Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ja hier ook katten in de kast, nu niet meer want we hebben pas een nieuwe met schuifdeuren die in een slotje vallen. Ook van Ikea, de Elga.

Simba welkom terug, hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad.

Fren, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je pols. Toch teveel belast?

Ruby, volgens mij moet je echt even gas terugnemen dame je doet zoveel dingen. Ik word soms al moe als ik het alleen al lees. Denk aan jezelf hè. Trouwens geweldig om te zien hoe goed Truli het bij jullie heeft en hoe ze zich vermaakt.. top!

Henne, vol op aan het babyshoppen geslagen. Met een commode zou ik wel uitkijken of hij diep genoeg is en of je je voeten eronder kwijt kunt... Ik vond het qua meubeltjes bij Ikea ook niet je van het....

oh mn eten wordt opgediend... spaghetti met funghi porcini :-)

tot later

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Simba, welkom terug! Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad?

Ruby, pas je een beetje op jezelf, meis?

Knuffel voor syl en san.

Hier trouwens ook een paxkast van de ikea. Wij hebben een klein kamertje in huis middels deze kasten omgetoverd tot een soort walk in closet. Dus geen deuren voor de kasten, maar de kamer deur dicht zodat de katten er niet in kunnen. Hierdoor verder geen kledingkasten in de slaapkamers. Ook ideaal.

Geplaatst
Henne, vol op aan het babyshoppen geslagen. Met een commode zou ik wel uitkijken of hij diep genoeg is en of je je voeten eronder kwijt kunt... Ik vond het qua meubeltjes bij Ikea ook niet je van het....

De babymeubels vind ik bij I.kea ook niks :-) Het is een gewone ladekast, op pootjes dus je kunt idd je voeten eronder kwijt. Een vriendin van me heeft m als comode, het aankleedkussens ligt er makkelijk op en je hebt nog heerlijk veel ruimte naast je. Kijken of ik een plaatje of link kan plakken, wil er wel andere knoppen op:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00067830/

Geplaatst

Leuk hoor Henne! Hoe voelde het om in de ikea te lopen voor jullie eigen kindje? Deed je het verstandelijk of liet je emoties toe?

Geplaatst

Nou eigenlijk is het allemaal nog heel verstandelijk. We kopen ook nog niks hoor, we hebben alleen gekeken. Ik vroeg nog wel aan J, voelt het nou anders om hier te lopen? En dat vonden we allebei toch wel. Merk ook dat ik me bij b.abypark nog niet echt thuis voelde.

Geplaatst

Hoi meiden,

Simba welkom terug van de vakantie! Eerste dag zit er weer op, in ieder geval wat het weer betreft hebben jullie hetweer getroffen nietwaar?

Henne wij hebben de hemnes kast op de overloop staan, ideaal!! Ook an due stoffen vakindelingen, die heb ik ook nog aangeschaft voor in de komode van I.

grappig hoe de p.a.x in vrijwel ieder huis aanwezig is, ook hier ja, geweldig!

Fren, wat een leuke foto, ook hier een kind hoe wilder hoe gekker hoe beter, ik houd echt mijn hart vast, nu heeft ze 3 dagen met een blauw oog rondgelopen pffff.

Henne en Es', ben benieuwd wanneer jullie legale gevoel de overhand gaat krijgen;-)

Es' hoe gaat het met je vriendin? En met jouw gezondheid?

Rubster ik las dat het met jou even niet zo lekker gaat, misschien inderdaad wat gas terugnemen ? Pas goed op jezelf hoor.

Tool, trek je het nog een beetje? Ik heb nog nagedacht over het bericht an Henne: Ov.test reageert op aanwezigheid van hcg...begrijp ik het dan goed of mis ik iets? Is er een beginnetje?

Kaartje logisch dat je ook af en toe verdriet voelt, lijkt me nog meer vanwege de bbz, ik vind het echt bijzonder mooi om te lezen hoe jij en ook M. Meeleven.

Hier bezig met alvast de voorbereidingen voor vertrek, hebben er echt zin in! Bedacht me net dat ik me niet kan herinneren bruin brood (vezelrijk) te hebben gezien in Italië, neem voor i voor de zekerheid ook wat cracottes mee in volkoren uitvoering.Ben bang dat ze anders echt verstopt raakt.

Sen, wat stelt jullie ventje jullie op de proef hè, succes met de laatste loodjes!

San, fijne dagen met je liefdes van je leven en je ouders!!

Wen hoe gaat het bij jou? Gaat het werken iets soepeler? En hoe reageerden jouw moeder op het grote nieuws of heb ik het gemist?

Geplaatst

Babeth, tuurlijk hebben ze bruin brood: "pane integrale". Lief dat je aanbiedt om voor een rozet te kijken maar is denk ik een beetje aan de late kant nu maar bedankt voor het aanbod.

heel herkenbaar hoor dat illegale gevoel bij het shoppen. Wij zijn pas na de 20 weken echo gaan kopen en nòg vond ik het doodeng.

ik ga nu echt slapen ben op.... weltruste allemaal

Geplaatst

Ik ben de enige die niet weet wat een pax kast is? Ik heb best veel van IKEA maar die ken ik niet, wel de good old Billy... Ga eens kijken op de site want ben nu wel nieuwsgierig...

Vanavond voorlichtingsavond op school gehad, groep 5... pfff best een heftig jaar voor mijn dochter! Geschiedenis, aardrijkskunde, natuur erbij, huiswerk, toetsen, rekenen tot 10.000... jeetje! In de gaten houden dat ze op tijd naar bed gaat want sliep ze voor de zomervakantie nog door als de babies 's morgens vroeg wakker werden, nu wordt ze steevast ook voor zevenen wakker en das eigenlijk te vroeg voor haar...

Geplaatst

goedemorgen allemaal!

caro wat wordt jouw kleine meisje groot zo dan hé? Gek lijkt me dat!

Als ik mijn oudste nichtjes en neefjes zie (zijn 18 en 20) dan realiseer ik me dat ik zelf toch ook echt een jaartje ouder wordt :)

Ik ga zo op naar de tandarts. Kijken of hij de afgebroken kies kan repareren en hij gaat een kies opnieuw vullen waar ik het hele jaar al last van heb! Blij vooruitzicht!

Daarna twee dagen op de twee kleintjes van mijn zusje passen (2,5 en 1,5)...uitdaging van de week!

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Kalimera dames,

Denk niet dat t gelukt is. Nu weet ik ook wel dat een ovutest steen indicatie is, maar kon het niet laten en met een cb ovutest, de digitale met de smiley, was ook,negatief, met ochtendurine zelfs. Ja, een heeeeeeeeeeeeel licht streepje. Dag 24. Mss morgen maar een zw.test weten aan gooien om het zeker te weten.

Zit nu wel te denken, zal het dan wel lukken op eigen kracht? Zal er wel een bevruchting plaatsvinden op eigen kracht! Waarom moet t hele traject zo f***ing duur zijn?

Geplaatst

Hee meiden!

Hier ook pax kasten :-) En ook Evie is meteen aan de pax kast gegaan. Caro: je weet niet wat je mist, haha. We hebben geen al te groot huis en als je er dan een paar meter pax kast inzet, weet je in elk geval dat je optimaal gebruik maakt van je bergruimte!

Hier E wakker geworden met rode vlekjes, met veel pijn en moeite een afspraak kunnen maken bij de huisarts (we waren nog niet ingeschreven), want ik zou pas morgen terecht kunnen omdat dan de inschrijving pas administratief verwerkt kon worden..... grrrrr, van dat soort acties krijg ik spontaan uitslag! Uiteindelijk wel gelukt, maar ben blij dat dit niet onze vaste praktijk gaat worden, want dit soort gedoe kan ik slecht tegen. De grap is namelijk dat je zelf online alle gegevens inmoet voeren, dus dat ze er zelf werkelijk helemaal geen werk aan hebben. Zo, dat was mijn zeurtje van de dag :-)

Verder alleen maar genieten en hopen dat het wat onschuldigs is bij E (zal wel denk ik, ze is enorm vrolijk eronder), want ik heb nog maar vier dagen vrij totdat het echte leven begint!

fijne dag allemaal!

X

Geplaatst

Balen Fren, had ik ook al op FB geschreven. Ik zei laatst nog tegen P: ik ben momenteel zo blij dat ik niet ook nog eens hoef te werken! Aan de ene kant wel fijn om het huis uit te zijn en je krijgt er natuurlijk ook wel energie van maar na dat soort nachten ben ik blij dat ik zoals nu zit: oudste naar school en de aapjes weer in bed. Ze slapen wel steeds korter dus gauw douchen en kijken of ik nog wat kan strijken...

Maar alles op het gemakje want de ochtend was hectisch. Als ze na half 8 wakker worden moet ik het alleen doen want dan redt P het niet met zijn werk, vanmorgen was het kwart voor 8, maar op zich was ik daar wel blij mee want had de oudste tenminste weer een wat langere nacht gemaakt...

Mooi dat er een ei gelegd is over de hight tea! (Toch? Of zijn er bezwaren?)

Geplaatst

Hé tool wat balen! Ben je niet te vroeg? Hoe voel je je verder?

Sterkte vandaag fren!

Tandarts verschrikkelijk. het is zo'n hark! Nooit bang geweest voor hem totdat hij me vorig jaar een wortel kanaal behandeling gaf zonder verdoving. drama! Sindsdien bang. nu gevraagd om verdoving maar hij reageert zo lullig!

Geplaatst

Hoi Meiden,

sorry dat ik even inbreek.

Ik ben heel lang niet actief geweest op het forum, maar zag nu weer allemaal mooie berichten.

Wat fijn dat er zoveel het geluk mochten hebben en inmiddels bevallen zijn van kleine wondertjes!

EDR (Esther) wat super gaaf dat jullie zo onverwachts toch nog zwanger zijn geraakt! Super meid, echt heel gaaf om te lezen!

Meiden, geniet van de kanjers.

Groeten,

Gerda

(mijn binken zijn inmiddels alweer bijna 2 jaar)

Geplaatst

Bedankt allemaal voor het welkom terug.

Ja, we hebben een heerlijke vakantie gehad. Het weer werkte natuurljik ook perfect mee.

Nu de puinhopen thuis weer wegwerken. Sanne gaat deze week 3 dagen naar mijn moeder, want de gastouder heeft nog vakantie.

Helaas is in onze afwezigheid wel 1 van de katten ontsnapt. Hopen dat hij de weg naar huis weer vind, of dat wij hem vinden.

De afspraak bij de orthopeed is vervroegd naar aankomende maandag. Dat vind ik wel prettig.

Kop in het zand methodiek heeft toch niet erg goed gewerkt in de vakantie ;-)

maar goed.... we zien wel...

Ik ga niet teruglezen, want ik kan jullie nu al bijna niet bijhouden. maar ik geloof dat ik geen schokkende digen gemist heb toch?

Anders graag even bijpraten ......

Geplaatst

Ohw simba, de kat ontsnapt. neem aan dat je al bij amivedi aangegeven hebt. En toch nog een tip. buurtlink.nl daarheb ik een gevonden kat op gezet en binnen 3 dagen kwam de eigenaar via de mail naar me toe. Altijd het proberen waard toch? Sterkte is niet niks om een kat te missen en wetend dat hij buiten loopt.

Hier echt het gevoel alsof ik in een sauna zit. Zo warm. En mijn thee die ik drink is ondertussen koud. Zullen de opvliegers nu echt komen? Ondanks dat ik aan de pil ben? Ik weet het niet.

dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Simba, hoe lang is je kat al weg en is het een echte binnenkat? want als dat zo is, zijn ze meestal nooit ver weg. Meestal kruipen ze dan angstig ergens weg in een tuin/struik/schuur/garage. Neem aan dat hij/zij gechipt is? buurtlink is inderdaad een goede en pampletten ophangen met een duidelijke foto en verzoek aan mensen om in hun schuur enz. te kijken en die op lantaarnpalen, brievenbussen e.d. plakken. Hoop dat hij/zij snel weer terecht is

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden