Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeeteje watsneu op drze manier zeg.

Cara, osteopaat helpt dus wel.

Nou voor mij zit het erop. zo lekker op de bank met pizza boer zoektt vrouw kijken.

Bn wel gevraagd om eens in de maand te komen rpeteren met het nationaal taptoe jachthoornkorps.

Ga er over nadenken. geeft me veel energie dat wel.

Dikke knuffel voor iedereen.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hè meiden,

J heeft nog steeds behoorlijk last van reflux icm krampjes. Gistermiddag en vannacht heeft hij ons weer lekker bezig gehouden dus weinig tot geen nachtrust voor ons. Hij wil het liefst in je armen en gaat snel brullen zodra je hem in de wipstoel, reiswieg of z'n bedje legt. Weet niet precies wat dat nou is, de reflux of gewoon aandacht. Hij moet toch ook even 'alleen' kunnen liggen?! Anders kan ik nieteens douchen ofzo als ik alleen thuis ben. Want als je hem niet pakt, wordt het huilen steeds hysterischer en wordt hij helemaal paarsrood en ben ik bang dat hij stikt :-(

Geplaatst

Sen, gezien je berichtjes op fb was ik al bang dat het geen gemakkelijke tijd voor jullie zou zijn....ik kan me ook nog goed heugen de tijd die Laika had in t begin. Sterkte met deze moeilijke fase. Hoop dat er snel betere tijden voor jullie komen! Probeer wel je tijd van rust af e toe te pakken hoor, snap dat het een hele moeilijke tijd is zo, knuffel voor jullie !!!

Even een snelle reactie, Henne, idd was erg verrast en blij! We hadden het er al heel lang over, maar ik had het eigenlijk op de lange baan geschoven ( ben ook aan t sparen voor een autootje) nu dus opeens dit enorme kado, heel erg leuk!!

Succes met bloedprikken, hoop dat het allemaal goed is!

Es, jij even spannende momenten, voor jou is het ook geen gemakkelijke zwangerschap met hoe het gaat. Hoezeer het voor jou en Henne ook gewenst is en zo onverwacht ook gekomen, het blijft niet altijd even gemakkelijk, knuffel voor jullie allebei xxx

San wat rot te lezen dat je moeder zo slecht gaat, en dan die domper voor je broer, hoop dat jullie samen met elkaar toch een beetje n warm weekend hadden met elkaar, ben trots op je hoe je deze situatie handelt!

Ivhs ben jij nu aan het verhuizen eigenlijk? Hoop dat het allemaal goed gaat, en je lekker geniet van "thuis komen"

HIer een heerlijk weekend met niks, lekker relaxen en bijkomen van alle gedoe op het werk, wat beter geslapen en een beetje bijgekomen door gewoon even niks te doen, behalve beetje shoppen, lezen en fietsen. Morgen begint t allemaal weer, frisse moed!

Geplaatst

hé Sen wat vervelend voor jullie alledrie dat het zo loopt deze eerste weken! Heb je niet een vriendin die een dag(deel) de zorg voor je mannetje op zich kan nemen zodat jij even op kunt laden? Ik weet van mijn zussen dat dit echt even je eigen spiraaltje door kan breken...even opladen en sentijd zeg maar. Sterkte meid!

Eef super hoor! Gerard zat te likkebaarden toen ik hem de foto liet zien! schijnt een mooie fiets te zijn! Echt leuk voor je!

En nu op naar een nieuwe (pittige?) werkweek. Fijn dat je even een beetje hebt kunnen relaxen dit weekend!

San jouw weekend met je mams zit er alweer op. Dubbel zo te lezen?! Het zal ook voor jullie wel een slopende tijd zijn zo!

Idiote actie van die vriendin van je broer zeg!

Ruby wat heb jij een druk weekend achter de rug! Klinkt wel alsof je genoten hebt, ondanks dat je nu gesloopt bent! Heerlijk hoor! Op naar een nieuwe werkweek!

Henne ik las dat wen je aanbood om je bloed mee te nemen naar d? optie voor jou? Zou fijn zijn!

Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen om je op te beuren. Je klinkt down! Ik vind het rot voor je dat het niet gaat zoals je graag zou willen.

Ik geloof dat ik je angst voor die allergie aanvallen wel begrijp maar is er niemand die je echt kan vertellen of deze aanvallen nou ook een negatief effect op koekie hebben? Het zou zoveel schelen (in mijn ogen) als je wist dat dit niet het geval zou zijn. Dan nog is het rot maar misschien wat minder angstig?

Wb het achterblijven in groei van ons meisje (wat in mijn optiek nu nog niet het geval is hoor!), dat kan idd veroorzaakt worden door mijn schildklierwaardes in het begin van de zwangerschap. Ik merk ook dat ik daar diep van binnen toch nog wel bang voor ben hoor, voor het effect van die waarden op ons meisje. Daarom was het fijn om gisteren na acht weken toch nog weer even te mogen spieken zeg maar. Niet dat het er continu is maar ergens houd ik wel rekening met e.e.a. straks. Aan de andere kant komt het toch zoals het komt. Ik heb er geen invloed meer op en dit kindje is hoe dan ook welkom...

Wat die stuitligging betreft...het is me om het even. Stuit of niet, eruit komt ze er toch wel! Dan maar een keizersnee!

Vandaag een relax dagje gehad, 2 x naar de kerk geweest en verder niks! Ik merk wel dat ik verder kom in de zwangerschap hoor, buik zit erg hoog, eten komt omhoog en ik word een beetje een stijf mens! volgende week maar eens kijken of ik een paar keer ga zwemmen ofzo. Toch gek want op het werk ben ik de hele dag aan de wandel!

Nu zo op tijd naar bed, druk weekje voor de boeg. Morgen werken, morgenavond vrienden te eten. Dinsdag dagje vrij maar dan met schoonzus mee naar zh, s'middags controle kraambureau en de rest van de week werken. Toedeloe!!! Trusten allemaal!

Geplaatst

Kalispera!

jurk paste og perfect. De donderdag voor de bruiloft gaan we m ophalen. Ik met mijn zusje.

henne, t zit je niet mee meid! Balen zeg! Hoop dat de optie van wen mogelijk is!

san, wat een stomme actie van die vriendin! Dt doe je toch niet? Hoop dat jullie toch een fijne middag hebben gehad!

mijn ogen vallen dicht,dus ik ga afsluiten.

weltrusten en tot morgen!

Geplaatst

Hee lieve meiden!

Liggen in bed: heel moe, maar voldaan :-). Zitten weer in ons eigen appartement en dat voelt heerlijk! Heel veel gedaan dit weekend, dus nu heel snel slapen.

Slaap lekker allemaal, binnenkort weer uitgebreidere reactie.

Xxx

Geplaatst

Oost west, thuis best, Ivfsh!! Fijn dat jullie na al jullie omzwervingen weer lekker thuis zijn! Alles goed uit de opslag gekomen?

Henne, balen datje weer naar dd moet. Aan de andere kant, goed dat d'r p je goed in de gaten houdt. Las ook dag je je wat minder moe begint te voelen en dat de ideetjes aan het opborrelen zijn. Fijn!!

San, knuffel meis. Moeilijke tijden. De knuffel voor R is onderweg.

Verder moe, ga lekker slapen. Drukke week voor de boeg.

Geplaatst

Fren toen we thuiskwamen gisteravond lag de knuffel al op de deurmat!! Ontzettend bedankt!! Ruben pakte hem net beet toen hij uit bed kwam en wil hem niet loslaten hihi. Normaal heeft ie hem alleen in bed.

Ivfsh weer lekker thuis. Hebben jullie tijd om bij te komen en te genieten even of moet er deze week weer flink gewerkt worden.

Henne daar DD vandaag. Gaat J mee of moet je alleen??

Hier helemaal leeg.... Zo moe en emo bah. Wordt elke keer moeilijker om naar huis te vertrekken. Ze is soms zo suf en moeilijk wakker te krijgen. Weet nooit of het de laatste keer is dat we elkaar nog wat kunnen zeggen, zo moeilijk. Heb ze op het hart gedrukt me te bellen als ze me nodig hebben, dat ik dan alles opzij zet om te komen. Papa heeft het er zwaar mee en is ook zo moe, maar hij is de beste verpleger die ze zich maar kan wensen, daar kan menig verzorgende nog een lesje van leren. Zo veel geduld, respect voor hem!!

Weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.

Geplaatst

Dit is het moeilijkste wat ik ooit heb meegemaakt, zo voelt het nu althans. Het koort tussen mijn moeder en mij wordt steeds een stukje losgesneden en dat doet letterlijk pijn.

Ben me er ook heel erg van bewust dat ik heel dankbaar ben voor de dingen die ze nog heeft meegekregen de laatste paar jaar, aangezien ze met haar lever toen ik net zw was heel slecht heeft gelegen en een tia had gehad waar ze wonderbaarlijk goed van opgeknapt is. Ze heeft mijn man leren kennen, onze mooie zoon meegemaakt, ze weet hoe mooi we wonen en hoe goed we het hebben met zijn drietjes. Daar ben ik echt heel blij mee.

Ik zie ook hoe moe ze is van alles en hoeveel ze vecht tegen de pijn. Vreselijk om te zien.

We zijn gelukkig als gezin ook heel close dus kunnen bij elkaar terecht en dat is ook heel wat waard!!

Net eerst maar eens even lekker gedouched, R ligt weer te slapen alhoewel ik die kleine springkabouter al eventjes heb gehoord net. Nog even afwachten of hij nog even in slaap valt zodat ik mijn koffie lekker warm op kan drinken;) Ben blij dat ik hem heb om me aan op te trekken, die vrolijke smoeltjes. Alhoewel hij dondersgoed voelt dat mama niet zo lekker in haar velletje zit. Hij is ook verkouden sinds vanmorgen dus ook daar heeft ie last van.

Geplaatst

Je kunt alles relativeren en dat geeft een beetje verlichting maar je eigen verdriet blijft.

Laatst was die vriendin van ons hier waarvan de man in juli is overleden en ze vertelde dat ze keek naar dat programma Over mijn lijk? Of heet het niet zo? Over jonge mensen die ongeneeslijk ziek zijn. Ik vroeg hoe ze daar naar kon kijken en ze zei dat ze het zo triest vond maar dat het ook haar eigen situatie relativeert: ze zijn lang getrouwd geweest, hebben drie kinderen grootgebracht tot volwassenheid en een paar mooie reizen gemaakt.

Natuurlijk is hij veel te jong gestorven (55) en hadden ze nog meer willen doen samen en hun eerste kleinkind komt in december maar toch, ze zei als je kijkt naar die jonge mensen, nog geen 25 jaar, die hebben niet eens de kans gekregen om dat allemaal te doen...

Geplaatst

Mooi dat je vriendin er zo tegenaan kan kijken!! Dat soort programma's kan ik (nog) niet kijken, maar begrijp goed wat ze bedoeld.

Er zijn ook positieve dingen natuurlijk vandaag. Het zonnetje schijnt!!! En ik ga gehaktballen eten vanavond, dat vind ik zo lekker..... hmmm weet alleen nog niet wat ik er verder bij moet eten, even kijken wat er in de aanbieding is bij de supermarkt.

Vanmiddag teambespreking, helemaal geen zin in, maar hoort weer bij het gewone leven van vandaag.

Belde net een vriendin op om te vragen of ze een bakje koffie voor me had, nam nog niet op. Is of met de kinders bezig of is met de kinders nog even in bed gekropen. Ga ik maar gewoon even met R een boodschapje doen, het is heerlijk weer dus lekker stukje fietsen.

Geplaatst

Kalimera!

san, wat vreselijk moeilijk koet dit zijn. Ik kan me er geen beeld van maken, weet alleen dat ik het al moeilijk vond toen mijn moeder twee jaar geleden in het ziekenhuis lag met de longembolie en de trombose en dat ze nu nog steeds moeilijk lopen kan ivm pijn aan haar knie. Ook toen m'n vader in het ziekenhuis lag met de bypass was moeilijk om te zien. Heel veel sterkte.

gelukkig kun je je optrekken aan r. En p. Maar lijkt me gewoon heel moeilijk!

sen, rot dat J. Nog zoveel last heeft van de reflux. Moeilijk voor jullie omdat jullie er niet s echt iets aan kunnen doen en wel,proberen om het zo comfortabel mogelijk te maken. Hoop dat jullie t trekken en een weg hierin kunnen vinden.

ivfsh, fijn weer lekker op jullie plekje zitten! Voelt toch vertrouwder! Geniet ervan!

henne, succes met je ritje naar dd. Wel fijn dat d'r. Pf. Je zo goed in de gaten houdt. Toch weer een extra zekerheid, maar an de andere kant wel weer extra zaken te regelen voor jullie.

Hier niet veel te melden. Woensdag komt de ambtenaar van de burgerlijke stand met ons praten. De rest van de avonden ben ik in het fitnesscentrum te vinden ivm de release week. En dan nog een dagje werken en dan drie dagen met de laatste afspraken voor ons trouwen, zodat we er mooi opstaan.

straks het pak ophalen. Benieuwd of het nog past, hihih. A. Is iets flinker geworden tijdens de vakantie ;-).

moet weer aan de slag meiden, tot later!

Geplaatst

Lieve meiden, ik zal er de komende dagen niet veel zijn. Papa belde zojuist dat mama een half uurtje geleden is overleden.

Dus ik ga onze spullen pakken en weer terug naar Z-H.

Ben blij dat ik ze gister nog heb kunnen spreken, dat verzacht de meeste pijn en ze heeft nu de rust die ze verdient.

Geplaatst

Oh lieve San gecondoleerd! Zit net je andere vrolijkere berichtje te lezen en meteen daarna dit, pfff... Krijg een rilling door mijn hele lijf.

Heel veel sterkte lieverd!!

Geplaatst

Lieve lieve San, wat een groot verlies treft jou en je familie... Niet onverwacht maar wel veel te vroeg. Ik heb met veel respect en bewondering je berichten de afgelopen tijd gelezen. Wat een moedige dappere strijd heeft jouw moeder gestreden. En nu heeft zij haar verdiende rust gekregen en blijven jullie achter met liefdevolle warme herinneringen. Lieve San, heel veel sterkte gewenst deze dagen en een hele dikke knuffel.

Liefs,

Geplaatst

Lieve San, P en R.

Heel veel sterkte meis. Een heel groot verlies. Zij heeft nu haar rust gekregen. Hou de mooie herinneringen in stand.

Zit te huilen. Haalt zoveel zeer naar boven over mijn eigen moeder.

Dikke knuffel voor jullie

Liefs van ons.

Geplaatst

Lieve san, wat een enorm verdriet lees ik nu. ik wens jullie enorm veel sterkte, kracht en liefde toe. Gecondoleerd, ik denk aan.jullie.

xxx

Geplaatst

Lieve lieve San.....ik kom terug van onze trip en begin vooraan met bijlezen en dan opeens als een donderslag jouw berichtje.... De tranen schoten in mijn ogen, och meiske toch.... Ik wens jou, P, R en ook natuurlijk je vader, broertje en verdere familie heel erg veel sterkte. Wat ontzettend fijn dat je de laatste weken zo vaak bij haar bent geweest, maar wat een verlies zal het zijn. Weet ons te vinden als je ons nodig hebt, ook per sms, telefoon of wat dan ook. Hele dikke knuffel, wou dat ik je die even in het echt kon geven xx K.

Geplaatst

Tja over relativeren gesproken.... Hoe onbelangrijk lijken dingen dan nu weer, als iemand net een dierbare is verloren.

Ons ritje is in ieder geval goed en vlot verlopen. Pf aantal dingen kunnen vragen en redelijk gerustgesteld, net name over gebruik prednisolon en risico's van allergie voor de zwangerschap. Uitslag van bloed afwachten en dan dat met advies van Pf volgende week meenemen naar de gyn. Nu wel moe van vijf uur in de auto zitten en vroeg op. Tot later dus.

Geplaatst

jemig... ik lees van boven af aan even mee en mijn hart sloeg echt een slag over toen ik je laatste bericht las San. Meisje, wat een klap, en wat een verdriet. Ik denk aan jullie en de moelijke tijd die voor je ligt, maar ben heimelijk blij dat je zo veel bij je moeder bent geweest en dat ze R heeft mogen leren kennen. Als ik iets kan doen, let me know.

Heel veel sterkte, ook voor P en R en je vader...

Geplaatst

Pfff, san, schrik van je berichtje. Gecondoleerd met het verlies van jullie moeder, schoonmoeder en oma.

tranen staan in mij ogen.

hoewel verwacht, toch onverwacht en sneller dan gedacht.

koester de mooie herinneringen die je aan en met je moeder hebt. Ze heeft als ik het zo lees een mooi leven gehad en nu heeft ze haar rust verdiend.

lieve meid, heel veel sterkte voor jou, je vader, je broer en ook voor P. En voor R.

als we iets kunnen doen, laat maar wat weten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden