Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb drie vragenlijsten ingevuld, maar denk zelf nog steeds niet dat ik ADHD heb hoor. Mijn broertje is een schoolvoorbeeld dus ik heb ook goeie vergelijk. Weet inmiddels wel dat een bepaalde vorm van stress wel trekjes ervan losmaakt. Er zit wel iets in de familie hè ;-) Ga donderdag weer naar de psych, eens kijken wat die ervan vind.

En wat betreft die hulp: als je het kunt veroorloven gelijk doen. Geeft zelfs na een keer al zoveel rust!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Caroline, voor jou gelukkig wel een mooie dag! Goed te horen dat allen oke is!

Tool, het gaat nu echt opschieten voor je, toi toi toi

Geplaatst

hihi wel grappig ik ben (vind ik zelf) ook geen typische adhd-er, maar de verklaring van de psych over dat op jonge leeftijd er niets mee doen en mijn allergemakkelijkste persoonlijkheid (NOT) die heel veel compenseerd vind ik wel aanemelijk en jah de pillentjes geven rust in mijn hoofd dus ik neem het maar voor waar aan ;-)

Ik wil haar echt bellen maar vind het zo moeilijk om dat over te geven...

Geplaatst

Het gaat naar omstandigheden goed hier. Ik ben 3 dagen 5 uur aan het werk, en dat gaat goed. Om de dag zoals jij eerder zei Henne ;-)

Verder merk ik dat het me goed doet een beetje meer afstand hier te nemen, ik ben/was er TE veel mee bezig. Ik heb rust in mij hoofd nodig. Maar ik lees wel geregeld mee hier hoor, en het ligt zeker niet aan jullie :-) Ik probeer wat andere afleiding te zoeken dan alleen maar achter de pc te zitten. Het lukt me redelijk.

Geplaatst

Wat n wisselende berichten weer hier. Caro, mooie controle (ondanks de RR) Sab, slechte bericht van de niet goed ontdooide cryo's, pfff, meis, knuffel voor jou, wat een @#$ nieuws!

Guusje, jij gaat wat beter, maar wel wat afstand nodig, hoop dat je je snel meer in evenwicht voelt!

Henne aan de schoonmaakster, congrats ; -)

lange dag werk, iedereen een knuffel die het nodig heeft. Ivsh, jouw leven klinkt zo goed, en dan wat je op tafel zet,..klinkt goed!

Had ook meegelezen op afvallen topic, niet gelukt bij elliebellie, wat een teleurstelling na die positieve test, meid, knuffel voor jou, j3 klinkt wel super sterk!

Geplaatst

Het gaat best wel weer wat beter , had vooral veel lst van hormonen, echt ongelofelijk wat er gebeurde, begon me beetje zorgen te maken tot de eerste dag bongi kwam, Veel lichamelijke klachten, dat wel, maar het hoofd klaarde zo op...ongelofelijk....nog niet eerder meegemaakt, wordt volgende maand 40, weet dat hormoonhuishouding veranderd, maar dit vond ik een beetje te ;-) even afwachten nu hoe volgende cyclus verloopt.

Nog steeds geen nieuws manlief, en eigen werk nog steeds zoeken, maar in deze cyclusfase is het opeens geen enkel probleem meer haha..;-);-);-)

Was t kokkerelen goed gelukt? LIEFS EN SLAAP LEKKER

Geplaatst

Hee eef,

Je bent nog wakker :-)

Wat gek dat je hormoon huishouding zo verandert opeens. Wel altijd fijn om een helder hoofd te hebben :-)

Spannend hoor met werk van je man. Ben erg benieuwd! Fijn als er snel een beslissing komt, dan kun je verder gaan plannen (wat de beslissing dan ook is). Wij hebben ook een hele tijd niet geweten wat we na Shanghai konden/wilden doen. Lag ook vn aan werk van ar, want ik wilde me op behandelingen gaan richten. Was toen wel heel blij dat de knoop was doorgehakt en alles echt definitief was. Dat was rond kerst en eind feb zaten we in het vliegtuig. Ppfffffff. Wel weer mooie kans natuurlijk en het heeft helemaal goed uitgepakt.

Ik hoop dat jij over een paar maanden ook weer echt lekker in je vel zit en weet waar je je op wil focussen. Wie weet is verandering nu wel heel goed! Je had de wens op een of andere manier iets met kinderen te gaan doen. Heb je die wens nog?

Ik ga lekker slapen, ar ligt al naast me te ronken. Ik lig echt zalig: ar tegen mijn rug en voor me mijn zwangerschapskussen. Haha: heerlijk cocoonen :-).

Oh ja: eten was lekker! Maar ik vind een stoofschotel met bruin bier of rode wijn wel lekkerder.

Slaap lekker!!!

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Sab hebben jullie een beetje kunnen slapen?? Meid ik heb veel aan je gedacht toen ik wakker was vanacht. Zo balen zeg, zachtjes uitgedrukt...

Ivfsh stoofschotels met bier hmmm, maar dat mag je nu toch wel hebben, de alcohol is dan vervlogen. Of was dit een recept zonder bier/rode wijn?

Heb vanacht veel wakker gelegen en liggen piekeren. Wij hebben ook nog 4 cryo's en stel dat we die nog willen gebruiken en ze overleven het niet... pfff moet er nog even niet aan denken. Dan houdt het verder helemaal op, aangezien wij geen nieuwe poging meer doen.

Ben benieuwd wat het weer vandaag doet. Afgelopen dagen heeft het best gewaaid maar temp was goed. Er is een lange extreem koude winter voorspeld die al begin november aanvangt geloof ik.

Wij gaan waarschijnlijk toch voor een andere auto kijken. Onze Astra is te klein vinden we, we gaan op zoek naar meer kofferbak ruimte en achterbankruimte. Ford S-max, ford focus, Opel Vectra, Peugot 308 pff wat een keuze. Maar we willen niet te veel bijleggen bij de inruil, we hebben ook nog een oplevering in december en er moet nog het nodige gebeuren in dat huis dus ook wat achter de hand houden voor onvoorziene uitgaves.

Volgens mij is het auto virus hier actief hihi.

Kaartje die van jullie rijdt dus lekker?

Henne wanneer kun je die van jou gaan halen?? Of moest je nu nog een proefrit maken, omdat hij naar Rotterdam eerst kwam??

Geplaatst

kalimera!

Sab, een beetje kunnen slapen???

Eef, wat vervelend dat je hormoonhuishouding opeens zo anders kan zijn en worden. Maar het heeft ook weer gezorgd voor een opgehelderd hoofd en dat je problemen niet meer zo groot lijken als dat ze wellicht zijn. mooi gouden randje dus. Hoop dat er snel goed nieuws komt richting jullie ivm werk!

Guusje, begrijpelijk dat je meer afstand even wilt nemen. Ik ben ook wel wat minder hier. Zei gisteren ook al tegen de acuvrouw dat ik nog steeds het gevoel heb dat ik erbuiten sta, ondanks dat ik het toch bewust meemaak deze ronde. Wellicht omdat het allemaal zo snel gaat, ik weet het niet.

Fijn dat je je in elk geval al ietsje beter voelt en rustig aan met werk! langzaam opbouwen is het beste!

San, dat je je nu ook zorgen maakt over jullie cryo's na het berichtje van Sab is begrijpelijk. als ik het mag zeggen: komt tijd komt raad. en natuurlijk hoop je dat jullie cryo's goed ontdooien. Bij Sab is het gewoon hele vette dikke pech geweest. dit verwacht je niet en als het dan toch gebeurt, kan het je behoorlijk uit je lood slaan. Ik weet nog hoe ik me voelde toen er geen bevruchting was. Dat draag ik nu ook mee in mijn achterhoofd. Owkee, we gaan dan wel icsi doen, maar is dit een garantie dat er bevruchting optreedt? we horen het maandag pas.

en ook jullie aan het zoeken naar een nieuwe grotere auto. Leuk leuk! het auto virus heeft hier idd echt toegeslagen, hihihi! Succes met zoeken. Hoe is het nog gegaan met je huiswerk? is het zwaar om weer de boeken in te duiken? Weet dat ik toch echt even heb moeten wennen toen ik een paar jaar geleden aan de opleiding begon.

Spaatje, lekker sporten dadelijk! veel plezier! je bent goed bezig, hihihi!

Henne, vandaag hard werken en morgen toch naar de psych? goed idee overigens om de logeerpartij van jullie neefjes/nichtjes te cancelen. lekker uitslapen en genieten van een schoon huis, that's the spirit!

ivfsh, klinkt idd lekker wat je gemaakt hebt! had je met of zonder bier/wijn gemaakt?

ga nu weer aan het werk. kom later terug!

liefs,

Tool

Geplaatst

Lange koude winter? Ik herinner me ook nog voorspellingen voor een hete zomer met hittegolven. Nou, wat heb ik het warm gehad LOL!

Heb nog niks van de auto gehoord. Evt vanmiddag zelf even bellen maar zit met zware deadline dus zal er wel bij in schieten.

Spaatje gewoon bellen. Ik vond het eerst ook heel raar en moeilijk, maar gisterochtend was ik eigenlijk zo blij dat ik naar mn werk kon gaan en de boel de boel kon laten. En dan wel thuiskomen in een schoon huis, zelfs nog schoner dan wanneer we zelf elk weekend bezig zijn. Dat loslaten went zo als je de voordelen ervan ontdekt ;-) En het zal ook veel rust geven omdat jij dan tijd over hebt voor al die andere honderden klusjes die je eigenlijk ees wilt/moet doen en dus ook stiekem continue dor je hoofd spoken (eigenlijk moeten we ook eens....)

Guusje fijn dat het gestaag beter gaat. Dat om de dag werken was destijds idd een hele goede van mijn arboarts. Heb zelf ook weer een constructie bedacht om even wat gas terug te nemen, maandag overleggen op mn werk of ze het zien zitten.

San meisje, niet piekeren nu over de cryo's! Ik weet dat je het gevoel hebt een knoop door te moeten hakken, maar je kunt toch ook de invriestermijn verlengen en jezelf wat meer tijd geven? Eerst eens heerlijk genieten van Ruben en jullie nieuwe huis en echt herstellen van je zwangerschap en de jaren daarvoor.

Eef wat een invloed hebben die hormonen dan toch he, horrormonen zijn het soms, brr.. Maar erg fijn dat je nu weer lekkerder in je vel zit en meer jezelf bent!

Lieve meiden, allemaal een fijne dag gewenst! Nog even een extra dikke knuffel voor Sab en Ellie. En iedereen die het nodig heeft,

Henne

Geplaatst

Meisjes bedankt voir julie lieve reacties, dst doet goed.

Niet goed geslapen, alkebei (gelukkig!!) Wakker van 2 tit half 6, redelijk brak nu en lijkt een beetje onwerkelijk,heelr raar.

Wel knoop doorgehakt w.b auto ;)

Vandaag werken ,zo geen zin in.

Geplaatst

Invriestermijn verlengen kost 500€ voor 5 jaar. Een hoop geld voor 2 rietjes. Ok in vergelijking met wat Ruben ons "Gekost" heeft een druppel op een gloeiende plaat, maar het blijft een hoop geld. Zo erg dat het allemaal met geld te maken heeft...... We hebben nog even, maar als je dan leest wat Sab nu meemaakt, spookt het toch even door mijn hoofd.

Maar ik ben blij dat het lichamelijk gelukkig al weer stukken beter gaat dan 2 weken terug en ik geniet echt heel erg van ons mannetje hoor!!! En dat huis, ach dat komt allemaal wel. We hebben er 2 maanden voor uitgetrokken dus dan kunnen we er ook van genieten. Alleen de tuin moet dan nog, maar dat kan toch pas richting de zomer.

Hopelijk haal je je deadline en ben je er nog heel tevreden over ook. Wat raar dat de garage nog niet gebeld heeft. Willen ze je niks verkopen???

Tool je klinkt weer vrolijk, ben je weer opgeknapt??? Morgen nog 1 dagje spuiten!!!!!

Eef ik was jou gewoon ff vergeten. Balen dat jullie nog steeds geen zekerheid hebben wat werk van je man betreft zeg. Het lijkt wel of ze jullie aan het lijntje houden. Jullie zouden toch vorige week een antwoord krijgen of zo??

Geplaatst

Goeiemorgen!

San 500 voor 5 jaar is veel geld maar als je zegt: 100 euro per jaar vind ik het wel weer meevallen... Maar je hoeft pas volgend jaar te beslissen toch? Eerst maar genieten van Ruben en het nieuwe huis straks!

Ben benieuwd naar die extreem koude winter... Normaal vind ik schaatsen en sleeen (van mijn dochter, ik mag trekken) heel leuk, maar zie me nu niet met mijn dikke buik over het ijs schuiven, mmm... Nou ja, we zien wel. Inderdaad die hittegolven klopten niet maar op de een of andere manier geloof ik hier meer in...

Zometeen mijn eerste dubbele dosis medicijn, benieuwd of ik het verschil merk, was net gewend aan die andere...

Have a good day!

Geplaatst

hoeveel mg heb je nu Caro? 500?

Voor de invriestermijn afloopt en we willen niet verlengen, moeten we er wel op tijd mee beginnen. Althans weten wat we willen bedoel ik. Maar eerst lekker genieten van de kleine grote man!!!

Geplaatst

Eef een gestoorde hormoonhuishouding is niet leuk. Had jij normaal ook veel last of heeft het nu puur met veranderingen te maken?

En ja als hormonen zijn uitgewerkt, lees ongi geworden, dan ziet de wereld er een stuk makkelijker en vrolijker uit, tenminste bij mij wel.

Sandra eerst genieten idd en jullie nieuwe huisje inrichten en daarna knopen doorhakken. Jammer dat veel dingen van geld afhangen, het is nu eenmaal niet anders.

Hier trouwens geen grote staatsloterijprijs, alleen kleintjes ;-)

Lekker Henne die werkster en dit weekens leuke dingen doen, hoe heb je haar nu gevonden?

En die winter we zien het wel, raar weer soms maar we kunnen er niets aan vernaderen. Vindt deze tijd ook altijd wel gezellig zoalng het maar droog is en dat is het vandaag niet.

Sab dus slecht geslapen, niet gek, wat je zegt heel onwerkelijk, wat we mogen we toch in onze handjes klappen als ze goed ontdooien zeg.

Tool klinkt weer energiek en klaar voor de punctie.

Hier dadelijk naar de kapper, mijn zw kapster is nu met verlof maar dat is niet erg met dat verknippen. Wel raar in mijn kapperland wat er allemaal gebeurt is.

Hoor zaterdag dat de kapster ook van mijn trouwen is overleden op 35 jarige leeftijd tijdens haar vakantie en dat de man van de eigenaresse van de kapsalon (andere kapsalon) zelfmoord heeft gepleegd.

Vrolijke verhalen dus weer allemaal!

Geplaatst

Syl, had er nooit zoveel last van, maar het is nu zo duidelijk veranderd, allemaal echt heftiger, en zo aan de cyclus gebonden, wat Henne zegt, horrorhormonen :( als het elke cycus zo is dan ga ik toch kijken of er geen mogelijkheden zijn. Op gebied van voeding is er ook wat, maar dan gaat het om gedroogde abrikozen, daar kan ik dus helemaal niet tegen, dan wordt het of aan de pil (aaaa nee!) of..? Het enige wat ik zeker weet is dat mijn fsh nog goed is, maar het oestradiol te hoog, dat schijnt ook in te werken op de cyclus veranderingen, veranderingen die wel passen bij ouder worden : (

Witje, je hebt helemaal gelijk hoor, volgens mij gaat het al weken zo, dat we horen dat we deze week nieuws kunnen verwachten. Nou not, kan er niet teveel over uit weiden maar het is voor ons wel belangrijk, omdat het kan betekenen dat het werk van manlief misschien verhuist. En dan wij dus ook, anders is de reisafstand voor hem te groot. Maar dit is wel lastig, want nu staan we helemaal stil, willen eigenlijk cursus pleegzorg gaan doen,maar liefst in de regio waar we dit willen doen straks. Verder probeer ik nu eerst die cursus projectmanagement van werk te doen, en als dat klaar is, (voorjaar) dan heb ik misschien weer ruimte om daar mee aan de slag te gaan. Ik zit ook te overwegen of het misschien een idee is om iets met schilderen en kinderen te doen, workshops of "kliederlessen "te organiseren, maar daar zou dan een heleboel bij aan te pas komen waar ik geen ervaring mee heb. Denk aan ruimte huren, spullen kopen, leren zoiets te organiseren, leren voor welke leeftijdsgroep je wat kunt doen, etc. etc. dat kan ik niet in 1 x gaan doen. Ik ben zelf ook een echte hobbyist, dan is het ook niet zo van, daar ga ik even les in geven of zo, dus ik ben me aan het orienteren zeg maar of dit iets kan zijn. Ga eerst eens voorzichtig er over lezen en wat uitproberen met de kinderen van vriendinnen die proefkonijn willen zijn, en van verschillende leeftijden zijn. Ook eens kijken of er cursusmogelijkheden op dit gebied zijn. Het is zo maar 1 van de ballonnen waar ik mee bezig ben, ik vind het in ieder geval een goed teken dat ik weer aan het nadenken ben over de toekomst. Als ik iets zou kunnen gaan doen naast mijn werk, met kinderen, zoals bovenstaande, dan hoef ik ook niet zo'n inkomenval te maken, en dat is iets wat me wel aanspreekt. Pleegzorg is nog steeds in oriëntatiefase, maar dat is nu even lastig met onzekerheid of we nu wel of niet uit deze regio moeten gaan verhuizen.

Tool, hoe is het bij jou? Wat ongelofelijk spannend weer voor je, fijn dat je nu een paar data hebt! Knuffel voor jou en heel veel sterkte en succes, ga voor je duimen!

Laika, hoop dat bij jou ook alles goed gaat xxx

Geplaatst

Verandering van hormoonhuishouding, daar heb ik ook last van. Zit al een week of 7/8 te wachten op de bongi. Elke keer denk ik, jahijkomt eraan. Maar nee hoor. De acupunctuur zei ook dat er stagnatie van de bloedcirculatie is. Donker gekleurd bloed. Verder hoop ikmorgen wat meer duidelijk heid te hebben.

ik zou best wat meer willen doen met mijn hobby, maar nu gaat dat echt niet. Als alles klaar is boven en dat gaat wel de goede kant op, dan wil ik wat meer tijd vrij maken daarvoor. We gaan zaterdag bij de praxis laminaat kopen grijs eiken. Is in de aanbieding en ook nog eens extra 15% korting er boven op. Wat willen we nog meer.

Laatste muurtje van de badkamer is er nu ook uit. Nu nog 2 deuren met kozijnen en dan gaat het opbouwen echt beginnen. Heb er zon zin in. maar kan niet alles met mijn armen.

Sab, wat erg dat het niet goed ontdooid is zeg.

Tool, jij weer wat beter.

Henne, als de verbouwing klaar is dan willen we ook een schoonmaakster hoor.

eef, hou je haaks hoor. Niets zo erg als onzekerheden.

laika, hoop dat het goed gaat met je.

Ceeke, met jou ook goed?

Simba, hoe is het met jullie?

IVFSH, was je avond eten lekker?

Sylvino, drink jij maar lekker een borrel zaterdag 29 oktober hoor.

Kaartje, al verder gegaan met pleegzorg?

Sen, afstand nemen moet je doen als dat goed voelt. Ik reageer ook niet op alles.

Caroline, ja als er een barre winter komt en jij met je 2 ukkies in je buik, zal het best eng zijn allemaal.

Succes allemaal en een dikke knuffel van mij.

Geplaatst

nee caro ik had geen last van verhoging naar 500. je lichaam is gewent aan dit medicijn nu dus daar merk je niets van, als de bloeddruk maar daalt dan is het goed

Geplaatst

Fijn, dat hoop ik dan maar... Mocht jij op een bepaald moment weer terug naar 250? Of heb je 500 gehouden?

Hij had het over een ander middel dat ik er eventueel bij mocht doen als ik die verdubbeling niet wou (ben naam vergeten, iets met een A) maar daar kon je weer hoofdpijn van krijgen, waar ik niet op zit te wachten en bovendien had ik inderdaad zoiets van: mijn lijf zal hier nu wel aan gewend zijn, dus niks erbij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden