Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tool ik denk ook aan jullie en duim voor positief nieuws.

Sandra merk dat mijn schoonzusje dat ook heeft met mijn schoonmoeder maar zij zou wel naar boven lopen. Denk dat ze daarom wel contact afhoudt tot verdriet van mijn schoonouders. En anders wat Tool zegt soms boven leggen en uitleggen wat prikkels kunnen doen. Och het zal wel moeilijk blijven de eerste tijd maar het kan altijd erger. Sommige vechten al voordat de baby er is las ik op het forum.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Veel spannende momenten...

Laika bevallen?

Tool..bevruchtingen

Succes allebei!

Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken.

Ik ga nu een speurtocht uitzetten voor de kinderen van mijn zus.

Geplaatst

:happydance::clap2::happydance::clap2:

helemaal heppie!!!

van de 5 eicellen, zijn er 4 met icsi behandeld en 3 uiteindelijk zijn gedeeld naar een embryo!!!

morgen om 10.40 uur de tp.

pfjoe, een last van mijn schouders.

straks acu en dan morgen na de tp ook nog een keer!

liefs,

een blije Tool

Geplaatst

hoi meiden

ik kwam al kijken voor nieuws van Tool en Laika...zag een bericht van Tool beginnen met "zucht" ik dacht meteen nee toch!!!??? gelukkig, niets mbt DD.

Meid trek je het nog een beetje!??? wat ontzettend spannend, ik hoop dat je snel bericht krijgt.

Syl, mijn phone luisterd niet naar een fluitje, misschien omdat ik vals fluit? ;-)) Hij is iig nog niet leeg want ik krijg niet meteen de voicemail. Ik ga vandaag weer zoeken, ligt vast ergens, toch?

Hoe gaat het met jou verder? op de zaak momenteel wat rustiger met lastige kwesties?

Esther, ik vond het knap van je dat je de kracht kan opbrengen om nog zo mooi uit te pakken voor je schoonzus en broer, echt!!! Je bent ergens natuurlijk blij voor hen maar potverdorie wat is het ook confronterend. Hoe gaat G er mee om?

San, succes met je schoonmoeder, lastig hoor, zeker om hem dan zo achter te laten, tenminste dat lijkt me zo.

Wat je zegt van er weer eens tussenuit zijn alleen, ik moet er erg aan wennen, de crmatie was voor mij de eerste keer en ik voelde me zo alleen, ik weet niet, haar natuurlijk 9 maanden bij me gedragen en dan er 24 uur per dag bij aanwezig....ik ben echt geen held merk ik wel.Wat dat betreft van een kant blij dat mijn man er ook bij is woensdag.

Ben net al een flinke wandeling gaan maken met de hond, Imke ligt nog lekker in de maxicosi te slapen, vind het zonde om haar nu wakker te maken.....

Geplaatst

:happydance::clap2::happydance::clap2:

helemaal heppie!!!

van de 5 eicellen, zijn er 4 met icsi behandeld en 3 uiteindelijk zijn gedeeld naar een embryo!!!

morgen om 10.40 uur de tp.

Tool gefeliciteerd!!!! wat een goed bericht zeg, en wat een goede keuze die icsi, tenminste, zo ziet het er wel uit toch??? ohhhh meid wat een topdag!!! op naar morgen

liefs

Babeth

pfjoe, een last van mijn schouders.

straks acu en dan morgen na de tp ook nog een keer!

liefs,

een blije Tool

Geplaatst

Super nieuws Tool!!! Wij hadden ook (bij voor het eerst ICSI) 5 eitjes en 3 bevruchtingen uit de laatste succes ronde, hopen dat het jullie ook dit geluk mag brengen!!!!

Geplaatst

Tool gefeliciteerd!!!! wat een goed bericht zeg, en wat een goede keuze die icsi, tenminste, zo ziet het er wel uit toch??? ohhhh meid wat een topdag!!! op naar morgen

liefs

Babeth

Geplaatst

tool, super nieuws meid!! Van harte, weer een horde genomen!

Wij hebben de 2e 20w echo achter de rug: Meiske was weer net zo eigenwijs als de eerste keer en lag telkens verkeerd, maar is nu wel helemaal goedgekeurd! Niks geen te groot hoofd, ze valt precies op de middellijn van ALLE curves. Fijn dus! Wel met 30 weken terug voor een echo voor de placenta, want die ligt nog steeds deels over de uitgang. Nou ja, dat zien we dan wel weer!

Geen nieuws nog van Laika?

Geplaatst

he Caro,

daar worden we nog over teruggebeld. Wat mij betreft wel, alle drie terug bij mama.

ik stuiter een eind weg hier. kan me niet meer concentreren op mijn werk. Gelukkig heb ik een klusje waarbij ik niet veel hoef na te denken.

Sab, hoe is het met jou???

liefs,

Tool

Geplaatst

Dus ze bellen nog voor de TP of je er 3 terug krijgt? Ligt dat dan aan de kwaliteit of dat ze besloten hebben dat het mag, want dat doen ze niet overal toch?

Geplaatst

Tool, wat een goed nieuws!!! Heerlijk meid! morgen de TP :clap2:

Geplaatst

Oh Tool ik dacht ook dat je ze alle 3 terug zou krijgen..... ben benieuwd.

Fren wat een fijn bericht toch weer, je maakte je al geen zorgen maar toch.

Wat is dat toch met die placenta´s he? Ivfsh heeft ook al een in de weg liggende placenta.

Bij mij is ie naar achteren geschoven tussen de controle met 30 en 32 weken

Geplaatst

Ben er weer..

Heerlijk weekend gehad, en gisteren lekker wezen wandelen... Nou dat vond Sanne geweldig.... lekker naar de boomtoppen kijken, maar slapen ho maar....

laika, spannend!!!!

Tool, ook al spannend, ik duim voor je...

Ik weet nog steeds niet wat ik ga doen, met de meeting, of ik kom met Sanne, maar dat zijn voor haar wat veel indrukken ben ik bang. En voor julli erg confronterend..

Of dat ik allene kom, maar dan moet ik kolven enzo, of dat ik niet kom.

HELP.. ik weet het niet.

Kan ik ergens bij iemand aansluiten om mee te rijden?

Geplaatst

Tja.... als je niet op verzenden klikt, gaat het niet goed.. En loop je achter de feiten aan....

Tool! Gefeliciteerd!!! op naar een mooie terugplaatsing!! Lekker blijven stuiteren meis!!

Geplaatst

Tool gefeliciteerd meid!!!

Simba ik heb geen moeite met Sanne maar ik denk sommige wel daarom was al een keer voorgesteld om met baby's af te spreken en dan vrij voor iedereen die wil komen om dan ook te komen. Moeilijk dan, nogmaals hoop dat je komt!

Babeth maar goed dat Imke wat groter is als je telefoon en wel geluid maakt ;-)

Geplaatst

Tool joepie joepie!!!!!!! Nu op naar een hele mooie tp en zw uiteraard!!!

Simba ik laat Ruben thuis kies ik bewust voor, maar ja ik geef flesvoeding dus zit niet meer met kolven. Zou wel weer leuk zijn je te zien... Doe wat goed voor je voelt.

Babeth kwam jij nou ook de 29e?? Wat doe jij met Imke???

Hier schoonmoeders net vertrokken, het was beregezellig???? Wat kan het toch verschillen per dag..... Ze wilde "leren" flesje maken dus dat weet ze nu, zij gaf de fles en ik ging de was ophangen, heerlijk. Gaat echt wel goed komen morgen en kan ik met gerust hart naar cursus.

Geplaatst

yoehoe tool, geweldig.

Sandra, zo zie je maar.

Hier 3 dagen bongi en nu al weer bijna klaar. Wel een mega zware hoofdpijn aan de voorkant. Maar wel gaan werken.

We doen het maar rustig aan.

fren, de kleine meid goedgekeurd voor de 20 weken echo. Die placenta wil dus niet opschuiven. Maar goed je bent op de helft, kan nog veranderen uiteraard!!!

Caro, heb je algezwommen? Gaat het goed met jou en de kleine frummels?

Laika, zal ze al bevallen zijn?

Zl straks wat foto's op facebook zetten hoe de badkamer er nu uitziet.

Geplaatst

haha Syl, maar haar leg ik niet zomaar ergens weg zonder mijn hoofd bij te houden.

Sandra in principe blijft Imke thuis bij papa, ik zou Imke alleen meenemen als echt niemand daar problemen mee zou hebben, nu is ze ook erg makkelijk, als ze op tijd haar fles heeft en tegen me aan kan liggen is het al snel goed ongeacht wie er allemaal nog bij zijn,ze is niet zo gevoelig voor drukte zeg maar.

Ik moest gisteren wel lachen maar ook even achter mijn oren krabben... mijn schoonmoeder was naar een info avond geweest over alzheimer/dementie, ze gaf aan dat het erg interessant was en leerzaam. Nou kortom het kwam er op neer dat het duidelijk was het verschil tussen vergeetachtigheid ivm de leeftijd en (beginnende) dementie; nou zegt ze, pas als je je sleutels bv. weglegt in de koelkast dan is het wel ernstiger....

Oh jee zegt mijn man, geldt dat ook voor een verjaardagskaart die gekocht is en weggelegd wordt in de koelkast (gebeurde mij tijdens de zwangerschap en zo wel meer acties), daar heeft B namelijk ervaring mee...waarop mijn schoonmoeder mij natuurlijk geschokt aankeek haha.

en bedankt lieve man.. ;-))

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden