Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kaartje, hand is helaas nog niet pijnvrij. Ja, de pees die geopereerd is, is pijnvrij, maar twee er naast allesbehalve. Sterker nog, heb op t moment meer pijn dan voor de operatie...

Geplaatst

Fren zou dat misschien kunnen komen door belasting van de andere lezen omdat je de geopereerde pees op dit moment nog niet volledig durft te belasten waarschijnlijk?

Geplaatst

Fren, bah wat vervelend. Zou het idd niet zo kunnen zijn, wat Tool al schrijft mbt belasting van andere pezen en spieren? Lijkt mij ook erg last mbt het optillen van F.

Sterkte!

Geplaatst

Nee, hoef niet terug te komen, maa hou t even in de gaten. Vervelende is dat de klachten pas na de controle van woensdag ontstonden. En heel gek, af en toe tintelt m'n hand ineens als ik m omlaag houd.

Geplaatst

Henne mooi!! Je ziet het echt al goed hoor, wat heerlijk!! En ook je pyamabroek is leuk ;-)

Fren wat balen van je pols, ik zou denk ik iig even met h.a. bellen voor de zekerheid of met de poli?

Jammer dat jullie tch last hadden van het slechte weer, naar gelukkig niet bij het vliegen, hoe vnd V het? Wil hij nig een keer?

Tool lijkt me toch erg spannend hoor, ik weet niet of je lh erg stijgt bij een evt, zwangerschap? Lijkt me toch enorm spannend!

Kaartje ook bij jullie, ik denk dat ik me in jullie situatie erg veel hoop zou hebben iedere keer en dat zou me ook zo moeilijk lijken.heb je het onderwerp oppassen al eens aangesneden?

Ik ga maar eens vroeg naar bed, drukke week zo voor de vakantie en vannacht erg onrustig geslapen, lijkt wl of I al haar resterende kiezen ook doorkrijgt nu.ongelofelijk hoe snel het gaat, loopt heel de dag door h et huis te paraderen , volledig los, ze kan ook zonder hulp los gaan staan vanuit de zithouding.en ze zevert momenteel gigantisch!

Ik las op fb van de heldendaad van de man van Ceeke, wow!!

Es, plaats je nog een foto van jullie kamertje? Wat een toeren hebben jullie moeten uithalen om alles boven te krijgen.

Geplaatst

Babeth, heb met mijn zusje afgesproken dat ik in principe op dinsdag ga oppassen straks. Ze gaat voor zekerheid wel de dinsdag in optie nemen bij kdv. Vind ik een prettig idee, want je weet nooit wat er in een klein jaar nog gaat veranderen. Het lijkt me heel bijzonder om alles van mijn neefje/nichtje van zo dichtbij te kunnen gaan meemaken.

Fren, ik zou denk ik toch ook even naar het zh bellen morgen. Raar dat je hand nu opeens zo pijnlijk is. Misschien toch een extra controle?

Ceeke, zag inderdaad ook een heldenverhaal langskomen. Ben benieuwd naar de uitgebreide versie.

Geplaatst

Babeth, mijn zusje betrekt ons er ook echt bewust bij. Ik ga straks ook mee naar de 20 weken echo. Heel bijzonder. Af en toe maakt het me ook een beetje verdrietig hoor. Zou het gewoon zo graag zelf meemaken allemaal. We weten gewoon niet hoe het allemaal verder gaat verlopen. Als wij gewoon met z'n tweetjes blijven lijkt het me erg speciaal om het wel van zo dichtbij mee te kunnen maken.

Geplaatst
Kaartje, hand is helaas nog niet pijnvrij. Ja, de pees die geopereerd is, is pijnvrij, maar twee er naast allesbehalve. Sterker nog, heb op t moment meer pijn dan voor de operatie...

Shit Fren, sterkte!

Geplaatst

Mooie buik, Henne!

O, wat spannend toch weer, Tool. Ik hoop zo dat je zwanger op vakantie zult gaan!

Fren, wat balen van de pijn in je pols. Toch niet even bellen?

San, wat leuk dat I zo door het huis banjert en lekker aan het kletsen is.

Heldendaad van de man van Ceeke?

Leuk dat het kamertje ingericht is, Esther! Foto? Doodeng om het via het raam *naar binnen te moeten krijgen. Zo hebben wij ook wat spullen via het raam een slaapkamer in moeten krijgen. Ik had er pijn in mijn buik van.

Kaartje, mooi en fijn om zo betrokken te zijn bij je neeftje/nichtje. Ik heb zelf niet vast op mijn neefje en nichtje gepast maar ben wel veel bij ze betrokken geweest, vooral toen ze klein waren. Die herinneringen koester ik nu en ik ben zo blij dat ik op die manier toch iets van dat bijzondere met heel kleine kinderen mee heb mogen maken.

Vandaag begint voor mij het werkende leven weer. Helaas, ik zou zo nog weken door kunnen gaan. Maar als ik eenmaal weer bezig ben, komt de zin vanzelf weer.*

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Kalimera!

Babeth, de vorige keer, bij de 5e ICSI, had ik vooraf positief getest met een ovutest, dus ik neem aan dat ook je lh stijgt? Zit nu op dag 23 (who's counting, Hahahaha. Heb totaal geen idee wanneer m'n ei is geweest, vermoed in het weekend dat ik niet meer getest heb en dat het daarna negatief was bij de ovutesten en nu komen weer steeds donderden wordende streepjes, al verschilt dat ook nog per keer, Hahahaha. Ik mot dus of nog iets vN 5 dagen wachten of nog een volle week en pas volgende week testen...denk dat ik dat sowieso pas volgende week doe, testen. We wachten rustig af...normaal, rustig??

Ja, ik had het ook gelezen bij ceeke, goed zeg! Ben ook benieuwd naar het verhaal.

Babeth, I. Is dus zo te horen flink aan de tandjes, hoop dat het wel allemaal goed gaat op vakantie. Wanneer vertrekken jullie? Zondag toch? En kwam er nu iemand in huis voor S.? Of ging S. Logeren?

Dames, heb echt zin in de 20e. Weer gezellig bijkletsen. Verheug me erop! En dan zal ik ook proberen wat trouwfoto's mee te nemen.

Testr, hoe is t met Binkie? Merk je al iets van je voedselallergietest?

Geplaatst

Ben ik weer ff. Druk want we zijn van de vakantie aan het genieten. Zaterdag een kinderverjaardag gehad en 's middags de buren geholpen met het zetten van de schutting. alle buren doen hetzelfde als wij alleen zetten ze die zelf. Wij zijn zo blij dat we dat hebben laten doen!! Maar de buren waren erg dankbaar.

Gisterochtend ook kinderverjaardag en 's middags alles ingepakt en de fietsendrager in elkaar gezet. We zijn rond 17 uur naar mijn ouders vertrokken. Onderweg wat gegeten bij de Wouwse Tol. Nou ik raad het iedereen af daar in het tijdelijke restaurant. Jammer dat van der Valk daar weg is. Was zeer middelmatig eten en dat zijn we niet gewent van La Place. Ach als het verbouwen klaar is nog eens proberen en anders nooit meer heen gaan. R was daar ook heel erg vervelend. Klimt steeds uit zijn kinderstoel, erg gevaarlijk manneke hihi.

Mijn hoofd is een zeef. Hoop dat Sen een mooie vlotte bevalling heeft als het zover is. Eerste werkdagen kwamen voorbij, succes ermee en Babeth eerdaags op vakantie of is die al weg??

Allemaal een dikke :blowkisses: Ga mezelf een beetje terugtrekken. Wat ik al aan het doen was. Heb even ruimte nodig met mijn gezinnetje. Jullie zijn in mijn gedachten hoor!!! Ik lees wel mee, maar heb weinig inspiratie om te reageren en vergeet toch veel. We gaan hier proberen een paar dagen lekker te genieten. fietsen zijn mee dus eventjes de duinen in, beetje rondrijden hier, misschien nog wat geld uitgeven hier en daar ;))

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden