl lekker genieten.

Hier aan het ruimen samen. Net 1 "foute" keukenkast samen in de slaapkamer geïnstaleerd. Weer wat opgeruimder. Nu eerst wat drinken en uitblazen en dan kast nr 2 naar de logeerkamer. Hopelijk horen we snel wanneer de goede kast geleverd gaat worden.

Geplaatst

vanochtend dr. S. gemaild of ik de dhea weer opnieuw moet gaan gebruiken, aangezien dit nu helaas mis is gegaan.

moet nu 75 mg gaan gebruiken en controle over 2 maanden.

Geplaatst

Es fijn! Blij voor je.

Even ego: voel me helemaal niet lekker en weet niet zo goed wat te doen. Buik blijft pijnlijk (ziekenhuis bellen?), heb wat verhoging (Pfeiffer mailen?), ik ben wat snotterig (me geen zorgen maken?) en voel me alles bij elkaar gewoon lamlendig. Nergens zin in, al helemaal niet in een tp met gerommel aan mn buik en het idee dat het toch mislukt doordat ik niet lekker ben, mn buik pijn doet etc. Ken dit echt niet van mezelf, meestal ben ik met de tp wel heel positief, vrolijk en fysiek ook weer oke. Vanochtend ook een hele sliert oud bloedverlies, gecombineerd met bolletjesprut, erg fijn. Heb het gevoel dat mn baarmoeder gewoon niet 'schoon' is ofzo. Bah bah bah.

Geplaatst

Henne, balen dat je je zo voelt. zou de buikpijn niet kunnen komen van de vele follikels die je had? ben je nog genoeg aan het drinken? Anders toch maar effe het zh. bellen.

En met de verhoging, mss dat dit samenhangt met de pijnlijke buik. en anders voor de zekerheid ook nog dr. Pf mailen. Owkee...aan mijn advies heb je dus ook niet zoveel, hahaha.

De bolletjesprut had ik ook, blijkbaar wordt gewoon niet alles opgenomen en is er altijd een deel dat afgestoten wordt. Dat het bij jou dan nu icm een sliert oud bloed is, is natuurlijk niet erg fijn.

kan je verder ook niet helpen.

sterkte en hoop dat je voor morgen toch nog ergens een beetje blijheid tevoorschijn kunt toveren!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden