Ga naar inhoud

Prednison - vage streep niet zwanger - Alan Beer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Floor wat ongelooflijk bah (ik doe netjes) echt zo ontzettend balen. Kan me voorstellen dat je het zo niet af wilt sluiten, maar neem even de tijd voor je (jullie!) zelf, je bent echt op. Even de accu weer wat opladen, geen testen en experimenten.... Je zult in Gent toch ook wel een wachttijd hebben denk? Gebruik die goed lieverd. Dat ook jij weer kunt genieten van dingen!

Wat betreft het afbouwen. Het gaat niet om de afstoting maar om je bijnierschorshormonen die je op dit moment niet zelf aanmaakt, je lichaam moet dat weer overnemen vandaar het stapsgewijze. Je hebt het kort geslikt dus in principe zou dan twee dagen vijf en dan stoppen moeten kunnen. Bij mij voelde dat de eerste keer niet prettig, was er 'naar' van...kan het niet precies omschrijven. Dus even opletten hoe je je voelt en dan evt een stap van 2,5 inbouwen.

Dion ik las laatst ook ergens 24 weken. Het schijnt nu, bizar genoeg, gelijk te zijn aan de abortus grens. Ik heb een Amerikaanse zwangerschaps app waarin ze vanaf week 23 de overlevingskansen al noemen. Word je ook niet blij van hoor, ik lees dat liever niet, maar je ziet dan we dat het per week omhoog schiet. Week 23 is het nog 10-20%, week 24 al 60%! Daarna komt er elke week zo'n vijf tot tien procent bij. Maar dan wel vaak nog met complicaties natuurlijk. Brrrrrr.....niet aan denken. Verstand op nul, blik op ...nou ja niet oneindig, maar wel een ruime maand ;-)

Floor sterkte en dikke knuffel!

• Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wil even inhaken op de behandelgrens: volgens mij behandelen ze in NL later dan in de VS (dat was in ieder geval een aantal jaar geleden zo). In de VS was de ondergrens 24 weken, in NL hanteren ze meestal 26 en een minimum gewicht van ik meen 650 gram (of het is en/of, dat weet ik niet). Ik meen me te herinneren dat er een tijdje is geweest dat ze in NL die grens naar beneden hebben verschoven, maar dat de kans zo klein is dat het kindje het haalt en de kans op handicaps zo groot, dat de grens weer is opgeschoven naar 26 weken. Misschien inmiddels weer nieuwe inzichten?

Idd bizar dat de abortusgrens ligt op waar er sprake is van levensvatbaarheid... Wil er niet eens aan denken! Dion & Henne, hou die kleintjes nog maar even lekker in je buik tot een week of 36 minimaal!

Geplaatst

Dank je Henne, voor je lieve woorden... Ik geloof dat de cryo's zelfs 6 dagen oud zijn, dus dat maakt het 13 DPO... Kansloos. Ik heb het op alle mogelijke manier uotgerekend, maar er zou nu gewoon voldoende hcg moeten zijn voor de KV. Niet dus.

Je hebt gelijk, eerst maar even opladen en lekker de feestdagen vieren en dan zien we wel weer verder. Eerst dit verwerken en dan kunnen we het misschien nog een keer in Gent kijken. Ik hoop dat we daar welkom zijn. Ondertussen moet ik alles een plekje geven en eigenlijk is dat niet alleen het afgelopen jaar, maar ook de zwangerschap die zwaar was en de burn out waar ik nog maar net een beetje van was hersteld (voor zover je daar überhaupt ooit helemaal van herstelt).

Eerst maar gewoon even rust. Tjonge, jonge wat een afsluiter, het is me wel een anticlimax geworden zeg!

Dank voor de tip over het afbouwen, het verhaal over het bijnierschorshormoon was mij bekend (mijn moeder gebruikt al jaren Prednison). Ik bouw gewoon rustig af, een dagje meer of minder maakt ook niet uit.

Ik ga lekker een glas wijn drinken, een potje janken en dan is morgen het begin van de rest van mijn leven. Mijn leven als moeder van een geweldig jongetje dat na een jaar ellende ook wel weer recht heeft op een fitte, blije moeder...

Liefs en een dikke knuffel voor alle dames hier,

Floor

Geplaatst

Lieve Floor, Bah, had zo anders voor je gewenst! Neem alsjeblieft even de tijd om dit een plekje te gaan geven. Even weer nieuwe energie opdoen en wie weet ben je dan straks toch klaar voor een poging in gent.

Je hebt helemaal gelijk om een flink glas wijn te nemen (herkenbare remedie). Gooi alle tranen er maar even uit. Dat lucht vast op (en hier mag je ook altijd je hart uitstorten).

Heel veel sterkte en een hele dikke digi knuffel.

Geplaatst

Floor vanmorgen nog een nieuwe test gedaan?

Tijd om de komende maanden op een andere manier aan jezelf te denken en hopelijk daar ook van te kunnen genieten. Hoe hard het ook is dat je wensen geen werkelijkheid worden.

Lotte, kan me helemaal voorstellen dat je zo strijdvaardig (en opstandig ;-)) wordt na negatieve reacties en geen medewerking. Ik ben 3 jaar geleden weggegaan bij mijn vorige huisarts nadat ze me (letterlijk) uitgelachen had toen ik zei dat ik dacht dat ik MISSCHIEN wel endometriose kon hebben, gezien mijn pijnklachten. Dat moest ik maar uit m'n hoofd zetten, zei ze, ze maakte me echt belachelijk, ik voelde me meteen een hypochonder. Toen bij de eerste afspraak bij de fertiliteitsarts bleek dat ik een endocyste had en er waarschijnlijk nog meer haarden in m'n lichaam zaten, heb ik meteen besloten weg te gaan bij dat stomme mens. Dus: voor jou misschien ook het overwegen waard?

De huisartsen die ik nu heb ben ik tevreden over en de afgelopen dagen bleek weer dat 1 v/d assistentes ook erg betrokken is. Ze heeft geregeld dat we in het ziekenhuis bloed kunnen prikken en dat het zkh het dan opstuurt naar Pf. Kon gisteren al geregeld worden maar zelf aangegeven dat we eerst de zwangerschapstest willen afwachten. Maandag is het 2 weken na ovulatie maar denk dat we zondag al gaan testen (13DPO dus).

Heb Pf er ook over gemaild. O ja, en over de wekelijkse check: waarde van neutrofile granulocyten daalde de afgelopen weken en nu was het ineens gestegen tot 8.8, dus buiten de referentiewaarde (1.5-8.0). Iemand dat ooit gehad? Bloed is afgenomen een aantal dagen nadat ik van 5 naar 10mg was gegaan (maar lijkt mij niet waarschijnlijk dat het daardoor komt omdat het in de afgelopen weken juist daalde), en slikte toen nog niet de 25mg. Was ook een aantal dagen na tp. Verder niet verkouden ofzo...

M'n warm/koud klachten zijn de afgelopen dagen wel afgenomen. Soms nog even aanwezig, maar dan vaak wel te relateren aan mate van activiteit of passiviteit. Helemaal stabiel voelt het nog niet, maar iig beter dan afgelopen dinsdag. Dinsdagavond voelde het meteen al wat beter. Woensdag leek het weer op te komen, had toen ook een actieve dag, hing daar misschien mee samen.

Geplaatst

Zo ff snel bij gelezen.

@ Floortje, sh*t, balen dat het maar niet zo gaat zoals je graag wilt. Heb jij dat ook dat je om je heen allemaal verhalen hoort van ik hoefde maar te kijken en mijn vrouw was al zwanger? Ik lach het altijd maar weg, maar ik kan er niets mee met die info.

Het komt zo lekker hard aan, mensen weten gewoon niet hoe ze moeten reageren. En dat heb ik zelfs ook, terwijl ik in hetzelfde schuitje zit. Lastig om de juiste woorden te vinden om iemand op te beuren, en te laten merken dat ondanks dat ik je niet persoonlijk ken, toch aan je denk.

@ Dee, jij hebt dus een cryo van binnen zitten? Koester het maar lekker! Ik hoop rond de 20ste een positief bericht van je te lezen!

@ Henne, hoe is het met jou? Is koekiemonster nog zo lekker aan het trappelen? Of juist als jij in rusttoestand bent?

Gisteren dus zelf naar DD geweest. Een echo laten maken. Maar mn baarmoederslijm was nog niet zo heel dik iets van 7,1. Daarom i.p.v. maandag dinsdag een terugplaatsing, mits de cryo's goed ontdooien. Op de terug weg in Xanten geweest. En in de domkerk een kaarsje gebrand, die 30cent kon er ook nog wel vanaf. ;-) Momenteel heel hard bezig om door het huis met stofdoek en dergelijke te gaan, zodat ik de komende 2 weken daar niet veel aan hoef te denken wat er allemaal nog op mn lijstje staat. Ik moet trouwens ook nog contact opnemen met dr. Pf. nu de huisarts niet mee wil werken. Ik moet toch ergens een keer mn bloed laten testen. Maar omdat ik voor mijn gevoel zo druk ben, weet ik gewoon niet wanneer ik dit weer in moet plannen, om ook nog ff naar Langenf. af te reizen.

Dus dat hebben jullie ook met al die abortussen? Zelf vind ik het al heel erg als men het doet als het hartje klopt. Ik denk dat mn christelijke achtergrond er mee te maken heeft, maar nu ikzelf in het IVF gebeuren zit helemaal.

Hoeveel dames hier op het forum zouden zo'n ongewenste zwangerschap over willen nemen, en er alles voor over hebben om zelf zover te komen betreffende een geslaagde zwangerschap. Vroeger als pre volwassen, dacht ik altijd ik wil graag kinderen en dan jongentjes, want ik ben een jongensachtige meid. Het liefst geen kinderen met rood haar, omdat ik hier zelf zo mee gepest ben.

En tegenwoordig het maak mij geen ene re*t meer uit, een jongentje, een meisje, met en zonder rood haar, met en zonder hazelipje of noem maar op. Misschien ben ik wel ego geworden dat ik alleen maar mijn eigen behoefte om mama te zijn wil bevredigen. Maar dat is momenteel wel mijn kijk op de kinderen MOGEN krijgen.

Groetjes Lottepot

Geplaatst

Volgens mij hoeft moeite hebben met abortus niets te maken te hebben met geloof... Als je het aan alle dames hier op dit forum zou vragen zouden ze waarschijnlijk allemaal hetzelfde antwoord geven!

Vanuit mijn werk heb ik er af en toe mee te maken, maar je mag weigeren om er bij te zijn (wat ik dus ook altijd doe). Ik heb er zo'n moeite mee dat mensen een leven stoppen omdat het niet goed uit komt! (of welke andere reden dan ook). Had dit overigens al voor ik de MM in ging, maar niet voor mijn eerste MA (toen was ik hier nog totaal niet mee bezig, zo zie je dat inzichten 180 graden kunnen wijzigen!).

Geplaatst

Tja....voor hier een hele diepgaande discussie te gaan voeren, ik ben niet pertinent tégen abortus. ik ken mensen die beiden drager zijn van taaislijm ziekte, zij kunnen pas met een vruchtwaterpunctie weten of het kindje de ziekte heeft. Ik ken ook pubers met deze ziekte, of eerder....kende...zij zijn er niet meer. Een zwangerschap in dit geval afbreken...ik weet hoe afschuwelijk het is, hoe moeilijk, maar ik kan het me wel voorstellen. Maar abortus is natuurlijk nooit maar dan ook nooit een alternatief voor anticonceptie, maar ik geloof ook niet dat het in Ndl. veel zo gebruikt/gezien wordt.

Wat ik overigens in de eerste post hierover bedoelde met bizar, is dat ik die 24 weken voor abortus wel heel erg veel vind. Zeker omdat ze met die termijn tegenwoordig kindjes buiten de baarmoeder in leven proberen te houden. Maar ik ga er wel vanuit dat het met die termijn ook alleen gebeurt om hele goede medische redenen....Het is moeilijke materie.

Geplaatst

Herkenbaar, Henne! Helaas komt het toch maar al te vaak voor dat abortus als anticonceptie wordt ingezet. Dat zou je idd niet meer verwachten maar toch is het zo. Natuurlijk kan er een goede (medische) reden voor zijn, of als je bijvoorbeeld slachtoffer bent van verkrachting/incest, dan ben ik blij voor deze dames dat deze keuze er is. Helaas geldt dit alleen niet voor het grootste deel van de dames die voor deze ingreep komen... Ik maak overigens voor mijzelf dit onderscheid niet, doe ze gewoon niet vanuit mijn eigen morele overweging!

Geplaatst

Maar dit is nogal off-topic... Ging hier om de levensvatbare grens vs abortusgrens... Is er trouwens niet een relatie tussen 20 weken echo en de abortusgrens (ivm medische redenen)? Dus dat de abortusgrens op iets van 22 weken ligt?

Geplaatst

Dee, ik duim voor je! Ik hoop zodat het lukt!

Henne, helemaal eens, het is gewoon superlastige materie. Ik ben ook zeker niet tegen, maar denk dat ik het zelf werkelijk nooit zou kunnen!

Ik las op internet dat je bij gebruik van een paar dagen Prednisolon het gebruik in één keer kan staken, maar ik ben toch maar aan het afbouwen. Ik neem nu dus 5 mg, mede voor het geval dat er nog een wonder gebeurt, die kans van 1 op een miljoen houd ik toch maar open.... Vanmorgen verloor ik wat bruin, dus ik dacht dat mijn menstruatie gewoon dwars doorsnede Progynova en de bollen heen kwam, maar het is weer gestopt. Mijn man hoopt dan stiekem toch nog op innesteling, maar ik heb geprobeerd het uit zijn hoofd te praten. Ondertussen liggen we hier al de hele dag ziek op bed. Snipverkouden en verhoging. Echt een aanleiding om in bed te blijven met dit weer!

Ik heb trouwens gisteren heel uitgebreid mijn arts gesproken, maar dat vertel ik nog wel den keer als ik weer beter ben.

Dee, al onze neuzen staan jouw kant op! Ik hoop echt op mooi nieuws over een paar dagen, sterkte met wachten ondertussen!

Liefs,

Floor

Geplaatst

Nu nog even een wat luchtigere reactie :-)

Lottepot, zo herkenbaar je poetsdrang nu. Alles moet af zodat je straks helemaal niks meer hoeft te doen. Alleen maar je cryo warm houden en lekker rustig aan doen.

Dee wat ontzettend fijn dat de assistentes zo meewerken, heerlijk, scheelt weer stress. Wanneer mag je testen? Spannend hoor!

Ik ga over 2,5 week weer starten met prikken. Wow, nu ik dit zo typ bedenk ik me dat het al heel snel is!

Geplaatst

Lieve Dolfijntje,

Dat is echt de allerergste nachtmerrie... Een beslissing die je nooit wilt hoeven nemen..... Wat sterk dat jullie deze keuze hebben kunnen maken.

Ik ben het volledig met je eens dat het goed is dat je de mogelijkheid hebt, omdat de grens na de 20 weken-echo ligt. Volgens mij is er een tijdje geleden door de SGP het idee gelanceerd om de abortusgrens naar voren te halen ofwel de 20 weken-echo naar achteren te verschuiven, zodanig dat je niet meer kunt beslissen op basis van deze echo. Dat lijkt mij voor afbreken van een zwangerschap om medische redenen geen goed idee. Jij bent daar een voorbeeld van...

Meis, ik hoop niet dat we door deze discussie allerlei oude pijn bij jou naar boven halen... Het is zeker niet mijn, maar ook anderen neem ik aan, bedoeling om iemand te kwetsen. Voor mij persoonlijk geld dat ik het goed vind dat je als vrouw of als stel deze keuze kunt maken. Als er zo'n een reden is, wil ik op werkgebied hier ook best aan meewerken. Dat ik dit niet doe, bij zwangerschapsafbreking in zijn algemeenheid, is omdat ik niet van te voren de tijd heb om me te verdiepen in de reden van zwangerschapsafbreking. Daarom heb ik de keuze gemaakt om hier niet bij aanwezig te zijn, het doet mij persoonlijk te veel pijn.

Nou ik jou verhaal heb gehoord hoop ik driedubbel dat je aankomende poging succes gaat hebben!

Liefs, Beanie

Geplaatst

Dolfijntje... Och arme...wat een verschrikkelijk verhaal. Ik schoot er vol van. Hoe onmenselijk dat jullie dit moesten meemaken.

Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen raken. Heel veel geluk met de aankomende poging.

Geplaatst

Bedankt voor je lieve reactie Beanie. Jullie hebben me niet gekwetst hoor, met de discussie. Ik kijk elke dag naar mijn dochters foto en elke dag voel ik de pijn nog. We hebben voor haar het juiste gedaan, maar ik blijf het nog moeilijk vinden om te zeggen dat wij zelf de beslssing hebben moeten nemen. Alle mensen in mijn omgeving weten het natuurlijk, maar ik zal het niet zo snel aan een wildvreemde vertellen. Puur door de reacties van anderen. Wij weten alle feiten en weten waarom, maar niet iedereen zal dat zo zien.

Ik snap heel goed dat je voor je werk die grens trekt. Ik werkte vroeger zelf ook in die setting en ik ben daar gestopt omdat ik het allemaal niet meer aankon.

Nogmaals bedankt voor je lieve reactie en ik hoop dat jij ook snel goed nieuws zal krijgen!

Geplaatst

Dolfijntje wat afschuwelijk moeilijk om zo'n beslissing te moeten nemen. Dit is ook wat ik bedoelde, het zijn medische redenen om met deze termijn een zwangerschap af te breken. En een leven beëindigen is dan vreselijk, maar het bespaart ook zoveel leed juist voor dat zelfde leven. Dapper van je om het hier te vertellen. En net als Beanie ga ik nu alleen no maar harder hopen en bidden dat jullie een gezond kindje mogen krijgen.

Geplaatst

Ik breek even in.......lieve dolfijntje,ik heb erg veel respect voor jullie, en in mijn ogen was jullie onmenselijk moeilijke beslissing de ultieme uiting van jullie liefde voor jullie meisje!

Geplaatst

Lieve Dolfijntje, wat een verhaal. Mijn man en ik zitten samen met tranen in onze ogen. Ik ben heel blij dat je het deelt, zowel voor jou, omdat ik het me kan voorstellen dat het fijn is het te delen, als voor ons, omdat het ons leert dat de wereld zeker niet zwart wit is terwijl dit soort discussies daartoe vaak uitnodigen. Ouders die dit uit liefde voor hun kindje kunnen opbrengen zijn geweldige ouders! Je liet na 22 weken al het belang van je kindje boven je eigen wens gaan haar nog zo lang mogelijk bij je te houden. Andere ouders leren pas na een bevalling dat het belang van hun kindje voor gaat, sommige leren het zelfs nooit, helaas! Ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen hoeveel pijn zoiets moet doen, maar ik weet wel dat jullie de gelukkigste mensen op aarde zullen zijn als jullie een levensvatbaar kindje in jullie armen mogen sluiten en ik weet zeker dat dat kindje het niet beter kan treffen dan bij jullie! Ik gun je werkelijk een hele goede zwangerschap en een prachtig kindje! Liefs en een dikke Knuffel

Geplaatst

Ik ben nog helemaal stil van jullie lieve woorden en word er helemaal verlegen van, dus nu maar snel weer terug on-topic. Floor, hoe gaat het met je? Ik lees in je handtekening dat het definitief over is? Echt waar? Heeft het doorgezet? Ik hoop zo van niet!En dee voor jou een super spannend weekend, heb je genoeg afleiding?

Geplaatst (aangepast)

Ooooo jongens help, ik weet niet goed wat ik moet doen nu.

Maandag worden mijn laaste 2 cryo's ontdooit. Maar nu net met afvegen op de wc zie ik een wc papier vol met bloed.

En daarna weer afgeveegd en weer een papiertje vol met bloed. Sorry voor het vieze praatje. Dwars door 4 tabletten progynova heen.

Maar ik ben helemaal verbaasd, en weet nu niet goed wat ik moet doen. Of komt het door onze intieme contact van vanmorgen????

Groetjes Lottepot

ps: update we hebben net het noodnummer gebeld, en volgens ons was het S. op een feestje. We moeten morgenochtend terug bellen.

aangepast door Lottepot
update

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden