Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Caro wat een goed nieuws, behalve de bloeddruk dan maar de kleintjes doen het goed.

Tool aan de punctie zaterdag, snel zeg en een paar mooie follikels, joepie!

Henne lekker hè een hulp, mis het wel hoor :(

Ruby fijn dat de acu werkt voor je arm.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne, dat lijkt me ook wel wat, thuiskomen in een schoon gepoetst huis, lekker, nu kun je eerder aan je weekend beginnen of tenminse, helemaal van je weekend genieten!!!

Geplaatst

Even een egoberichtje van mij. We hebben vandaag te horen gekregen dat geen één cryo het ontdooien heeft overleefd. Dat hakt er aardig in, zeker omdat de vorige keer 4 van de 5 het gered hebben. Dus vrouw als ik ben, kan ik dit wel doodanalyseren. Dit i.t.t. man...

We gaan dit maar eerst proberen een plekje te geven en dan kijken wanneer we verder gaan. iig niet direct door..bah, heb er al een hele jankdag op zitten. Ik denk dat de teleurstelling van augustus er ook bij komt..Ben je gotverdorie 4 weken bezig met een eventuele tp, ben 3x!!! geweest voor een echo, superlange cyclus en dan dit....superteleurgesteld..!!

Kan verder even niet reageren meisjes, sorry.

Geplaatst

hee meiden!

Allemaal goede berichten hier! Caroline: super dat alles goed is met die twee ukjes van jou. Tool: zaterdag punctie en dus mooie follikels!! Henne: wat zalig dat je in een schoon huis thuis komt, heerlijk hoor.

Ruby: erg balen van je arm, hoop dat je er sneller van af bent, een jaar zou wel bizar zijn zeg...

Ik ga verder met koken: beef and guiness stew :-)

Geplaatst

ohhhh Lieve Sab,

tuurlijk hakt het er ernorm in,je houdt altijd wel rekening met een percentage dat het niet haalt maar geen een....getverdemme meid!

pas goed op jezelf en elkaar, neem de tijd hoor

dikke knuffel voor jou!!!

Geplaatst

Sab dat is heel erg dat er geen een het gered heeft. Je weet dat het kan maar niet eentje is wel heel zuur.

Sterkte, vindt het vreselijk voor jullie.

Ivfsh klinkt lekker.

Geplaatst

Gatverdarrie Sab, wat een enorme tegenvaller, bah bah bah. Met cryo's hou je altijd een slag om de arm, maar met vier stuks verwacht je toch stiekem wel een tp. Ik weet hoe de grond onder je voeten vandaan wordt geslagen na zo'n telefoontje, het lijkt dan opeens allemaal zo zinloos :-( Eerst maar flink uitjanken lieverd, nadenken komt daarna wel weer. Veel sterkte en een hele dikke knuffel!

Geplaatst

He getver Sab!! Klote! Sterkte en flink uithuilen lijkt me logisch... Wilde net schrijven dat het goed nieuwsdag is hier maar toen las ik jouw bericht nog. We zien je wel weer als je er aan toe bent.

Tool, wauw zaterdag de punctie, cool! En 6 aanprikken met 1 eierstok? Broedkipje!!

Henne, heerlijk lijkt me dat!

Babeth, ik krijg zoveel echo's, als ik me bedenk kan ik op elk moment bij wijze van spreken vragen wat het zijn. Maar ik blijf het een leuke spanning vinden om het niet te weten en te speculeren, hoewel ik natuurlijk wel heel nieuwsgierig ben, wat dacht je!! Zeker nu het bekend is!

Geplaatst

jeetje sab.... dit is zeker heel erg zuur..... kan me voorstellen dat je dat helemaal niet had verwacht. Vind het zo ontzettend rot voor je! Als je er nog vier hebt liggen, dan verwacht je dit echt niet.

Meis: heeeeeeele dikke knuffel voor jou. Flink uithuilen, dit is echt heel erg balen.

Knuffel!!!

Geplaatst

ach Sabje, dat meen je niet. geen een cryo heeft het overleefd? wat erg.

meissie, laat het er allemaal uit, jank lekker en probeer dit een plekje te geven.

We zien je wel weer verschijnen. sterkte meid!!! en een dikke knuffel!!!

het lijntje tussen vreugde en verdriet ligt weer heel dunnetjes bij elkaar...

Geplaatst

Caro moet ook even denken aan toen bij jou de cryos (die je voor het eerst had) het niet gered hadden....lieve Sab, hoop dat jullie volgende poging (wanneer dan ook) erg succesvol zal zijn!

Geplaatst

Sab wat ontzettend zuur zeg. Heel veel sterkte met het een plekje geven. Neem de tijd. Bah wat een domper....

Tool de punctie zaterdag, Joepie!!! Geniet maar lekker van je spuitvrije dag vrijdag.

Ruster fijn dat de accu goed heeft geholpen met je arm.

Henne nog steeds gammel, maar wel een lekker schoon huis. Hopelijk minder moeheid nu met de hulp en zeker genieten van je volle vrije weekend!!

Caro alles goed mooi zo. Jammer van je bloeddruk, je wordt goed in de gaten gehouden. Knap dat jullie toch het geslacht niet wilden weten. Ik zou het niet kunnen.

Geplaatst

sab, bah bah bah! Wat is dat nou?

Dikke omhelzing meis.

Caro, wat fijn dat ze het goed oen, heb je een 'werknaam'? Of is het gewoon de tweeling?

Tool, veel succes de komende dagen en al helemaal zaterdag. En nu helemaal beter worden en blijven!

Hier gaat alles prima, vandaag een dagje in de stad geweest. Bleh. Had controle in het ziekenhuis, op een echo (van merel) hadden ze toevallig een poliep in mijn galblaas ontdekt, heb ik nooit meer aan gedacht. Maar het ziekenhuis gelukkig wel en mocht vandaag op controle. Was niet gegroeid dus nu heb ik een poliepvriendje voor de rest van mijn leven. Gelukkig maar want anders had mijn galblaas eruit gemoeten.

En de ikea ingeweest, dit weekend komt mijn zus en die heeft drie kinderen, ons fonkelnieuwe gastebverblijf heeft twee bedden, nu drie erbij gekocht. En beddegoed en de hele zut. Wordt zo mooi, het gastenverblijf, zal een foto plaatsen als het een beetje af is. Moet het nog gezellig gaan maken, dat ga ik niet in 1x doen, vind het leuk om af en toe iets op te hangen of te plaatsen. Met de komst van de eerste sneeuw ook meteen twee kachels gekocht, storm zijn kamertje had nog geen verwarming en ook de hal krijgt een moderne. En peperkoekjesvormpjes. Ben voornemens om groot eigenaresse te worden van peperkoekjesvormpjes. Was altijd mijn droom, een kindje en dan samen koekjes uitsteken en bakken. Ga nu dan ook helemaal los in de vormpjes, leuke site: leveren ook naar nederland: formina.se

Rubster, hoop dat de band je gaat helpen, niet leuk om zo je dag te moeten beginnen.

Geplaatst

Toen ik net mijn lenzen uit ging doen ondekte ik dat ze zelfs schoon hebben gemaakt in de spiegelkast in de badkamer :-) dat doe ik zelf hooguit eens per maand als het niet minder is. Zelfs j is helemaal blij haha. En gelijk ook nee gezegd tegen logeren van neefjes plus nichtje, we willen zondag echt uitslapen en genieten van niks hoeven. Zaterdagmiddag komen ze wel en gaan we chocoladetaart bakken. Iemand nog een lekker maar simpel recept? Ursela ik ga gelijk die site even bekijken!

Geplaatst

Ellie, de fles rose is leeg dus ik ga mijn mandje opzoeken.

Speciaal gehaald want we waren helemaal into de poging...hadden er beter nog 1 kunnen halen...

trusten meisjes :(

Xx

Geplaatst

Sab wat erg, wat andere meiden al zeggen je hebt toch meer hoop als er veel cryos zijn.

Ruby sterkte met je tennisarm, fijn dat de acu iets helpt

Tool! zaterdag de punctie!

Henne hulp is dus een goede keuze geweest, wil ook!!!

IVFSH moet zo lachen om je "werknaam" zo heet mijn kat ;-)

Caro goede echo fijne gedachte hoor!

Geplaatst

Sab, hoop dat je een beetje kunt slapen of in elk geval kunt rusten vannacht. Neem elkaar lekker in de armen en knuffel elkaar.

denk aan je!

Ursula, zal eens op je site kijken! leuk idee!

liefs,

Tool

Geplaatst

Henne wat heerlijk he dat schone huis zonder iets te hoeven doen (behalve uitbetalen dan ;-))

ik doe nu alles weer zelf in huis maar was maae wat blij toen mijn schoonmoeder hier een dag per week kwam poetsen, stofzuigen moesten we toch wel iedere dag ivm de dieren maar net als de bakamer ed, heerlijk.

Ursela klinkt ontzettend goed dat gastenverblijf, heerlijk zeg en alles nieuw voor de gasten, is dat geen luxe?! Goh die poliep in je blaas, getsie maar zo te horen kan die geen kwaas, dat is dan weer goed nieuws!

Sabbie sterkte meid!

Geplaatst

Sab weltrusten lieverd. Hoop dat je beetje slaapt.

Spaatje ik had nooit gedacht dat ik hier zo blij van zo worden maar alleen al het idee dat we dit weekend niet schoon hoeven te maken .....zalig!

Ik ga ook snel slapen, morgen heel hard werken en nog steeds erg verkouden.

Geplaatst

Ga ook vroeg, morgen weer sporten! Miss toch maar de dame bellen die op zoek was naar een poetsadres ;-)

Henne ik las een tijdje terug dat ze bij jou aan ad(h)d dachten, heb je daar nog iets mee gedaan?

Geplaatst

Lieve Sab,

Wat een enorme klote zooi zeg! Heel veel sterkte meis, ik denk aan je!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden