Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hè meiden,

Druk weekend achter de rug hier! Simba, hoe was de doop?

Ik vrijdag eerst lekker eten me m'n eetclubje, wat natuurlijk weer veel te laat werd... Zaterdagmorgen F naar m'n moeder gebracht en daarna door naar Barneveld voor de bruiloft van een vriendinnetje, erg leuke dag. Vin zou t ook wel zo willen, maa pas als F er deel van uit kan maken en het zich later nog herinnerd. Dat duurt dus nog wel even... Lag er om 1 uur in, lekker uitgeslapen tot half 11 en toen F bij m'n moeder gehaald. die was helemaal verliefd op haar kleindochter, maar F had zich dan ook voorbeeldig gedragen ;-)

Verder beetje uit gebrakt vandaag...

Hoest hier verder?

IVF, laatste weekjes Ierland aangebroken. Wat een super foto's van jou en A en E op FB trouwens!

Henne, wij hebben F ook 2 dagen op de crèche. Ze vindt het leuk en ik merk dat ze er ook sociaal van wordt. Zou wel voor twee opeenvolgende dagen gaan.

Tool, pyjamadagje gehad?

Ruby, het feest gaat bijna beginnen! Wat me ontgaan was, is waarom jullie eerst een paar dagen in de auto geslapen hebben?

Sen, heerlijk verlof. Hoop voor jou (en ons allemaal) dat het weer wat beter wordt! De da na mijn verlof inging begon het keihard te sneeuwen, dus heb toen niet heel veel meer kunnen doen. Was toch wel een beetje bang om uit te glijden die laatste weekjes...

Kaartje, Esther, geniet van de vakantie!

En toen wist ik t nie meer. Lig er vroeg in vanavond...

Geplaatst

Fren weet wat je zegt.... Of Vin dan ;-) Heb me bruiloft meegemaakt met drie kids en het is behoorlijk lastig eerlijk gezegd. Tuurlijk ook superleuk, maar de jongste begon te huilen toen ze de ring niet mocht houden en moeders heeft dus getekend met huilend kind om haar nek. Vervolgens ging bruidspaar foto's maken en moesten de kinderen met iemand mee, oké normaalgesproken was ik de geweest dus heel vertrouwd, maar je vraagt dus wel gelijk wat van iemand zo'n dag. Vervolgens waren ze met de verlate lunch dwars want moe, wilden daarna niet even slapen en savonds waren ze best lekker bezig maar om tien uur is het wel klaar en worden ze vervelend. Een goed feestje zit er niet in. Om nog niet te spreken van de ochtend, aankleden etc. en een evt huwelijksnacht.

Kortom: trouwen met kinderen erbij is alleen leuk als je er voor de hele dag een goede vertrouwde oppas bij hebt die niet tot de familie of vrienden behoord want anders kunnen die niet meefeesten. Of je moet wachten rot ze echt een jaar of acht minimaal zijn. Maar dat is mijn bescheiden mening hihi. Even frustratie uiten van vorige week ;-) misschien vind je dit soort dingen allemaal ook helemaal niet meer erg als het je eigen kinderen zijn.

Ik ga nog wat eten, voor de afwisseling, en vroeg naar bed.

Simba ik zag op fb al mooie foto's!!

Geplaatst

Zonder ook maar iets gelezen te hebben...

Deze even delen...

[ATTACH=CONFIG]4345[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4346[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4348[/ATTACH]

Geplaatst

Jeetje, wat mooooiiii!!!! Wat zagen jullie er mooi uit! Lijkt mij heel bijzonder zo'n doop! Hoe heeft S.anne het ervaren? en natuurlijk: hoe wat het voor jullie om dit te mogen ervaren? Vast niet droog gehouden. Jullie zijn er zo gelukkig uit op de foto!

Ben ook erh benieuwd naar het verhaal over de doop.

Geplaatst

Hoi meiden,

Simba wat een mooie Fotos! Zo te zien eas het een mooie doop, en geweldig S die zo gaapt! I. Had bijna de hele dienst geslapen. Bij de laatste druppels water gingen haar ogen open dus ook gapende foto's ;-)

had je het niet koud?

Fren wat leuk dat Vin in iedere geval praat over hoe hij het evt zou willen.....als ik het verast van Henne lees kan ik me er wat bij voorstellen haha. Super dat f al uit logeren aat, ik moet er nog niet aan denken.

Henne wat een stap, aanmelden voor kdv, goed joh! Fijn dat J ook een dag thuis wil zijn.M is ook op vrijdag veel thuis, is dan voor zichzelf aan het werk maar zeer flexibel, mort zeggen dat het voor mij echt als een 3-daags weekeinde voelt maar hij geniet er echt van zoveel meer mee te maken.

Caro wat leuk dat je vriendin naar jullie komt, gezellig!

Wen, voor jou spannende dagen.....dinsdag toch?

Ivfsh, wAt een mooie foto's op fb van jullie, en wat is E een mooi en vrolijk ding zeg! Bijna de trip terug naar nl, zou mooi zijn als je zo in je nieuwe job kan vallen, spannend, veel succes met de sollicitaties en de kaatste dingen viir de verhuizing!

wij (ik) heb nog geen beslissing genomen, tot nu toe neigen we om eerst voor een nieuwe zwangerschap te gaan omdat mijn eicellen er niet jonger op worden en ik verder gezond ben maar ga woensdag nog een dag naar het zkh voor de intake, dan gesprekken met de chirurg(en), psych, diëtiste, verpleegkundigen en fittest.

Tool weer wat geregeld voor de bruiloft, snel gedaan!! Wij hadden destijds een zangduo , was echt top moet ik zeggen, vond het best eng maar zijn ze toen ook eerst aan "screenen".ze kregen iedereen de vloer op!

gaN jullie de uitnodigingen zelf maken?

Syl, bestemming al gevonden voor La France?

Ik ben het verder ook al weer kwijt.....morgen werken, joepieeee ;-( altijd weer een uitdaging : bouwvak is begonnen dus meeste toeleveranciers dicht muv groothandels maar juist in deze tijd zijn er toch altijd weer producten due à la minuut uitbesteed meten worden....klop dan maar eens aan bij een bedrijf dat je niet kent maar je moet het wel met spoed hebben...

Geplaatst

Simba geweldige foto's, idd zeker die met gapende S. Mooi mooi mooi.

Babeth aan de uitdaging dus vandaag hihi. succes!!

Hier ook weer dagje werken. Voor nu nog woensdag en donderdag vrij, maar er zijn heel veel (langdurig) zieken in de organisatie heb ik gehoord en ben zaterdag eind van de middag door de piepdienst gebeld. Gelukkig waren we niet thuis!! Ben al veel ingeplant deze maand dus er valt niet veel meer tussen te proppen zonder dat ik gek wordt hihi. Zal het straks wel horen..

Geplaatst

Hi meiden,

Lees deze dagen mee maar kom niet toe aan reageren... Mijn hoofd zit zo vol, de nachten weer eens te kort en ik ben zooooo moe. Met de cryo's zijn we blij maar helaas biedt het verleden daarmee niet zo'n goede resultaten. Toch weer een nieuwe IVF?? Of misschien dan toch eiceldonatie? Of draagmoederschap?? Vooral dat laatste houd me wakker; we hebben een super lieve vriendin die draagmoeder voor ons wil zijn (want "het kan toch niet zo zijn dat wij twee gezonde kleintjes mogen krijgen en jullie met alles wat jullie tot nu toe hebben meegemaakt, hebben ondergaan, hebben verloren... uiteindelijk met lege handen staan!") Maar die weg is zó kostbaar, ingewikkeld en lang dat ik me nu niet kan voorstellen dat ik daar de energie voor heb. Kortom, ik weet het niet. Manlief weet het niet. We weten dat we samen sterk staan maar nu weten we even niet hoe verder.

Lieverds, wens jullie een fijne dag. Nu proberen aan het werk te gaan. Zo geen zin in maar de plicht roept!

Liefs,

Geplaatst

Ceeke weet niet zo goed wat te zeggen....al die dilemma's, je afvragen wat dé oplossing zou zijn, of er wel een oplossing is en het gewoon niet weten. Dat rond blijven draaien in cirkeltjes in gedachten is zo vermoeiend, zenuwslopend en frustrerend. Ik wilde altijd zo graag dat iemand me zou zeggen wat ik moet dóen. Stoppen, doorgaan, een andere manier... maar uiteindelijk kun je allen advies krijgen en moet je zelf die keuzes maken. Jullie staan samen in ieder geval sterk, hoe dan ook. En ook al lijkt het nu niet zo, er komt straks weer overzicht en licht en dan maken jullie een goede keuze. Sterkte!

San, hoop dat je niet te veel diensten erbij krijgt. Wel een beetje kunnen genieten van het weekend en de tijd met je moeder?

Simba mooie foto's van een bijzondere dag!

Babeth sterkte met de uitdagingen op werk. Goh, dan ben ik best even blij dat ik niet hoef ;-)

Fren uitgebrakt?

Ivfsh succes met gesprek van deze week, hoop dat het via Skype kan. Mn broer is laatst voor een gesprek naar Engeland gevlogen, is het niet geworden, dan baal je toch even dubbel.

Wen nog een paar daagjes, begint het al te kriebelen?

Sen, hoe bevalt je verlof? Vandaag voor het eerst 'echt' natuurlijk als je lekker niet naar je werk hoeft.

Beetje stomme vraag misschien maar Fren, Caro....jullie waren rond dezelfde tijd uitgerekend als ik....hoe deden jullie dat met jassen? Hebben jullie een positie winterjas nodig gehad? En in de herfst? zag dat Wehkamp nu de zomerjassen, trenchcoats enzo in de aanbieding gooit, maar vraag me af of ik die nodig ga hebben. Zit eind sept. rond de 20 weken, dan heb je meestal je winterjas nog niet aan, maar heb je dan ook echt al zoveel buik dat een gewone jas niet gaat? Waar je je al niet druk om kunt maken he, maar ik moet echt wel een beetje op mn uitgaven letten dus beter dan nu vast kopen dan op dat moment de volle mep betalen voor nieuwe collectie.

Overigens heb ik het idee (vast verbeelding) dat ik mn baarmoeder een heeeeeel klein beetje boven mn schaambeen uit zie/voel komen. Kan dat al?

Geplaatst

Ik heb zojuist via afspreken.nl een uitnodiging verstuurd voor de CreaDate. Heb je geen mail ontvangen, dan graag even doorgeven (Sen volgens mij heb ik nu écht je goede email gebruikt!)

Dublin, volgens mij had ik jouw emailadres er niet tussen. Laat even weten als je mee zou willen dan voeg ik je toe!!

Heb data genomen in september/oktober muv 13 oktober omdat Tool de 12e trouwt dus dan hebben we al een feestje ;-p

Als we weten wie er meegaan kunnen we via de mail dan overleggen over wat, budget, waar etc? Ik heb de linkjes die ik al verzameld had in een berichtje op afspreken.nl geplaatst, graag alle opties, ideee, suggestie toevoegen :-)))

Geplaatst

Meiden,

Hier niet lekker. warm en koud en vooral keelpijn en opgezette klieren in mijn nek. dus balrn. zit heel veel lucht in de darmen.

Vandaag niet zoveel doen. startbewijs ophalen.

Wat betreft de creadag. september is voor mij senk ik geen optie. kijk na mijn vakantie even in mijn mail. dikke knuffel.

Geplaatst

Hè bah Ruby dat is naar, zeker zo op de camping lijkt me. Kun je wel stomen oid? Veel succes voor A morgen met lopen!

Sen las op fb dat het de verjaardag van je moeder is. Sterkte vandaag lieverd.

Hier weer mega onzeker. Vandaag voor eerst geen zetpil genomen tegen misselijkheid en dat gaat tot nu toe goed. Op zich natuurlijk heel fijn, maar moeilijk om me dan geen zorgen te gaan maken over afnemen van kwaaltjes. Voel me dan ook zo'n zeikerd als ik weer onzeker en bang word. Deze anderhalve week gaan nog lang duren :-(

Geplaatst

Henne ik heb voor de laatste 2 maanden een winterjas gekocht bij C&A in de Wintersale, gewoon 2 maten te groot. Kon net... Maar jouw buik wordt natuurlijk niet zo groot als de mijne... Heb je niet een vriendin die forser is dan jij die een jas over heeft voor die laatste maanden? Als je op je budget wil letten... Bij mij ging dat natuurlijk niet omdat ik al fors ben van mezelf (oh wat zeg ik dat aardig hihi) en dan nog een tweelingbuik dus ik had geen keus dan iets te kopen...

Geplaatst

Hee lieve meiden,

Lieve Ceeke, wat moeilijk zeg.... Heel fijn dat je zo'n lieve vriendin hebt! Maar het brengt ook dilemma's met zich mee. Hopelijk zal geld in elk geval niet in de weg staan, er komt verder al genoeg bij kijken. Ik kan je hier ook niet in adviseren, weet wel dat ik aan jullie denk!

Sandra: hopelijk niet al teveel werk voor jou in deze emotionele tijd voor jou. Lieve foto's op facebook!

Henne: ik had een zwangerschapsjas gekocht bij H&M. Helemaal niet zo duur en super veel plezier van gehad. Hij was mij aan de ruime kant, dus jij zal erin verzuipen. Maar als je m wil lenen, laat maar weten! Ik moet zeggen dat ik het ook wel heel leuk vond om echt een zwangerschapsjas te hebben, het staat zo lekker 'zwanger' :-). En wat je zegt met die misselijkheid. Ik herken het helemaal! Denkk nog maar even terug aan je goede echo, dat is het enige dat je een beetje houvast kan geven. De ene dag meer of minder misselijk zegt op dit moment echt helemaal niets.

Ruby: bah, ziek.... hoop dat je snel opknapt!

Fren: lieve foto van F! Ik was inderdaad zo blij met de foto's die wij hadden laten maken. De foto's op fb was ook om wat reclame voor haar te maken hier in Ierland. Vind het zo leuk om leuke foto's van ons drietjes te hebben, maar ook van mij en E. Ik ben bijna altijd degene die foto's maakt, dus volop foto's van E en Ar, maar niet zoveel van mij, haha.

Voor E moeten we trouwens eens een groot speelkleed / tegels kopen. Die rolt de hele tijd van het huidige speelkleed af, nu maar even en dekbed eronder gelegd. Op dit moment is ze al minutenlang met haar nageltjes over een groef in het parket aan het gaan. Heen en weer en heen en weer. Zo schattig dat ze werkelijk alles ontdekken!

x

Geplaatst

Ivfsh ik verzuip in bijna alle positiemode. Heb veel gekregen van m'n zus en wat van m'n schoonzusje, maar ik ben gewoon heel smal. En kennelijk groeit een baby ook op je rug, want daar zit dan gelijk ook geen model meer in :-) Zal ook maar eens afwachten hoe 'erg' het wordt, de meeste mensen verwachten bij mij een klein buikje maar voor hetzelfde geld ben ik over twee maanden zo bol als wat.

Hoewel ik daar vandaag totaal geen vertrouwen in heb....wat een k*tdag. Net nog een vreselijke jankbui gehad. Waarom is dit zo vreselijk eng en onzeker, zucht. En ik roep zo vaak zelf dat misselijkheid geen graadmeter is, maar ja als het opeens weg is voelt dat toch niet zo. En opeens is natuurlijk onzin, in ben niet voor niks gestopt met de zetpil, het ging al een aantal dagen beter. Bleeeeeghhh ik ben een ondankbare zeurende tut. En ik heb ook nog niet aangemeld voor het kdv :-(((

Geplaatst

Joh, wat betreft dat kdv. E is vorige maand aangemeld en is er plek vanaf september. En dat bij een behoorlijk populair kdv in Utrecht. Ze hebben echt veel plek. Doe alles mooi in je eigen ritme!!

Geplaatst

he meiden, hier even een berichtje van mij. Heb niet zo'n leuke dag. Verjaardag van mn moeder, voel me verdrietig en het weer doet op dit moment ook niet veel goeds. Vanmorgen controle gehad bij de VK, iets hogere bloeddruk dan normaal (normaal issie laag) maar niets alarmerends. Niets aangekomen, of vorige keer meer vocht dat kan ook. Kleine ligt op zn kop en is nog niet aan het indalen. Dacht zelf van wel want heb de laatste weken wat steken van onder en soms wat menstruatieachtige druk in mn rug.

Henne, ik draag op broeken na nog mn normale kleding terwijl ik wel al ruim 15 kg ben aangekomen. Jassen beginnen nu inderdaad krap te worden als ik ze dicht wil doen maar zo vaak draag ik nu geen jas en anders doe ik hem gewoon niet dicht. En verder veel elastische kleding kopen wat dus meerekt en het zit nog lekker ook.

Verder een te vol hoofd om op iedereen te reageren.....

Geplaatst

Ceeke meis dikke knuffel voor jullie allebei!!! Moeilijk denken nu je ook nog in een maalstroom van verdriet zit.

Sen jij ook sterkte vandaag.

Henne meisje toch. Weer zo onzeker. Dat mag hoor en je bent zeker geen ontdankbare hoor!!! Dat wil ik je niet meer horen zeggen(typen). Idd lekker alles op je eigen tempo doen, niets forceren. Die pannekoek van gister zag er wel errug lekker uit!! Over zw kleding. Nu niet teveel kopen op voorhand hoor, ga je echt spijt van krijgen. Zowiezo passen voor je het koopt. Het kan zo anders vallen dan je denkt en je weet nooit hoeveel je gaat groeien!!! Dat zou helemaal zonde zijn van je geld, zeker als blijkt dat je het misschien niet nodig hebt.

Ruby knuffel, balen zeg weer in de lappenmand.

Moeilijk weekend en deze dag achter de rug. Mooie momentjes meegemaakt, ook veel verdrietige gevoelens zo van (wat als dit de laatste keer is dat ze ........) Pff zwaar hoor. Het wegrijden uit de straat heeft nog nooit zo zwaar aangevoelt. Elke meter die verwijderde van mijn zwaaiende moeder deed zo pijn. De gedachten die me wakker hielden zo intens. Vandaag teamleidster op de hoogte gesteld en ze zet me op niet beschikbaar in de roosters op mijn vrije weekenden voorlopig, zodat ik de druk niet voel om nee te zeggen. En dat ze me daarvoor dan ook niet bellen. Ik heb een topwerkgever in dat opzicht, maar dat wist ik al tijdens de behandelingen en de zw natuurlijk. Dus mijn teamleidster krijgt van mij het lintje van de week!!!

Geplaatst

IVFSH, dat herken ik, ik wilde op een gegeven moment een nieuwe foto van mij en Sanne, maar ik kon er helenmaal geen vinden.....

Geplaatst

Henne, heb geen mail ontvangen volgens mij, maar heb al ingelogd en m'n data al doorgegeven.

Ceeke, wat is t toch moeilijk allemaal. Hier ook af en toe de gedachte aan ecd. Knuffel voor jou!

Sen, sterkte vandaag en gefeliciteerd met je moeder!

Ruby, beterschap! Het gaat geloof ik weer heersen, verkoudheid, snotteren, hoesten, keelpijn.

Ben sinds gisteren weer aan t lezen. Een goed teken vind ik zelf al heb ik voor de rest geen puf.

Woensdag naar de hapto en volgende week woensdag de bedrijfsarts. M'n woede/kwaadheid is in elk geval niet meer zo aanwezig als eerst. Nu nog weer energie en zin terugkrijgen.

Geplaatst

henne, ik had wel echt een positiejas. Een heel leuke, houtje touwtje. Maar ik moest er natuurlijk voor mn werk ook wel representatief uitzien. Ben wel blij dat ik hem gekocht heb hoor, was niet eens heel duur (geloof 99 euro), want ik kreeg natuurlijk die megavorst in jan en feb nog voor mn kiezen. Wat sen zegt had ik ook: heb wat broeken en een spijkerrokje gekocht en verder gewoon mn normalke kleding gedragen. Jurkjes rekken wel mee, en het voordeel van de winter is dat je lekker lange vesten aan kunt.

wbt kdv; er is een enorme leegloop door de nieuwe regelingen, ik hoor inderdaad wel meer dat er overal ineens plek is. Rustig aan!

Sen, knuffel voor jou. Sowieso een moeilijke dag en helemaal als je hoogzwanger bent en het k** weer is...

Ceeke, ook voor jou een knuffel, let op jezelf!

Ivf, bij ons precies hetzelfde; ik maak de foto's en we hebben serieus 1 foto met zn drietjes, nl toen F 3 minuten oud was... (Vin vond E er trouwens té cute uitzien :-) )

Geplaatst

Hier ben ik ook de fotomaker ja. Mijn iphone ook altijd bijdhand ;) Normaal sta ik altijd op beeld. Nu J en bink :)Henne, ook hier een knuf. Ik kocht positirme bij H&M, best stylish en slim fit voor relatief weinig. Zeker in uitverkoop. Ik heb winterjas gekocht in een A lijn maat M, geen positie zodat ik hem erna ook dragen kan.Sen, San, ceeke, knuffels ook voor jullie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden