Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ben nog scherp Syl!

Fijn Fren, home sweet home! wat zul jij lekker slapen in je eigen bedje.

Hoe gezellig ook, ik ga naar beneden, even uitvechten met manlief of het Frost of nieuwe serie Topgear wordt... Tot straks misschien!

Geplaatst

Hoi! Ivfsh: het is een Canon Eos 1100 d geworden, op aanraden van een collega. Instapmodel voor beginners.

Fren, bikkel, welkom terug. Straks lekker slapen.

Caroline, Top Gear? Zie niets bij de bbc.

Geplaatst

Toen J en ik naar Polen gingen met de kermis had ik de woonwagen volgebouwd met Frankfurters, vind ze erg lekker namelijk, maar in Polen aangekomen wordt je dus doodgegooid met worsten in alle soorten en maten.

Dus ze zijn weer terug naar nl gegaan :-)

Geplaatst

Mooi Ellie. Is volgens mij een fijne camera. Heb m bij een mede cursist gezien. Redelijk compact ook. Veel

Plezier ermee! Ik ben bijna met trein in Breda. Ga zowaar bij mijn schoonouders slapen.... Stiekem alleen maar omdat ik hun tweede auto kanlenen en ik met mijn buik geen zin heb in gesjouw met koffers in trein. Komende week dus lekker met de auto Nederland door.

Slaap lekker allemaal!

Geplaatst

he dames,

de les zojuist is niet doorgegaan. maar 1 deelnemer. Ook nog vanmiddag een tukje gedaan. Was van plan zo laat mogelijk naar bed te gaan, maar ben gewoon moe, dus dat zal ik morgen ook nog zijn. Dus ga gewoon op tijd naar bedje toe.

Ellie, gezellig dat je mee komt de 29e! hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

fren, lekker weer thuis in je eigen crib? heerlijk en slaap lekker!!!

ivfsh, ook weer in nl, gezellig!!! veel plezier!!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Hey lieverds,

Deadline soort van gehaald. Had graag nog een dag extra gehad voor wat extra dingen en ech de puntjes op de i. Hou er niet van iets op te leveren waar ik zelf nog niet helemaal tevreden over ben, maar het was half zes, terwijl ik normaal tot vier uur werk...pffff. Toen naar huis, eten en proefrit gemaakt en auto gekocht! En daarna nog spullen naar m'n schoonzusje gebracht. Kortom: Henne wil net als fren alleen nog maar in haar eigen bedje liggen :-))

Truste meiden, dikke knuffel en tot morgen!

Geplaatst

Henne, yes, de deadline gehaald en eindelijk de nieuwe auto!!! leuk, en nu lekker relaxed aan jullie weekend beginnen! hoe was het bij de psych gisteren?

ga ook naar bed, eerst effe douchen en tot gauw!

liefs,

Tool

Geplaatst

Ellie bij Veronica om half 10... Dus voor ons in Nederland de nieuwe serie, zal wel van vorig jaar zijn? Wij kijken Top Gear op 3 kanalen, Veronica, BBC en de Belg, dus oud en nieuw door elkaar... Maar het is Frost geworden, hoewel we die ook al hadden gezien.

Gefeliciteerd met je auto Henne!

Geplaatst

Henne, van harte met je nieuwe bakkie!! Enne cryo heb ik ook al eens geprobeerd, zonder geluk.

Lig heerlijk jn m'n eigen bed op vin te wachten; die is Aad verjaardag van m'n neefje. Hij zei rond half12 thuis te zijn, hoop m nog wel ff te zien, hoewel m'n ogen dichtvallen...

IVF, goed geregeld! Lekker rondcrossen!

Geplaatst

Hee meiden,

Ik lig lekker op bedje.

Henne: wat fijn voor je dat het weekend is! Deadline gehaald! Je kunt een rapport altijd nog beter maken, maar ze hebben er bij mij op werk wel in proberen te stampen dat de klant een 8 prima vind. Voor meer moet je vaak teveel tijd investeren (en das duur :-)). En auto

Gekocht: you go girl!

Yes: als ik goed raad waar jij woont, krijg ik dan een prijsje?? :-). Ik gok nl op den Bosch :-)

Lieverds, slaap lekker allemaal!

Geplaatst

Tool, veel succes vandaag! Als ik het goed heb onthouden punctiedag?

Henne, welke kleur is het geworden?

Elliebellie, die camera heb ik ook. Ik ben er erg tevreden over. Vooral ook fijn dat je de oude lenzen van je analoge erop kan gebruiken. Maar ik moet bekennen dat ik de laatste jaren bijna alleen nog kinderfoto's maak. Gelukkig vinden die gretig aftrek bij familie in nederland.

Geplaatst

Hallo dames,

Je bent welkom ellie.

Tool succes met de punctie.

Fren lekker geslapen in je eigen bed?

Wij gaan zo richting amersfoort

Hopen dat ze het laminaat nog hebben.

Fijne dag allemaak.

Geplaatst

Hi meiden.

Tool denk aan je! Enne, het is die blauwe geworden. Ik moest wel een beetje wennen aan de 1.2 (rij nu 1.4), maar je kunt helaas niet alles hebben als je met budget en tijd te maken hebt.

Ivfsh idd, veel klanten vinden een 8 prima. Helaas krijg ik altijd wel de meest kritische klanten en is mijn werkgever zelf nogal van de 10-en. Heb het daar wel over gehad met de psychologe. Die vind echt dat ik teveel doe. Zij vroeg zich af wat er zou gebeuren als ik het een keer zou laten knallen. Dus niet donderdag thuis nog twee uur werken en gisteren bijna twee uur overwerken, maar gewoon 24 uur werken en zeggen 'jammer dan'. En dat durf ik dus niet, bovendien vind ik zelf dat ik dat tegenover een klant niet kan maken. Lastige situatie.

Wel besproken of minder werken zin heeft (met psych dus). Dat zou alleen zo zijn als de druk dan ook minder wordt. Maar mijn idee vond ze wel heel goed. Dat is: 3x7 uur gaan werken op kantoor en de overgebleven 3 uur thuis. Zo heb ik een dag reistijd minder en bovendien werk ik vaak ongemerkt toch al snel een half uurtje langer. Dus 7 ipv 6 uur op een dag zouden er in theorie voor zorgen dat ik minder werk ;-) of in ieder geval minder snel over die 24 uur heenga. En bovenop deze constructie wil ik dan nog heel graag die extra vrije dagen regeling. Met die extra dagen kan ik dan óf af en toe een echte time-out nemen, óf als het nodig is een tijdje een stapje terug door 3 uur per week (de thuiswerkuren) vrij te nemen. Het valt dan naar collega's niet echt op omdat ik wel gewoon die drie dagen op kantoor ben. Nog te volgen? Ik moet het nog even duidelijk op een rijtje zetten zodat ik dit maandag kan bespreken. In eerste instantie die 3x7 + 3.

Verder krijg ik de naam van aan haptonome. Dus dan ga ik dat proberen. En ja dan is zo'n gesprek ook weer vrij snel om. Maar ze denkt idd niet dat ik adhd heb. In ieder geval niet duidelijk. Kan wel zijn dat ik gevoelig ben voor prikkels, beetje hyperactief ben en daar deels moe van word.

Ach ja als je op je vrije dag ook al om zeven uur wakker word.... dan een uur ligt te draaien en dan toch maar zo'n stomme test uit de la pakt om jezelf even once and for all te laten zien dat spontaan zwanger worden een ilusie is! En dan tóch ergens denken dat ie niet helemaal blanco is. Zucht. Verstand en gevoel en lijf gaan hier duidelijk niet samen.

En nu heb ik het nog hartstikke koud gekregen ook. Brrrr.....

Ellie, welkom de 29e, gezellig! Ik moet zelf nog even kijken, eten blijft beetje drama op het moment. Maar anders bel ik wel even of het heel erg is als ik een eigen boterham eet ;-)

Rubster succes vandaag! Hadden ze al het laminaat? Ik heb ooit eens in een Smart (!) laminaat gehaald hihi, leuke herinnering.

Ursela ik wil trouwens serieus koekvormpjes gaan bestellen dus misschien heb ik wat vertaalhulp nodig :-)

Fren lekker geslapen in je eigen bed? Vin nog gezien of was je al vertrokken toe hij thuis kwam?

Fijne dag allemaal, geniet van de zon!

Geplaatst

kalimera dames. ben langzaam aan t typen maar dat zien jullie niet. punctie goed gegaan. 5eicellen eruit. deze worden nu bekeken op rijpheid en maandag worden we teruggebeld. en dan dibsdag hopelijke tp. narcose was lekker. weet ook niet hoe ik op de uitslagkamer ben gekomen.zg op een gegeven moment ook meiden onder begeleiding naar hun bed gaan. nu dus duimen. lig alweer thuis op de bank mt n kleffe bek van de narcose. truste en tot later! xx tool

Geplaatst

Mooi Tool, nu lekker bijkomen. Veel drinken he, ook om de narcose eruit te werken. En verder gewoon de oogjes dicht :-)

B.t.w. J ziet het 'streepje' ook. Ik bedoel maar. Of we worden beiden nu echt gek. Of die test droogt niet goed op. Of er is weer eens 'iets' wat uiteindelijk altijd niets is. Weird.

Geplaatst

Huh ik zie opeens iets over een streepje Henne?

Meteen of na een tijdje? Misschien morgen nog eens testen voor de zekerheid.

Hoe bevalt je poetsvrije weekend verder.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden