Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne bedankt voor de uitleg, nu weet ik ook eens hoe het werkt hihi. Wel frustrerend als ze standaard te weinig tijd daarvoor reserveren, je wilt toch goed werk afleveren.

Lekker op je eigen tempo sporten, ben je toch geweest en niet helemaal afgedraaid!!

Tool morgen spuitvrij dagje toch??

Rubster verstandig laminaat met 2 auto's halen. Dat is echt heel zwaar daar verkijk je je snel op. Lekker he, en in de aanbieding en 15 procent extra korting!! Zo doen wij ook inkopen, scheelt echt veel soms. Hoe is het met je tennisarm? Nog steeds minder last van sinds de accu??

Caro lekker zwemmen. Ben jaloers. Ik heb met collega afgesproken om te gaan zwemmen, ik heb echt iemand nodig waar ik mee afspreek. Anders komt er niks van terecht. Heb die diccipline echt niet.

Fren nog 2 daagjes en dan is de beurs weer voorbij toch??? Allemaal nog een beetje te doen??

Hier ff als een wervelwind door de benedenverdieping geweest. Op het oog netjes, nu maar even douchen en dan genieten van de dag met visite. Ik weet zeker dat het allemaal goed verloopt. Het is ook zo'n lief en vrij rustig manneke. Gaat alleen heel snel over zijn grens van moeheid heen. Ach dit is ook niet iets wat we elke dag hebben. Wel weer druk weekend voor de boeg. Zaterdag viert opa zijn verjaardag voor de fam dus erg druk maar heel gezellig en zondag ochtend gaan we op verjaardagsvisite bij achterneefje en achternichtje, die vieren het samen. Lekker vroeg dus dan is het nog niet zo druk en dan daarna weer lekker relaxen verder die dag.

Het weer ziet er ook goed uit de komende dagen. Wel wat frisser maar in ieder geval droog.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

kalimera dames!

San, gefeliciteerd met je opa!!! en lekker rustig aan doen met Ruben, veel plezier vandaag!

Vanavond de laatste spuit erin, om half 10. WHOEHOE!!!! Vanochtend helaas weer met keelpijn wakker geworden. Gisteren de hele avond hoofdpijn en het gevoel alsof mijn hart zich eruit aan het kloppen was. vreemd, niet eerder gehad.

Morgen een spuitvrije dag.

Vandaag de nieuwe combinatieles voorbereiden, zumbashape. ben benieuwd.

Henne, lekker kalmpjes aan met sporten!

Spaatje, thanx!!! hoe ging het sporten gisteren? Ga je vandaag weer of heb je een rustdag ertussen?

ga weer verder met werken.

liefs,

Tool

Geplaatst

Niet mijn opa is jarig Tool. De opa van Ruben, mijn schoonvader!!

Balen zeg van je keelpijn, hoofdpijn wel weer pleite voor zo lang het duurt?? Veel plezier met het voorbereiden van de nieuwe combi-les!!

Geplaatst

Ruby, heel veel succes met de uitslag van de uroloog! Hoop dat je hiermee verder kunt!

En succes met het meten en halen (zaterdag pas, maar dan ben ik denk ik niet veel online) van het laminaat. je pa zal toch zeker wel willen helpen? of effe de auto uitlenen??

Caro, hier schijnt ook het zonnetje!!!

Syl, aiaiaiaiai, niet veel geslapen en nu dus brak, balen meid. Succes met Kayla bij de dierenarts. vervelend dat ze zo'n last heeft van de rug na die vechtpartij. Moet heftig zijn geweest, toch?

Zijn het misschien allebei dominante honden? Jaja, ik kijk veel naar de Dog whisperer. Hebben zelf geen hond, maar vind het gewoon leuk en interessant hoe hij het doet.

Hoop dat jullie/je nog naar de camping kunt gaan, veel plezier!! het zou geloof ik weer iets opgaan met de temp in het weekend. wel koud 's nachts.

Caro, ben je al wezen zwemmen??

liefs,

Tool

Geplaatst

Syl ik had over je berichtje heen gelezen (*schaam, schaam*).

Wat heftig weer met Kayla zeg. Zo klein maar toch boven op de hond van je zwager springen. Het arme beestje moet zich eens een beetje als een bejaarde gaan gedragen en lekker alleen wat rondwandelen en geknuffeld worden i.p.v. het gevecht opzoeken. Hopelijk niets ernstigs aan de hand, je hebt wel een strippenkaart bij de dierenarts, krijg je nou ook korting??? (flauw grapje)

Hoop dat je wat tot rust komt op de camping!!

Ruby hopelijk een uitslag van de uroloog waar je wat mee kan, zodat je pijn en ellende verholpen kan worden.

Geplaatst

Ohw, wat een karaktertje heeft kayla, laat zich niet zomaar wegjagen.

Met mijn arm gaat het nu nog steeds goed. Nog steeds weinig pijn. Wat een paar naaldjes kan doen he!!!

De uroloog gaat mij vertellen wat er in de blaas zit en wat we er aan kunnen doen. Zal zo nog even een vragenlijstje maken. Dan kan ik die stellen bij het telefoongesprek.

Wat betreft pijn gaat het nu ook goed. Ben nog steeds niet bongi, maar ga wel 5 keer op een dag om te poepen (sorry vies verhaal).

En kan mijn plas niet goed ophouden.

Tsja zijn weer veel dingen en toch genieten we elke dag hoor. Het leven gaat door en de zonschijnt hier. Maar ben niet buiten. Vanmiddag maar een rondje lopen denk ik.

Geplaatst

Ja Sandra ik krijg korting, hoef meestal het consult niet te betalen en alleen de medicijnen maar denk niet dat ik er naar toe ga, volgende week weer want de ab spuit werkt nog.

Ze heeft net lekker liggen slapen op het gezoem van de stofzuiger (puf puf) dus ze voelt zich alweer wat beter, nu ik nog!

Gefeliciteerd met je schoonvader.

Tool vanavond een feestje voor jullie en hopelijk zet de keelpijn niet door.

Geplaatst

Ja hoor, lekker gezwommen! Het was heerlijk rustig, een paar mensen en een schoolklas in de andere baan. Vooral op mijn rug is het heerlijk, buik is wat zwaarder, maar ja, ga gewoon in mijn eigen tempo.

San jij moet er veel meer voor plannen met die kleine, ik heb het makkelijker: kind naar school helpen, koffie drinken, effe op de computer en gaan! Maar toch proberen, al is het 1x in de week het is zo lekker en goed voor je!

Geplaatst

Caro weer geweest, mooi zo. Fijn dat het nog goed gaat in je eigen tempo. Ook goed voor je gevoel nietwaar.

Ja ik ga het zeker proberen en anders 's avonds, dan is papa thuis of als hij straks op de opvang zit en ik eerder vrij ben dan ik ham ga halen.

Geplaatst

Hihi 'dan ik ham ga halen' wordt Ruben al zo'n varkentje San? :-))))

Caro, knap dat je het zwemmen volhoudt hoor! Mijn zus deed destijds een speciale zwangerschaps zwemles, met oefeningen voor bekken en rug enzo. Omdat je in het water ligt heb je dan minder druk op je gewrichten, maar goed dat weet je. En sandra, hier in het zwemnbda hebben ze af en toe ook oppas gelegenheid. Zal wel weer wat kosten, geen flauw idee van, maar ik vond het wel praktisch.

Vanochtend zelf ook 'gesport'. Heel kalm aan gedaan, maar wel blij dat ik weer geweest ben. Nu net een uur zitten werken. Op zich wel oke, zo thuis even lekker concentreren. En dan dalijk naar de psychologe. Hoopte eigenlijk dat ik daarna kon gaan proef rijden, maar de auto is nog niet in Rotterdam, grrr... Nou ja geen haast, relax, rust, zennnn....

Geplaatst

Ik ben er nog..... maar had even andere zaken ana mijn hoofd... het is nu 12,5 week en een handenbindertje. Maar wel een schat..

Ik heb niets bijgehouden. kwam er even niet aan toe. Sorry....

Zijn er grote ontwikkelingen?

Wij zijnondertussne een weekend wezen kamperen, en dat ging fantastisch. Was zo heerlijk. En Sanne hefet lekker geslapen.

Ook ene weekendSneek zit in de pocket. We hadden appartementje aan het meer. En genoten en gerelaxed, en genoten van Sanne.

Ik zal weer wat meer mijn neus laten zien....

Over 29 oktober... ik weet nog even niet wat ik doe. Het is behoorlijk ver weg, en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met Sanne moet doen...

Geplaatst

nou meiden, ben ik weer. 3 uur mijn mobiel zwaar in de gaten gehouden. Niet gebeld door de arts.

men zegt dat hij naar het huisnummer heeft gebeld. Dan heeft hij niets ingesproken. Wat een k.. zooi.

Nu weet ik nog niks en kan ik niet verder. Ben gewoon zo boos. Kan wel van alles tegen de muur aan smijten!!!!!!

Misschien dat hij nog even beld vandaag anders wordt het pas de 18e weer.

Ik ga maar even een rondje buiten lopen, wie weet koel ik wat af.

Geplaatst

grmbl, Ruby, dat is helemaal niet fijn. nu weet je nog steeds niet en kun je niet verder. En zelf bellen, is dat geen optie??? verdrie ook nog an toe zeg, word er ook helemaal kwaad van dat ze zo met mensen omgaan.

Sterkte en hoop dat het rondje buiten je enigszins heeft afgekoeld.

Knuffel

Geplaatst

Even een teken van leven van mijn kant. Gaat goed hier, valt me uiteindelijk wel mee. Vannacht ook beter geslapen dan eerst nacht, dat scheelt alles.

Tooltje, nog 1 spuit, jeej! Als ik t vergeet alvast veel succes zaterdag.

Moet weer verder rennen, kus!

Geplaatst

Wat mooi babeth. Kan ik van genieten hoor!!!!

tool, heb uiteindelijk ook zelf gebeld. De assistente zou vragen aan hem of hij me alsnog vandaag nog wilde bellen. Als ze hem ziet natuurlijk.

Anders pas volgende week dinsdag weer een telefonisch consult.

Geplaatst

hee meiden!

Jee ruby: dat is echt mega irritant... je hebt er al zo'n tijd op zitten wachten, het gaat niet echt lekker daar op die afdeling Ik hoop dat je nog gebeld wordt, vervelend als je weer tot volgende week moet wachten. Dit soort acties van zo'n arts kunnen de welbekende druppel zijn na de periode die jullie hebben gehad.

Tooltje: je hebt bijna punctie!!! Zo spannend! Ga de komende tijd heeeeel veel positieve flow jouw richting opsturen!

Sabbie: hoe is het met jou vandaag? Moet aan je denken, zo shit van al jullie mooie cryo's....

fren: mooi dat het zo goed gaat op de boekenbeurs!

Sandra: gezellig dagje voor jou! Geniet er maar lekker van.

Sylvie: die arme kayla. Stoere actie van haar, maar niet zo slim... ach ja, soms moet je je tanden even laten zien in het leven :-) Tis grappig, ik ben echt helemaal geen dierenliefhebber (ook geen hater hoor, begrijp me niet verkeerd, ik heb er gewoon vrij weinig mee), maar ik leef wel altijd helemaal mee met het wel en wee van kayla.

Simba: mooi dat alles zo goed gaat met jullie lieve sanne!

Hier alles goed, vanmiddag weer controle, dus even binnen kijken bij catootje. Ben eens benieuwd. Alles voelt helemaal goed, dus maak me geen zorgen hoor. Hoop wel dat de placenta inmiddels is opgeschoven, anders wordt het toch krapjes vrees ik. Hoop dat ik natuurlijk kan gaan bevallen en dat het niet bij voorbaat een keizersnede wordt. Maar goed, ook dat is geen probleem natuurlijk.

Fijne dag allemaal! Volgens mij is het in Nederland ook lekker weer. Hier schijnt de zon!

Geplaatst

Super babeth wat zullen jullie trots zijn.

Ivfsh af en toe je tanden laten zien maar niet als hoogbejaarde ;-) succes vanmiddag en ik hoop dat de placenta meewerkt.

Ruby schandalig hoor, en dan misschien wachten tot dinsdag. Heel frustrerend.

Simba jammer als je niet komt, hoop het wel hoor.

Geplaatst

haha sylvie: heeft ook wel weer wat: hoogbejaarden die hun tanden laten zien. Je bent nooit te oud om niet over je heen te laten lopen :-) Alleen zou je idd wel verwachten dat wijsheid met de jaren komt en dat je dan niet je tanden laat zien aan iemand die veel groter en sterker is.... Ach ja, ze heeft in elk geval karakter!

ja, die placenta moet inderdaad niet zo eigenwijs zijn en gewoon opschuiven....

Geplaatst

Dat zegt nu al veel over catootje, lekker eigenwijs, nu al.

Goed dat je geen versprekingen maakt over het geslacht.

Volgens mij dacht ik een meisje. Wat krijgen we van jou als we het goed hebben?

Geplaatst

Assistente belde om 16.00 uur. Hij wilde mij niet telefonisch te woord staan nog. Dus 18 oktober ben ik de eerste blijkbaar.

Alsof ik niet op de uitslag zit te wachten of zo!!!!

Geplaatst

Slechte zaak Ruby, dat is pas over 5 dagen. Mmm geen beste beurt voor deze arts.

Babeth had op FB al gereageerd: dotje! Terechte baby van de maand. Jouw man komt trouwens toch niet bij mij uit de buurt he? Zijn achternaam komt hier heeeel veel voor...

Geplaatst

ruby, jammer dat hij je niet te woord wilde staan, nee, je zit echt niet op de uitslag te wachten, duhuh.

ivfsh, nu al een eigenwijsje, hihihi. Hoop dat het ook goed zit met de placenta!

Babeth, heel lief en echt iets om trots op te zijn. uitprinten die pagina en in Imke's plakboek doen!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden