Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne mooie buik en leuke pyjamabroek!

Sandra geniet ervan, we houden contact over onze afspraak plannen.

Fren pijnlijk, dat is niet de bedoeling. Zou ook vellen.

Heb ook moeite met reageren maar dat was al duidelijk. Ik lees mee met jullie.

Dikke knuf.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mogge meiden, pyjamabroek is oid en dierbaar, dank voor de complimenten ;-)

Tool en Babeth je maakt geen LH aan als je zwanger bent, maar een ovulatietest reageert ook op hcg. Hcg en LH zijn verant aan elkaar, vandaar. Andersom werkt het niet. Overigens mag je een LH test pas positief noemen als zwangerschapstest als deze ook echt positief is, dus twee even donkere streepjes. Maar een (opnieuw) toenemend streepje kan natuurlijk al heel veel zeggen.

Fren, pijn na een operatie oké, maar tintelingen is nooit goed. Zou idd de poli even bellen.

Hou het kort. J is deze week vrij, gaan proberen samen wat op stap te gaan. Uiteraard vooral koekiegerelateerd. Vandaag als het lukt keukenzaak (wil al langer uitbreiden, nu eens uit laten rekenen wat de kost) en I.kea. Woensdag staat b.abypark op de planning.

Fijne dag allemaal, dikke knuffel!

Geplaatst

Henne, al goed te zien op de foto hoor.

Tool en babeth wat testen betreft. Ik heb ze bijna nooit gebruikt Nog nooit een positieve ovu test en 1x een positieve zwangerschaps test.

Ik reageer niet veel, heb idd een beetje moeilijk. Ben ook druk thuis. Lees wel mee. Maar combinatie werken en hh, dat A al voor het grootste deel doet. Is niet juist. Moet gaan nadenken over wat ik wil. Zit een beetje met mezelf in de knoop. en door gebrek aan energie wil ik het liefst in bed blijven liggen.

Dikke knuffel voor iedereen.

San, fijne vakantie.

Geplaatst

En als je nou eens gewoon twee dagen in bed blijft liggen Ruby? Hoe erg zou dat zijn? Even je lijf én hoofd rust gunnen. Misschien dat je dan ook wat ruimte creëert om na te denken over wat je wilt?

Geplaatst

Henne, veel plezier vandaag!

En je uitleg is duidelijk. Ik heb ooit eens ergens een plaatje gezien waar het ook ongeveer zo werd uitgelegd.

over een weekje weten we meer ;-)

Geplaatst

Ruby, klinkt niet al te best. Een paar dagen even afschakelen van werk? E dan een plan maken hoe en wat je wilt? Jammer dat er geen hapto muzieksessie bij jullie in de buurt is. Ik zal haar morgen nog eens vragen. Sterkte meid!

Geplaatst

Even snel, henne bedankt voor de opfrisser mbt de lh testen, wist het niet meer maar herinner me nu inderdaad dat in de lab.gids van Brussel vermeld stond: niet meetbaar bij zwangerschap.

Kwam even spieken voor sen.... Kriebelssss!

Geplaatst

Dank je wel tool. Muziek is toch wel mijn ding. Maar ook op de vereniging gaat het niet zo lekker. Wil heel veel leuke nieuwe dingen doen, maar de rest wil niets nieuws leren. Volgende week begint officieel de repetitie weer. Heb besloten om alleen nog maar les te geven en niet zelf te repeteren. heb net een bod gedaan op een harnas waarbij je de lyra niet hoeft vast te houden gedaan. Belachelijk laag bedrag, maar komen nog verzendkosten bij. Ben benieuwd of er op gereageerd wordt. Vind het zonde om de vereniging kapot te laten gaan. maar als anderen niet meer willen. Dan houdt het op lijkt mij.

Ga zo de fysio even bellen. Kijken of hij mijn rug wat flexibeler krijgt. Zo'n dag lopen in de e.fteling is niet goed voor mij.

Toedels...

Geplaatst

hmmm, heb zo'n vermoeden dat nieuws van sen niet lang zal uitblihven... er is gistermiddag voor het laatst gepost in het augustustopic en volgens mij op FB ook nog niet vandaag... SPANNEND!!

Hoe vinden jullie deze foto? Fiene komt in de leeftijd: hoe wilder-hoe leuker, denk aan gooien en wilde kniespelletjes. En dan schatert ze het uit :-)

Vannacht lachten we niet trouwens, mevrouw vond dat ze om 1 uur genoeg geslapen had en heeft haar papa tot 3 uur lang wakker gehouden met haar blije - en vooral wakkere - hoofd...

[ATTACH=CONFIG]4500[/ATTACH]

Geplaatst

Leuke foto fren, minder leuke situatie met het slapen. Maar dat zal een fase zijn denk ik.

Sen toi toi toi.

Weet nog niet of ik vanavond naar de muziek ga. Er is ook de taptoe van edinburgh op tv vanavond.

We zullen zien.

Geplaatst

Hoi, alles rustig hier hoor. Net weer op controle geweest. Mocht zelf zeggen wat ik wilde: afspraak Om in te leiden of afwachten. Ik wil afwachten. Ze heeft gevoeld of er al ontsluiting was om te strippen maar dat kon nog niet, amper een vingertop ontsluiting. À.s vrijdag terug voor echo en ctg

Geplaatst

Oh Sen nog even afwachten dus! Wat een rare laatste paar dagen zo of niet?

Rubby dikke knuffel voor jou!

Henne wat een mooie foto zeg! Bijzonder om dit zo te zien!!!

Syl en Sandra...pas goed op jullie zelf en ik hoop dat de tijd snel weer komt dat jullie weer gezellig mee komen kletsen!

Geplaatst

OoSen rustig afwachten dus, ja, zolang je knulletje het goed doet en jij het nog volhoudt.... Waarom niet.

Ruby lastig is dat als je iets zo onder je ogen kapot ziet gaan. Daarom ben ik op een gegeven moment gestopt met vrijwilligerswerk, maar is toch ook zonde.

Fren leuke foto, stond ook al op fb toch?

Wij hebben een nuttige eerste vakantieochtend gehad. Keukenboer kan de kastjes nog leveren, zijn er wel bijna tweeduizend euro aan kwijt, ketjeeeeeng. Even over nadenken dus. Daarna bij Ikea geweest, ik vind de meeste babykamertjes lelijk en duur, dus wil het met 'gewone' meubels bij elkaar zoeken. Een normale kledingkast, een ledikantje en een grote ladekast als commode. J was het er wonderbaarlijk snel mee eens. Dus kamertje is geregeld. Omdat het zo snel ging doorgereden naar b.abypark. Die bleek alleen smiddags open, zaten we daar een kwartier voor openingstijd op de stoep alsof we voor een mega actie in de rij stonden ofzo hihi. Hebben ons voor laten lichten over wagens, maar gaan waarschijnlijk toch de b.ugaboo gebruiken die een vriendin nog heeft staan. Vind het allemaal zulke idiote bedragen. En Koekie heeft het budget al opgemaakt aan productie ;-)

Kaartje erg leuk om zo met je zus alles mee te beleven. Ook knap dat je het kunt. Ik heb zelf de zwangerschap van mijn zus totaal genegeerd. En het is echt heerlijk om zo betrokken te zijn bij het opgroeien van neefjes/nichtjes, je herkent er ongetwijfeld dingen in van jezelf en dat maakt het net een beetje specialer dan 'zomaar' een oppaskindje.

Lieve meiden, een extra knuffel voor degenen die het moeilijk hebben. B.t.w. ik ga n echt de koelkast opruimen, dus als iemand iets wil hebben, let me know.

Geplaatst

slim henne! Je moet je niet laten mee voeren door de baby-maffia, zoals vin ze noemt :-) Wij hebben wel een bedje en commode bij babypark gekocht, maar voor het bedrag dat het ienieminie kledingkastje dat erbij hoorde kostte, hebben we 5 ikea paxkasten gekocht!

Als je overigens weet of koekie een jochie of een meiske is, let me know, want als het een meisje is, kan ze natuurlijk veel dingen van Fiene lenen/krijgen. Kleertjes, maar bijvoorbeeld ook een superfijne omslagdoek. Die is alleen knalroze, dus niet echt geschikt voor een jongenskoekie :-)

Geplaatst

Haha wij gaan ook voor de p.ax. Die kunnen ze hun leven lang gebruiken. Zijn trouwens erg leuke nieuwe deuren. Als commode nemen we de brede h.emnes ladekast, kun je lekker makkelijk kleertjes ed naast het aankleedkussen leggen. Niet dat die zo goedkoop is hoor, maar wel ook veel langer te gebruiken dan een commode.

Nog een paar weekjes en dan weten we het hoop ik. J merkt nu ook wel steeds meer dat het vooral ook praktisch is om te weten. En ik ben gewoon stiknieuwsgierig.

Vind het overigens nog best moeilijk om me niet mee te laten sleuren hoor, het is er verleidelijk om alles mooi nieuw te kopen. B.ugaboo krijgt in september een vernieuwd frame, ja dat lijkt dan toch weer allemaal heel handig en onmisbaar...

Geplaatst

Wij hebben wel de paxkasten zelf, maar nog niet de deuren. I.kea had op hun eigen site een idee staan om er gordijnen voor te hangen. Dat hebben wij tijdelijk gedaan. Even sparen voor de deuren. Die gaan er wel komen hoor!!! Maar eerst de badkamer totaal af... En tsja dan de keuken nog. Ook al hoeven we niet veel te veranderen het blijft toch geld kosten allemaal. Zo ook de inrichting van de babykamer.

henne, wat een geld he die kastjes voor de keuken...

Hier schijnt de zon. Woensdag mag ik naar de fysio. Kan hij alles weer even losmaken en rechtzetten. best last van.

Dikke knuf

Geplaatst

Haha Simba, het enthousiasme druipt er vanaf ;-)

Ruby fijn dat je redelijk snel terecht kunt.

Fren die deuren had ik in gedachten, maar we zagen nieuwe die we ook erg leuk vonden. Met een lange verticale groef, alsof het lange planken zijn. Vooral voor een jongenskamertje wel stoer. Op onze eigen slaapkamer hebben we matglazen deuren. Mooi, maar je moet wel akelig netjes blijven ;-) Gordijn is ook slim, scheelt ook de draairuimte van een deur.

Begin nu lekker in te kakken na vermoeiende dag.

Geplaatst

Ja en niet alleen koekie. Bij ons ligt Trulli in de kast. We sparen voor grote schuifdeuren. Het is een inloop kast dus gewone deuren zou niet handig zijn. Maar voor de time being is het goed.

Zo nu lekker chines tomatensoep met een broodje kaas. En dan zien we wel verder wat de avond ons brengt.

Simba, hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad? En welkom terug...

Geplaatst

Schuifdeuren is ook niet altijd kind en kattensprong, zo bleek bij onze vorige kledingkast. Beide katten zaten altijd de deur open te maken zodat ze in de kast konden gaan, de deugnieten. En dat deden ze dan het liefst midden in de nacht....dag nachtrust, hahahaha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden