Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ceeke, wat balen zeg. Verhuren, moet je eerst toestemming vragen van je hypotheekverstrekker. Vriendin van ons heeft daar 4 jaar mee overhoop gelegen. Mocht van de Rabo niet verhuren. Gemeente werkte mee met anti krakers vergunning e.d. Zitten heel wat haken en ogen aan.

Dames, ik heb ontzettende kriebel in mijn keel. Zo vervelend. Verder is het hier mooi weer en ben op de fiets....

Druk aan het archiveren. Wat een bout werk is dat zeg... Maar ja hoort erbij.

Ik heb zin in zaterdag... Zijn er nog wensen wat drank betreft? Ik neem in ieder geval cola zero mee.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fren heel graag!!! Heb 1 jurkje gekocht. verder nog niks! durruf niet...

Voor g kleren gekocht...bij riverwoods alles voor de helft. heerlijk shoppen zo.

Geplaatst

Pittige discussie. Fijn dat dat hier kan, en iedereen elkaar in haar waarde kan laten.

Es, gefeliciteerd.. 10 jaar.. mooie tijd!

Hier weer een druk dagje.. fysio, osteopaat, en een berg was, en een puinhoop in huis...... vanochtend al snel even gezogen. en nu de was vouwen... bleeegghhh

Geplaatst

nou net terug, zo naar atelier, wel erg verhelderend ;-) zal er niet teveel over uitweiden, maar ik denk dat het een goeie stap is geweest, wel in 1uur tot goed uitgangspunt gekomen te richten voor therapie, dus eef gaat er voor ;-) nu 2x gepland en na de zomer verder,

henne mooie verwoording van die discussie!

ceeke, wat balen van de bezichtiging, wat spannend dat je weer in de race bent!

Geplaatst

Eef, fijn om te lezen!

Ceeke, wow, nu al tien en nog n paar. Ik zeg, dinsdag.

Fren, fijn dat t alweer beter gaat.

Voel me zo futloos. Baal daar mega van. Heb echt nergens zin in. Als ik zie dat thuis vanalles moet gebeuren, wil ikzelf, maar krijg t gewoon niet voor elkaar, grmbl.

ga maar naar battlestar galactica kijken..lekker dom naar tv staren

Geplaatst

Ik gooi t in de tas Es', moet je zelf maa kijken wat je wel en niet wilt.

Henne, waaraan moet een pastasalade voldoen als jij m mag eten?

Net even heen en weer naar t winkelcentrum voor nieuwe wortels voor fiene. Had de stok pan droog laten koken... Jemig wat een lucht! Maar nu wel weer hoofdpijn en uitgeteld. Vin is inmiddels ook weer thuis, voelde zich nog niet top genoeg om een hele dag te werken...

Geplaatst

Fren ik mag geen gewone pasta dus daar is geen beginnen aan joh, wel lief van je. Ik neem naar bbq's altijd zelf wat speltbrood mee en soms maak ik van speltpasta dan zelf een bakje salade. Komt wel goed, eten is op dit moment toch raar.

Heb kippenpoten in de koelkast liggen om soep te maken. Werk van niks, maar het idee dat ik die poten schoon moet maken ga ik van over m'n nek zo stom.

Doe nog kalm aan hè, een dag niet eten maar alles eruit werken gaat je niet in de kouwe kleren zitten!

Btw heb net op het juni wachtbankje zitten tellen (we hadden geen lijstje) tot nu toe heeft tweederde (!) daar positief getest, als je twee vmk meetelt zelfs driekwart. Waanzinnig toch!?

Tool doen waar jij puf in hebt, niets moet, bijna alles kan wel wachten hoor. Je werkt niet voor niet de middagen niet, lijf en hoofd hebben rust nodig!

Geplaatst

Ohw Tool, geen puf, even lekker doen waar jezin in hebt. Ik heb dat ook wel, maar ik heb een man die het huishouden doet.

Verder heb ik vrijdagmiddag vrij. Vanwege de stucadoor. Maar kan gewoon mijn gang gaan. Dat wordt weer verder met de hobbykamer denk ik.

Ben nog op zoek naar lege cd doosjes en een cd rek benno van ikea. Maar wil geen nieuwe kopen. Even op marktplaats maar snuffelen.

Dikke knuffel van mij

Geplaatst

Interessante discussie hier vandaag. En ik maar werken... haha.

Es, gefeliciteerd met je trouwdag! Lekker winkelen en daarna uit eten. Helemaal leuk. Fijn ook dat G ook inziet dat hij even aan rust toe is.

Ceeke, wat een mooi aantal follikels. Ik vermoed ook na het weekend de punctie.

Eef, goede stap gezet vandaag. Fijn gesprek gehad zo te horen en nu weer lekker aan de knutsel.

Tool, gewoon even overgeven aan het niks willen doen. Gaat echt wel weer over. Is dat muziekwaterbed niet weer een optie?

San, jij ook fijn gesprek gehad met de huisarts. Leeft zo te horen altijd erg mee. Gelukkig blijken je gevoelens heel normaal te zijn. Ook prettig om af en toe te horen. Ik zou inderdaad ook aan die vriendin vertellen dat je niet wilt prikken nu. Dat snapt ze vast wel.

Ruby, jullie hebben het al over douchebak en zo. Het begint zowaar te klinken als een badkamer ;-).

Hier door werk afgeleid van nieuws van mijn zusje. Ben echt blij voor haar. Ze vond het zo moeilijk om te vertellen. Ging ook huilen toen ik haar ging feliciteren. Ik ben niet zo emotioneel van aard, maar tegen een huilend zusje kan ik dus niet. Stonden we daar met z'n tweeen te huilen. Gelukkig voor mij alleen maar meehuilen haha. Ze loopt dan een paar dagen achter op Henne volgens mij. Hoop zo voor haar dat de echo goed is. Dan binnenkort maar eens serieus babbelen over mijn plan om een dag in de week op te gaan passen. Lijkt me zo leuk om een echte band op te bouwen met een neefje/nichtje. Eigenlijk is het afstandtechnisch helemaal niet zo handig, dus goed over praten straks. Zusje heeft een lease-auto en vindt het helemaal niet bezwaarlijk om kindje naar mij toe te brengen. Ook goed nadenken of we dat echt wel willen. Ik denk het wel, maar het is ook wel echt mezelf vastleggen voor die dag. Leuk hoe je over dingen na gaat denken. Als het je eigen kindje is neem je die veranderende planning voor lief. Maar goed, ik vind dat we er wel eerst serieus over na moeten denken. Het lastige is gewoon dat je niet in de toekomst kunt kijken. Als wij altijd samen blijven is een dagje in de week oppassen voor mij denk ik een mooie invulling van mijn 'zorgwens'. Aangezien mijn man nog niet zo warm loopt voor pleegzorg is dit een mooie tussenweg.

Geplaatst

Wordt mijn lang geplande kinderkamer mogelijk toch kinderkamer (al is het dan maar voor 1 dag per week ;-). Krijg nu al zin om hem in te richten. Geloof dat ik iets te enthousiast ben haha.

Geplaatst

Kaartje, muziekwaterbed heb ik vorige week weergehad. Was erg intens, kwam veel los. Volgende week weerden sessie. Probeer om t om de twee weken te doen. Maar thuis heb ik ook niet de rust om naar de muziek te luisteren. Ga de mp3-speler straks maar in bed opzetten als ik ga slapen

Geplaatst
!

Btw heb net op het juni wachtbankje zitten tellen (we hadden geen lijstje) tot nu toe heeft tweederde (!) daar positief getest, als je twee vmk meetelt zelfs driekwart. Waanzinnig toch!?!

Was vorig jaar ook! Juni bankje was toen echt op 3 of 4 na groen. Goede maand om zwanger te worden kennelijk ;-)

Ok, dacht als het nu een kwestie was van volkorenpasta en een paar do's en don'ts dan doe ik dat. Maar als jij zegt dat het nie hoeft dan kijk ik wel!

Geplaatst

Kaartje heerlijk toch. Ik kan uit ervaring zeggen dat het echt fijn is als je een hechte band op kan bouwen met je neefjes/nichtjes. Die onvoorwaardelijkheid is zo mooi, je bent gewoon tante, je hoort erbij, het is voor de kinderen zo vanzelfsprekend. Wij zeggen altijd 'ze zijn ook een beetje van ons'. Lekker van genieten dus!

Geplaatst

Henne, zo zie ik het ook echt. Wil er alleen niet instappen zonder goed overleg van te voren. We hebben al een neefje (van jongste broer van mijn man). Die woont alleen wat verder weg en met hen heb ik toch een heel andere band dan met mijn zusje en haar vriend. Volgende week zaterdag trouwens een dagje oppassen op dat neefje. Kan ik mooi vast een dagje oefenen ;-). Hij blijft ook logeren, dus ben benieuwd.

Geplaatst

Henne, ik zie nu op de compu trouwens ook je knaltest. Mooi duidelijk :-). Heb trouwens nog wel gelachen om mijn zusje. Was op vakantie paar dagen over tijd. Test gehaald en na afleestijd een heel licht tweede streepje. Hun conclusie was daarom niet zwanger. Gaan eten en wijntje erbij. Na het eten was de streep alleen een stuk donkerder. Weer een andere test gehaald, ook een streepje. Uiteindelijk omdat ze de testen in Bali niet vertrouwden nog maar een CB digitaal gehaald. Ze geloofden het pas toen er zwanger 2-3 weken stond. Heb foto's gezien van die eerste testen. Die zouden wij hier allemaal heel positief vinden. Ook leuk dat ik door al jullie verhalen mijn zusje wel adviezen kan geven mbt misselijkheid en zo. Ben ik toch de oudere zus die een hoop weet ;-). Met dank aan de D&D meiden ;-).

Geplaatst

Ik heb met het zoontje van m'n zus ook minder die band, zie m gewoon veel minder omdat er verder weg is. En ja, je gaat natuurlijk niet een dag in de week vast zorgen zonder daar goed over na te denken. Maar dat komt wel goed denk ik.

Slaaaaap en wil nu niet meer in slaap vallen, beter vroeg naar bed. Benieuwd hoe dat zaterdag gaat, stort vanaf vier uur meestal in :-)

Geplaatst

Kaartje ik slaap voor, na en tussen maar dat garnaaltje vreet blijkbaar energie. Geeft niet, jullie houden me wel wakker hihi.

Geplaatst

Henne, had ik ook. Ik stortte om 3 uur op m'n werk in. Heb de eerste 3 maanden ook zelden 9 uur op de klok zien verschijnen. Vjn stuurde me na t eten naar bed ;-)

Geplaatst

Ik had het de vorige keer ook, ben toen 4x5 gaan werken ipv 3x7 zodat ik om drie uur naar huis kon. En dan werd ik alleen even half wakker om wat te eten. Maar slaap nu soms ook de halve ochtend nog *oeps*

Geplaatst

Caro, succes met Bram bij de osteopaat. Zal vast goed gaan.

Vriend heeft een extra nachtdienst van vrijdag op zaterdag, dus die zal ook wel moe zijn, kan ie samen met je uitrusten henne, hihihi

Ikdenk dat wij wel biertjes meenemen, was toch de bedoeling dat ieder zijn eigen drinken meenam, toch? Ik een denkelijk de Bob. Maar mss ook niet. En indien niet dan neem ik een fles (of 2) rosé mee, of ben ik dan aan t overdrijven, lol

Geplaatst

Succes caro!!

Ceeke wat een mooie eerste meting, wauw!!ik denk een punctie op maansag/dinsdag, wellicht dinsdag als ze de kleintjes ook nig is groter willen zien. In DD werd de punctie ingepland toen mijn follikels 17mm waren, vond het doodeng, in brussel waren ze altijd groter.

Es, ook hier mijn felicitaties!!veel plezier vanavond!

Tool, wat rot hoe je je voelt meid, geef jezelf de rust en tijd hè!

kaartje wat heerlijk om je berichten te lezen!! Zo fijn hoe je er mee omgaat en dan de plannen, top!!mijn vriendin heeft ook een dag per weer ok het zoontje van haar zus gepast, ze genoot er echt van en hun band is heel erg hecht.maar zij was sowieso die dag al thuis maar moest nek even wennen / schakelen omdat haar kinderen al op de basisschool zaten.ik hoop dt je man straks net zo enthousiast is.en ik hoop eigenlijk dat jij ook met een mooi vrachtje straks uit China komt.....x

Eef, wat een vreemde gang van zaken bij die pleegzorg, valt me erg tegen van een dergelijke instantie.mooi hoe jij met de dames heerlijk je gevoel hebt kunnen leggen in een kunstwerk!tzt een crea-meeting lijkt me ook erg bijzonder!!

Dames vandaag nog bij de gyn geweest, geen verzakking, alles zag eruit van binnen als bij een 20 jarige ;)

ik ga wat bekkenbodemtherapie doen en dat moet goed werken.verder nog gehad over een volgende zwangerschap en onze dilemma's. Iig sowieso een cerclage bij een zwangerschap, ongeacht gewicht. Ontwikkeling kind bij een ingreep is net zo goed als zonder ingreep. Hij vond het logischer om eerst voor een mogelijke zwangerschap te gaan mede omdat het geen risico vormt. Lastig hij gaf ook aan dat hij het puur vanuit zijn vakgebied bekeek, maar in ieder geval volgens hem geen bezwaar of de zwangerschap nu voor of na de ingreep zal aanvangen( mocht het lukken).nu maar de gesprekken aangaan en rustig alles laten bezinken.

Ik ben er gauw vandoor, vanavond etentje met oudcollegas en partners (bij de griek)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden