Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal. Erg druk (vooral in mijn hoofd) en weet ook gewoon niet wat te zeggen/schrijven.

Morgen de laatste dienst van de 5 en het valt gelukkig mee met de drukte op het werk. Wel erg warm geweest van het weekend, maar ja waar niet dus lekker een tandje rustiger gewerkt.

Met mams gaat het wat minder. Ze heeft het heel zwaar, maar ja ook veel zh bezoekjes en afspraken. Ben blij als ik haar volgende week weer even kan knuffelen en vasthouden. Gewoon even aanwezig zijn en verder niks.

Onze schutting is gezet en de poes is erg blij dat ze naar buiten mag, wel gelijk aan de vlooienspul en donderdag even wormenpillen halen. Even goed in de gaten houden.

Met R gaat het goed, heeft momenteel moeite met in slaap komen en zeker 's avonds. Hij ligt er nu al een uurtje in, maar als hij naar kdv geweest is is hij helemaal versleten. Nog 1 dagje en dan hebben we lekker alle tijd voor elkaar. Nou ja P heeft pas vanaf vrijdagmiddag vakantie.

Kus voor iedereen!!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ursula, mooi verwoord!

Tool en San: voor jullie even een dikke knuffel.

Sen, nog een weekje dus en dan wordt er een plannetje gemaakt. Spannend.

Es, verstandig dat je je even ziek hebt gemeld. Mijn huisarts adviseerde mij vanwege de duizeligheid om gas terug te nemen. Mischien ook iets voor jou? (hoe moeilijk dat ook is vanwege het verantwoordleijkheidsgevoel etc). Goed voor jezelf en de kleine zorgen, hoor!

Ik heb nog niet alles bijgelezen van de afgelopen dagen (alleen gisteren en vandaag).

Ik wilde jullie bedanken voor de leuke en lieve felcitaties / reactiies op fb.

Met name Tool! Je hebt mij aan het lachen gemaakt met die kuiten.

De kleine man is inmiddels 2 dagen naar school geweest en heeft het naar zijn zin. Hij is wel helemaal afgedraaid en moe zodra hij uit school komt, maar dat is niet zo gek. Ik ben dus weer helemaal gerustgesteld.

Verder nog aan het bijkomen van zijn verjaardag. De hele dag van alles doen en afsluitend een bbq voor 20 volwassenen en 16 kinderen. pfff. Dat heeft er goed ingehakt mbt de moeheid.

Ga straks dus nog maar een keer bijtijds mijn bedje in.

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Wat lief dat je dat je de kaartjes cadeau krijgt, Sen!

Wat goed dat je de verloskundige hebt gebeld, Esther. Fijn dat je nu weer gerustgesteld bent. Ik wilde nog zeggen dat ik het knap van je vindt dat je je toch hebt ziekgemeld, terwijl je dat zo moeilijk vindt. Zou ik waarschijnlijk ook hebben.

Ik heb toch maar de kast afgemaakt, Henne. Mijn hele bed lag vol en ik had ook geen zin om het vanavond af te moeten maken. Nu heb ik vanavond nog lekker buiten gezeten.

Vervelend dat je zo'n last hebt, Fren. Hopelijk is de controle goed morgen. Leuk om te lezen dat je zo geniet van je meisje.

Pittige week voor jou, San. Vervelend dat het met je moeder minder gaat. Kan me voorstellen dat je haar graag even zou vasthouden.

Sterkte met het laatste dagje, daarna weer even tijd voor elkaar.

Klinkt heel gezellig maar inderdaad ook erg vermoeiend, Wen. Rust maar lekker uit!

Ik ga weer lekker even bankhangen. Fijne avond nog!

Geplaatst

hoi meiden

hehe eindelijk even de tijd om te reageren al ben ik weer een hoop kwijt, mede door de vele emails haha.

San, fijn dat jullie vakantie in zicht komt en dan ook lekker de tijd om naar je moeder te gaan, kostbare en waardevolle momenten!! Wat sneu voor Ruben dat hij zoveel last heeft met slapen nu gelukkig was het bij ons boven niet heel erg warm en I sliep steeds goed.

Wen, mijn hemel wat moet jij hebben afgezien het weekend, eerst zaterdag met alle voorbereidingen en dan zondag het feest!!!ik geloof het goed dat je daar nog van moet bijkomen, En dan gaat M ineens naar school, wat een overgang nietwaar? fijn dat het goed gaat!!

Kaartje nog bedankt voor je afdvies mbt de natte doeken, dat heb ik inderdaad ook wel een paar keer gedaan en de stoep steeds natgespoten, ze heeft zich er goed doorheen geslagen gelukkig. inmiddels alle dieren ook weer voorzien van de bekende anti vlooiendruppels, kunnen ze er weer een paar weken tegenaan.

Ceeke, jullie al bijna met vakantie, wat heerlijk zeg!!! Geniet ervan !

Henne, jij weer een kwaaltje rijker zo te lezen, ik moet zeggen dat ik er geen moment last van heb gehad terwijl je anderen hoort die leven op rennies onderhand.

Ben je er al uit wat je gaat dragen met de borrel? Ik las trouwens dat jullie overburen niet uitgebreid uitgepakt hebben destijds, wat lief!!!!

Fren, wat ellendig met je pols, ben benieuwd wat de arts er morgen van zal zeggen, en wat schattig dat F zich nu weet te verplaatsen, kun je je ogen niet vanaf houden he?

Rubster hoe gaat het met Truli?

Tool gaat het weer een beetje met je?

Ivfsh, hoe gaat het met jou na het intensieve vrijgezellenfeest? jee wat hebben jullie uitgepakt, geweldig!!! de temperatuur was wat minder misschien maar enorm veel gedaan, erg leuk!!! hoe vond the bride to be het?

Freya jij hebt je ook lekker nuttig gemaakt, ohhh als ik de kasten ga uitmesten dan wil ik het ook helemaal klaar hebben en dat is me toch een werk! nu nog even uitgesteld. Heb nog vanalles te doen maar kom weer tijd te kort.....

Es, goed hoor dat je even bent geweest, en kan me voorstellen dat je soms zo onzeker wordt van alle verhalen!

is het goed gegaan met het nieuwe plafond?

Hier gaat het wel goed maar heb het idee dat de dagen zo enorm snel gaan en volgende week vertrekken we, kan ik me echt niet voorstellen!!! Gauw zondag nog vanalles online besteld, oa een dookey, zwembandje, coldpack voor onze brokkenpiloot, vitaminen, vloeibare visolie , tis wat, een boom van een vent maar kan geen pillen slikken pffff.

Omdat de icsi nu weer dichterbij komt bedacht ik me ineens dat manlief ook echt aan de bak moet op zijn manier!

Het wordt spannend, ik wil het niet op mijn werk vertellen, alleen als het niet anders kan, als mijn cyclus tenminste 30 dagen duurt nu dan kunnen we nog precies na thuiskomst uit Italie de uitgangsecho in DD doen. dat is dan nog in mijn vakantie. Maar ja, als mijn cyclus korter is dan moeten we weer doorschuiven pfff nog maar even niet aan denken haha.

Geplaatst

ohhh Sen ik vergeet jou.....ik las dat alles bij de vk goed was maar is er nu ook gesproken over evt inleiden of strippen? en wat fijn zeg van de kaartjes!!!

Moet zeggen dat ik er de kriebes van had gekregen als ik ze bij de 35 weken nog niet definitief had gehad haha.

Geplaatst

heerlijk dat jullie bijna op vakantie gaan babeth! ga er lekker van genieten! En dan daarna nieuwe poging: toitoitoi!! Ik zag de foto's van I op fb, arm meisje... tis zo'n schatje!

Hier alles heel goed hoor babeth. Vrijegezellen was erg leuk, ik heb helemaal niets gedaan aan de organisatie, hadden andere meiden gedaan. Vond dat erg lief. De bride to be woont nog niet lang in Nederland en dan is het extra fijn als mensen die moeite voor je doen. Ik vond het natuurlijk super om erbij te zijn, hele leuke meid waarmee we veel zijn opgetrokken in China. Ik ben heel bewust aan het genieten van de laatste weekjes vrij. 3 september ga ik weer werken! Gaat wennen worden.... eerste twee weken maar 2-3 dagen per week, daarna 4 dagen per week, dus rustig opbouwen. E gaat donderdag wennen op KDV, heb al een tasje voor haar gekocht, schattig :-). Kijk uit om te gaan werken, maar het is wel een ommezwaai na 1,5 jaar!

slaap lekker!

Oh ja, morgen komen Fren en F en misschien ook wel Henne en koekiemonster op bezoek. Zoals gezegd: als iemand vrij is morgen en zin heeft om lekker ff bij te beppen: wees welkom bij mij in Utrecht!

X

Geplaatst

Babeth, de VK heeft het niet specifiek over inleiden of strippen gehad. Ze zei alleen dat we dan een plannetje gaan maken. Ik zie het wel, als het zover komt natuurlijk :-)

Ik had de kaartjes ook al veel eerder af willen hebben hoor ware het niet dat ze door H. Zijn ontworpen en hij doet altijd alles op het laatste moment

Slaap lekker allemaal

Geplaatst

haha Sen dan had hij wel lef ;-) gaaf dat hij ze zelf ontworpen heeft hoor!

Nou laten we hopen dat jullie ventje zichtzelf gewoon gaat aandienen.

Ivfsh, ze is inderdaad erg lief maar heeft ook een temperament en alles bij elkaar gaat dat weleens mis.....voor jou inderdaad een ommezwaai en straks ook voor E lijkt me,ben benieuwd hoe jij het zal ervaren, ik vind het nog steeds voelen alsof ik een ander mens ben op het werk, juist omdat ik nu I er is thuis nog weinig met het werk bezig bem, voorheen kon ik thuis behoorlijk nog bezig zijn met vanalles en nog wat.

Ik had het leuk gevonden om te komen maar mijn auto is morgen bij de garage, alvast de apk en even na laten lopen voordat we vertrekken.

houden ze bij jullie op het kdv ook in een beokje bij wat de ukkepuk zoal doet? Bij ons wel, ik laat een soort van schriftje achter en iedere dag dat ze is geweest hebben ze er een soort verslagje in geschreven, erg leuk!

ohhh ik ga nu echt slapen

Geplaatst

Goedemorgen! Helaas is het een stuk frisser hier. Hopelijk breekt de zon nog door en gaat de wind liggen, maar anders wordt het lezen op de bank ipv op de zonnestelsel. Ook fijn!

Fijne dag allemaal en Fren succes met de controle!

Geplaatst

Goede morgen, hier ook heeeeeel veel frisser! Even ontbijten en dan de auto wegbrengen, moet zeggen dat ik het ook wel even lekker vind zo en ook voor de dieren!

Fren succes en een fijne dag allemaal.

Eef, ga jij weer lekker creatief aan de slag vanmiddag?

Geplaatst

Lekker, dat warme kon ik slecht tegen. Vannacht ook weer slecht geslapen, droom veel en lig veel wakker. Hormonen en spanning zullen we maar zeggen. Bruinverlies komt en gaat, werkt me op m'n zenuwen. Vandaag 16 weken en ik ben er niet eens echt blij van :-( Het voelt nog steeds als 'eerst zien dan geloven'. Nah ja, moeheid werkt dan ook niet mee, dus ik kruip lekker terug in bed en vanmiddag gaat het vast beter.

Even en extra knuffel voor San en voor wie m verder nodig heeft xx

Geplaatst
Haha, zo'n frisse dag als het andaag is vonden we in Ierland een zomerse dag :-)
O, dat doet me eraan denken: volgend jaar willen wij misschien naar Ierland op vakantie. Heb jij tips, Ivfsh?16 weken! Maar balen dat het nog steeds niet over is met dat bruinverlies. Slaap lekker nog even, Henne!
Geplaatst

Ben al weer terug, hechtingen eruit, zag er goed uit, hoef niet meer terug.

Henne, niet lunchen dus? Verstandig, maar wel jammer ;-)

Oja, high tea is prima idee!

Geplaatst

Kalimera!

Sen, goedkeuring bij de vk weer en waarschijnlijk binnenkort een datum waarop jullie kleine half-italiaantje op deze wereld komt. Spannend! En wat lief dat je die kaartjes kado krijgt!

Fren, gelukkig alles goed. Hoop dat. Nu voorbij is en dat je geen last meer vn je pols(en) krijgt.

Henne, balen dat je je hoog zo voelt. Hoop dat dit toch gaat veranderen.

Es, goed dat je je ziek gemeld hebt!

Ivfsh, 3 september beginnen! Jippie!

Babeth, ach gossie, wat een blauwe plekjes op thoofd van i. Geloof dat ze er niet zoveel last van heeft ofwel?

San, knuffel voor jou, nog twee daagjes en dan weer naar je moeder toe! Lekker knuffelen met elkaar!

Simba, nog steeds aan het genieten van t campingleven? Ik zie allemaal foto's voorbij komen van nieuwe huisdieren bij jullie, grappig!

Ruby, waarom moest je bloed prikken? En hoe gaat t met T.ruli? Heeft ze al kennis gemaakt met de andere katten?

Freya, kanjer dat je met dit weer toch nog je kast uitgemest hebt. Maar geeft ook wel weer rust in je hoofd denk ik of niet?

High tea ook wel leuk om te doen. Hebben we nog niet gedaan, toch?

Auto vandaag naar de garage, nieuwe voorbanden, voorwiellager en stabili.satorsta.ngetje laten maken en dan kunnen we met een gerust hart naar A'dam rijden over 3 weekjes. Gelukkig valt het tweede en derde onder de garantie!

Tot later meiden!

Xx

Geplaatst

He meiden,

I geen las van de blauwe plekken? En bijna op vakantie babeth. lekker hoor.

Fren, terug en alles eruit en niet meer daarheen hoeven. Afwachten dus hoe het gaat.

Tool, ik heb bloedgeprikt voor de cardioloog. Omdat ik dus in onspannen toestand in bed last heb van hartritme stoornissen en hartkloppingen gaan we daar eerst naar kijken of dat me een beetje rust geeft. Achter liggende informatie is dat hart- en vaatziekte bij ons in de familie zit en mijn moeder op 54-jarige leeftijd aan een hart verlamming is overleden. haar vader met 46 jarige leeftijd een herseninfarct. 4 september een afspraak. Dus best vlot. Wil dat niet helpen dan heb ik afgesproken dat ik een afspraak maak met een psychotherapeut. Die mij zou kunnen helpen. Maar dat waterbedtherapie van Tool lijkt me nog steeds wat hoor!!

Morgen komt de nieuwe computer. Dus vanavond nog alles overzetten op mijn externe harde schijf. KAn iemand mij vertellen hoe ik dat doe met email die ik op mijn computer heb staan? Hoe bewaar ik die? Of moet ik die naar een ander emailadres sturen en weer terug morgenavond.

Nou zoals je hoort genoeg te doen. Oh ja vanavond wil A naar de sportschool om zich in te schrijven. Nog maar 2 ons en ik ben net zoveel afgevallen als hij. Dus hij wil fanatiek gaan doen. Nou dat kan ik ook hoor!!!

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Dames die vandaag gaan lunchen, heel veel plezier!

Fren fijn dat je pols weer goedgekeurd is, de pijnklachten moeten nu echt met rust over gaan?

Rubster wat een historie, getver, goed dat er uitvoerig gekeken gaat worden!! Fijn een nieuwe pc, voor zover ik weet is dat overzetten van email erg simpel maar heb er geen verstand van, dat waren de woorden van manlief....sorry ik kan je er niet mee helpen.

Tool die bult en blauwe plekken bij I, het zag er veel erger uit, zondagavond viel ze tegen de muur, huilen maar niets gezien dus met een fris washandje door het gezicht en getroost. Ze was snel stil, bij het naar bed gaan nog steeds niets en toen ik haar maandag uit bed haalde schrok ik toch wel: over de lengte een dikke bult, blauwe plekken en geschaafd, onze muur heeft spachtelputz....tsja en blijkbaar is ze precies tegen de hoek van de muur gekomen, arm ding! Gelukkig heeft ze er inderdaad geen last van.

Fijn dat julie auto straks ook weer helemaal tip top is en dat het meeste onder de garantie valt :)

Wat betreft de high tea , helemaal goed!

Ga nu even snel naar de bakker en de dierenarts, meds voor poes bijhalen.I ligt knock out en M werkt thuis, hendig!

Geplaatst

Hihih Ruby, leuk en lief dat À. Je wil voorblijven.

Duidelijk waarom je hebt laten bloedprikken en ik hoop dat het wat oplevert, in die zin, dat het je meer rust brengt en dus geen enge dingen. Blijft natuurlijk altijd in je achterhoofd als het in de familie zit.

Hoe bedoel je met je email die op je pc staat? Blijft dit normaal niet altijd bewaard? Nu ik het opschrijf bedenk ik me dat je natuurlijk nieuwe software eropgaat zetten. Maar je emailadres blijft toch hetzelfde? Dus als je een nieuwe outlook zeg maar krijgt, en je opent m weer op je nieuwe pc, aan moet dt toch zichtbaar blijven?

zoals je al merkt. Heb er eigenlijk niet zoveel verstand van. Bij ons doet de afdeling ICT dat allemaal. Hoop dat t allemaal gaat lukken!

Geplaatst

Ikke niet hoor Tool, ik moet zo werken!

Meiden een hele gezellige middag gewenst! Hoe zit het precies met de 20e? Ik heb deze datum vaststaan. High tea met wat creatiefs zag ik voorbij komen? Leuk!

Geplaatst

Hihi Es', volgens mij ben je nog niet bij met het lezen van je email...wordt hoogstwaarschijnlijk alleen lunch en apart iets creatiefs op een andere datum.

Tool, we kunnen tzt ook weer carpoolen hoor!

Geplaatst

Sen zat een uur geleden nog te posten op fb...dus denk dat t nog wel rustig is..of ze zit in het zh te wachten.dat kan natuurlijk ook, lol

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden