Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, het is een echte binnenkat.

Is aangemeld bij amivedi, alleen de oppas heeft de verkeerde kat aangemeld, dat ben ik nu aan het rechtzetten.

Dat krijg je met twee katten die erg op elkaar lijken en een oppas die kleurenblind is ;-)

Maar goed, we houden gewoon hoop....

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ojakkes, een kat weggeglipt. Hoop dat jullie haar terugkrijgen (of hem).

Es, voel me eigenlijk wel goed, lichamelijkheden, heb nergens last van, alleen een drukkend gevoel links, wat ik vorige week ook had. Dadelijk maar even bij zinnen komen bij de hapto.

Ruby, hier ook ene die het warm heeft, zweet me kapot. Zal wel door de hormonen komen.

Zojuist ook een marsreep naar binnen gewerkt, lol.

En ben bang dat ik me financieel helemaal verrekend heb. Dus weet effe niet hoe we t allemaal getrokken krijgen. Zal wel allemaal loslopen, maar geen fijn gevoel. Mss hadden we toch mar beter niet de vakantie opeten boeken, ik weet het niet.

Geplaatst

*breek in*

Hi Henne, las dat je de Hemnes ladekast als commode wil gaan gebruiken. Ik heb ook de brede voor mijn zoontje en de smalle voor mijn dochter. Kijk wel ff goed bij Ikea, alle kleuren zijn van hout behalve de witte, die is van spaanplaat. Verradelijk vond ik, voelde me echt een beetje bekocht toen. Wellicht hebben ze het aangepast hoor, maar dacht laat het je ff weten. De brede is echt superfijn.

Liefs

Cjee

*breekuit*

Geplaatst

Simba, bij schemering gaan zoeken, zachtjes zn naam roepen en met brokjes rammelen. Wel om de zoveel tijd even stilstaan en luisteren. Als'tie opgesloten zit, kan hij nl. niet naar je toekomen maar wel terugmauwen. Bij schemering komen angstige katten eerder tevoorschijn.

Tool, gewoon lekker op vakantie gaan je hebt het hard nodig en je hebt het verdiend. Het geld gaat toch wel op. Maar ik snap wel wat je bedoelt. En net een Mars op.. ach als'tie maar heeft gesmaakt hihihi

Geplaatst

Sen, je hebt gelijk hoor, gaan we ook doen, maar wat als ie versvoer krijgt???? geintje hoor, want rammelende snoepbakjes zijn ook favoriet ;-)

Geplaatst

zo hey, het heeft in de auto naar de hapto toch even flink geknald tussen mij en A. jeetje, we hadden het over het financiële gedeelte en ik was iets aan het uitleggen en hij onderbrak me, en ik val me toch een partij uit, begon echt mn stem te verheffen en dat ie me maar eens moest laten uitspreken en me niet in de rede moest vallen en dat ik een fout had gehad, dat ik dat ook wel wist en dat ik me daar nu ook de kop over aan het breken was, vond het echt niet meer grappig. was wel nodig, dat wel, maar had er echt effe genoeg van, altijd maar die tegenstribbelingen en ik kan het maar oplossen of met een oplossing komen. meneer vindt toch wel alles prima.

nou en dan kom je daar heel gestresst bij de hapto. hebben het besproken en ze had ook al een vermoeden toen ik binnen kwam. ze is altijd de rust zelve, heerlijk is dat, maar blijkbaar ben ik iemand die dat dus ook overdraagt, mijn energie, dus als jullie daar gevoelig voor zijn, moet je je even van me afsluiten, hihihi.

ze had in de gaten dat ik niet meer bij mezelf was en dat ze hoopte dat ik weer zou gaan luisteren naar mijn innerlijke stem, hierop hebben we dan ook de sessie weer afgestemd. eerst met een indiaas lied, begon een meneer te zingen, hele fijne stem en die ging door mijn hart, voelde op zich wel prettig. ze kreeg bij mij de kleur roze door. ze wist niet goed wat het betekende en dat heeft ze tijdens andere liedjes dan ook gevraagd aan degenen die me weer aan het steunen/begeleiden waren, met name mijn oma weer.

Het betekende uiteindelijk dat ik gesteund werd in het zachter worden. zowel mentaal, maar ook lichamelijk kreeg ik ondersteuning. mentaal en lichamelijk moest ik zachter worden. het komt er op neer dat ik inderdaad niet meer zo hard voor mezelf moet zijn. laat die gevoelens van verdriet en teleurstelling en tegenslag maar toe, ben niet zo hard voor jezelf, luister naar je zelf en laat het toe.

moeilijk hoor!

ook hebben we het gehad over een evt. 6e keer. en over deze keer. ga morgen een test ertegen aan gooien en als deze negatief is, dan volgende week weer een test. duidelijkheid en rust zijn voor mij keywoorden, onrust is eigenlijk niet goed en zorgt er ook voor dat ik weer van me af dwaal.

Ben uiteindelijk weer tot mezelf gekomen en zal dit ook proberen te blijven doen.

prioriteiten stellen was iets wat ik meekreeg. niet alleen over mezelf, maar ook bv. met vakantie, de bruiloft, de financiële kant, evt. een lening, evt. een zesde poging.

dus het was weer een bijzondere sessie. bij een muziekstuk kwamen heel veel trillingen naar boven en het leek net alsof die van buiten naar binnen liepen, dus alles weer naar binnen wierpen in mijn lichaam (natuurlijk om weer tot mezelf te komen en niet teveel van me afstappen).

sorry voor het egoberichtje. moest het effe kwijt...

Geplaatst

Lieve Tool, dankjewel voor je uitgebreide verhaal! Mooi zoals je het iedere keer weet te omschrijven, ook wel herkenbaar sommige stukken, en wat goed dat de hapto je zo helpt. Tja jongleren met geld ; -) wat een gedoe he, je hebt ook t inkomen nodig om het een beetje mooi en fijn voor elkaar te maken met alle teleurstellingen, en dan jullie droom die er ook zo hevig aanwezig is. Snap heel goed dat dat veel stress geeft blij elkaar. Nouja, je hebt de lucht maar eens geklaard :( heb je het al goed geknuffeld ?

Hoe is het met GUusje, is de sollicitatie goed gegaan? moeilijke tijd voor je achter de rug, hoop dat er iets moois en positiefs uitkomt meis waardoor je weer een nieuwe impuls krijgt. Had je nog een mailtje gestuurd via hotmail..hoop dat t adres nog klopt, pb mij anders even..

Hier erg moe van werk. veel te doen. Morgen ziekenbezoek van werk en thuis proberen te werken, proberen wat uren te sparen zodat ik af en toe vrij kan nemen voor andere dingen, er is zoveel te doen, dat dat prima moet lukken, hoop dat dit gaat werken!!

Henne had nog niets gezegd van je mooie buik!!! prachtig hoor, staat je goed! heel benieuwd hoe het is met de high tea ; -)

wat betreft topic: hier nog hele oude ikea kasten, tien jaar geleden gekocht, de allergoedkoopste...dacht dan kopen we later wel een mooie kledingkast,....ahum....

xxx Eef ps extra knuffel voor Ruby.

Geplaatst

Ivfsh, hoe is t bij de niet-eigen-huisarts gegaan met catootje? Wat waren die rode vlekjes?

nog n paar dagen en je magneet beginnen. Heb je er zin in?

Eef, nope, nog niet geknuffeld. Komt wel. Zit wel weer goed tussen ons.

Fren, hoe komt t dat f. Slecht slaapt? Krijgt ze al tandjes? Ben je een beetje bijgekomen?

Es, balen dat je zo'n hork van een tandarts hebt. Ben je nu wel van je pijn af?

Guus, hoe istie met jou?

Ga zometeen naar bed. Ben kapot...

Geplaatst

Logisch tool dat je kapot bent! Deze dag was pittig, de "ontlading" in de auto , de sessie Bij de hapto, ohh meid toch. Erg rot van die explosie in de auto, fijn dat het weer goed zit maar tch, het vreet ook enorm veel energie. Ongelofelijk knap hie je het op papier kan zetten en ook de vinger op de zere plek weet te leggen!x

Simba ik las over de Vermissing van jullie kat, wat ontzettend ellendig zeg, hoop echt dat hij snel gevonden wordt !!!

Guusje sorry jij hebt inderdaad de sollicitatie achter de rug, hoe was het gegaan?

Eef ook een knuffel voor jou hoor, er gebeurt ook weer veel, mooi dat je meer tijd voor jezelf gaat reserveren, knap!

Es, ging het bij de tandarts? Wat een hork zeg om zo lullig te reageren als je vraagt om een verdoving.....

Fren, morgen lekker vrij, ik hoop dat f weer een beetje haar nachtritme zal gaan herpakken .

Geplaatst

hee lieve tool,

kan me voorstellen dat je kapot bent, het is weer zo'n intensieve periode waar je doorheen gaat. Je bent dan wel niet met een IVF behandeling bezig, maar je zit wel keer op keer in die zware wachtweken. Die hoop en teleurstellingen zijn killing.... Ik vind je verslagen van de hapto telkens heel bijzinder om te lezen. Heb er zelf toaal geen ervaring mee, maar vind het heel fijn te lezen dat het jou zo goed doet! Blijf je verslagen schrijven!

Verder even een dikke knuffel voor de dames die 'm hard kunnen gebruiken: sandra, syl, ruby!

Freya: hoe is het om weer te werken?

Henne: betere dag vandaag? Hoop het echt! Het is echt niet fijn als het zo zwaar is!

Sen: toch ook weer even speciale aandacht voor jou hoor :-) Geniet van de laatste trapjes/trappen in je buik! Je kunt je straks niet voorstellen dat je kleine ventje daarbinnen verstopt zat!

Fren: hoop dat jij een betere nacht tegemoet gaat! En je pols, wat balen zeg.... hopelijk trekt het snel weg!

Eef: lekker dat je thuis wat extra uurtjes kan maken. Vind het trouwens zo leuk om je te zien bij de high tea! Een van de weinige dames die ik nog niet heb gezien. Daarnaast verheug ik me er ook op Ceeke eindelijk in het echt te zien! En hopelijk kan Wen ook alsnog, dan heb ik op Miki na iedereen 'gehad', haha.

Guusje: inderdaad: hoe is je sollicitatie gegaan??

Bij E was alles goed, dacht het ook wel eigenlijk. Waarschijnlijk een klein insect dat met een grote rood/paarse vilstift allemaal stippen op E's koppie heeft gezet :-). Wel de meest vieze huisarts ooit! Ongewassen haar, muffe spreekkamer en vieze nagels! Bleh, das voor het eerst dat ik dat gevoel heb bij een huisarts!

Heb super veel zin om volgende week te starten, denk ook dat alles heel goed zal gaan met E, maar soms vind ik het wel een beetje zielig: zo'n grote verandering voor haar. Verder heb ik de knop omgezet: ik moet afvallen! Ben vandaag weer voor het eerst naar bootcamp gegaan (mijn pogingen in Cork zijn jammerlijk mislukt.....) en ik ga goed op mijn voeding letten. Niet te streng lijnen, want ik geef nog borstvoeding, maar wel alle meuk de deur uit en beter opletten. Dus de dames die hier ervaring hebben in hoe die kilo's kwijt te raken en ook blijvend kwijt te raken: help me :-)! Jullie hebben het geloof ik wel eens over een goed boek gehad? Misschien wel goed voor me, kan me wat houvast geven. Ben het helemaal zat en ik denk dat er een kilo of 7 af moet, met 5 kan ik mijn kleding weer aan en met 7 zit het weer leuk :-). Dussss: alle hulp is welkom. En Henne: als jij nog een goede yel hebt :-)

Slaap lekker meisjes!

Geplaatst

Kalimera dames,

Ga er een restje tegen aan gooien. Denk zelf dat ie negatief zal zijn. Heb eens teruggelezen en had blijkbaar al eens eerder met ovutesten getest en die waren negatief, geen of licht streepje.

Laat jullie wat weten

Geplaatst

Zoals verwacht natuurlijk negatief. Wat voel ik me nu stom dat ik al die ovutesten ertegen aan heb gegooid!!

En nu, tja, het maar weer accepteren en door gaan? Ga ik maar weer terug naar 5 mg?

À. Zei gisteren in de auto al dat hij geen zin meer heeft in die teleurstelling en dat hij er ook niet meer tegenkan dat ik dan weer in zo'n diep gat val. hij vindt de teleurstelling groter bij de IVF dan bij deze pogingen, maar dat zie ik dus weer anders.

Misschie moeten we er toch maar gewoon mee stoppen en met zijn tweetjes verder gaan. Hoe vaak moet je sex hebben om zwanger te raken?

het zaad is goed, ligt t dan nog steeds aan mijn eicellen? Wat heeft de d.h.ea dan nog voor zin? Heb echt geen zin om eerder n de overgang te komen omdat m'n eicelvoorraad aan het slinken is.

Nou, moet een manier vinden om hier weer mee om te gaan. Tranen staan me in de ogen en heb ook helemaal geen zin in om te gaan werken.

Geplaatst

Ach, lieve Tool, wat is het toch vreselijk zwaar. Steeds weer die teleurstelling en die twijfels en vragen. Het hakt er echt in hè? Net wat iemand al schreef, je zit nu eigenlijk elke maand in de wachtweken. Dat is niet niks. Kun je misschien een paar uurtjes later naar je werk, zodat je je even bij elkaar kunt pakken?

Geplaatst

Ach lieve tool toch.... Heb zo met je te doen... Uit al je berichtjes was zoveel hoop te lezen, zoveel plannen weer, bedenken hoe je het gaat doen als het positief is. En dan weer zo'n rotte, ellendige, witte test. Het is zo'n oneerlijke situatie. Je doet er alles aan, maar dat wat je zo graag wil lukt maar niet.

Is het een idee dat je in elk geval in aanloop naar je bruiloft voorbehoedsmiddelen gebruikt? Dan is er ook geen kans om zwanger te worden en heb je even 'pauze'. Ach, ik weet get. Natuurlijk ook allemaal niet. Vind het zo verdrietig om je zo te zien!

C!

Geplaatst

Lieve lieve tool. een mega dikke knuffel voor jou. klote allemaal!

xxx

Geplaatst

Lieve Tool,

Het gaat in bergen en dalen bij je, dan weer vol enthousiasme en vol gas vooruit, en dan nu weer in en teleurgesteld. Het vraagt zoveel energie, en gaat ook je lieve man aan zijn hart om zo de weken door te komen, met de onzekerheid, misschien wel maar misschien ook niet. Kan je geen tips geven, behalve digitale knuffels en vertellen dat het zo herkenbaar is waar je doorheen gaat. Jullie met zijn twee zijn de enige die kunnen bepalen wanneer genoeg genoeg is, probeer de teleurstelling niet teveel weg te drukken, hoop dat je even wat tijd daar voor kan vrij maken vandaag ondanks werk. Die tranen zitten hoog!

Bij ons heeft een duidelijk gesprek met arts over de kansen ons over een streep getrokken wel te stoppen. Dat gesprek maakt het voor mij nu wel eenvoudiger om niet te hopen meer, en me volledig te richten op een toekomst samen. Het blijft evengoed een rouwproces en verdriet is immens, maar eerlijk is eerlijk, de stress elke maand die weg is wel niet wel niet. Manlief zegt achteraf dat dat het allerergste was, en de teleurstelling vooral elke keer weer. Dat dat bij ons weg is maakt wel dat de spanning daarom heen nu weg is. ROuwen geeft ook stress, en spanning,dus het is geen halleluja verhaal dat het dan opeens relaxt is, maar dat snapt iedereen wel. Maar die verdomde paar weken tot aan een positieve of negatieve test. Ja dat vreeeeeet. Lieve Tool, iedere situatie is anders, en jullie twee zijn samen met een deskundige arts de enige die de beste afweging kunnen maken. En je hoeft niet nu te beslissen. Soms is het ook heel fijn om even te besluiten niets te beslissen, zoals ivfsh al zo mooi zei, even in de wacht zetten en toewerken naar jullie mooie bruiloft met positieve gevoelens deze weken naar de trouwdag toe vullen. Laat je gevoel toe en praat er samen nog eens over, knuffel lieve tool xxx

Geplaatst

He tool, dikke knuffel voor jou.

Eef, jij schrijft het heel goed op. Maar bij ons is het toch anders. Even onder ons er is helemaal geen s.ex. We hebben er allebei ook geen behoefte aan.

We praten er ook niet over en vraag het wel eens. Maar ja. We hebbn een mooi leven met alles om ons heen.

We gaan samen met een andere jongeman jongens onder 19 trainen en coachen. Ik mag het email verhaal op me nemen. Dus dat gaat in september ook weer beginnen.

Ik moet vanavond nog 2 uitnodigingen maken voor mijn leerlingen om te komen spelen op de maandagavond met de juiste tijden. Daar heb ik wel zin in.

Verder vanavond gesprek met de voorzitter en a. bij de muziek vereniging. Over hoe we nu verder moeten. A wil me wel helpen maar moet wel om kwart voor 8 weg om te gaan trainen die avond.

We gaan het allaal zien. Eerst gelukkig naar de fysio vanavond. Wat zal ik blij zijn als ik daar geweest ben. Dan wordt de hoofdpijn ook weer wat minder.

Ga weer aan het werk. Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft....

Geplaatst

Pfff, Tool meisie....en ik voel me enorm schuldig want heb het gevoel dat ik het aangezwengeld heb met mn mail over de medicijnen :-(

Weet niet meer wie het vroeg of zei, maar hier gaat het nog niet echt lekker. Af en toe een goeie dag waarop ik actief kan zijn en me mezelf voel, dan kan ik ook echt blij zijn en genieten. Maar andere dagen is het hopeloos, moe, veel verdriet dat eruit komt, angst dat het misgaat of dat ik me de hele zwangerschap moe blijf voelen, niet blij kunnen zijn, daar boos en teleurgesteld over zijn, me daarom schuldig voelen etc. Ben dan alle houvast kwijt en dat is naar.

Geplaatst

Lieve lieve Tool, m'n hart breekt als ik je bericht lees. Aan de ene kant zoveel herkenning en aan de andere kant zoals Henne zegt een soort van schuldgevoel. Weet het niet zo goed uit te leggen. En Eef, wat kan jij het toch altijd weer goed onder worden brengen, petje af.

Dikke knuffel voor jou Tool en voor iedereen die het nodig heeft

Geplaatst
Pfff, Tool meisie....en ik voel me enorm schuldig want heb het gevoel dat ik het aangezwengeld heb met mn mail over de medicijnen :-(.

Lieve Henne, voel je aub niet schuldig. Je hebt dit niet met je mailtje over de meds aangezwengeld. Dit liep al langer in m'n gedachten rond, een zesde poging.

ik ben zelf degene geweest die me zo gek heeft lopen maken door met de ovutesten aan de gang te blijven en maar volhouden dat ik het deed om m'n cyclus te monitoren. Quatsch, ik wilde gewoon weer net zo'n wondertje hebben als ik in mei had, positief testen met een ovutest en dat het dan gewoon goed zou gaan en dus alsnog met een zwangere buik op onze bruiloft staan.

en ik weet ook wel dat ik niet zo streng moet zijn voor mezelf, maar wie anders dan mijn lichaam veroorzaakt dit? Vertrouwen moet ik weer zien terug te krijgen en bij mezelf blijven.

de hoop en de wens is nog te groot om een beslissing te nemen. Gaan we wel door, gaan we niet door? Gaan we nog een keer ervoor? Gaan we het nog een keer zelf proberen, wellicht onder begeleiding van de gyn met echo's of er een eisprong aan zit te komen?

Vind t al rot genoeg dat jij niet van je zwangerschap kunt genieten zoals je eigenlijk zou moeten genieten.

Geplaatst

Hè tooltje, ook ik sluit me bij de rest aan. Wat een k-traject is het toch. Uiteraard kunnen jullie alleen de beslissing nemen, maar ik denk dat Ivfsh wel een punt heeft door alles even in hold te zetten. Even opladen in Griekenland, dan toeleven naar de bruiloft eb dan weer de blik naar de toekomst.

Henne, voor jou ook een knuffel. Zou t helpen om in het NU te leven eb ieder moment op zichzelf te bekijken? Dus niet nu in angst leven voor wat de rest vd zwschap zal brengen en de goede en minder goede momenten te accepteren zonder er tegen te vechten? Misschien helpt t...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden