Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Osteopaat is een vriendelijke Vlaming die volgens mij wel weet wat hij doet. Bram zijn heupjes zitten een beetje vast en zijn nekje en hij heeft wat bij zijn borstkasje geprobeerd los te krijgen en Bram vond het allemaal wel best, soort massage eigenlijk. Thuis (5 minuten rijden) bleek ie in slaap gevallen te zijn, tja... Volgende week nog een keer terug en hij verwacht dan nog 1 keer of helemaal niet meer. Ben benieuwd. Viel dus gelukkig mee. Het kan komen door minder ruimte in de buik, wat niet zo gek is in zijn geval natuurlijk :-), dat ie een beetje verkrampt heeft gezeten...

Even het stukje gekopieerd vanuit het jan/feb/mrt topic...

Rustig hier vanavond...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Slapen na osteopathie is heel normaal. Kan ook best dat hij morgen wat slaperig of hangerig is hoor. Maar fijn dat het wel meeviel. Nu kijken wat het effect is :-)

Geplaatst

goedenavond dames,

heb heel wat bijgelezen, zag pittige discussie maar is ook alweer uitgesproken. Goed dat dat gewoon mogelijk is zonder scheve gezichten.

Es, van harte gefeliciteerd met jullie 10-jarig huwelijk!

de rest ben ik dus alweer min of meer kwijt....

Vandaag gewerkt en daarna boodschapjes, even in de tuin gezeten, gegeten en nu net even bij mn pa op bezoek geweest. Denk dat zo de man met de hamer wel voorbij komt....

Geplaatst

oja nog wat: manager werkt vandaag thuis. Zat er vanmorgen een mail in mn inbox. Dat het bericht van de arboarts (nu pasgelezen?!) haar nogal heeft verbaasd. Wat ik had gewild wat ze eraan had gedaan/wat ik van haar had verwacht.....?!?!?! heb haar geantwoord dat het mij heeft verbaasd dat er geen aktie is ondernomen na het eerste bericht van de arboarts begin mei en na mijn herhaaldelijk aangeven dat ik het niet meer trok en overbelast was. Dat ik blij ben dat er nu (sinds vorige week) wel aktie wordt ondernomen maar dat ik dat graag eerder had gezien... maar ik ben dus erg verbaasd over haar reaktie..... ben ik nou gek of hoe zit dat?!

Geplaatst

Caro, fijn dat het best goed bevallen is. Ze kunnen idd daarna nog wat extra hangerig om moe zijn.

Met mn zoontje zijn wij (op advies van het ziekenhuis) toen ook naar de osteopaat geweest. ik had nl nogal een hele zware bevalling. Zoonlief is onder meer met een hersenschudding geboren vanwege de vacuumpomp die kapot bleek te zijn en dus nog een tweede nodig had, hoofdpuncties om zijn zuurstof in de gaten te houden en ruim 36 uur durende bevalling. Mijn zoontje was nog geen 2 weken oud toen wij daar dus bij de osteopaat kwamen. Hij heeft toen in totaal 7 behandelingen nodig gehad, maar zag hem wekelijks opknappen. Zo had hij bijvoorbeeld pijn als hij op z'n ruggetje lag vanwege nekwervels, na 2 behandelingen totaal over.

Wij gaan zelfs nu nog af en toe. Na bijvoorbeeld een harde val etc.

Ik ga hopen dat B.ram lekker gaat opknappen en binnenkort weer lekker hetr ventje is!

Henne, alweer bijna een dag voorbij :).

Ceeke, wat een mooie FM! Ik denk ook dat de punctie rondom maandag of dinsdag zou kunnen plaats vinden. Bij ons meestal (behalve die keer in DD) wordt het ingepland bij minimaal 20 mm. Spannend weer! Toi, toi, toi.

Tooltje, voor jou even een extra dikke knuffel!

Eef, Wat een gedoe zo met de pleegzorg.

Ik begreep uit je woorden dat het vandaag fijn is geweest bij de psycholoog. Jij ook een knuffel!

San, hoe is het met jullie tuin? En nog veel belangrijker: met jou?

Ik las het van je moeder. jeetje, wat heftig. Dan kan het best frustrerend zijn als zij zover uit de buurt wonen. Sterkte, meis.!

Es, 10 jaar getrouwd. Wat een mijlpaal. Toch nog een klein beetje kunnen vieren met z'n drietjes?

en nu...ben ik het overzicht even kwijt. Sorry.

Geplaatst

Wat laf om zo'n mail te sturen als ze thuis zit.... Dat is mijn eerste reactie. Mijn tweede: ze heeft thuis eindelijk tijd om haar mail weg te werken en probeert haar late reactie nu wat vreemd te verdoezelen. Derde: niets meer van aantrekken, jij hebt keurig diplomatiek en netjes geantwoord en altijd neger gehandeld. Rustig doorwerken tot je verlof en loslaten. Heb je eigenlijk al reactie op je verzoek om opnemen verlofuren na je verlof ed?

Geplaatst

Sen, jij bent niet gek, maar je manager!! Schandalig gewoon! Van een manager mag je gewoon wel verwachten dat ze ten eerste betrokken is bij haar collega's en personeel. Ten tweede mag je ook verwachten dat zij haar mail leest en haar werk doet. Bah! Te gek voor woorden!

Geplaatst

Ben het met henne eens sen. Jij hebt de juiste wegen bewandeld. Zij moet - als ze serieus verbaasd is, wat ik betwijfel - ernstig haar managementkwaliteiten re-evalueren...

Caro, hoop da brammetje er baat bij heeft!

Zit oude film te kijken, time to kill. Blijft leuk eye-Candy die Matthew mcconnaughey (ofzoiets). Maar of ik het einde haal... Darmen beginnen weer vervaarlijk te rommelen...

Geplaatst

natuurlijk ben ik niet gek maar verbaas me er zo over

Caro, je hebt wel een punt heb ik ook aan gedacht. Aan de andere kant: ik zeg niets verkeerd, geef alleen een weergave van de feiten.. en zeg verder geen ongetogen woord over haar of het bedrijf (toch?) okay en af en toe mijn mening en gevoel erbij maar dat mag.

ik heb trouwens (mondeling) toestemming om extra verlof op te nemen t/m dec. Ze zei er wel bij dat ze dacht shit wat lang maar okay...

Geplaatst

volgens mij ook maar dan zou ze zich kunnen registreren en alsnog mee kunnen lezen maar dat zou wel erg ver gaan.. maar you never know!

Geplaatst

Je kun dit idd alleen lezen als je inlogt, en het kom dus ook niet in Google naar boven ofzo. Als iemand zover wil gaan dan is er meer mis, kan ik me ook niet voorstellen. Volgens mij is je manager helemaal nje zo kwaadwillend, maar kan ze de situatie zelf niet aan. Ze heef geen oplossing, mogelijk ook weer door wat zij van hoger hand aan steun krijg, dus werkt met het principe, als ik het probleem negeer gaat het wel weg. En dat is helaas niet zo.

Meiden, ik ga naar bed. Truste allemaal!

Geplaatst

Zal ook wel niet gebeuren maar zo heel anoniem is het natuurlijk allemaal niet in combinatie met Facebook... En je bent heel expliciet in je mening. Maar we gaan ervan uit dat ze hier niks mee heeft en het dus nooit zal zien hoor. Moest er alleen ineens aan denken.

Welterusten!

Geplaatst

Iedereen is al naar bed geloof ik? Groot gelijk. Net thuis van mijn avonddienst en klein beetje gaar. Vanmorgen zat ik natuurlijk met mijzelf in de knoop met door de discussie flinke jankbui. Heeft me wel opgelucht trouwens dus dat is mooi.

Guusje mooie meting dus, toppie!!!

Sen rare reactie van de manager, net wat Henne zegt, lekker op je gemakje de laatste weken door en dan aftaaien. Fijn dat je verlof verlengt is, jammer dat ze er dan weer zo'n opmerking achteraan gooit. Ze weet niet beter zullen we maar denken.

Fren is het rommelen van binnen al weat beter???

Caro fijn dat je een goed gevoel hebt bij de osteopaat met B. Ben benieuwd hoe snel je verbetering merkt aan je manneke.

Hier is de voortuin op het stukje gras na klaar!! Heerlijk. Van de week gaat de offerte getekend terug voor de hout/ beton schutting die we laten plaatsen, jammer genoeg wordt die pas na de bouwvak geplaatst, het is nogal druk en we hadden nog een offerte aangevraagt maar die komen maar niet opdagen om te meten en reageren ook nietop mail. Telefonisch hadden ze gezegt er naar te kijken en er zo snel mogelijk terug te reageren, maar moet nog gebeuren. Die valt dus al af als die zich nu al niet aan afspraken kan houden. Het project achtertuin is nu dus echt van start, leuk!!!

Morgen heeft P zijn echo van zijn hart en gelijk deuitslag. Mijn moeder morgen bioptie uit de keel/ slokdarm. Beladen dag dus. 'smiddags alles inpakken, we moeten allebei nog werken vrijdag en als we thuiskomen Ruben ophalen, eten en op weg richting Woudenberg!!! Moetnog even bedenken hoe we dat gaan doen met ons fruit, maar dat gaat ook wel goed komen.

Geplaatst

Goeiemorgen,

Weer zo rustig hier!

Nou San ik legde Bram vanmorgen even op zijn buikje en verdomd dat ie zijn hoofdje een beetje omhoog hield! Hij keek me een beetje verbaasd aan, zo van: kan ik dat? Lang niet zo hoog als zijn zus hoor maar hij legde zijn hoofdje niet meteen op zijn armen zoals ie normaal altijd doet. Dus ben benieuwd na volgende week!

Vandaag op het programma: badkamer soppen, bleh! Inclusief het ergste werkje: met Vanish alle schimmel van de voegen in de douche, is echt weer hard nodig, ik kom er maar niet aan toe! Benieuwd of dat vandaag wel lukt, nu eerst douchen en dan meteen maar aan de slag. Bram die murkst nog een beetje maar ga er van uit dat ie wel gaat slapen zo. (hoop ik)

Geplaatst

Ohw caro, meteen al vooruitgang. Wat goed van B.ram.

Hier even een terugslag. Hadden nog steeds lekkage in de badkamer van een koppeling die we niet lekvrij krijgen. Gelukkig kennen we een loodgieter. Die belt me wanneer hij vanuit loosdrecht naar zijn andere klus rijdt. Dan komt hij even langs om te kijken. Morgen de stucadoor.

Vannacht heel diep geslapen. Om half vijf geconstateerd dat de aansluiting nog lekt. Toen kwam de kat bovenop me liggen. Lekker met die lange haren van mijn schouder tot aan mijn buik. Ze ligt stil dat is dan wel lekker. Draait ook mee wanneer ik me omdraai. Dus nou ja. Ben nog steeds moe.

Dikke knuffel voor iedereen...

Geplaatst

Sandra sterkte vandaag! En alvast veel plezier met jullie twee dagen weg!

Ceeke ik heb helemaal over jouw bericht heen gelezen! Wat spannend allemaal weer! Het gaat weer dichterbij komen hé? Heel veel succes!!!

Caro wat een toppertje die b.ram van jou! Super zeg als dat zo goed zou helpen! Mijn zussen zijn ook met een paar kinderen naar de osteo geweest met goed resultaat!

Ivfsh wanneer moest jij nou voor het derde gesprek?

Rubby wat irritant! sterkte met werken als je zo moe bent!

Ik ben een beetje zenuwachtig...morgen voor het eerst naar de vk. Ik merk zo weinig aan mijn lijf! Elke keer als een bezoekje dichterbij komt word ik bang dat het hartje niet meer klopt!

Geplaatst

Hier weer helemaal in de stress... zomaar opeens weer een allergische aanval. Dwars door de prednisolon heen. Ontzettend bang dat de zwagerschap in gevaar is... Oh bah bah bah, waarom kan het nou niet gewoon gewoon gaan :-( Kan wel janken...sterkte nog, dan doe ik ... Op deze manier hou ik het echt niet nog vijf weken vol :-(

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden