Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jee ruby, echt niet netjes van die arts...

Nee sylvie: ik probeer me niet te verspreken idd. Ben eens benieuwd hoe het volgende week gaat als ik in NL ben. Daar hebben we trouwens gezegd dat we het zelf niet weten, maar ik vraag me af of ze dat geloven :-)

Moet nog eens goed nadenken wat voor prijs ik inpetto zal hebben. Lekkere pint guiness?? Haha.

Zit nu in ziekenhuis te wachten op afspraak. Ar in de stress, hij wil erbij zijn, maar belangrijke meeting liep uit. Hij vond het helemaal rot, ocharm. Maar afspraken lopen uit hier, dus denk dat hij nog wel op tijd komt. Ik heb nu een heel gerust gevoel over deze zwangerschap, maar hij toch nog wel een beetje angst voor elke echo. De schat.

Tot laters!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ruby, wat een @#$ dus nu wat duidelijkheid over vijf dagen pas...sterkte meis!

Babeth, wat een prachtige dochter hebben jullie, wauw! niet voor niks dat ze gekozen is! wauw wat een plaatje!

Fren, niet te hard rennen he? Beetje rustig aan met beeb aan boord ; -)

Simba, fijn om te lezen dat het goed gaat en jullie al genoten hebben van kleine minivakantie met t gezin,

Ivfsh weer een echo ; -) leuk! geniet ze!

Het wordt wel wat moeilijker om hier te berichten, op kinderwens gebied niets meer te vertellen, te dromen of te verwachten, behalve dan m'n dik&dun meiden geluk en gezondheid toe wensen, voor manlief en mij is het momenteel niet mogelijk vooruit te kijken door de onzekerheid met het werk, ook geen mogelijkheid om iets te ondernemen op het gebied van pleegzorg. Zal dus wel minder vaak hier te vinden zijn, blijf jullie wel volgen, en zal zeker wat van me laten horen ; -) wat dat betreft ben ik echt zo'n figuur die moeilijk afscheid kan nemen, dus dat ga ik gewoon niet doen ; -) Maar zal dus wel minder posten als voorheen.

Tool, nog even meid, doe je het rustig aan?

Iedereen knuffel van knuffelsmurf

Geplaatst

Eef ik snap je maar hoop dat je toch af en toe komt babbelen. Als die onzekerheid maar eens weg is voor jullie zodat er wel in de toekomst gedacht kan worden.

Knuffel terug!

Geplaatst

Hee lieve eef,

Ik snap het, vind het moeilijk je berichtje te lezen. Doe wat goed is voor jezelf. Zal je wel missen als je hier minder schrijft. Hoop dat jullie snel zekerheid hebben en kunnen beslissen wat jullie gaan doen.

Dikke Ierse kus!

Geplaatst

lief Eefje, begrijpelijk meid!!! vind het moeilijk om je berichtje te lezen, doet me toch wel wat. vind het wel fijn dat je ons blijft volgen en je hoort ook gewoon bij het D&D clubje.

Hoop dat jullie gauw duidelijkheid hebben over je mans baan, jullie toekomstplannen mbt pleegzorg en alles wat daarmee samenhangt (baan, pleegzorg, evt. verhuizing). en dat jullie weer verder kunnen. dit is zo vervelend, dat stilstaan. Hebben jullie niet verdiend. Je wilt graag verder, maar je kunt niet.

hele lieve dikke knuffel!

echt goed voel ik me op dit moment helemaal niet.

Heb nu ook voor de eerste in mijn leven meegemaakt hoe het is om geen stem of in elk geval een stuk minder stem te hebben na een les (ondanks dat ik een microfoon heb en dus niet eens zo hard hoef te praten). Hoorde mezelf steeds meer nasaler praten (dubbelop, maar zo klonk het ook).

Vantevoren ook nog even boven de wc gehangen, maar dan van achteren. Maar denk dat dit van de frieten en de frikandel is gekomen. smaakte me ook helemaal niet, bleegh.

Dadelijk lekker effe douchen. en de wekker maar alvast zetten zodat ik om 21.30 uur precies de spuit kan zetten. ook nog maar effe lezen hoe het ook alweer moet, hahahaha. Dit is koud, dus het zal wel pijnlijk zijn, snif snif. Laatste groeispurt voor mijn follikeltjes, go go go en dan morgen niks meer spuiten.

collegaatje mag morgen testen, voor hun is het echt de laatste keer. Zij zit ook nog met haar ziekte em es en kan niet al te lang zonder de behandeling hiervoor. Het besef is net pas tot haar doorgedrongen. en nu durft ze niet te testen, wil ze eigenlijk niet testen. ook wel begrijpelijk hoor, en ik hoop dat het haar gelukt is en ik volg haar dan twee weken later. kunnen wij ook eens tot de groep van medewerkers behoren die zwanger zijn, hihihi.

meiden, ga me douchen en weet nog niet of ik me hier nog kom melden. Vriend is darten, die moet ik nog ophalen, zucht. kan ik weer niet vroeg in bed.

Nog een lesje geven en dan is het twee weekjes vakantie voor mij, sort of.

liefs,

Tool

Geplaatst

hoi meiden

Tool beterschap, sjonge deze poging is een stimulatie met een hoop hobbels he meid, de pregnyl is weer gezet, ik duim voor je!!!ook spannens voor je vriendin en juis jij weet ook wat ze doormaakt....in ieder geval al een goed teken dat ze de testdatum heeft gehaald ook al wil dat niet alles zeggen,......

Eef, ik kan me voorstellen dat je wat minder hier bent, maar ontzettend lief dat je er wel regelmatig bent en iedereen weer een hart onder de riem weet te steken. Ik hoop echt dat jullie snel duidelijkheid hebben en verder kunnen met de mooie plannen die er zijn. De fase waar jullie in beland zijn is al pittig genoeg, dan zou het wel fijn zijn als je nu zelf de regie kan hebben.

Simba wat lekker die mini-vakantie van jullie, ik moet zeggen dat ik er wel bewondering voor heb zoals ik jullie in dat tentje zag zitten, pfff ik zie me dat echt niet doen, ik mis dan echt veel te veel "luxe" , ik weet het het is erg.....

Ruby wat is dat nu met die arts zeg? en dat je zo lang moet wachten, normaliter staat er toch ook iets in het systeem? kunnen ze datgene niet uitprinten en toezenden zodat je alvast iets hebt???? sterkte.

Is de pijn nog steeds weggebleven na de naaldensessie?

Syl wat is het toch sneu met Kayla, een ding is zeker ze treft het met zo´n goed baasje!!!!

Henne, hoe gaat het met jou, na het sporten en het bezoek aan de psycholoog? merk je al iets van "verlichting" of rust? zelf had ik na iedere "sessie" weer het gevoel van wat ruimte te hebben en een hoop kracht.

San een fijne drukke dag achter de rug? was vast gezellig, nog gefeliciteerd met je schoonpapa.

Caroline, nee mijn man komt niet bij jou uit de buurt, echt uit de buurt van jouw moeder.

Ivfshm hoe is de controle geweest? zou mooi zijn als Ar er nog bij is geweest, bij ons was mijn man ook iedere keer nerveuzer, ik denk dat mannen dat meer hebben omdat zij niets voelen en min of meer wat "buiten spel staan.

Bij mij lag de placenta overigens ook lang ongunstig, was met zo´n 32 weken pas gunstiger gaan liggen en ook toen pas lag Imke niet meer dwars.

Nog bedankt voor jullie lieve reacties, ik was erg verrast dat de foto geplaatst was, had er niet meer aan gedacht, bij het opruimen van de computerkast kwam ik weer het blaadje tegen dat we toen we het zkh verlieten meegekregen hadden. Ik dacht zal eens kijken dus was erg verrast, en super trots!

Ik ga zo mijn bed maar eens opzoeken en een kruik bij Imke in bed leggen om de boel voor te verwarmen.

slaap lekker allemaal!

Geplaatst

Jaaa, ik kan weer posten hier! Ik heb de laatste dagen helemaal niets kunnen posten in dit topic nadat ik had geprobeerd een foto van mijn buik te plaatsen hier...lang verhaal kort: het hele topic sloeg op hol en ik kwam er gewoon niet meer in.

Nu dus wel weer (hoewel ik heeeel lang moest wachten tot ik erop kon), ik zal maar gelijk even alsnog de foto plaatsen:

[ATTACH=CONFIG]2561[/ATTACH]

Morgen schrijf ik weer meer, fijne avond meiden!

Geplaatst

kalimera!!

het gaat op en af.

vriend had geen auto, want die had ik bij me omdat ik moest lesgeven. En met een taxi naar huis komen is ook weer zoiets. Hij belde rond half 12, maar had liever al eerder naar huis gewild. maar ze moesten uitdarten in een ander dorp (half uurtje hier vandaan). Natuurlijk gigantisch verloren (vriend had zijn potjes wel gewonnen) en dus was het niet nog even na blijven hangen. Denk dat A. ook in spanning zit voor morgen.

Ben na de pregnyl overigens op de bank in slaap gevallen tijdens het kijken van LOTR, terwijl we deze ook op dvd hebben,hahahahaha (en zelfs voor de tv ligt, want ik ws begonnen aan een LOTR-marathon). Ook een stukje van Expeditie Robinson gekeken, eindelijk heb ik daar nu tijd voor, whoehoe! Gelukkig kan ik zo in slaap vallen. Thuisgekomen en meteen weer nest in gedoken. Heb geloof ik maar een zinnetje van Zita West gehoord, hahahahahaha.

Laika, wat een mooie foto! geweldig!! die hoop ik ook te krijgen, zo'n buik dan!

Babeth, het is idd een stimulatie met hobbels en bobbels, hihhi.

heb nog niets gehoord van mijn collegaatje, hoop dat dit betekent dat ze nog ligt te pitten en nog niet getest heeft. hoop niet dat ze niet...nee, ik ga het niet hardop zeggen.

Henne, hoe ging het bij de psych? Weer wat meer duidelijkheid en rust gekregen? Of handreikingen?

Bijna weekend en dan lekker genieten van jullie schoon huisje!!!

Simba, met jullie alles goed en lekker aan het camperen geweest en minivakanties gehouden! heerlijk!!! ga eens op je hyves kijken voor foto's. Heb wel iets voorbij zien flitsen van jou zittend voor een tentje geloof ik.

Met de zwemclub gingen we altijd in het Pinksterweekend naar onze zustervereniging en dan sliepen we altijd in tenten, echt lachen. Ik bedenk me nu dat ik daar een keertje (toen was ik al wat ouder) met een jongen van de zwemclub heb liggen zoenen terwijl de rest om ons heen lag te pitten, hihihi. spannend. maar wel heel lekker (dat zei hij ook naderhand, dat ik lekker kon zoenen). en nee, ik ga dat niet met jullie doen, vraag maar aan mijn vriend/verloofde, hihihi. Ja, heb leuke herinneringen aan mijn zwemtijd, spannende ook (mijn eerste sexuele ervaring o.a), maar natuurlijk ook minder leuke (hoe mijn zwemcarrière geëindigd is).

ivfsh, was ar nog op tijd voor de echo??? Hoop dat alles goed was! binnenkort weer lekker in Nederland. Dan hadden jullie toch een feestje of niet??? benieuwd of ze idd geloven dat jullie het nog niet weten, hihihi. jammer dat je er niet bij kunt zijn de 29e! Ik eet je bossche bol wel, hahahaha.

Syl, vandaag met kayla naar de dierenarts? succes!!! ik kan je schermafbeelding niet goed zien, maar ik zie dat het een foto van jullie meissie is?! lief!!!

ga eens beginnen met werken.

meiden, ik kom later nog eens checken!

voor allen, een dikke knuffel!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Tool weer vroeg uit de veren zoals altijd :-). Prikvrij dagje!!! Je bent loef dat je je vriend nog helemaal op bent gaan halen! Lachen die verhalen uit je zwemtijd, leuk om te lezen.

Laika: ppfff wat een buik. Mooi hoor!! Nog even meis. Weet nog goed hoe het begon bij jou en alle onzekerheden. Weet ook nog die keer dat je toen je hoofd had gestoten in de tram en helemaal over de zeik was. Haha: lang leve de hormonen en de onzekerheden :-).

Mijn controle was helemaal goed. Catootje doet het heel goed. Loopt nog steeds een week voor en is al bijna 1,4 kg! Ligt eigenwijs in stuit, maar heeft nog heel veel weken om zich om te draaien. Placenta ook nog steeds eigenwijs, die heeft nog vier weken de tijd om op te schuiven :-). Bij mij verder alles goed: prima bloeddruk, uitslag ijzer ook goed. Geen gekke dingen. Ar was nog net op tijd en helemaal blij om erbij te zijn.

Einde middag vlieg ik naar NL: zin in!! Volgende week idd feestje schoonouders en daarvoor heerlijk lieve vrienden en familie zien!

Geplaatst

Tool wat doet die Pregnyl toch allemaal met jou hihi. Wat een verhalen al op de vroege ochtend, stuiter bericht, leuk hoor. Maar wat was het einde dan van je zwermtijd, niet zo leuk, vertel maar eens een keer als je dat wil.

Laika wat een toeter zeg, echt de laatste loodjes.

Dublin en hoe gaat het met jou, nog uitslagen terug van de Gelderse welvaart.

Ivfsh welkom in NL. Jammer dat je er volgende week niet bij bent, over 2 wk bedoel ik.

Sandra en was het een drukke dag met de visite? Heeft Ruben het ook naar zijn zin gehad.

Heb de kachel maar even aangezet in de caravan, beetje koud.

Geplaatst

leuk leuk ivfsh, vanmiddag al naar NL. Het weer gaat weer ietsje beter worden dit weekend. Hoe het daarna wordt, geen idee, maar hoop dat het zal meevallen!

fijn dat Ar nog op tijd was om erbij te zijn en nu is ie weer helemaal heppiedepeppie, jippie!!! En at met Catootje en met jou ook nog steeds alles goed is! Houden zo!!!

Geplaatst

goedemorgen,

Ja de bongi komt er aan volgns mij. Heb echt vreselijke buikpijn. Ben net een zombi!!!

Babeth, mijn arm is redelijk pijn vrij en ben daar zo blij mee.

Wat die arts betreft. Die krijgt het wel te horen van mij dinsdag.

Vanavond nog even druk. opmeten van nieuwe slaapkamer voor vloer. Eten, boodschappen doen, douchen bij schoonouders en dan naar bed.

Zaterdagochtend vroeg laminaat halen bij de praxis (als het er nog is) en dan restant keuken ophalen. Dan in de avond zwembad. Ook nog even naar de sportschool die boven zit.

Dus we zijn weer druk.

Ga nu ff ontbijten

Geplaatst

Syl, voor mij was het minder leuk. Want heb altijd met plezier gezwommen en getraind. maar op het einde was ik nog de enige 'oude' dame. ik was 24 en de eerstvolgende was 18. Ja, wat moet je je met die meiden vertellen??? En bij mijn laatste wedstrijd heb ik flink in de haren gehangen met de trainer. Was lange-afstandwedstrijd, moesten geloof ik 2 km zwemmen (of was het 1?, nee, 2) en mijn zusje (owkee, zij is de eerstvolgende in leeftijd) zwom in de baan naast mij. Uiteindelijk eindigde ik zelfs 50 meter (oftewel 2 banen) voor haar.

effe tussendoor: mijn collegaatje (met MS) is zwanger!!!! belt me net op en zegt alleen maar ja!!!! haar laatste ivf is dus gelukt!!! Echt helemaal heppie voor haar.

Het kan dus wel, wow, dit geeft mij een boost en vertrouwen dat het bij mij ook gaat lukken!! Wat ik gisteren al zei, nu zijn wij aan de beurt op het werk om zwanger rond te lopen, eindelijk na al die jaren!!!

owkee, nu weer verder met mijn zwemverhaal:

ik dus naar de trainer toe om mijn tussentijden te weten, zegt ie: je was te langzaam, ik heb de tijden van je zus...pardon???? te langzaam??? ik ben gvd 50 meter voor haar geëindigd, heb haar zelfs gedubbeld. een week later weer een aanvaring met hem gehad (lag 5 minuten te laat in het water, dus ik werd eruit gestuurd, eikel). en heb het zelfs doorgespeeld naar de voorzitter. hij was echt een trainer die zijn favorietjes had. Zwom je niet bij de top, of was je te langzaam, dan hoorde je er bij hem niet bij.

Uiteindelijk dus besloten om te stoppen bij deze club, mijn cluppie waar ik al vanaf kinds af aan bij zwom. Heb er nog over gedacht om naar een andere zwemclub te gaan, maar kreeg het niet over mijn hart, alsof ik vreemd ging.

Toen ben ik maar gaan fitnessen en kijk waar ik nu ben, hihihi

zit hier te stuiteren, hihihi.

ga weer snel aan het werk.

Geplaatst

Ruby rust je ook even uit tussendoor? Ik word altijd al moe als ik lees wat jij allemaal doet op een dag...

Tool ik wil ook wel meer horen over je zwemcarriere, de 29ste beetje rouleren he, dat ik in ieder geval een keer naast je zit!

Had ik al verteld dat ik volgend weekend bij je in de buurt ben? Bij Thermae 2000, weekend met beste vriendin, volgend jaar gaat niet lukken dus besloten mezelf te verwennen en 2x te gaan dit jaar... Zit alleen te wachten tot de prijs een beetje zakt want in het voorjaar was het vlak van tevoren een last minute prijs voor de vrijdag maar nu blijft het gewoon duur. Heb ze al gemaild maar antwoord is de site in de gaten houden...

Ga vandaag weer verder met opruimen/weggooien. We hebben inmiddels een klusjesman gehad en zitten te wachten op zijn offerte. En als het goed is komt de neef van de buurman ook nog kijken, maar die is heel druk. De bedoeling is dat er volgend weekend gesloopt wordt als dochter en ik er niet zijn... Benieuwd of dat nog gaat lukken op deze korte termijn...

Geplaatst

Ruby, 'gelukkig' dat de bongi er eindelijk aankomt. Balen van je daarbij horende buikpuin. Hoop dat de pijn snel wegtrekt!

Succes vanavond met opmeten en morgenochtend de laminaat halen. Zou je niet kunnen checken of ie er nog is? Zonde als jullie erheen gaan en jullie laminaat is er niet meer.

Douche ze en smakelijk!

Geplaatst
Maar wat was het einde dan van je zwermtijd, niet zo leuk, vertel maar eens een keer als je dat wil.

zwermtijd, owkee, heb wel veel over het land gezwermd met wedstrijden hier en daar (omgeving alphen aan de rijn en spijkenisse, zoetermeer, amsterdam, eindhoven), maar waren toch echt zwemtijden, hihihihi in het water.

Geplaatst

Caroline, het lijkt op papier altijd drukker dan het is hoor!

Gisteren een relaxte avond gehad. En met de buikpijn zal ik echt niet zoveel doen hoor. Maar moet wel even doorzetten nu. Anders komt het nooit af. De badkamer is al uitgesteld, dus de slaapkamer gaat mooi worden.

Op www.ikea.com staat een leuke tip over walk in closset. Die gaan we gebruiken in onze kamer. Gaat over de kasten , waar het bed tegen de achterkant van de kasten komt te staan. Nog leuk behangetje uitzoeken en komt het helemaal goed. Ohw ja, moet nog gordijnen hebben voor de nieuwe slaapkamer. Zal wel rolgordijn/vouwgordijn worden net als in de oude slaapkamer.

Ja de 29e echt wel rouleren. Heb er zo'n zin in. Kan me zo verheugen op die bossche bol.

Toedels en rustig aan allemaal...

Geplaatst

Die bossche bollen ga ik zeker niet missen!! Bleeh, veel te veel slagroom. Jullie ga ik wel missen! Dus graag een goed verslag en leuke foto's :-) !!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden