Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dr. S. had nog aangegeven dat hij even de punctie wilde afwachten.

We horen het wel.

een tp van 2 en een cryo zou ook heel mooi zijn.

we hebben in elk geval AH erbij.

Fren, ook weer helemaal goed door de 20-weken echo heen gekomen! goed zo!!!

Simba, lekker aan de wandel met Sanne geweest. mij maakt het niets uit, maar voor anderen kan het mss idd confronterend zijn. Luister naar je gevoel

San, grappig hoe het idd van de ene op de ander dag kan verschillen. Fijn dat het vandaag zo goed ging met schoonmams!

Babeth, foon al gevonden??? En als je m dan belt??? of staat ie op tril of stil? Dan heb je er natuurlijk niet veel aan.

heb je al overal gekeken? Handtas? wc? wasmand? schoenenrek? jas? onder het bed? bij Imke op de kamer? In de poepluieremmer? broodtrommel? boodschappentas? Auto? dashboardkastje? bij de hond in de mand? in de kinderwagen?

ga nog even iets doen.

liefs,

Tool

Geplaatst

Ja hoor, lekker gezwommen Ruby!

Balen van die telefoon maar de luieremmer lijkt me toch sterk...

Fren vergeten te zeggen dat mooi is van het hoofdje...

Geplaatst
Tool gefeliciteerd met t goede nieuws super!!

Log even heel snel in en lees dit berichtje van Eef. Hoera! Wat het goede nieuws is weet ik nog niet, maar ik neem aan in ieder geval een tp :-) Super Tool!

Tot later, back to work ;-)

Geplaatst

Tool bedankt voor het meedenken! maar alles al gehad en ik ben inderdaad bang dat ie op trillen staat, hij gaat nog over als je belt zodoende.

Wat de tp betreft ik ben zeer benieuwd, toen wij de punctie hadden (24-11-2010) moesten wij bij de punctie bepalen hoeveel we er terug wilde laten plaatsen omdat het (destijds) bij wet in Duitsland verboden was om emmies bijvoorbeeld 3 dagen (of meer) door te laten delen en dan tot cryo te bevorderen, ik vond het destijds zo´n dilemma.

Ik heb nergens gelezen dat het beleid gewijzigd is dus ik denk dat ze voor een tp van 3 gaan mits er een stopt met delen.....

Caro de luieremmer haha nee hoor

Geplaatst

Fren, wat fijn dat de echo nu helemaal goed is! En het is nog steeds een meisje? ;-)

Geplaatst

hihih, henne, idd een tp. we hadden en bevruchting en dus morgen een tp. 3 embryo's hebben we.

Nu nog wachten hoeveel we terugkrijgen. 2 en een cryo of 3.

moet nu rennen, moet snel naar mijn ouders om daar de auto te lenen om naar de acu te gaan.

liefs,

Tool

Geplaatst
Fren, wat fijn dat de echo nu helemaal goed is! En het is nog steeds een meisje? ;-)

daar gaan we maar van uit, want het is nu al een keurige dame: de beentjes keurig gekruist over elkaar dus niks te zien :-)

Geplaatst

Hihi Fren...

Nou, de meneer van de verbouwing is net weg en hij heeft persoonlijk een offerte gedaan, hij zou iemand meenemen voor vrijdagmiddag en dan zaterdag de klus afmaken. Vriendlief moet wel zelf een kozijn en deur nog halen. Mijn ouders gaan betalen en die komen vannacht terug van vakantie, morgen beslissen dus. Ik hoop dat het doorgaat want dan kom ik maandag thuis en zit de deur er in! En dan komt dinsdag mijn schoonvader om te gaan isoleren etc.

Gaat ineens echt worden! Maar ja, ik ben dan ook al ineens op de helft en waarschijnlijk al iets verder, poeh wat gaat dat snel!

Geplaatst

Tool ik stuiter met je mee zag het vanmiddag al op FB super hoor!

San, grappig dat het nu wel ging met je SM uuh staat raar..

Babeth...tussen de bank is een plekje waar telfoons graag verstoppen

Ga weer verder lezen!

Geplaatst

he caro, fijn! Bij ons moet er ook echt iets gaan gebeuren... zaterdag gaan we in ieder geval bedje, commode en kinderwagen bestellen. Zal deze week ook de knoop wbt de verf voor wieg, kozijn en plafond doorhakken. Laatste twee waarschijnlijk gewoon echt wit, voor de wieg wil vin graag wit met een ienieminie roze gloed. Eerst wilde ik dat niet, maar als het heel subtiel is, vind ik het eigenlijk ook wel leuk. Kan immers niet voor alles mn zin doordrijven, haha. (en die wieg staat er maar 3 maanden... wat ben ik errug!). En dan maar gewoon een keer beginnen. Denk dat de onderlaag van het behang er wellicht niet af hoeft, zo wel weer schelen. Behang is in ieder geval al wel in huis.Tool, heb je nog iets gedaan aan werk vandaag, of lekker gestuiterd? Simba, je moet de 29e gewoon doen wat goed voelt. Kan me voorstellen dat er een aantal meiden zijn die het moeilijk vinden om Sanne te zien, maar anders beslis je toch op de dag zelf?Ruby, zag jullie project op facebook, oef, daar moeten nog heel wat uurtjes in...Henne, hoe voel je je inmiddels? Wel wat beter?San, schoonmoeders... kweet er alles van!IVF, lekker aan het genieten in NL? Je pakt wel precies het mooie weer mee!Ga zo maar eens eten, zit op vin te wachten. Heb groenteprutje met ham en kaassaus...

Geplaatst

Tool wat heerlijk zeg, wat zal er een last van jullie zijn afgevallen.

En bij fren misschien toch ook wel? Fijn dat alles in orde is met jullie meiske.

Hier ook goed nieuws. Dag thuiswerker is akkoord en ik kan zelf flexibel met de verdeling van m'n uren omgaan. Ondertussen nog niet ongesteld, wel gammel grrr. Maar rapport waar ik zoveel voor over heb gewerkt is goed ontvangen dus ondanks erg koe wel blij.

Laika.....zo spannend toch dat afwachten!

Verder ben ik het volledig kwijt, solly!!

Geplaatst

Haha je bent me voor Fren, wilde het net kopieren!

Fijn Henne, dat het geregeld is. Balen dat je niet ongesteld wordt wanneer je wil maar ja, je weet hoe het gaat inmiddels he...

Mijn vriend voorspelde vanmiddag dat als de kamer boven de garage helemaal af is, onze dochter er niet kan aarden en het niet leuk vindt en dat we er dan uiteindelijk zelf gaan slapen... We zien wel, eerst maar eens een behoorlijke slaapkamer maken! Voor de zekerheid maar geen roze of paars behang...

Geplaatst

Tool alvast succes met de tp morgen en aan sluitend de acupunctuur!!!! en dan de broedweken, ohhh meid wat ga ik voor je duimen!!!!

Henne heerlijk dat je het zo hebt kunnen regelen op je werk, en dan een poetsvrouw, top!

Dames ik heb even een vraagje aan degene die naar de meeting komen, zouden jullie het vervelend of lastig vinden als ik Imke mee zou nemen? Voel je niet bezwaard om te zeggen als je dat niet prettig zou vinden.Dat begrijp ik dan uiteraard volkomen maar voor hetzelfde geld heeft er niemand een probleem mee en ja dan zou ik het jammer vinden om haar thuis te laten......

bedankt

liefs

Babeth

Geplaatst

Ik heb zelf geen problemen met aanwezige babys denk ik.

En morgen idd de schoonmaakhulp weer, heerlijK. Heb los van de andere uren de komende drie weken ook een een aantal uur per weerk vrij genomen, dus na woensdag lekker al weekend! Verheug me er nu al op.

Toontje heel veel succes morgen! Luister naar Zita!

Geplaatst

Hier ook geen problemen met baby's maar zou het wel jammer vinden dat mensen zich bezwaard voelen om iets te zeggen en vervolgens niet komen.

Maar het streven blijft natuurlijk wel een meeting dat iedereen met baby's komt.

Geplaatst

"Hier ook geen problemen met baby's maar zou het wel jammer vinden dat mensen zich bezwaard voelen om iets te zeggen en vervolgens niet komen."

Moet zeggen dat ik het wel een beetje met Syl eens ben, mmm, lastig...

Uiteraard vind ik het prima met baby's erbij maar ik heb makkelijk praten! Zou me ook kunnen voorstellen dat het minder leuk is. En of iedereen dat inderdaad ook zegt? Jeetje, wil het jou en Simba niet extra lastig maken hoor, maar ja...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden