Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi lieverds,

Kwam even langs, bijgelezen maar niet veel blijven hangen..

Sen jij nog eventjes, je hebt een mooi hart onder de riem van Babeth gehad, dat klonk goed, en dan net als ivsh schrijft, het is nu niet bepaald iets waar je ervaring of bedreven in bent, maar hoop zo dat het gewoon goed en snel gaat, en je vertrouwen krijgt in je lichaam, en gezond en wel snel je mooie zoon in je armen mag sluiten, we denken aan je en zenden in gedachte veel positieve energie naar je toe xxx

Henne, wat een hork had je, goed plan om naar vk te gaan. Stoer dat je hard aan de fysio bent, goed voor je lichaam, hou je taai, hoop dat het bruinverlies langzaam minder mag gaan worden!

Hier een drukke week achter de rug op werk en eigenlijk vakantie gevoel al kwijt ; ( moet nog een hoop gebeuren komende weken, en dat benauwd een beetje. Wel heel langzaam het gevoel dat er wat mogelijkheden komen om gedeeltelijk zelf les te gaan geven her en der, en dat ik daarmee misschien zowiezo in toekomst in ieder geval minder mee kan gaan werken, en dan een deel voor mezelf aan de slag te gaan, voelt voor mij wel als een optie. Hele hectische dag op werk, kan er niet teveel over kwijt, behalve dat we een heftige noodsituatie hadden, die allemaal niet in de koude kleren was gaan zitten. Wel goed afgelopen maar was onprettig. We hebben drie keer geevalueerd geloof ik maar nog met een rotgevoel naar huis. Lekker met manlief de stad in en ook nog naar strand geweest, zo fijn zo'n laatste zachte avond mee pakken voor het weekend.

Nog een hele leuke tip voor restaurant in H. Woodstone, bij Jopenkerk en vlak bij parkeergarage raaks, wijn en pizza, maar dan heel veel verschillende soorten, waaronder dus ook pizza's met een binnenkant die open was ( geen deeg) en daar een heerlijke frisse salade. Heel veel verschillende keuzes, en heel lekker en vers. ( ook glutenvrije pizza's!!). Dat idee van die open pizza's kende ik dus niet, maar echt een oplossing als je niet zo'n deegeter bent.

FIjn avondje xxx ga hier even lekker aan de paracetamol voor de post stress koppijn ; -)

Geplaatst

Even een paar drukke dagen achter de rug. Wel meegelezen maar niet gereageerd en heb nu ook niet alles kunnen onthouden.

Tool loslaten is zo moeilijk. Maar zo te lezen gaat het jou steeds beter af.

Sen spannend! Die vraag van "wanneer kont hij/zij" lijkt me zo *irritant, hoewel het natuurlijk komt omdat mensen zo meeleven.

Henne jammer dat het niet zo fijn was bij deze gyn. Hopelijk bij de vk beter!*

San, mooi hoor, je tuin *met schutting! Lastig dat je steeds zelf moet beleenbaar je ouders. Mannen! Die begrijpen dit soort dingen vaak niet.

Zwangere berichtjes en kinderverhalen ook hier geen probleem. Ik post toch ook schaamteloos over mijn verdriet zonder me schuldig te voelen dat ik jullie plezier zou bederven?

Juist in dit topic kan ik het goed hebben, ook omdat ik weet dat ik dit soort verhalen tegen kan komen hier.*

Sluit me aan bij Eef. Zij verwoordt het weer heel goed.

Ruby, balen van die hoofdpijn! Pittige medische geschiedenis in jouw familie , hoor. Goed dat jij zo veel doet voor je gezondheid.

Truli gezellig tegen je aan in bed, heerlijk toch? Leuk weekend voor de boeg!

Lees nu over de brief over vernietigen of bewaren. Hele stap weer. Na een van de gesprekken met mijn vriend dacht ik ook weer even: zullen we het nog een keer proberen, maar ook ik wil die stress niet meer. Het vraagt zo veel van je.

Syl, jakkes, vlooien! Dat is altijd zo'n gedoe om erva af te komen, succes!

Fren, leuke verhalen over je meisje weer maar dat tepelbijten lijkt me bijzonder pijnlijk.

Caro, Kaat en Bram weer goedgekeurd, fijn!

Eef, ik geloof dat jij het vroeg over ons dieet? Een paar jaar geleden zijn we bij een diëtiste geweest die samenwerkte met een internist van Voorburg. Zij radde ons een koolhydraatarm dieet aan. Twee weken geen brood, aardappelen en past e.d. Daarna een periode waarin je die producten beperkt eet. En als je op gewicht bent langzaam meer toevoegen tot het voor jou onbalans is.*

Werkte toen heel goed maar de laatste maanden te veel en te ongezond gegeten dus nu weer even aan de bak. De eerste twee weken zitten erop dus het moeilijkste zit erop.*

Het stomme is dat ik het eigenlijk heel fijn vind dat we nu weer gezonder en gevarieerder eten dus waarom ik dat dan niet eerder doe?*

Ik heb mijn broodjes echter wel gemist dus daar ga ik morgen extra van genieten!

Ik las ook over de high tea. Deze keer sla ik toch n og maar even over want ik weet niet zeker of ik kan. Misschien ga ik op vakantie of een weekend weg met vriendinnen. Dat is allemaal nog niet zeker en daardoor lastig omdat af te spreken. Ook is Breda voor mij wel heel ver.

Wel jammer want ik had jullie graag een keer ontmoet!

Geplaatst

Kalimera dames!

Freya, jammer dat je waarschijnlijk niet erbij kunt zijn. Uit welk deel van t land kom je? Geloof alleen uit t helemaal hoge noorden zit niemand erbij, behalve m. Misschien. Een volgende keer, zou leuk zijn!!

Hier al vroeg wakker, pfff en ik voel me nog heel erg moe. Ga dadelijk effe wat afwassen en wellicht al wat boodschapjes doen. T zou gaan regenen hier, dus dan kan ik dan gaan strijken wanneer À. Werken is.

Eef, wat vervelend die noodsituatie op t werk. Is het dus wel opgelost nu? En ook wel fijn om te lezen dat je meer en meer structuur krijgt on een evt. Invulling van je eigen werk en inkomen. En over een weekje weer naar het kinderatelier, gezellig!

We gaan waarschijnlijk onze z.umbalessen wijzigen in een wow les. Wonen only workout let. We gaan dan vaste nummers gebruiken van diverse andere groepslessen en dat betekent dus ook minder stressen om nummers en choreo te verzinnen voor t z.umbagedeelte. Per oktober waarschijnlijk. Dus zal m'n choreo mee gaan nemen op vakantie, hihihi. Eens kijken of ik sommige dvd's overgezet krijg naar de i.pad

San, was alles goed gegaan met t bloedprikken van p.? Wanneer krijgen jullie daar de uitslag van?

Dames, ga eens ontbijten...

fijne dag vandaag en tot later!

Geplaatst

Eef dat moet een hele heftige situatie zijn geweest. Hoop dat het inmiddels allemaal beetje bezonken is. En leuk, die nieuwe plannen!

Tool vandaag mog weer getest? Slim om een les te creëren van delen uit andere lessen. Scheelt jullie een hoop en je biedt toch voldoende aan.

Hier natuurlijk slecht geslapen, maar vanochtend weer zo'n loeihard kloppend hartje... En tot nu toe geen bloed, ook fijn. Ik ben ook weer iets over de eerste 'misschien een keizersne' schrik heen. Weet dat de kans heel groot is dat het niet hoeft, hoewel ik wel moet zeggen dat de placenta met tien weken totaal niet laag lag, met dertien weken met een puntje voor de uitgang en nu dus meteen als placenta preavia werd beoordeeld. Het is dus tot nu toe 'erger' geworden ipv minder. Maar we zullen het zien, kan er toch niks aan doen. Hou de instelling van de fysio maar aan: zorgen dat ik voorbereid ben (zo dus even braaf oefeningen doen)

Nu snel aankleden, wil even naar de stad om te kijken of ik ergens in de sale nog schoenen met lage hak kan scoren. Heb alleen

maar hakken en dat vinden mijn rug en bekken dus niet meer leuk (wat ik dan weer niet leuk vind, maar het zij zo).

Oh en ivfsh smste gisteren nog twee namen voor de high tea door,de tips van haar schoonzusje: Dickens en Jones of Claerenbeek. Had geen puf meer het op de mail te zetten, zal ik vanmiddag doen.

Tot later!

Geplaatst

Dickens en jones had ik ook gezien. best strak ingericht.

Kwam ik gisteren thuis had a. alle was opgeruimd. wat is het toch een lieverd.

we zijn nu op weg naar voorburg. votbalwedstrijd van onze pleegzoon kijken en daarna met z'n 3-en naar de efteling.

Heb er zin in. maar wel heel moe. zal zo ff een ibu innemen.

dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Henne, heb idd getest, hihi. Een heel,licht streepje op de cb ovutest. Doe dat meestal in de middag, probeer hetzelfde tijdstip aan te houden voor zover mogelijk.

op de sensi.test ovutest zalige waarschijnlijk wel een dikker streepje geven.

Ruby, veel succes voor jullie pleegzoon met z'n voetbalwedstrijd en veel,plezier in de eft.eling!

Zojuist toen ik terug reed van de winkel bijna moeten overgeven. Maar ik weet dat ik dit de vorige maand ook had, alleen niet zo heftig, lol. Dus daar ga ik geen conclusies aan verbinden...

Geplaatst

Hoi meiden,

Eef, zo te lezen heb jij een heftige dag achter de rug, lijkt me erg moeilijk als je na de evaluaties toch nog met een vervelend gevoel rondloopt.kun je het nu wat loslaten?begrijp ik nu dat je naast je huidige baan ook de kost gaat verdienen met creatieve lessen aan anderen? Zou geweldig zijn zeg!

Tool jeetje wat spannend, het zou dus echt kunnen? Ohhh meid!

Rubster, caro, veel plezier en de Efteling!

Henne, fijn te lezen dat je er nu wel een goed gevoel bij hebt, echt de kans op een ks vanwege de ongunstig liggende placenta is echt heel heel erg kein hoor! In ieder geval erg fijn dat het eerste tel contact met de vk prettig was.

Ivfsh, gefeliciteerd met je nieuwe tanteschap, wat fijn!! ook erg leuk voor E straks, helemaal nu jullie weer in nl wonen.

mijn vader is inderdaad vrij jong gestorven, hij was net 64 geworden maar moet wel zeggen, het leven dat hij leefde, als hè dat in jaren zou kunnen vertalen dan zou hij 100 geweest zijn.

hij was een artistieke man in alle opzichten en leefde ook op zijn eigen wijze zijn leven. Is niet altijd makkelijk geweest voor zijn naasten maar gelukkig heb ik vooral goede herinneringen. Mijn vader had zijn eigen atelier, daar kon alles, een eigen doka ( donkere kamer) , tekentafel, verf,krijt,beeldhouwgereedschap, tuin met allerlei dieren dus voor kinderen geweldig!

Sen ik las iets van cappuccino time op fb, dus nog lekker thuis?

Hier ligt I weer op bed, ze is echt een beetje uit haar ritme, zevert zich momenteel helemaal nat, echt de hond is er niets bij, zit weer wat aan te komen, kan niet anders.

dadelijk als ze wakker is naar een groot winkelcentrum in de buurt, nog wat dingen voor de vakantie halen en op de terugweg langs de apotheek voor de meds.

Geplaatst

Hier in voorburg komt het met bakken uit de lucht. even verderop is nu de traumahelikopter geland. is dus wat gebeurt.

nu rust met voetbal.

tool, doe je rustig aan.

Geplaatst

goedenmiddag meiden,

hier alles nog rustig... net gedoucht en nu weer misselijk. Dat is zo'n beetje na elke inspanning zo. Maar effe rustig zitten dan.

Het heeft hier net keihard gestort, hopelijk was dat het voor vandaag qua regen....

verder wel bijgelezen maar er blijft amper wat hangen, echt te erg gewoon....

Geplaatst

Ruby, doe zeker rustig aan! Zal ook zeker niet meer lessen gaan geven dan ik nu op t moment geef (2) en dan nog een

Uurtje voor mezelf. Meer dan genoeg vind ik!

Hier waait het wel, maar de zon blijft ook strak schijnen ;-)

Geplaatst

Eigenlijk prima. Verder niets op me aan te merken of dat ik me anders voel.

A. Zei wel dat ie vond dat m'n (.)(.) wat groter waren, maar ik had een topje aan waar ze gewoon erg goed tevoorschijn kwamen Hahahaha.

Geplaatst

Ik zag trouwens dat Clae.rrenbeek vanaf 14.00 uur geopend is en Dick.ens en Jo.nes om 10 uur.

de laatste is geloof ik wat centraler en er ligt ook een grote parkeerplaats in de buurt als ik goed gelezen heb.

Geplaatst

High tea is bij D&J geloof ik ook pas vanaf twee uur.

Ben kapot. Tig schoenenwinkels langs geweest, uiteindelijk soort van geslaagd. Weet nu ook weer waarom ik nooit op platte schoenen loop :-)

Geplaatst

Wat heb je gekocht Henne? Ik loop het liefst op sneakers :-) draag nu al weken slippers omdat ik of niet in m'n schoenen kom, of ze zitten megastrak

Geplaatst

Een paar lichtrode ballerina's. Heb een vreselijke hekel aan ballerina's en draag nooit rood haha, maar moet toch wat. Vind hele platte schoenen bij mij gewoon niet mooi staan, weet niet precies waarom. Negen van de tien keer zijn ze bij m'n hiel ook te wijd (dan moet er misschien een zooltje in mevrouw aaarggg) en echt helemaal plat loopt ook weer niet lekker, deze zit dan nog iets verhoging onder de hiel.

Wel voor de winter veel laarzen, laarsjes en schoenen gezien met hele lage hakken, dus dat zal hoop ik minder moeilijk worden. Als tenminste mn enkels ed niet op gaan zetten want dat is nu met laarzen al een probleem. Moet er wel bij zeggen dat geld nu ook een rol speelt hoor. Moest het wel even van de uitverkoop hebben en dat was niet veel meer. In dat opzicht is het wel jammer om juist nu zonder werk te zitten.

Geplaatst

heejj meiden. Wat een rust hier.

Henne, in ieder geval geslaagd voor een paar platte schoenen. Ik ben zelf ook meer een hakken type, maar dat is idd op een gegeven moment niet fijn meer met je rug en bekken.

Tool, je maakt het wel spanned, zeg.

En over spannend gesproken. Sen!. Tot hoe lang laten ze je tegenwoordig over tijd lopen? Ik ben van M exact 2 weken na de uitgerekende datum bevallen, maar ik hoorde laatst ergens dat ze tegenwoordig niet meer zo snel doen. 1 ding is zeker, binnen nu en ongeveer een week heb je de kleine man in je armen. Voor de rest sluit ik mij aan wat de rest van de meiden al over bevallen hebben gezegd.

Babeth, zal gisteren best wel even een heftig en emotionele dag zijn geweest. hoe lang het ook geleden is, het gemis is er nietr minder om. Wat had je een mooie foto van je vader geplaatst op FB. Je zag gewoon de pretlichtjes in zijn ogen. Een levensgenieter en warme uitstraling. Althans die indruk kreeg ik, toen ik zijn foto zag.

en toen was ik het even kwijt.

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

Kalimera dames,

Lekker rustig allemaal!

hier is het nu flink afgekoeld, brrrrr ;-)

mooi weertje om te strijken....

gisteren een lekker cakeje gebakken en vandaag weer over tot de orde van de dag. Al ligt er nog een halve zak chips naar me te lonken, hahahaha. Misschien straks voor tijdens de film.

strijken en stofzuigen gaat vandaag gebeuren.

San, lekker van je vakantie aan het genieten? Morgen toch naar je ouders of niet?

Ruby en caro, volens mij hebben jullie nog geluk gehad met het weer of niet? Hoe was het in de ef.teling?

Sen, ik ga niet vragen hoe het met je is en of de kleine zich al gemeld heeft, lol

Es, aan het werk of nog thuis? Hoe was de verjaardag van je opa eigenlijk geweest?

Kaartje, nog body.bal.ance gedaan? Binnenkort zullen jullie weer n nieuwe release krijgen. Vermoed begin oktober. Ben benieuwd. Wij geven deze les niet meer, wel jammer, maar de c.lub y.oga is ook een goeie vervanging. Al vind ik m nog steeds ietsje minder zwaar dan de bb.

Tot later dames!

Geplaatst

Goeiemorgen, we hebben zeker geluk gehad met het weer, he Ruby! (Helaas elkaar niet tegen gekomen maar wel de juf van N uit groep 1, zei toch dat ik altijd een bekende tegenkom). We hebben op 2 momenten een paar drupjes gehad, maar mocht geen naam hebben. De zon scheen veel, zelfs nog even de neuzen ingesmeerd en pas 's avonds om 7 uur de vesten aan...

Wij zijn tot half 11 gebleven, toen had ik het wel gehad en mijn voeten helemaal! Erg druk maar wel te doen. Droomvlucht helaas overgeslagen tot verdriet van de kids maar de eerste keer dat we kwamen 60 min wachttijd en de tweede keer 55 min, dat doe ik dus niet. 40 minuten wachten is het langste dat we gehad hebben. Ach er zijn zoveel andere leuke dingen en wat is het uitgebreid met eettentjes enzo! Groeit nog steeds tot mijn verbazing.

Wat betreft de high tea: als het zo geregeld kan worden dat iedereen die met de trein komt van het station gehaald kan worden is het misschien handig om buiten het centrum te gaan, in ieder geval waar het makkelijk parkeren is. We moeten er toch eentje kiezen...

Wat betreft 14.00 uur beginnen, dat is wel logisch want ze doen eerst lunch natuurlijk. Maakt mij niet uit, het wordt dan een uitgestelde lunch voor ons toch? Eet van tevoren wel een Sultanaatje ofzo... Kunnen we wel eerder afspreken en eerst koffiedrinken?

Geplaatst

Tool, dat mag je best vragen hoor. Vind het alleen irritant als men continue vraagt wanneer komt'tie nouuuu op z'n toontje weet je wel. Gisteren bleef een vriend van me om de paar uur appen. Alsof er een startknop op m'n buik zit waarmee ik alles in gang kan zetten. Ach het is ook wel weer lief...

Geplaatst

Wen, als je het zelf trekt er er is geen medische reden tot inleiden, mag je nog steeds tot 42 weken doorlopen. Voorlopig zie ik dat inleiden nog niet zitten. Geen zin in een weeënstorm. Hopelijk is dat niet nodig

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden